cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
14.04.2015 р. Справа №917/285/15
про викладення пунктів договору на водопостачання і водовідведення в редакції позивача
Суддя Киричук О.А.
Представники:
від позивача: Крамаренко В.В., дов. № 1 від 19.12.2013р.,
від відповідача: не з'явився.
Розглядається позовна заява про викладення пунктів договору на водопостачання і водовідведення в редакції позивача.
В позовній заяві позивач просив врегулювати розбіжності, що виникли під час укладення договору № 370 про надання послуг з водопостачання та водовідведення від 01.01.2015 р., виклавши спірні пункти договору в наступній редакції :
1) "п. 10. За несвоєчасне внесення плати за надані послуги із Споживача стягується пеня в розмірі 1% від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, але не більше 100% від суми заборгованості.";
2) "п. 12. При виявленні представником КП "Лубни-водоканал" витоку води в мережах абонента внаслідок їх пошкоджень або нераціонального використання, коли водолічильник на вводі відсутній або не працює з вини Споживача, КП "Лубни-водоканал" виконує розрахунок витрат води у такому порядку: за пропускною здатністю труби вводу при швидкості руху води в ній 2 м/сек, та дією її повним перерізом протягом 24 годин на добу. Розрахунок проводиться за фактичний час витоку по день її ліквідації. Якщо час, протягом якого відбувся витік води, встановити не вдається, то розрахунок здійснюється за останній поточний місяць." ;
3) "пп. 13.1. Об'єм Стічних вод, що надходять до систем водовідведення Виконавця, визначається за показниками приладів і засобів обліку стічних вод, а при їх відсутності визначається наступним чином:
- за кількістю Води питної, що надходить із систем централізованого питного водопостачання та інших джерел водопостачання (свердловина, річка, озеро, тощо).;
- відповідно до п. 4.10 Наказу інжитлокомунгоспу № 190 від 27.06.2008 року щодо визначення обсягів дощових, талих Стічних вод, що потрапили до системи каналізації з площі території, яка визначена в додатку № 4 до договору.";
4) "пп.9 п. 14. Перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України: у разі обґрунтованості звернення Споживача витрати, пов'язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем, а у разі необґрунтованості такого звернення витрати оплачуються Споживачем.";
5) "пп. 12 п.15. У разі виявлення Виконавцем несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством.";
6) "п. 18.4. За несвоєчасні розрахунки за спожиті послуги Споживач сплачує пеню в розмірі 1 % від суми простроченого платежу за кожен день прострочення. Сплата пені не позбавляє споживача обов'язку відшкодувати 3% річних та інфляційні втрати завдані Виконавцю несвоєчасним виконанням зобов'язань.";
7) Додаток №4, відповідно до якого зазначено умови скиду дощових та снігових стічних вод викласти в редакції позивача.
Позивачем через канцелярію суду надано заяву про уточнення позовних вимог.
Щодо виключень абзаців 1 та абзацу 2 пп. 13.2 п.13, виключення пп.18.3 Договору та викладення пп. 2 п. 18 в редакції Відповідача «несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені») Позивач зазначає, що вказані розбіжності були погоджені в досудовому порядку і не є предметом судового спору.
Відповідачем через канцелярію суду надано відзив на позовну заяву (вх. №. 2759 від 02.03.2015 .), відповідно до якого він заперечує проти задоволення позовних вимог, посилаючись на те, що вищезазначений проект договору не відповідає типовому договору і його умови суперечать чинному законодавству і порушують гарантовані права споживача.
Відповідачем також надано заяву (вх.№ 2758 від 02.03.2015 р.), відповідно до якої він просить розглядати справу у відсутність його повноважного представника.
В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд встановив:
Відповідно до статуту Комунального підприємства "Лубни-водоканал" Лубенської міської ради (далі - позивач, виконавець) дане підприємство створено Лубенською міською радою з метою задоволення міських та суспільних потреб шляхом систематичного здійснення діяльності з надання послуг з водопостачання та водовідведення було створено.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фармація Полтавщини" (далі - відповідач, споживач) є власником аптеки в м. Лубни по вул. Старо-Троїцька,4 , що приєднана до систем водопостачання і водовідведення.
Позивач звернувся до відповідача з пропозицією укласти договір № 370 про надання послуг з водопостачання та водовідведення від 01.01.2015 р. з додатками № 1, №2, № 3, № 4 (далі - договір).
Відповідач договір підписав з протоколом розбіжностей, додатки № 1, № 2, № 3 підписав без зауважень, додаток № 4 не підписав.
Спір у сторін виник стосовно редакції пунктів 10 , 12, п. 13.1, пп.9 п. 14, пп. 12 п.15, п. 18.4 договору та додатку № 4 до нього.
Позивач в договорі спірні пункти 13.1. виклав в наступній редакції:
1) "п. 10. За несвоєчасне внесення плати за надані послуги із Споживача стягується пеня в розмірі 1% від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, але не більше 100% від суми заборгованості.";
2) "п. 12. При виявленні представником КП "Лубни-водоканал" витоку води в мережах абонента внаслідок їх пошкоджень або нераціонального використання, коли водолічильник на вводі відсутній або не працює з вини Споживача, КП "Лубни-водоканал" виконує розрахунок витрат води у такому порядку: за пропускною здатністю труби вводу при швидкості руху води в ній 2 м/сек, та дією її повним перерізом протягом 24 годин на добу. Розрахунок проводиться за фактичний час витоку по день її ліквідації. Якщо час, протягом якого відбувся витік води, встановити не вдається, то розрахунок здійснюється за останній поточний місяць.";
3) "пп. 13.1. Об'єм Стічних вод, що надходять до систем водовідведення Виконавця, визначається за показниками приладів і засобів обліку стічних вод, а при їх відсутності визначається наступним чином:
- за кількістю Води питної, що надходить із систем централізованого питного водопостачання та інших джерел водопостачання (свердловина, річка, озеро, тощо).;
- відповідно до п. 4.10 Наказу інжитлокомунгоспу № 190 від 27.06.2008 року щодо визначення обсягів дощових, талих Стічних вод, що потрапили до системи каналізації з площі території, яка визначена в додатку № 4 до договору.";
4) "пп.9 п. 14. Перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України: у разі обґрунтованості звернення Споживача витрати, пов'язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем, а у разі необґрунтованості такого звернення витрати оплачуються Споживачем.";
5) "пп. 12 п.15. У разі виявлення Виконавцем несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством.";
6) "п. 18.4. За несвоєчасні розрахунки за спожиті послуги Споживач сплачує пеню в розмірі 1 % від суми простроченого платежу за кожен день прострочення. Сплата пені не позбавляє споживача обов'язку відшкодувати 3% річних та інфляційні втрати завдані Виконавцю несвоєчасним виконанням зобов'язань.";
В додатку № 4 до договору зазначено, що обсяги водовідведення на скид дощових стічних вод у систему каналізації м. Лубни розрахункові, згідно з площею земельної ділянки абонента за видом поверхні; за результатом обстеження встановлена загальна площа 0,026 га.
Відповідач в протоколі розбіжностей від 01.01.2015р. запропонував викласти спірні пункти договору в наступній редакції:
1) "п. 10. За несвоєчасне внесення плати за надані послуги із Споживача стягується пеня в розмірі 0,1% від суми простроченого платежу за кожен день прострочення.";
2) Відповідачем запропоновано виключити п. 12 по тексту договору;
3) "пп. 13.1 "Об'єм, що надходять до систем водовідведення Виконавця, визначається за показниками приладів і засобів обліку стічних вод, а при їх відсутності визначається наступним чином:
- за кількістю Води питної, що надходить із систем централізованого питного водопостачання та інших джерел водопостачання (свердловина, річка, озеро, тощо).";
4) "пп.9 п. 14. перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України: у разі обґрунтованості звернення Споживача витрати, пов'язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем.";
5) Відповідачем запропоновано виключити з тексту договору положення пп. 12 п.15.
6) Відповідачем запропоновано виключити пп. 18.4 договору.
Додаток № 4 відповідач запропонував скасувати .
Не погодившись з запереченнями відповідача позивач звернувся до господарського суду з даним позовом для врегулювання вказаних розбіжностей.
Відповідно до ч.1 ст. 67 Господарського кодексу України, відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями, громадянами в усіх сферах господарської діяльності, виконуються на підставі договорів.
За приписами п.7 ст. 179 Господарського кодексу України, господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним Кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Частиною 3 статті 179 Господарського кодексу України передбачено, що укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.
Укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору (ч.3 ст.184 ГК України).
Відповідно до ст. 187 Господарського Кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладання яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом.
Згідно ст.19 Закону № 2918 послуги з питного водопостачання надаються споживачам підприємством питного водопостачання на підставі договору з підприємствами, установами або організаціями, у повному господарському віданні або оперативному управлінні яких перебуває житловий фонд і до обов'язків яких належить надання споживачам послуг з питного водопостачання та водовідведення на підставі укладених ними договорів. Договір про надання послуг з питного водопостачання укладається безпосередньо між підприємством питного водопостачання або уповноваженою ним юридичною чи фізичною особою і споживачем.
Тобто, укладання спірного договору є обов`язковим для сторін в силу закону.
Статтею 6 Закону України "Про питну воду та питне водопостачання" визначено, що державна політика у сфері питної води та питного водопостачання будується на принципах державного управління і регулювання відносин у сфері питної води та питного водопостачання, додержання єдиних правил, норм і стандартів усіма суб'єктами відносин у сфері питної води та питного водопостачання.
Згідно зі статтею 19 Закону укладення договору між підприємством водопостачання та споживачем на надання послуг з водопостачання є обов'язковим. Порядок надання споживачам послуг з питного водопостачання встановлюється центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
Наказом Міністерства житлово-комунального господарства України від 27 червня 2008 року № 190 затверджено Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України (Правила № 190), які визначають порядок користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення населених пунктів України.
Правила № 190 поширюються на комунальні підприємства водопровідно-каналізаційного господарства міст і селищ України та інші підприємства, що мають на балансі системи місцевого водопроводу та каналізації, та на всі підприємства, установи, організації незалежно від форм власності й відомчої належності, які скидають свої стічні води в системи каналізації населених пунктів.
Відносно пунктів 1, 2, 4, 5, 6 прохальної частини позову (згідно заяви про уточнення позовних вимог) суд приймає до уваги наступне.
Частина 1 ст.1 Закон України "Про відповідальність суб'єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій" встановлено законну неустойку за порушення грошового зобов'язання у сфері відносин з надання житлово-комунальних послуг. Кредитор має право на стягнення цієї законної неустойки у тому числі й за відсутності у договорі умови про неустойку. Саме така позиція відображена в Постанові колегії суддів Судової палати у господарських справах Верховного Суду України від 16 квітня 2013 року.
Оскільки Законом України "Про відповідальність суб'єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій" встановлено відповідальність за несвоєчасне внесення плати за надані комунальні послуги (1% за кожен день прострочення а не 0,1%), то нарахування пені має відбуватися відповідно саме до положень вищезазначеного Закону, а приписи Закону України "Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань" до таких правовідносин не застосовуються (Дана позиція викладена в постанові Вищого господарського суду України від 22.11.2012 р. по справі №18/1190/12).
Стосовно п. 2 прохальної частини позову.
Пунктом 10.1 Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених Наказом Мінжитлокомунгоспу від 27.06.2008 № 190, передбачено, що у разі виявлення витоку води через зіпсування санітарно-технічних приладів та арматури, пошкодження внутрішньої (у тому числі внутрішньобудинкової) мережі водопостачання, нераціонального використання води, у випадку, коли засіб обліку на вводі відсутній або не працює з вини споживача, останній здійснює розрахунок за воду з виробником згідно з п. 3.3 цих Правил.
В пунктах 3.3. та п.3.4 Правил Мінжитлокомунгоспу №190 вказано, що у разі безоблікового водокористування виробник виконує розрахунок витрат води за пропускною спроможністю труби вводу при швидкості руху води в ній 2,0 м/сек та дією її повним перерізом протягом 24 годин за добу. відповідно до п. 3.4., розрахунковий період при безобліковому водокористуванні встановлюється з дня початку такого користування. Якщо термін початку безоблікового водокористування виявити неможливо, розрахунковий період становить один місяць. Таким чином запропонована редакція пункту 12 договору в повному обсязі відповідає законодавству.
Відносно п. 4 прохальної частини позову суд зазначає, що вказана пропозиція позивача повністю відповідає пп. 8 п. 16 Типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затвердженого Постановою КМУ №630 від 21 липня 2005 р.
Стосовно п. 5 прохальної частини позову.
Згідно пояснень позивача, відповідачем було запропоновано виключити з тексту договору положення пп. 12 п.15 "у разі виявлення Виконавцем несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертиз, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством."
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що пп. 12 п. 15 договору повністю відповідає пп. 8 п. 16 Типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення затвердженого Постановою КМУ №630 від 21 липня 2005 р.
Пунктом 18.4 договору передбачено, що за несвоєчасні розрахунки за спожиті послуги Споживач сплачує пеню в розмірі 1 % від суми простроченого платежу за кожен день прострочення. Сплата пені не позбавляє споживача обов'язку відшкодувати 3% річних та інфляційні втрати завдані Виконавцю несвоєчасним виконанням зобов'язань. Як зазначає позивач відповідач запропонував в протоколі розбіжностей виключити даний пункт договору.
Статтею 611 ЦК України передбачено, що у разі порушення зобов'язання настають правові наслідки, встановлені договором або законом, зокрема відшкодування збитків.
Згідно з ч.1 ст.623 ЦК України боржник, який порушив зобов'язання, має відшкодувати кредиторові завдані цим збитки.
Відповідно до ст. 625 ЦК України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановлено індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.
Таким чином, вимоги позивача про викладення спірних договірних відносин, а саме пунктів 10, 12, пп. 9 п. 14, п.12 п. 15 та п. 18.4, саме в його редакції є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Щодо позовних вимог про викладення пункту 13.1 та Додатку № 4 суд приймає до уваги наступне.
Правила № 190 поширюються на комунальні підприємства водопровідно-каналізаційного господарства міст і селищ України та інші підприємства, що мають на балансі системи місцевого водопроводу та каналізації, та на всі підприємства, установи, організації незалежно від форм власності й відомчої належності, які скидають свої стічні води в системи каналізації населених пунктів.
Відповідно до пункту 5.1 Правил № 190 користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України облік відпущеної питної води та прийнятих стоків здійснюється виробником і споживачами засобами вимірювальної техніки, які занесені до Державного реєстру або пройшли державну метрологічну атестацію.
Згідно з пунктом 3.14 Правил № 190 у разі відсутності у споживача засобів обліку на каналізаційних випусках, кількість стічних вод визначається за кількістю води, що надходить з мереж центрального водопостачання та з інших джерел.
Пунктом 5.29 Правил № 190 встановлено, що у разі відсутності засобів обліку стічних вод їх облік здійснюється такими методами:
1) за допомогою засобів обліку на водозаборах;
2) за паспортною продуктивністю насосів на водозаборах;
3) за паспортним дебітом усіх свердловин та проектною потужністю поверхневого водозабору;
4) на підставі витрат води на технологічні потреби;
5) на підставі замірів кількості стічних вод, що надходять до мереж водовідведення.
Метод визначення кількості стічних вод встановлюється виробниками.
Якщо кількість стічних вод визначається одним із методів, зазначених у цьому пункті Правил, що зафіксовано договором або двостороннім актом між виробником та споживачем на обумовлений термін, то споживач протягом цього терміну може не надавати виробнику таких даних.
Вказана норма Правил № 190 містить вичерпний перелік способів визначення кількості стічних вод, який розширеному тлумаченню не підлягає.
Тобто позивач у Договорі може передбачити перелік методів визначення кількості стічних вод лише в межах визначених підпунктами 1 - 5 пункту 5.29 Правил № 190.
Способи визначення стічних вод, запропоновані позивачем у спірному Договорі, не відповідають вищевказаним вимогам.
Позивачем не надано доказів на підтвердження того, що на території, яка належить відповідачеві, наявні каналізаційні колодязі чи дощоприймачі.
Ззапропонований позивачем у спірному пункті 13.1. договору порядок розрахунку об'ємів поверхневих стічних вод згідно п.4.10. Правил №190 не може застосовуватися у відносинах, які виникають між сторонами даного позову за договором також з наступних підстав.
Пункт 4.10. Правил №190 знаходяться у розділі IV цих Правил "Приєднання об'єктів до систем централізованого питного водопостачання та водовідведення", який регулює питання, пов'язані з приєднанням споживачів (замовників) до систем централізованого водопостачання та водовідведення.
Для приєднанням до систем централізованого водопостачання та водовідведення замовнику таких послуг надаються технічні умови (абз.1 п.4.1. Правил №190).
Виробник послуг з централізованого водопостачання та водовідведення видає замовнику технічні умови з урахуванням потужностей споруд та пропускної спроможності мереж систем централізованого водопостачання та водовідведення, із зазначенням умов для проектування вводу: місця приєднання, місця розташування водомірного вузла, умов для влаштування проміжного резервуара і насосів - підвищувачів тиску (абз.7 п.4.1. вказаних Правил).
Зі змісту розділу IV вказаних Правил витікає, що пункт 4.10. (який знаходиться у цьому розділі) визначає алгоритм визначення об'єму поверхневих стічних вод, для застосування цих даних при приєднанні споживачів до систем централізованого водопостачання та водовідведення, зокрема, для визначення потужностей споруд та пропускної спроможності мереж каналізації, що необхідно при проектуванні та будівництві відповідних об'єктів.
Крім того, за формулою, встановленою в пункті 4.10. Правил № 190 підлягає визначенню середньорічний об'єм стічних вод, який встановлюється в тому числі за метеорологічними даними, які беруться за весь рік.
Разом з цим, питання, пов'язані з обліком, в тому числі прийнятих стоків, регулюються розділом V Правил №190, який має назву "Система обліку водопостачання та водовідведення".
Відповідно до п.5.1 Правил №1 90 облік відпущеної питної води та прийнятих стоків здійснюється виробником і споживачами засобами вимірювальної техніки, які занесені до Державного реєстру або пройшли державну метрологічну атестацію.
В разі відсутності у споживача засобів обліку на каналізаційних випусках кількість стічних вод визначається за кількістю води, що надходить з мереж центрального водопостачання та з інших джерел (п.3.14 Правил №190 ).
Виключний перелік методів здійснення обліку стічних вод у разі відсутності засобів обліку цих вод, визначений пунктом 5.29 Правил № 190.
Аналогічна правова позиція відносно здійснення обліку стічних вод за відсутності засобів обліку цих вод викладена у постанові Верховного Суду України від 29.04.2014р. у справі № 3-13гс14 (справа № 905/1078/13-г). В даній постанові Верховний Суд України зазначив, що в аналогічних випадках обчислення об'єму стічних вод за формулою викладеною в п. 4.10 Правил № 190 не відповідає вимогам законодавства про питну воду і питне водопостачання.
Відповідно до ст.111-28 ГПК України рішення Верховного Суду України, прийняте за наслідками розгляду заяви про перегляд судового рішення з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, є обов'язковим для всіх суб'єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить зазначену норму права, та для всіх судів України.
З огляду на викладене позовні вимоги про викладення п. 13.1 Договору в редакції позивача задоволенню не підлягають.
Судом також відхиляються вимоги про викладення додатку № 4 в редакції позивача, оскільки ці вимоги є взаємопов'язаними з попередніми, так як даний додаток складений до п.13.1 Договору, в укладенні якого судом відмовлено.
Відповідно до ст.4-3, ст.33 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності; кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
За даних обставин, заявлений позов підлягає задоволенню частково.
Відповідно до ст. 49 ГПК України судові витрати покладаються на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 43, 49, 75, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити частково.
2. Викласти спірні договірні відносини у договорі №370 про надання послуг з водопостачання та водовідведення в наступній редакції:
п. 10. За несвоєчасне внесення плати за надані послуги із Споживача стягується пеня в розмірі 1% від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, але не більше 100% від суми заборгованості.;
п. 12. При виявленні представником КП "Лубни-водоканал" витоку води в мережах абонента внаслідок їх пошкоджень або нераціонального використання, коли водолічильник на вводі відсутній або не працює з вини Споживача, КП "Лубни-водоканал" виконує розрахунок витрат води у такому порядку: за пропускною здатністю труби вводу при швидкості руху води в ній 2 м/сек, та дією її повним перерізом протягом 24 годин на добу. Розрахунок проводиться за фактичний час витоку по день її ліквідації. Якщо час, протягом якого відбувся витік води, встановити не вдається, то розрахунок здійснюється за останній поточний місяць.;
пп.9 п. 14. Перевірку кількісних і якісних показників надання послуг (якість і тиск води) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України: у разі обґрунтованості звернення Споживача витрати, пов'язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються виконавцем, а у разі необґрунтованості такого звернення витрати оплачуються Споживачем.;
пп. 12 п.15. У разі виявлення Виконавцем несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством.;
п. 18.4. За несвоєчасні розрахунки за спожиті послуги Споживач сплачує пеню в розмірі 1 % від суми простроченого платежу за кожен день прострочення. Сплата пені не позбавляє споживача обов'язку відшкодувати 3% річних та інфляційні втрати завдані Виконавцю несвоєчасним виконанням зобов'язань.
3. В іншій частині позову відмовити.
4. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Фармація Полтавщини" (м. Лубни, Полтавська область, 37500, вул. Старо-Троїцька, 4, код 30131417) на користь Комунального підприємства "Лубни-водоканал" Лубенської міської ради (м. Лубни, Полтавська область, 37500 вул. Авіаторська, 22, код 36770447) 174 грн. витрат по сплаті судового збору.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено 20.04.15 р.
Суддя Киричук О.А.
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 14.04.2015 |
Оприлюднено | 30.04.2015 |
Номер документу | 43763350 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Полтавської області
Киричук О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні