Постанова
від 31.03.2015 по справі 813/8657/14
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

31 березня 2015 року м. Львів № 813/8657/14

17 год. 08 хв.

Львівський окружний адміністративний суд у складі судді Клименко О.М. за участю секретаря судового засідання Рехліцької Ю.Р. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник Кубай Ю.Г.;

відповідача: представник Мошора В.В.;

третя особа 1: представник не прибув;

третя особа 2: представник не прибув;

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Львівської міської ради до Реєстраційної служби Львівського міського управління юстиції, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю «Інвестиційні ділові системи», Обласне комунальне підприємство Львівської обласної ради «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» про визнання протиправною відмови та скасування рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Львівська міська рада звернулася до суду з позовом до Реєстраційної служби Львівського міського управління юстиції (далі - РС Львівського МУЮ), треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю «Інвестиційні ділові системи» (далі - ТОВ «Інвестиційні ділові системи»), Обласне комунальне підприємство Львівської обласної ради «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» (далі - ОКП ЛОР «БТІ та ЕО»), в якому просить:

- визнати протиправною відмову Реєстраційної служби Львівського міського управління юстиції від 15.10.2014 року №22015/04-16/2021 у скасуванні державної реєстрації права власності ТОВ «Інвестиційні ділові системи» на будівлю кафе літ. «Д-1», площею 100,3 кв.м., яка знаходиться на пр. Червоної Калини, 68 у м. Львові;

- скасувати рішення державного реєстратора про державну реєстрацію права власності ТОВ «Інвестиційні ділові системи» на будівлю кафе літ. «Д-1», площею 100,3 кв.м., яка знаходиться на пр. Червоної Калини, 68 у м. Львові.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що підставою для реєстрації права власності ТОВ «Інвестиційні ділові системи» на вказане майно стало рішення Господарського суду Львівської області від 26.04.2012 року у справі № 5015/634/12 за позовом ТОВ «Інвестиційні ділові системи» до Львівської міської ради, ТОВ «Мережа концептуальних авторських ресторанів «!Фест» про визнання права власності, яким в порядку ст. 376 ЦК України визнано право власності ТОВ «Інвестиційні ділові системи» на вказану будівлю.

Проте, Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 10.04.2013 року рішення Господарського суду Львівської області від 26.04.2012 року було скасоване та прийнято нове рішення про відмову в задоволенні позову.

Відтак, при вчиненні відповідних реєстраційних дій не було дотримано вимог абз. 2 ст. 5 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та пунктів 4, 46-48 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та обтяжень.

Позивач зазначає, що рішення про державну реєстрацію прав ТОВ «Інвестиційні ділові системи» на об'єкт, який знаходиться на пр. Червоної Калини, 68 у м. Львові, порушує права територіальної громади м. Львова в особі Львівської міської ради як землевласника та прийнято всупереч Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень та Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Тому, 03.10.2014 року Львівська міська рада звернулася з листом №1104/вих.-683 до Реєстраційної служби ЛМУЮ з проханням скасувати державну реєстрацію права власності ТОВ «Інвестиційні ділові системи» на будівлю кафе літ. «Д-1», площею 100,3 кв.м., яка знаходиться на пр. Червоної Калини, 68 у м. Львові.

Проте, листом від 15.10.2014 року № 22015/04-16/2021 Реєстраційна служба відмовила Львівській міській раді у скасуванні реєстрації.

Позивач вважає, що рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно підлягає скасуванню, а вищевказану відмову вважає протиправною, відтак, звернувся з даним позовом до суду.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю з підстав, викладених в позовній заяві, просив позов задовольнити.

Відповідач позов заперечив, з підстав, викладених в письмових запереченнях на позовну заяву, в яких зазначив про те, що державна реєстрація прав на нерухоме майно за адресою: пр. Червоної Калини, 68 у м. Львові проведена в період до 01.01.2013 року державним реєстратором ОКП ЛОР «БТІ та ЕО» в Реєстрі прав власності на нерухоме майно.

Вказав, що 13.10.2014 року у відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно РС Львівського МУЮ надійшов лист від юридичного управління Львівської міської ради щодо скасування державної реєстрації права власності ТОВ «Інвестиційні ділові системи» на будівлю кафе площею 100.3 кв.м., яка знаходиться за адресою: м. Львів, пр. Червоної Калини. 68 шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

15.10.2014 р. відділом державної реєстрації речових прав на нерухоме майно РС Львівського МУЮ вказане звернення було розглянуто та надано відповідь, у якій роз'яснено порядок подачі необхідних документів для державної реєстрації скасування прав та скасування записів Державного реєстру прав відповідно до норм діючого законодавства.

Представник відповідача зазначив, що позивач до відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно РС Львівського МУЮ із вказаними документами не звертався, оскільки у базі даних про реєстрацію заяв і запитів Державного реєстру прав відсутні відомості щодо реєстрації такої заяви. Також вказує, що рішення державного реєстратора про державну реєстрацію права власності ТОВ «Інвестиційні ділові системи» на будівлю кафе площею 100.3 кв.м., яка знаходиться за адресою: м. Львів, пр. Червоної Калини, 68, не приймалось, а отже і не може бути скасоване.

Також пояснив, що з 01.01.2013 року запроваджено новий порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, яким передбачено реєстрацію в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Реєстри, які діяли до 01.01.2013 р., а саме: Реєстр прав власності на нерухоме майно, Єдиний реєстр заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державний реєстр іпотек діють в пасивному режимі, що передбачає можливість використання їх інформації тільки для цілей державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Внесення записів до Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна. Державного реєстру іпотек жодною нормою чинного законодавства не передбачено та є технічно неможливим.

Під час розгляду справи, представник відповідача заперечення підтримав, зазначив, що вимоги позивача є необґрунтованими, безпідставними та не підлягають задоволенню, просив у їх задоволенні відмовити.

Представники третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача в судове засідання не прибули, хоча належним чином повідомлялися про дату, час і місце судового розгляду.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши подані документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини справи та надав їм правову оцінку.

Судом встановлено, що Рішенням Господарського суду Львівської області від 26.04.2012 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвестиційні ділові системи» до Товариства з обмеженою відповідальністю «Мережа концептуальних авторських ресторанів «!Фест», Львівської міської ради, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Обласне комунальне підприємство Львівської обласної ради «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки», позов задоволено, визнано за Товариством з обмеженою відповідальністю «Інвестиційні ділові системи» (79035, м. Львів, вул. Заводська, 147, ідентифікаційний код 37800723) право власності на будівлю кафе літ. «Д-1» площею 100,3 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Львів, проспект Червоної Калини, 68.

Згідно інформації з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна (а.с. 9-10) право власності на спірне майно зареєстровано за ТОВ «Інвестиційні ділові системи» 11.06.2012 року.

Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 10.04.2013 року Рішення Господарського суду Львівської області від 26.04.2012 року у справі №5015/634/12 скасовано і прийнято нове рішення, яким в позові відмовлено.

03.10.2014 року Львівська міська рада звернулася до Відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Львівського міського управління юстиції з листом №1104/вих.-683, в якому просила скасувати державну реєстрацію права власності ТОВ «Інвестиційні ділові системи» на будівлю кафе літ. «Д-1» площею 100,3 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Львів, проспект Червоної Калини, 68 шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

15.10.2014 року відповідач листом №22015/04-16/2021 повідомив Львівську міську раду про те, що відповідно до п. 2.6. Порядку прийняття і розгляду заяв про внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обмежень та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, яке затверджене наказом Міністерства юстиції України від 12.12.2011 року №3502/5, для внесення записів про скасування державної реєстрації прав, скасування записів Державного реєстру прав заявник подає рішення суду про скасування рішення державного реєстратора, що набрало законної сили, та пред'являє органові державної реєстрації прав або нотаріусу документи, що посвідчують його особу.

Враховуючи наведене, позивач вважає таку відмову протиправною, тому вважає, що рішення державного реєстратора про державну реєстрацію права власності ТОВ «Інвестиційні ділові системи» на будівлю кафе літ. «Д-1», площею 100,3 кв.м., яка знаходиться на проспекті Червоної Калини, 68 у м. Львові необхідно скасувати, у зв'язку з чим звернувся з даним позовом до суду.

При вирішенні спору суд виходить з наступного.

Згідно з п.п. 2, 3 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та інших законодавчих актів України» від 11.02.2010 року №1878-VI (далі - Закон №1878-VI від 11.02.2010 року) з 01.01.2013 року запроваджується новий порядок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Відтак, з 01.01.2013 року реєстратори БТІ втрачають повноваження щодо проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Такі повноваження надалі здійснюються виключно реєстраторами органів державної реєстрації прав на нерухоме майно та, у передбачених законом випадках, - нотаріусами.

З 01.01.2013 р. державна реєстрація речових прав на нерухоме майно здійснюється відповідно до норм Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 1 липня 2004 р., Постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 р. №868 «Про затвердження Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно», інших нормативно-правових актів, які регулюють відносини пов'язані з державною реєстрацією прав на нерухоме майно.

Також, з 1 січня 2013 року почав діяти Державний реєстр речових прав на нерухоме майно. Реєстри, які діяли до 01.01.2013р., а саме: Реєстр прав власності на нерухоме майно, Єдиний реєстр заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державний реєстр іпотек діють в пасивному режимі, що передбачає можливість використання їх інформації тільки для цілей державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Судом встановлено, що відомості про реєстрацію права власності на будівлю кафе літ. «Д-1», площею 100,3 кв.м., яка знаходиться на проспекті Червоної Калини, 68 у м. Львові містяться в Реєстрі прав власності на нерухоме майно, який до 01.01.2012 року формувався обласним бюро технічної інвентаризації.

Відповідно до Порядку використання даних Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборони відчуження об'єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек та Державного реєстру обтяжень рухомого майна затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14.12.2012 року №1844/5 (далі - Порядок №1844/5), визначено процедуру використання та перенесення державним реєстратором прав на нерухоме майно (далі - державний реєстратор) записів з Єдиного реєстру заборони відчуження об'єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек, Державного реєстру обтяжень рухомого майна (далі разом - Реєстри) до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) та використання даних Реєстру прав власності на нерухоме майно.

Згідно п. 3 Порядку №1844/5 відомості Реєстрів використовуються державним реєстратором для встановлення наявності (відсутності) записів про обтяження речових прав на нерухоме майно, у тому числі обтяжень податковою заставою, під час проведення державної реєстрації прав з метою їх перенесення до Державного реєстру прав та під час розгляду заяв про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, заяв/запитів на отримання інформації з Державного реєстру прав. Відомості з Реєстру прав власності на нерухоме майно використовуються державним реєстратором для встановлення наявності (відсутності) записів про державну реєстрацію права власності або іншого речового права на нерухоме майно під час проведення державної реєстрації прав та під час розгляду заяв про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, заяв /запитів на отримання інформації з Державного реєстру прав.

З аналізу вищевказаних норм слідує, що державний реєстратор не має повноважень щодо внесення змін чи доповнень до Реєстру прав власності на нерухоме майно та будь-яких інших дій, пов'язаних з проведенням чи скасуванням реєстрації прав на нерухоме майно, зокрема права власності, оскільки використовує його лише для отримання інформації.

Вказана правова позиція узгоджується із позицією Вищого адміністративного суду України, викладеною в ухвалі №К/800/35502/13 від 07.10.2014 року.

Відповідно до п. 41 Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141 (далі - Порядок №1141), державний реєстратор вносить записи до Державного реєстру прав про скасування державної реєстрації прав у разі скасування на підставі рішення суду рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

У разі скасування на підставі рішення суду державної реєстрації прав, проведеної до 1 січня 2013 р. відповідно до законодавства, що діяло на момент такої реєстрації, записів про державну реєстрацію прав, що містяться в інформаційних системах, документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав до 1 січня 2013 р., за відсутності державної реєстрації таких прав у Державному реєстрі прав державний реєстратор переносить до Державного реєстру прав записи про державну реєстрацію прав, що містяться в інформаційних системах, та вносить запис про скасування державної реєстрації прав.

Внесення записів про скасування державної реєстрації прав здійснюється державним реєстратором за заявою, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін'юст.

Пунктом 44 Порядку №1141 визначено, що порядок прийняття і розгляду заяв про внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав, скасування рішення державного реєстратора та скасування записів Державного реєстру прав установлює Мін'юст.

Відповідно до ст. 26 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» №1952-IV від 01.07.2004 року, записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.

У разі скасування на підставі рішення суду рішення про державну реєстрацію прав до Державного реєстру прав вноситься запис про скасування державної реєстрації прав.

Процедуру прийняття і розгляду заяв щодо внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) та скасування записів (далі - заява) Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), перелік документів, необхідних для внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав та скасування записів Державного реєстру прав, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначає Порядок прийняття і розгляду заяв про внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого Наказом Міністерства юстиції України від 12.12.2011 № 3502/5 (далі - Порядок №3502/5).

Відповідно до п. 2.1 Порядку №3502/5 для внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав та скасування записів Державного реєстру прав заявник подає органу державної реєстрації прав, державним реєстратором якого було проведено державну реєстрацію прав, або нотаріусу, яким проведено державну реєстрацію прав, заяву та документи, визначені цим Порядком.

Згідно п. 2.6 Порядку №3502/5 для внесення записів про скасування державної реєстрації прав, скасування записів Державного реєстру прав заявник подає рішення суду про скасування рішення державного реєстратора, що набрало законної сили, та копії документів, визначених у пункті 2.3 цього розділу.

З аналізу вищенаведених норм, суд приходить до висновку, що внесення запису про скасування державної реєстрації прав можливе у тому випадку, якщо у судовому порядку скасовано рішення про державну реєстрацію таких прав.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач посилається як на підставу для скасування реєстраційного запису - Постанову Львівського апеляційного господарського суду від 10.04.2013 року, яким Рішення Господарського суду Львівської області від 26.04.2012 року у справі №5015/634/12 скасовано і прийнято нове рішення, яким в задоволенні позову ТОВ «Інвестиційні ділові системи» до ТОВ «Мережа концептуальних авторських ресторанів «!Фест», Львівської міської ради, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: Обласне комунальне підприємство Львівської обласної ради «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» про визнання за ТОВ «Інвестиційні ділові системи» (79035, м. Львів, вул. Заводська, 147, ідентифікаційний код 37800723) права власності на будівлю кафе літ. «Д-1» площею 100,3 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Львів, проспект Червоної Калини, 68, відмовлено.

В той же час, вказана Постанова не містить правових висновків щодо скасування рішень державного реєстратора про реєстрацію права власності на нерухоме майно, що розташоване за адресою: м. Львів, проспект Червоної Калини, 68.

Таким чином, вказане рішення суду не може бути підставою для скасування державної реєстрації права власності на зазначене майно.

Суд зазначає, що відповідно до п. 2.9 Порядку №3502/5 під час розгляду заяви та документів, що додаються до неї, державний реєстратор перевіряє наявність підстав для внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав та скасування записів Державного реєстру прав.

Пунктом 2.10 Порядку №3502/5 визначено, що за результатами розгляду заяви та документів, що додаються до неї, державний реєстратор приймає рішення щодо внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації прав, скасування записів Державного реєстру прав або рішення щодо відмови у внесенні змін до записів, відмови у внесенні записів про скасування державної реєстрації прав, відмови у скасуванні записів Державного реєстру прав.

Відповідно до п. 2.14 Порядку №3502/5 державний реєстратор приймає рішення щодо відмови у внесенні змін до записів, відмови у внесенні записів про скасування державної реєстрації прав, відмови у скасуванні записів Державного реєстру прав виключно за наявності таких підстав: у разі внесення записів про скасування державної реєстрації прав або скасування записів Державного реєстру прав:

органом державної реєстрації прав або нотаріусом, до якого звернувся заявник, не проводилась державна реєстрація прав на відповідний об'єкт нерухомого майна, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна або внесення змін до запису Державного реєстру прав;

подане рішення суду про скасування рішення державного реєстратора не набрало законної сили або не завірене належним чином відповідно до законодавства;

запис про скасування державної реєстрації прав уже внесено, запис Державного реєстру прав з відповідним реєстраційним номером уже скасовано.

Аналіз вищенаведеної норми вказує на те, що при відмові у внесенні записів про скасування державної реєстрації прав, державний реєстратор приймає письмове рішення.

В той же час, відповідачем не приймалось рішення про відмову у внесенні записів про скасування державної реєстрації прав, а лист РС Львівського МУЮ від 15.10.2014 року №22015/04-16/2021 не являється рішенням, яке має бути прийнято суб'єктом владних повноважень при відмові у внесенні записів про скасування державної реєстрації прав.

Враховуючи встановлені обставини, у суду відсутні підстави для визнання протиправною відмови у скасуванні державної реєстрації права власності на будівлю кафе літ. «Д-1» площею 100,3 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Львів, проспект Червоної Калини, 68 за ТОВ «Інвестиційні ділові системи».

Також, судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що позивач не звертався до відповідача із заявою у відповідності до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Порядку прийняття і розгляду заяв про внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо проведення державної реєстрації скасування запису про державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомості (будівлю кафе літ. «Д-1» площею 100,3 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Львів, проспект Червоної Калини, 68) за ТОВ «Інвестиційні ділові системи».

Отже, здійсненню дії щодо скасування державної реєстрації права власності передує певна процедура - подання відповідною особою відповідної заяви з доданими документами, що не було зроблено позивачем.

Таким чином, враховуючи викладені правові норми законодавства та встановлені обставини справи, суд дійшов висновку, що відповідачем не допущено порушення приписів вищезазначених положень діючого законодавства, а відтак, у суду відсутні підстави для задоволення позовних вимог.

Враховуючи наведене та приймаючи до уваги вимоги ч. 2 ст. 19 Конституції України, п. 1 ч. 3 ст. 2, ч.1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до яких органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, суд приходить до висновку, що відповідач діяв правомірно та обґрунтовано, що підтверджено належними засобами доказування.

Суд враховує також і те, що відповідно до ч. 4 ст. 70 КАС України обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Враховуючи вимоги ч. 2 ст. 71 КАС України, ці обставини повинен довести суб'єкт владних повноважень, який є відповідачем, оскільки саме з встановленням цих обставин пов'язана правомірність прийнятих рішень.

Позивач не надав належних та допустимих доказів протиправності дій відповідача при прийнятті рішення про реєстрацію права власності на будівлю кафе літ. «Д-1» площею 100,3 кв.м., що знаходиться за адресою: м. Львів, проспект Червоної Калини, 68 за ТОВ «Інвестиційні ділові системи» при зверненні до суду за захистом своїх прав, а відтак не довів обґрунтованість та законність підстав для задоволення позовних вимог. Натомість, відповідач, як суб'єкт владних повноважень, виконав покладений на нього обов'язок щодо доказування законності вчинених ним дій, відтак їх можна визнати такими, що відповідають вимогам частини 3 статті 2 КАС України.

Отже, підстави для задоволення вимог позивача, щодо визнання протиправною відмову Реєстраційної служби Львівського міського управління юстиції від 15.10.2014 року №22015/04-16/2021 у скасуванні державної реєстрації права власності та скасування рішення державного реєстратора про державну реєстрацію права власності ТОВ «Інвестиційні ділові системи» на будівлю кафе літ. «Д-1», площею 100,3 кв.м., яка знаходиться на пр. Червоної Калини, 68 у м. Львові, у суду відсутні.

За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, враховуючи пояснення сторін, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача є необґрунтованими, а тому у їх задоволенні необхідно відмовити.

З урахуванням положень ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати на користь позивача не присуджуються.

Керуючись ст.ст. 17-19, 35, 71, 94, 160-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Повний текст постанови складено та підписано 06.04.2015 року.

Суддя Клименко О.М.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.03.2015
Оприлюднено14.04.2015
Номер документу43471250
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/8657/14

Постанова від 22.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 20.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 26.05.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кушнерик Мар'ян Петрович

Постанова від 31.03.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 06.01.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 06.01.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

Ухвала від 24.12.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні