Постанова
від 03.03.2015 по справі 802/4182/14-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 березня 2015 р. м. Вінниця

Справа № 802/4182/14-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Заброцької Людмили Олександрівни,

за участю:

секретаря судового засідання: Панченка Тараса Дмитровича,

представників позивача: Мусіровського О.А., Бунзи В.І.,

представників відповідача: Курилів О.І., Маркевич А.А.,

представника третьої особи: ОСОБА_5,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної фінансової інспекції у Вінницькій області до КЗ "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги", третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача - фізична особа-підприємець ОСОБА_6 про зобов'язання вчинити дії,

в с т а н о в и в :

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулась Державна фінансова інспекція у Вінницькій області ( далі - ДФІ у Вінницькій області, позивач ) з адміністративним позовом до КЗ "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" ( далі - КЗ «Тиврівський РЦПМСД», Центр, відповідач ) про зобов"язання виконати вимоги, викладені в листі-вимозі від 24.10.2014 року №02-20/1219, а саме:

- п. 4 в частині забезпечення перерахунку та відповідної взаємозвірки щодо сум внесків до управління Пенсійного фонду України у Тиврівському районі та повернення зайво сплачених коштів в сумі 11707,91 грн. або зарахування в рахунок майбутніх платежів;

- п.5 в частині відображення в обліку дебіторської заборгованості за не виконанні роботи, не надані послуги (різницю у вартості виконаних робіт, послуг); проведення претензійно-позовної роботи з ФОП ОСОБА_6 щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів в сумі 13848,87 грн. або виконання відповідного обсягу робіт чи надання послуг;

- п.3 щодо забезпечення повернення зайво сплачених коштів Тиврівській ЦРЛ за відшкодування комунальних послуг, в тому числі шляхом пред"явлення позовів на загальну суму 45373,51 грн. або зарахування різниці в рахунок майбутніх платежів. Крім того, укласти договори оренди з Тиврівською ЦРЛ на відшкодування комунальних послуг стоматологічними кабінетами в амбулаторіях загальної практики сімейної медицини с.Красне і с.Строїнці ( а.с. 7 ).

Позовні вимоги мотивовані тим, що позивачем у період з 27.06.2014 року по 12.09.2014 року проведено ревізію фінансово-господарської діяльності комунального закладу "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" за період з 01.01.2011 року по 01.06.2014 року, результати якої оформлено актом № 02-15/209 від 12.09.2014 року, в якому зазначено ряд виявлених порушень з боку відповідача. Враховуючи, що в період ревізії відповідачем не забезпечено усунення порушень, листом позивача від 26.09.2014 року № 02-21/1219, на адресу КЗ "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" надіслано вимогу про усунення виявлених ревізією порушень. Оскільки вказана вимога відповідачем у повній мірі не виконана, відповідно до п. 10 ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", Державна фінансова інспекція у Вінницькій області звернулась до суду з даним адміністративним позовом.

Ухвалою суду від 02.02.2015 року до участі в справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача залучено ОСОБА_6.

В судовому засіданні 16.02.2015 року позивачем подано заяву про зменшення позовних вимог, згідно якої позивач просить зобов"язати КЗ "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" виконати законні вимоги Державної фінансової інспекції у Вінницькій області, викладені в листі-вимозі від 24.10.2014 року №02-20/1219, а саме:

- п.4 в частині забезпечення перерахунку та відповідних взаємозвірок щодо внесків до управління Пенсійного фонду України у Тиврівському районі та повернення зайво сплачених кошти в сумі 11707,91 грн. або зарахування в рахунок майбутніх платежів;

- п.5 в частині відображення в обліку дебіторської заборгованості за не виконанні роботи, не надані послуги (різницю у вартості виконаних робіт, послуг). Провести претензійно-позовну роботу з ФОП ОСОБА_6 щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів в сумі 13848,87 грн. або виконання відповідного обсягу робіт чи надання послуг;

- п.3 щодо забезпечення повернення зайво сплачених коштів Тиврівській ЦРЛ за відшкодування комунальних послуг, в тому числі шляхом пред"явлення позовів, на загальну суму 17419,47 грн. або зарахування різниці в рахунок майбутніх платежів. Крім того, укласти договори оренди із Тиврівською ЦРЛ на відшкодування комунальних послуг стоматологічними кабінетами в амбулаторіях загальної практики сімейної медицини с.Красне і с.Строїнці ( а.с. 143 - 144 ).

Дана заява судом прийнята до розгляду у відповідності до ст. 49, 137 КАС України.

Ухвалою суду від 03.03.2015 року адміністративний позов в частині позовних вимог щодо зобов"язання КЗ "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" укласти договори оренди з Тиврівською ЦЛР на відшкодування комунальних послуг стоматологічними кабінетами в амбулаторіях загальної практики сімейної медицини с.Красне та с.Строїнці залишено без розгляду, в зв'язку з відкликанням позивачем позовної заяви в цій частині.

В судовому засіданні представники позивача позовні вимоги підтримали, посилаючись на обставини, викладені в позовній заяві, та просили адміністративний позов задовольнити.

Представники відповідача та третьої особи проти позову заперечили та просили в його задоволенні відмовити.

Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін та представника третьої особи, надавши оцінку доказам, вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог виходить з наступного.

Статус державної фінансової інспекції України, її функції та правові основи діяльності визначено Законом України від 26.01.1993 №2939-ХІІ "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" (далі - Закон). Головні завдання ДФІ України визначені в статті 2, а права передбачені ст. 10 цього Закону.

Відповідно до положень ст. 2 Закону, головним завданням органу державного фінансового контролю є здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяття зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в міністерствах та інших органах виконавчої влади, в державних фондах, фондах загальнообов'язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб'єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували в періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів, дотриманням законодавства про державні закупівлі, діяльністю суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за рішенням суду, винесеним на підставі подання прокурора або слідчого для забезпечення розслідування кримінальної справи.

Відповідно до ч. 2 ст.2 Закону, державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, перевірки державних закупівель та інспектування (у формі планової чи позапланової ревізії).

Згідно з п. 7, п. 10 ст. 10 Закону, органу державного фінансового контролю надається право пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства (п. 7), а також право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів (п. 10).

Разом із тим, ст. 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 15 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", лише законні вимоги службових осіб державної контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами, що ревізуються.

Як встановлено судом, відповідно до п. 3.3.2.1 Плану контрольно-ревізійної роботи на II квартал 2014 року ДФІ у Вінницькій області проведено ревізію фінансово-господарської діяльності комунального закладу "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" за період з 01.01.2011 року по 01.06.2014 року, якою встановлено ряд порушень діючого законодавства, які відображені в акті ревізії від 12.09.2014 року №02-15/209 ( а.с. 9 - 69 ).

Зокрема, з акту ревізії вбачається, що за результатами зустрічної звірки, проведеної у Тиврівській ЦРЛ, встановлено, що при поданні рахунків та актів на відшкодування комунальних послуг Тиврівською ЦРЛ до Центру протягом періоду з 01.05.2012 року по 01.06.2014 року завищено вартість наданих комунальних послуг, внаслідок чого за рахунок коштів загального фонду Центру покрито комунальні витрати Тиврівської ЦРЛ на загальну суму 27954,04 грн., чим завдано збитки Центру на вказану суму. Зокрема, проведеним в ході ревізії розрахунком встановлено, що протягом періоду з 01.10.2012 року по 01.06.2014 року Центром понесено витрати за спожиті стоматологічними кабінетами Тиврівської ЦРЛ комунальні послуги на загальну суму 17419,47 грн. У зв"язку з чим, відповідача зобов"язано забезпечити повернення зайво сплачених коштів за відшкодування комунальних послуг, спожитих Тиврівською ЦРЛ, в тому числі шляхом пред'явлення позовів, на загальну суму 17419,47 грн. або зарахування різниці в рахунок майбутніх платежів.

Крім того, в ході ревізії, шляхом звірки актів виконаних робіт ФОП ОСОБА_6 форми КБ-2в з питань правильності застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи, зазначених в акті виконаних робіт, шляхом порівняння даних про витрати труда робітників-будівельників і машиністів, норм часу експлуатації будівельних машин і механізмів, кошторисних норм часу експлуатації будівельних машин і механізмів, кошторисних норм витрат будівельних матеріалів, необхідних для визначення потреби в ресурсах при виконанні робіт, наведених в Збірниках за видами ремонтно-будівельних робіт (затверджених наказом Держбуду України від 06.12.2002 №92 із змінами та доповненнями), в окремих випадках встановлено необгрунтоване завищення витрат труда, що призвело до завищення вартості виконаних робіт із врахуванням загальновиробничих витрат, кошторисного прибутку та єдиного податку за ставкою 5% на загальну суму 4829,08 грн.

Також, в ході ревізії проведено порівняння цін на будівельні матеріали, зазначених в підсумкових відомостях ресурсів до актів виконаних робіт форми КБ-2в по поточному ремонту приміщення АЗПСМ м. Гнівань, виконаного ФОП ОСОБА_6, із регіональними цінами на основі будівельних матеріалів за період жовтень-листопад 2013 року, що розміщені в мережі Інтернет на сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України ( minregion.gov.ua ), внаслідок чого в окремих випадках встановлено завищення вартості будівельних матеріалів ФОП ОСОБА_6 на загальну суму 1034,29 грн.

В ході ревізії направлено запити до управління Пенсійного фонду України у Томашпільському районі, Томашпільського відділення Крижопільської ОДПІ ГУ Міндоходів у Вінницькій області та Томашпільського районного центру зайнятості щодо надання інформації про використання найманої робочої сили (зареєстрованих працівників) ФОП ОСОБА_6 за 2013 рік. З отриманих відповідей встановлено, що ФОП ОСОБА_6 протягом 2013 року не мав найманої робочої сили. При цьому, ФОП ОСОБА_6 включено до актів на виконанні роботи №1 та №2 за жовтень 2013 року 1098 люд/год, що при нормованому 8-ми годинному робочому дні становить 137 люд./год. в місяць (1098 люд/год:8 год). А тому, для виконання вищевказаних робіт протягом жовтня 2013 року потрібно 6 працівників (137 люд/днів:21 день). Сума включеної заробітної плати до актів на виконані роботи №1 та №2 за жовтень 2013 року становить 20396,00 грн., тобто на кожного працівника припадає 3399,33 грн. (20396 грн./6 працівників). При цьому, враховуючи вищевикладене, заробітна плата підтверджена лише ФОП ОСОБА_6, як зареєстрованої фізичної особи-підприємця. Таким чином, ФОП ОСОБА_6 невірно зазначено в актах №1 та №2 за жовтень 2013 року нараховану заробітну плату в сумі 16996,65 грн. (3399,33 грн.*5) та, відповідно, завищено сплачений єдиний соціальний внесок до державних цільових фондів в сумі 6254,77 грн. (16996,65 грн.*36,8%).

Також в ході ревізії, на підставі наказу головного лікаря Центру Приймака В.М. від 28.07.2014 року №236, комісією в складі голови комісії - головного лікаря Приймака В.М., членів комісії - завідувача господарства ОСОБА_8, робітника з комплексного обслуговування і ремонту ОСОБА_9 станом на 10.09.2014 року, без участі підрядника ФОП ОСОБА_6, якого повідомлено про обміри рекомендованим листом від 04.09.2014 року, в присутності головного держфінінспектора Вінницької ОДФІ Бунзи В.І., проведено контрольні обміри по поточному ремонту АЗПСМ м. Гнівань, за результатами якого встановлено невиконання ряду робіт в натурі, що призвело до завищення обсягів виконаних робіт, включених до прямих витрат по акту приймання виконаних підрядних робіт за жовтень та листопад 2013 року на загальну суму 1730,73 грн.

В зв"язку з чим, КЗ "Тивріський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" зобов"язано відобразити в обліку дебіторську заборгованість за не виконані роботи, не надані послуги (різницю у вартості виконаних робіт, послуг) та провести претензійно-позовну роботу з ФОП ОСОБА_6 щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів в сумі 13848,87 грн. або виконання відповідного обсягу робіт чи надання послуг.

Відповідно до п. 40 "Порядку проведення інспектування державною контрольно - ревізійною службою", затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 р. № 550, у разі наявності заперечення щодо змісту акта ревізії керівник, головний бухгалтер чи інші особи підписують його із застереженням.

Форма акту, який органи державної фінансової інспекції України повинні пред'являти підконтрольним установам, що ревізуються, не встановлена. Тобто юридичної форми акту, як рішення органу виконавчої влади - офіційного письмового документа, який породжує певні правові наслідки, спрямований на регулювання тих чи інших суспільних відносин, має обов'язковий характер для суб'єктів цих відносин, не передбачено.

Водночас органами державної фінансової інспекції, в зв'язку з виявленням ревізією порушень, направлено лист відповідачу із відповідними вимогами, який, з огляду на вищевикладені положення законодавства, в даному випадку є розпорядчим документом суб'єкта владних повноважень, який обов'язковий для виконання, визначає строки виконання, порушення яких є підставою для звернення до суду в інтересах держави щодо усунення порушень законодавства з питань збереження і використання активів ( а.с. 70 -75 ).

Разом з тим, суд зазначає, що позивачем прохальній частині позовної заяви помилково зазначено інші реквізити листа - вимоги, а саме лист від 24.10.2014 року № 02-20/1219, в той час, як пред'явлена відповідачу вимога, викладена в листі від 26.09.2014 року за № 02-21/1219, що узгоджується з мотивувальною частиною позовної заяви та долученими до позову доказами (а.с. 70 - 75 ).

Судом встановлено, що акт ревізії від 12.09.2014 року № 02-15/209 підписаний відповідачем без заперечень, що свідчить про відсутність заперечень щодо змісту акту з боку відповідача і його згоду з встановленими правопорушеннями ( а.с. 69 ). Лист - вимога від 26.09.2014 року за № 02-21/1219 відповідачем не оскаржувався.

Виходячи з вищевикладеного, суд вважає, що позовні вимоги щодо зобов"язання КЗ "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" виконати вимоги Державної фінансової інспекції у Вінницькій області, викладені в пункті 5 листа - вимоги, а саме: відобразити в обліку дебіторську заборгованість за невиконані роботи, не надані послуги (різницю у вартості виконаних робіт, послуг) та провести претензійно-позовну роботу з ФОП ОСОБА_6 щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів в сумі 13848,87 грн. або виконання відповідного обсягу робіт чи надання послуг, а також викладені в пункті 3 вимоги щодо забезпечення повернення зайво сплачених коштів за відшкодування комунальних послуг, спожитих Тиврівською ЦРЛ, в тому числі шляхом пред'явлення позовів, на загальну суму 17419,47 грн. або зарахування різниці в рахунок майбутніх платежів, підлягають задоволенню.

Крім того, актом ревізії встановлено, що шляхом звірки даних меморіальних ордерів №5 "Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати та стипендій", в яких відображено нарахування єдиного соціального внеску, даних форми звітності №6-ВП "Звіт про кількість працюючих, їхній якісний склад та професійне навчання", в яких відображено дані про кількість працюючих інвалідів, з інформацією, що надійшла від управління Пенсійного фонду України у Тиврівському районі, в період з 01.01.2011 року по 01.06.2014 року, внаслідок відсутності інформації про інвалідність окремих працівників, встановлено факти нарахування на фонд оплати праці двом працівникам Центру, що мають інвалідність, єдиного соціального внеску по ставці 36,3% замість передбачених 8,41%, що є порушенням вимог ч.13 ст. 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов"язкове державне соціальне страхування", в результаті чого Центром зайво заплановано та нараховано єдиного соціального внеску в загальній сумі 11707,91 грн., який в повному обсязі перераховано до управління Пенсійного фонду України у Тиврівському районі, внаслідок чого завдано збитки (шкоду) Центру на вищевказану суму. У зв"язку з чим, КЗ "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" зобов"язано забезпечити перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо внесків до управління Пенсійного фонду України у Тиврівському районі та повернути зайво сплачені кошти в сумі 11707,91 грн. або зарахувати в рахунок майбутніх платежів.

Однак, з даними висновками суд не погоджується, виходячи з наступного.

Порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску регулюється Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов"язкове державне соціальне страхування" та Інструкцією про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов"язкове державне соціальне страхування, затвердженою постановою правління Пенсійного фонду України від 27.09.2010 року №21-5.

Згідно з частиною 13 статті 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов"язкове державне соціальне страхування" єдиний внесок для підприємств, установ і організацій, в яких працюють інваліди, встановлюється у розмірі 8,41 % визначеної пунктом 1 частини 1 статті 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску для працюючих інвалідів.

Підставою для застосування ставки у розмірі 8,41% згідно з пунктом 3.13 розділу III Інструкції є завірена копія довідки з акта огляду в медико-соціальній експертній комісії про встановлення групи інвалідності. Нарахування роботодавцем єдиного внеску у розмірі 8,41% із заробітної плати зазначеної категорії працівників здійснюється з моменту встановлення групи інвалідності, але не раніше надання працівником підприємству копії вищезазначеної довідки.

Таким чином, керуючись пунктом 3.13 розділу III Інструкції нарахування та сплата єдиного соціального внеску за ставкою 8,41% на зарплату працюючих інвалідів Центром проводилась починаючи з моменту отримання особисто від працівників копії довідки з акта огляду в МСЕК про встановлення групи інвалідності.

Вище зазначена позиція щодо нарахування та сплати єдиного внеску також висловлена у листі управління Пенсійного фонду України у Тиврівському районі Вінницької області за №177/06-27/02 від 25.02.2015 року, яким відповідач і керувався.

Виходячи з викладеного, суд приходить до висновку про відмову в задоволенні позовної вимоги щодо зобов"язання КЗ "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" виконати вимоги Державної фінансової інспекції у Вінницькій області, викладені в пункті 4 листа - вимоги (забезпечити перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо внесків до управління Пенсійного фонду України у Тиврівському районі та повернути зайво сплачені кошти в сумі 11707,91 грн. або зарахувати в рахунок майбутніх платежів).

Згідно з ч. 1 ст. 11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних справах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, що передбачено ч. 1 ст. 71 КАС України, а суд, відповідно до ст. 86 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб'єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень та доводи відповідача, суд вважає, що заявлений адміністративний позов підлягає частковому задоволенню.

Крім того, суд зауважує, що згідно з п. 2 ч. 2 ст. 162 КАС України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про зобов'язання відповідача вчинити певні дії. При цьому суд не вправі втручатись у діяльність суб'єкта господарювання та вказувати йому у який спосіб слід усунути виявлені порушення закону.

Оскільки спір вирішено частково на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, та витрат відповідача судові витрати (судовий збір) стягненню не підлягають.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -

п о с т а н о в и в :

Адміністративний позов задовольнити частково.

Зобов'язати КЗ "Тиврівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" (код ЄДРПОУ 37294246) виконати вимоги Державної фінансової інспекції у Вінницькій області, викладені в листі - вимозі від 26 вересня 2014 року №02-21/1219, а саме викладені в:

пункті 5 листа - вимоги - відобразити в обліку дебіторську заборгованість за невиконані роботи, не надані послуги (різницю у вартості виконаних робіт, послуг). Провести претензійно-позовну роботу з ФОП ОСОБА_6 (ідент. код НОМЕР_1). щодо відшкодування зайвих виплат шляхом повернення коштів в сумі 13848,87 грн. (тринадцять тисяч вісімсот сорок вісім гривень 87 коп.) або виконання відповідного обсягу робіт чи надання послуг.

пункті 3 листа - вимоги - забезпечити повернення зайво сплачених коштів за відшкодування комунальних послуг, спожитих Тиврівською ЦРЛ, в тому числі шляхом пред'явлення позовів, на загальну суму 17419,47 грн. (сімнадцять тисяч чотириста дев'ятнадцять гривень 47 коп.) або зарахування різниці в рахунок майбутніх платежів.

В решті позовних вимог відмовити.

Постанова набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.

Відповідно до ст. 186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Заброцька Людмила Олександрівна

Дата ухвалення рішення03.03.2015
Оприлюднено27.04.2015
Номер документу43686959
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/4182/14-а

Ухвала від 26.12.2014

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Заброцька Людмила Олександрівна

Ухвала від 03.03.2015

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Заброцька Людмила Олександрівна

Ухвала від 03.03.2015

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Заброцька Людмила Олександрівна

Постанова від 03.03.2015

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Заброцька Людмила Олександрівна

Ухвала від 08.12.2014

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Заброцька Людмила Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні