Ухвала
від 06.04.2015 по справі 910/22939/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

06.04.2015Справа № 910/22939/14

За скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «Департамент інформаційних технологій «СОВА»

на дії Відділу державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві

про визнання неправомірною бездіяльність головного державного виконавця відділу державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві Кузьмишина Е.М. по виконавчому провадженню № 46162726 та зобов'язання останнього здійснити заходи примусового виконання рішення по виконавчому провадженню № 46162726 у справі № 910/22939/14

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Департамент інформаційних технологій «СОВА»

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Амадін»

про стягнення 39 948,81 грн., розірвання договору від 31.07.2014 № 08/14 та повернення обладнання,

Суддя Бондарчук В.В.

Представники: не викликались.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ :

Товариство з обмеженою відповідальністю «Департамент інформаційних технологій «СОВА» (далі -позивач) звернулося до господарського суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Амадін» (далі -відповідач) про:

- стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Амадін» 37 000 грн. основного боргу, що утворився у зв'язку з неналежним виконанням відповідачем умов договору оренди обладнання від 31.07.2014р. № 08/14 (далі - Договір); 1 571,23 грн. пені; 1 377,58 грн. втрат від інфляції, а всього 39 948,81 грн.;

- зобов'язання відповідача повернути позивачу протягом 3 днів з моменту набрання рішення законної сили обладнання, отримане відповідачем за актом приймання-передачі від 01.08.2014 та яке знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Фізкультурна, 1 на 1 та 2 поверхах будівлі навчального корпусу №2.

Рішенням господарського суду міста Києва від 01.12.2014 р. у справі № 910/22939/14 (суддя Марченко О.В.) позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «Департамент інформаційних технологій «СОВА» задоволено частково. Стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Амадін" (01021, м. Київ, вул. Інститутська, 24/7, кв. 80; ідентифікаційний код 36258001) з будь-якого рахунку, виявленого державним виконавцем під час виконання даного рішення суду, на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Департамент інформаційних технологій "СОВА" (03150, м. Київ, вул. Анрі Барбюса, буд. 11/2, кв. 62; ідентифікаційний код 38489978): 37 000 (тридцять сім тисяч) грн. основного боргу; 1 571 (одну тисячу п'ятсот сімдесят одну) грн. 23 коп. пені; 1 377 (одну тисячу триста сімдесят сім) грн. 58 коп. втрат від інфляції та 4 263 (чотири тисячі двісті шістдесят три) грн. судового збору. Розірвано укладений Товариством з обмеженою відповідальністю "Департамент інформаційних технологій "СОВА" (03150, м. Київ, вул. Анрі Барбюса, буд. 11/2, кв. 62; ідентифікаційний код 38489978) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Амадін" (01021, м. Київ, вул. Інститутська, 24/7, кв. 80; ідентифікаційний код 36258001) договір від 31.07.2014 № 08/14 оренди обладнання.

Зобов'язано Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Амадін" (01021, м. Київ, вул. Інститутська, 24/7, кв. 80; ідентифікаційний код 36258001) повернути Товариству з обмеженою відповідальністю "Департамент інформаційних технологій "СОВА" (03150, м. Київ, вул. Анрі Барбюса, буд. 11/2, кв. 62; ідентифікаційний код 38489978) таке обладнання: стелаж залізний 142*31 см у кількості три штуки вартістю 3 795 грн. (одна штука - 1 265 грн.); стелаж залізний у кількості п'ять штук вартістю 6 325 грн. (одна штука - 1 265 грн.); горщик для квітів великий вартістю 56 грн.; стійка скляна барна маленька у кількості дві штуки вартістю 9 080 грн. (одна штука - 4 540 грн.); стійка скляна барна велика вартістю 4 325 грн.; люстра подвійна (довга) у кількості дві штуки вартістю 598 грн. (одна штука - 299 грн.); люстра овальна вартістю 165 грн.; камера відеонагляду вартістю 203 грн.; попільниця чорна циліндр вартістю 25 грн.; шафа холодильна Polair CM 114-S вартістю 16 486 грн.; стіл нержавіючий 179*70 см у кількості чотири штуки вартістю 7 076 грн. (одна штука - 1 769 грн.); ваги торг. Nova-45 у кількості дві штуки вартістю 720 грн. (одна штука 360 грн.); стелаж нержавіючий 150*70см вартістю 1 620 грн.; міксер Minneapolis вартістю 7 481 грн.; шафа пекарська електрична 3-секції вартістю 13 434 грн.; стелаж оцинкований 180*90*48см вартістю 3 500 грн.; плитка електрична Expert вартістю 12 499 грн.; полиця дерев'яна 178*20 см вартістю 240 грн.; вентилятор Delfa вартістю 203 грн.; тістомісильник спіральний PRISMAFOOD IBT 20 вартістю 19 465,98 грн.; шафа дерев'яна кутова 152*33 см вартістю 2 400 грн.; люстра подвійна (довга) кількість сім штук вартістю 2 093 грн. (одна штука - 299 грн.); камера відеонагляду у кількості дві штуки вартістю 406 грн. (одна штука - 203 грн.); телефон Panasonic вартістю 150 грн.; дзеркало 153*50 см вартістю 1 892,46 грн.; люстра подвійна (довга) вартістю 299 грн.; люстра подвійна (довга) у кількості дві штуки вартістю 598 грн. (одна штука - 299 грн.); камера відеонагляду вартістю 203 грн.; дзеркало 153*50 см вартістю 1 892,46 грн.; пилосос Roventa вартістю 1 212 грн.; люстра подвійна (довга) вартістю 299 грн.; візок транспортний BF-2500 кг вартістю 3 718 грн.; драбина вартістю 378 грн.; люстра подвійна (довга) у кількості п'ять штук вартістю 1 495 грн. (одна штука - 299 грн.); камера відеонагляду у кількості дві штуки вартістю 406 грн. (одна штука - 203 грн.); стіл письмовий 70*154 см у кількості дві штуки вартістю 3 538 грн. (одна штука - 1 769 грн.); тумба з шухлядками 73*60 см у кількості дві штуки вартістю 1 528 грн. (одна штука - 764 грн.); підставка під системний блок дерев'яна у кількості дві штуки вартістю 358 грн. (одна штука - 179 грн.); МФУ Canon та катридж вартістю 18 430 грн.; телефон Panasonic у кількості дві штуки вартістю 300 грн. (одна штука - 150 грн.); полиці дерев'яні 120 см у кількості чотири штуки вартістю 960 грн. (одна штука - 240 грн.); стілець офісний на колесиках у кількості дві штуки вартістю 870 грн. (одна штука - 435 грн.); стілець офісний у кількості дві штуки вартістю 458 грн. (одна - штука - 299 грн.); вентилятор Delfa вартістю 203 грн.; вазон для квітів у кількості три штуки вартістю 75 грн. (одна штука - 25 грн.); люстри 4-х лампові (довгі) у кількості три штуки вартістю 4 587 грн. (одна штука - 1 529 грн.); комп'ютерний комплект (системний блок, монітор, клавіатура, мишка) у кількості дві штуки вартістю 6 698 грн. (одна штука - 3 349 грн.); джерело безперебійного живлення у кількості дві штуки вартістю 582 грн. (одна штука 291 грн.); шафа 9U, 620*600*477 mm (Ш*Г*В), чорна UA-MGSW96B вартістю 2 270 грн.; комутатор HP 1410-24 вартістю 3 276 грн.; сервер CSV (набір комплектуючих) вартістю 920 грн.; ИБП АРС 1500 вартістю 1 310 грн.; голосовий шлюз GrandStream вартістю 1 350 грн.; радіатор масляний вартістю 1 249 грн.; камера відеонагляду вартістю 203 грн.; стіл нержавіючий 181*70см у кількості дві штуки вартістю 3 538 грн. (одна штука - 1 769 грн.); ваги торг. Nova-45 вартістю 360 грн.; м'ясорубка МИМ-350 вартістю 9 172 грн.; морозильна скриня Tefcold FR605 у кількості дві штуки вартістю 19 716 грн. (одна штука - 9 858 грн.); морозильна шафа Polair ШН-1,4 вартістю 19 334 грн.; бойлер для нагрівання води Ferroli вартістю 1 591 грн.; ваги торг. Nokasonic-300 вартістю 731 грн.; люстри подвійні (довгі) у кількості шість штук вартістю 1 794 грн. (одна штука - 299 грн.); камера відеонагляду вартістю 203 грн.; стелаж нержавіючий 185*100*40 см у кількості три штуки вартістю 10 800 грн. (одна штука - 3 600 грн.); стелаж нержавіючий вартістю 3 500 грн.; стіл нерж. 180*70 см у кількості чотири штуки вартістю 7 076 грн. (одна штука - 1 769 грн.); полиця дерев'яна підвісна 190*40 см вартістю 240 грн.;шафа жарочна електрична 3-секц. вартістю 6 000 грн.; полиця дерев'яна підвісна 140*48 см у кількості двох штук вартістю 480 грн. (одна штука - 240 грн.); полиця дерев'яна підвісна 95*67 см вартістю 240 грн.; стіл нерж. приставний 100*70 см у кількості дві штуки вартістю 3 538 грн. (одна штука - 1 769 грн.); сковорода елект.модернізована СЕМ вартістю 8 684 грн.; плита електрична АРМ-ЕКО на 6 камфорок у кількості дві штуки вартістю 21 496 грн. (одна штука - 10 748 грн.); шафа холодильна Polair CM 114-S у кількості вартістю 32 972 грн. (одна штука - 16 486 грн.); овочерізка Торгмаш вартістю 9 520 грн.; ваги торг. Nova-45 у кількості дві штуки вартістю 720 грн. (одна штука - 360 грн.); люстри подвійні (довгі) у кількості дев'ять штук вартістю 2 691 грн. (одна штука - 299 грн.); лампа денного світла 130 см у кількості дві штуки вартістю 320 грн. (одна штука - 160 грн.); телефон Panasonic вартістю 150 грн.; камера відеонагляду вартістю 203 грн.; бойлер Electrolux вартістю 1 740 грн.; машина картоплеочисна МОК-300М вартістю 11 500 грн.; грильниця електрична Salamandra вартістю 4 292 грн.; фритюрниця 4*4 л вартістю 2 382 грн.; стіл нерж. 180*70 см у кількості дві штуки вартістю 3 538 грн. (одна штука - 1 769 грн.); стіл нерж. 70*100 см у кількості дві штуки вартістю 3 538 грн. (одна штука - 1 769 грн.); слайстер Kuchenbach вартістю 4 325 грн.; плита электрическая ВЕКО CSE 66300 GW вартістю 4 466 грн.; ваги торг. Nova-45 вартістю 360 грн.; полиця підвісна дерев'яна 75*70 см у кількості дві штуки вартістю 480 грн. (одна штука - 240 грн.); полиця кутова 111*50 см вартістю 240 грн.; шафа підвісна дерев'яна 90*92см вартістю 1 650 грн.; холодильник Whirpool WBE3414TS вартістю 5 105 грн.; мікрохвильова піч Samsung МЕ7 вартістю 1 247 грн.; соковижималка вартістю 790 грн.; люстри подвійні (довгі) у кількості двох штук вартістю 598 грн. (одна штука - 299 грн.); камера відеонагляду вартістю 203 грн.; ваги торг. Nokasonic-300 вартістю 731 грн.; DVD проигриватель вартістю 359 грн.; телефон Panasonic вартістю 150 грн.; комп'ютерний комплект (системний блок, монітор, клавіатура, мишка) вартістю 3 349 грн.; модем вартістю 330 грн.; полиця дер. 100*50 см вартістю 240 грн.; люстри подвійні (довгі) вартістю 598 грн. (одна штука - 299 грн.); камера відеонагляду вартістю 203 грн.; раковина для миття посуду подвійна нерж. 60*80 см вартістю 3 488 грн.; бойлер Electrolux вартістю 1 740 грн.; марміт електричний для гарнірів Кий-В 104*38 см вартістю 210 грн.; марміт електричний для салатів Кий-В 121*38 см вартістю 240 грн.; холодильна вітрина для десертів 110*36 см вартістю 7 831 грн.; меблі кухонні (стійка дер. 160*50 см з мийкою, стійка з шафою 140*33 см, стійка з шафою 150*44 см, стійка з шафою 60*80 см, полиця дер. 140*21 см(2шт)) вартістю 8 500 грн.; ваги торг. Nova-45 вартістю 360 грн.; мікрохвильова піч Samsung МЕ7 вартістю 1 009 грн.; кип'ятильник Gastrorag вартістю 395 грн.; R-Keeper Posiflex вартістю 5 500 грн.; принтер для касових чеків Star TSP650X2 вартістю 2 808 грн.; кавовий апарат Maria вартістю 33 500 грн.; телефон Panasonic вартістю 150 грн.; стелаж дер. підвісний для випічки 180*70 см у кількості дві штуки вартістю 4 500 грн. (одна штука - 2 250 грн.); Wifi Роутер вартістю 949 грн.; ИБП APC 525 вартістю 1 310 грн.; скриня для зберігання коштів вартістю 990 грн.; соковижималка Kenwood JE850 вартістю 3 600 грн.; віяло (декор) у кількості дві штуки вартістю 240 грн. (одна штука - 120 грн.); камера відеонагляду у кількості двох штук вартістю 406 грн. (одна штука - 203 грн.); столи Werzalit 120*80 у кількості дев'ятнадцять штук вартістю 7 220 грн. (одна штука - 380 грн.); стілець Корсика пласт. синій у кількості сорок штук вартістю 14 040 грн. (одна штука - 351 грн.); стілець Корсика пласт. червоний у кількості тридцяти шести штук вартістю 12 636 грн. (одна штука - 351 грн.); стійка під журнали вартістю 877 грн.; акустична система (підсилювач, 2 регулятори, 5 колонок) вартістю 2 470 грн.; телевізор плазмовий Samsung UE-46EH5307 вартістю 6 450 грн.; стілець барний у кількості п'ять штук вартістю 3 845 грн. (одна штука - 769 грн.); люстра у кількості дванадцяти штук вартістю 3 588 грн. (одна штука - 299 грн.); горщик для квітів у кількості чотирьох штук вартістю 440 грн. (одна штука - 110 грн.); картина настінна у кількості сорока штук вартістю 6 000 грн. (одна штука - 150 грн.); рекламний щит (гаряча випічка) вартістю 1 500 грн.; вказівник "Вихід" у кількості двох штук вартістю 500 (одна штука - 250 грн.); рекламна підставка вартістю 160 грн.; рекламний щит з підсвіткою (зовн.) у кількості три штуки вартістю 720 грн. (одна штука - 240 грн.); камера відеонагляду у кількості двох штук вартістю 406 грн. (одна штука - 203 грн.); дзеркало в рамі 137*70 см вартістю 15 410 грн.; стіл барний круглий д.55 см у кількості дві штуки вартістю 1 398 грн. (одна штука - 699 грн.); реклама пива вартістю 460 грн.; стелаж дер. 105*182*10 см вартістю 2 250 грн.; лампа підвісна у кількості трьох штук вартістю 720 грн. (одна штука - 240 грн.); стіл дер. з полкою 104*102 см вартістю 570 грн.; обігрівач WildWind вартістю 268 грн.; стіл квадратний 80*80 см вартістю 259 грн.; камера відео нагляду у кількості чотирьох штук вартістю 812 грн. (одна штука - 203 грн.); тримач паперових рушників вартістю 441 грн.; дзеркало 152*80 см вартістю 774 грн.; горщик для квітів у кількості одинадцяти штук вартістю 165 грн. (одна штука - 15 грн.); люстра BL-111S/1 Е27 black у кількості трьох штук вартістю 2 130 грн. (одна штука - 710 грн.); люстра BL-111S/1 Е27 oranga у кількості чотирьох штук вартістю 2 840 (одна штука - 710 грн.); люстра BL-111S/1 Е27 red у кількості чотирьох штук вартістю 2 840 грн. (одна штука - 710 грн.); бра у кількості десяти штук вартістю 12 840 грн. (одна штука - 1 284 грн.); столи Werzalit 120*80 у кількості двадцять одна штука вартістю 7 560 грн. (одна штука - 360 грн.); стілець Корсика пласт. жовтий у кількості сорок штук вартістю 14 040 грн. (одна штука - 351 грн.); стілець Корсика пласт. червоний у кількості сорока чотирьох штук вартістю 15 444 (одна штука - 351 грн.); колонки до акустичної системи у кількості п'яти штук вартістю 7 750 грн. (одна штука 1 550 грн.); холодильна вітрина "Умка" ВХП 12 вартістю 12 450 грн.; диспенсер для приборів 60*126*40 см вартістю 3 640 грн.; стіл нерж. роздача без ніші 188*70 см вартістю 1 769 грн.; стіл нерж. роздача з нішею 100*70 см вартістю 1 769 грн.; прилавок охол. для салатів з 1 пол. 1 500/700/850 вартістю 1 985 грн.; марміт перших страв з 1 пол. вартістю 5 400 грн.; марміт для гарнірів з 1 пол. 1 500/700/850 вартістю 7 501 грн.; марміт для м'яса та риби з 1 пол. 1 800/700/850 вартістю 8 218 грн.; місце касира 1 200/700/850 техно2 вартістю 3 900 грн.; місце касира з направ. 1 200/700/850 тех2 вартістю 3 900 грн.; R-Keeper Posiflex у кількості двох штук вартістю 10 480 грн. (одна штука - 5 240 грн.); принтер Citizen для друкування чеків вартістю 2 875 грн.; візок сервісний на 4 рівні 750/500/1700 тех1 вартістю 2 500 грн.; скриня для зберігання коштів у кількості двох штук вартістю 1 980 грн. (одна штука - 990 грн.); принтер чеків (фіскальний реєстратор) Datekc вартістю 2 380 грн.; електрокамін вартістю 12 155 грн.; ИБП АРС-S2S вартістю 1 310 грн.; стілець офісний на колесиках вартістю 450 грн.; стіл приставний нерж. 100*70 см у кількості двох штук вартістю 4 798 грн. (одна штука - 2 399 грн.); ваги торг. Nova-45 вартістю 360 грн.; телевізор плазмовий Panasonic вартістю 4 500 грн.; мікрохвильова піч Samsung МЕ7 вартістю 919 грн.; стіл нерж. 80*70 см вартістю 1 769 грн.; кип'ятильник ел-СауMakinasi вартістю 320 грн.; телефон Panasonic вартістю 150 грн.; камера відеонагляду у кількості чотирьох штук вартістю 812 грн. (одна штука - 203 грн.); решітка радіатора у кількості одинадцяти штук вартістю 2 409 грн. (одна штука - 219 грн.); стелаж для сушки посуду 600/300-1650 у кількості двох штук вартістю 5 520 грн. (одна штука - 2 760 грн.); раковина для миття глибока 60*60*40 см вартістю 3 488 грн.; стіл приставний 70*100 см вартістю 2 399 грн.; бойлер Electrolux вартістю 1 740 грн., що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Фізкультури, 1 на першому та другому поверхах будівлі навчального корпусу № 2. У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

16.12.2014 р. на виконання рішення господарського суду міста Києва від 01.12.2014 р. видано накази.

03.04.2015 р. через відділ діловодства господарського суду міста Києва Товариством з обмеженою відповідальністю «Департамент інформаційних технологій «СОВА» подано скаргу на дії державного виконавця Відділу державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві, у якій скаржник просить суд визнати неправомірною бездіяльність головного державного виконавця відділу державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві Кузьмишина Е.М. по виконавчому провадженню № 46162726, зобов'язання головного державного виконавця відділу державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві Кузьмишина Е.М. здійснити заходи примусового виконання рішення по виконавчому провадженню № 46162726 - вилучити у боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Амадін» обладнання за переліком згідно рішення господарського суду міста Києва від 01.12.2014 р. та передати стягувачу - Товариству з обмеженою відповідальністю «Департамент інформаційних технологій «СОВА».

За резолюцією голови господарського суду міста Києва від 03.04.2015 р. скаргу передано для розгляду судді Бондарчук В.В.

Отже, розглянувши матеріали скарги, суд відзначає наступне.

Відповідно до ст. 121-2 Господарського процесуального кодексу України, скарги на дії чи бездіяльність органів Державної виконавчої служби щодо виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів можуть бути подані стягувачем, боржником або прокурором протягом десяти днів з дня вчинення оскаржуваної дії, або з дня, коли зазначеним особам стало про неї відомо, або з дня, коли дія мала бути вчинена.

Згідно п. 9.9. Пленуму Вищого господарського суду України №9 від 17.10.2012 р. "Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських суддів України", скарга має відповідати загальним вимогам щодо змісту та форми позовної заяви, передбаченим статтею 54 ГПК, з доданням до неї документів, зазначених у пунктах 2, 4 частини першої цієї статті і за необхідності - зазначених у частинах другій і третій статті 57 названого Кодексу, а також містити відомості, перелічені в пунктах 3 - 5 частини сьомої статті 82 Закону України "Про виконавче провадження".

У вирішенні питань, які виникають у розгляді скарг на рішення, дії або бездіяльність посадових осіб Державної виконавчої служби, до заяв учасників виконавчого провадження (заявників) мають застосовуватися положення ГПК, якими врегульовано аналогічні питання, зокрема, статей 2, 18, 21, 22, 26, 29, 31, 41, 42, 62, пунктів 1 - 3, 5, 6, 9 частини першої статті 63, статті 64, розділів XI, XII, XII 1 ГПК тощо.

Таким чином, згідно п. 9.9 Пленуму Вищого Господарського суду України №9 від 17.10.2012 р. "Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських суддів України", скарга має відповідати загальним вимогам щодо змісту та форми позовної заяви, вимоги щодо якої, передбачені статтями 54 та 57 ГПК України. У разі недодержання даних вимог, настають наслідки передбачені нормами пунктів 1 - 3, 5, 6, 9 частини першої статті 63 ГПК України.

Згідно п. 2 ч.1 ст. 57 ГПК України до позовної заяви додаються документи, які підтверджують відправлення відповідачеві копії позовної заяви і доданих до неї документів.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Правил надання послуг поштового зв'язку від 05.03.09 р. № 270 розрахунковим документом, що підтверджує факт надання послуг поштового зв'язку є документ встановленої відповідно до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" форми і змісту (касовий чек, розрахункова квитанція тощо).

Згідно п.п. 59, 61 Постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 р. № 270 "Про затвердження Правил надання послуг поштового зв'язку", внутрішні поштові відправлення з оголошеною цінністю з описом вкладення подаються для пересилання відкритими для перевірки їх вкладення. У разі приймання внутрішніх поштових відправлень з оголошеною цінністю з описом вкладення бланк опису заповнюється відправником у двох примірниках. Працівник поштового зв'язку повинен перевірити відповідність вкладення опису, розписатися на обох його примірниках і проставити відбиток календарного штемпеля. Один примірник опису вкладається до поштового відправлення, другий видається відправникові. На примірнику опису, що видається відправникові, працівник поштового зв'язку повинен зазначити номер поштового відправлення. За бажанням відправника на примірнику опису, що вкладається до поштового відправлення, вартість предметів може не зазначатися.

З сукупного аналізу наведених вище норм вбачається, що належним доказом відправлення іншим учасникам судового процесу копії поданої до суду скарги є опис вкладення в поштовий конверт та документ, що підтверджує надання поштових послуг (касовий чек, розрахункова квитанція тощо) надані в оригіналі.

Тож, у даному випадку наявність опису вкладення дає можливість визначити перелік документів, які було надіслано на адресу відповідача.

Разом з тим, Товариством з обмеженою відповідальністю «Департамент інформаційних технологій «СОВА» не надано суду доказів направлення копії скарги № 2 від 31.03.2015 р. та доданих документів на адресу відповідача, що не відповідає наведеним вище вимогам чинного законодавства.

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 63 ГПК України, суддя повертає позовну заяву і додані до неї документи без розгляду, якщо не подано доказів надсилання відповідачеві копії позовної заяви і доданих до неї документів.

Отже, враховуючи, що до форми та змісту поданої скарги застосовуються вимоги статей 54, 57 ГПК України, зокрема, недодержання даних вимог тягне за собою наслідки передбачені нормами ст. 63 ГПК України, суд приходить до висновку, що скарга № 2 від 31.03.2015 р. на дії Відділу державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві та додані до неї документи підлягають поверненню скаржнику без розгляду на підставі п.6 ч.1 статті 63 ГПК України.

Одночасно суд звертає увагу скаржника на те, що після усунення недоліків, які стали підставою повернення скарги без розгляду, останній може повторно звернутися до господарського суду міста Києва у загальному порядку.

Керуючись п. 6 ч. 1 ст. 63, ст. 121-2 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд міста Києва, -

УХВАЛИВ:

Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Департамент інформаційних технологій «СОВА» № 2 від 31.03.2015 р. на дії Відділу державної виконавчої служби Печерського районного управління юстиції у м. Києві та додані до неї матеріали повернути скаржнику без розгляду.

Суддя Бондарчук В.В.

Дата ухвалення рішення06.04.2015
Оприлюднено10.04.2015
Номер документу43473412
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 39 948,81 грн., розірвання договору від 31.07.2014 № 08/14 та повернення обладнання,

Судовий реєстр по справі —910/22939/14

Ухвала від 17.11.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Ухвала від 19.10.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Ухвала від 15.06.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Ухвала від 23.04.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Ухвала від 06.04.2015

Господарське

Господарський суд міста Києва

Бондарчук В.В.

Рішення від 01.12.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

Ухвала від 23.10.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Марченко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні