Ухвала
від 26.12.2014 по справі 810/7144/14
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

26 грудня 2014 року № 810/7144/14

Суддя Київського окружного адміністративного суду Терлецька О.О., розглянувши позовну заяву звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Фоззі-Фуд" до Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління Міндоходів у Київській області про скасування податкових повідомлень-рішень,

В С Т А Н О В И В:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Фоззі-Фуд" (надалі - позивач) з позовом до Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління Міндоходів у Київській області (надалі - відповідач) про скасування податкових повідомлень-рішень.

Відповідно до статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини другої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.

Як слідує зі змісту позовної заяви позивач наводить пояснення у позові, натомість жодних доказів на обґрунтування вказаних пояснень не надає. Позивачем оскаржуються податкові повідомлення-рішення від 22.07.2014 № 0001612201 та №0001622201, прийняті на підставі акту перевірки від 20.06.2014 №296/10-13-22-0332294926 по взаємовідносинам позивача з ТОВ «Хітер-Пратс ЮА».

Однак, позивачем до позову не додані первинні бухгалтерські документи, якими позивач підтверджує протиправність висновків відповідача в Акті перевірки від 20.06.2014 №296/10-13-22-0332294926 по взаємовідносинам позивача з ТОВ «Хітер-Пратс ЮА» і прийняте відповідачем податкове повідомлення-рішення та правомірність позовних вимог.

Враховуючи наведене, позовна заява не відповідає вимогам, встановленим частиною третьою статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України.

У зв'язку із зазначеним, суд позбавлений можливості визнати достовірно предмет позову та обсяг доказів, якими можуть бути обґрунтовані позовні вимоги. За таких умов суд приходить до висновку про залишення позовної заяви без руху.

Крім того, у статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України наведені вимоги до позовної заяви. Частиною третьою вказаної статті передбачено, зокрема, що до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Суб'єкт владних повноважень при поданні адміністративного позову зобов'язаний додати до позовної заяви доказ надіслання відповідачу і третім особам копії позовної заяви та доданих до неї документів. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Як встановлено судом, позивачем до позовної заяви не додано квитанцію про сплату державного мита за подання до суду позову.

Із матеріалів справи слідує, що позивач оскаржує рішення відповідача на суму 127 940 06 грн., тобто, позивачем заявлено вимогу майнового характеру.

Суд звертає увагу позивача на те, що майновими вимогами є будь-які вимоги суб'єктів права, що пов'язані з володінням, користуванням, розпорядженням, обміном, розподілом майна, у тому числі нерухомими та рухомими речами, грошовими коштами тощо.

Рішення суб`єкта владних повноважень, яким визначено грошове зобов`язання, суму адміністративно - господарських, штрафних санкцій, зменшено суму бюджетного відшкодування, від'ємного значення суми податку на додану вартість тощо, породжує підстави для зміни майнового стану фізичної чи юридичної особи, а відтак, вимога про визнання протиправним та/або скасування такого рішення носить майновий характер.

Розміри ставок судового збору визначені статтею 4 Закону України від 08.07.2011 № 3674-VI «Про судовий збір». Так, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру розмір судового збору становить 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат, що встановлені законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява подається до суду.

Відповідно до статті 108 Кодексу адміністративного судочинства, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.

Недоліки позовної заяви мають бути усунуті у строк до 9 січня 2015 року шляхом подачі до суду копії первинної документації та оригіналу квитанції про сплату судового збору за подання до адміністративного суду позову майнового характеру.

Керуючись статтею 106, частиною першою статті 108, статтями 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

у х в а л и в:

1. Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Фоззі-Фуд" до Державної податкової інспекції у Києво-Святошинському районі Головного управління Міндоходів у Київській області про скасування податкових повідомлень-рішень, - залишити без руху.

2. Встановити позивачу строк для усунення вказаних недоліків позовної заяви до 9 січня 2015 року.

3. Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати позивачу.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя Терлецька О.О.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.12.2014
Оприлюднено09.04.2015
Номер документу43435099
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/7144/14

Постанова від 05.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 05.06.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 17.05.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 30.06.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мамчур Я.С

Ухвала від 06.05.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Мамчур Я.С

Ухвала від 08.04.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Постанова від 20.03.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 30.01.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 26.12.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

Ухвала від 30.01.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Терлецька О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні