ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Головуючий у 1-й інстанції: Зозуля Д.П.
Суддя-доповідач:ОСОБА_1
УХВАЛА
іменем України
"25" жовтня 2012 р. Справа № 2а/1770/2423/2011
Житомирський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді Кузьменко Л.В.
суддів: Зарудяної Л.О.
ОСОБА_2,
при секретарі Хаюк Т.В. ,
за участю сторін:
від позивача: не з'явились
від відповідача: не з'явились
третьої особи на стороні позивача: ОСОБА_3
від третьої особи на стороні відповідача:ОСОБА_4
прокурора Лозовика А.В.
розглянувши апеляційну скаргу ОСОБА_5 на постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "21" березня 2012 р. у справі за позовом Колективного сільськогосподарського підприємства "Зірка", третя особа на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог ОСОБА_5 до ОСОБА_6 Держкомзему в Рівненській області Великожитинської сільської ради Рівненського району Рівненської області, третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Об"єднання співвласників гаражів "Джерело" про визнання дій неправомірними ,
ВСТАНОВИВ:
ОСОБА_7 сільськогосподарське підприємство "Зірка" звернулося до Рівненського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до ОСОБА_6 Держкомзему в Рівненському районі Рівненської області, Великожитинської сільської ради про визнання неправомірними дій, і з врахуванням уточнених позовних вимог, позивач просив визнати протиправними дії Великожитинської сільської ради по включенню до форми 6-зем "Облік земельних ділянок за площею та складом угідь, розподіл між власниками землі та землекористувачів" земельної ділянки, площею 2,06 га. в с. Бармаки Рівненського району по провулку Хутірський, 1, що належить на праві колективної власності на землю КСП "Зірка" згідно до Державного акту на право колективної власності на землю серії РВ 00019 та визнати протиправними дії управління Держкомзему у Рівненському районі Рівненської області по включенню до звіту про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та видами економічної діяльності на території Рівненського району станом на 01.01.2008 року земельної ділянки площею 2.06 га. в с. Бармаки, Рівненського району по провулку Хутірському, 1, яка належить на праві колективної власності на землю КСП "Зірка". Просив також визнати нечинним рішення Великожитинської сільської ради № 186 від 28.12.2001року.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що колективне сільськогосподарське підприємство "Зірка" включено до Єдиного державного реєстру підприємств, установ та організацій України. 21 листопада 1996 року для КСП „Зірка" було видано Державний акт на право колективної власності на землю серії РВ 00019, яким засвідчено, що підприємству передаються у колективну власність землі площею 2165,8 га в межах згідно із планом, в тому числі - на території Великожитинської сільської ради - 2149,6 га., Новоукраїнської сільської ради - 16,2 га. Акт зареєстрований в Книзі записів державних актів на право колективної власністі, земельна ділянка, площею 2,06 га., що знаходиться за адресою: с. Бармаки пров. Хутірський, 1, Рівненський район передана у колективну власність на підставі зазначеного Державного акту КСП „Зірка". Із листа відповідача - Великожитинської сільської ради від 11.07.2008 року № 01-11- 34/1815, позивачу стало відомо, що відповідно до звіту про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та видами економічної діяльності на території Рівненського району, земельна ділянка, площею 2,06 га., що знаходиться за адресою - Рівненський район, с. Бармаки, пров. Хутірський, 1, станом на 01.01.2008 року обліковується в землях запасу Великожитинської сільської ради. Таким чином, зі згідно інформації відповідача - сільської ради земельна ділянка, площею 2,06 га, яка належить на праві колективної власності КСП „Зірка" включена управлінням Держкомзему у Рівненському районі до земель запасу. Згідно до довідки від 19.11. 2008 року, яка видана комісією по реформуванню КСП "3ірка" в тому, що ніколи і ніякими зборами КСП „Зірка" не приймалось рішення і навіть не розглядалось питання про передачу земельної ділянки, площею 2,06 га. в землі запасу Великожитинської сільської ради. Конституцією України в ст. 19 ч. 2 закріплено, що органи державної влади зобов'язані діяти в межах та у спосіб, передбачений законами України. Так, ст.140 Земельного кодексу України передбачений перелік, що є виключним до підстав припинення права власності на земельну ділянку. Однак будь-яких правових підстав до включення спірної земельної ділянки до земель запасу сільської ради та відповідно включення до з звіту форми № 6-3ЕМ не було.
Судом першої інстанції в ході розгляду справи було залучено до участі в справі третю особу на стороні позивача, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, ОСОБА_5 та третю особу на стороні відповідача без самостійних вимог - Об'єднання співвласників гаражів "Джерело".
З метою представництва інтересів держави, у справу вступив прокурор.
Постановою Рівненського окружного адміністративного суду від 21 березня 2012 року в задоволенні позовних вимог відмовлено.
Третя ососба на стороні позивача ОСОБА_5 не погодився з постановою суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій з підстав порушення судом першої інстанції норма матеріального права просить скасувати вказану постанову та прийняти нову про задоволення позову.
До апеляційної скарги третьої особи приєднався позивач, який також просить скасувати вказане рішення суду першої інстанції.
Заслухавши суддю-доповідача, прокурора, третю особу ОСОБА_5П, представника третьої особи Об'єднання співвласників гаражів "Джерело", обговоривши доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з таких підстав.
Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції, з висновками якого погоджується і колегія суддів, виходив з того, що оскаржуване позивачем рішення Великожитинської сільської ради № 186 від 28.12. 2001 року та дії Великожитинської сільської ради, ОСОБА_6 Держкомзему у Рівненському районі прийняті, вчинені на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Як слідує з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції колективне сільськогосподарське підприємство "Зірка" перебуває у Єдиному державному реєстрі підприємств, установ та організацій України, що підтверджується довідкою від 20.06.2011 року № 02-2-05/451 та випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серія АВВ № 624075 від 24.01.2012 року.
Відповідно до копії виписки з протоколу № 1 від 23.02.1990 року збори уповноважених колгоспників КСП "Зірка" вирішили виділити земельну ділянку під будівництво колгоспного базару і автостоянки в розмірі 2 га. в районі Родніка село Бармаки (т. 1 а.с. 203).
Рішенням № 66 від 29.12.1993 року Великожитинська сільська рада Рівненського району Рівненської області дала згоду на виділення ПКСГП "Зірка" земельної ділянки площею 2,0б га. в с. Бармаки Рівненського району для будівництва автостоянки та колгоспного ринку біля дороги Рівне-Сарни (т. 1 а.с. 204).
Рішенням №75 від 05.09. 1995 року Рівненська районна рада народних депутатів Рівненської області дозволила колективному сільськогосподарському підприємству "Зірка" внести зміни в проект внутрігосподарського землеустрою в зв'язку з будівництвом автостоянки та ринку площею 2,06 га в т.ч. 1,46 га. (ріллі), 0,4 га (сіножаті), 0,2 га. (боліт) в урочищі "Роднік" с. Бармаки Великожитинської сільської Ради народних депутатів (т. 1 а.с. 205).
При цьому цільове призначення вищезазначеної земельної ділянки не змінилось, оскільки ні позивачем а ні будь-яким іншим суб"єктом правовідносин не ініційовано зміну цільового призначення спірної земельної ділянки. Дані обставини підтверджено листом Рівненської районної державної адміністрації № 4082/01-37/10 від 22.10. 2010 року, у якому зазначено, що земельна ділянка, яка знаходиться в с. Бармаки, провулок Хутірський 1, Рівненського району - урочище "Джерело" загальною площею 2,06 га в тому числі: 1,46 га - ріллі, 0,4 га. - сіножаті, 0,2 га. - болота, відноситься до земель сільськогосподарського призначення (т. 1 а.с. 212).
Відповідно до Державного Акту на право колективної власності на землю серія РВ № 00019 від 21 листопада 1996 року КСП "Зірка" передано у колективну власність 2165,8 га. землі для сільськогосподарського використання.
Рішенням Великожитинської сільської ради Рівненського району Рівненської області Про вилучення та передачу земельних ділянок постійного користування та земель загального користування колективної власності КСП "Зірка" № 186 від 28.12.2001 року було припинено право постійного користування землею загального користування КСП "Зірка" загальною площею 282,67 га. та віднесено вилучені земельні ділянки до:
- земель запасу Великожитинської сільської ради - 174,03 га.;
- земель резервного фонду Великожитинської сільської ради 174, 03 га.;
- земель загального користування 22,28 га.
Вказане рішення ніким не оскаржувалось.
Слід зазначити, що впродовж 2001-2008 років позивач не порушував питання щодо усунення перешкод в користуванні спірною земельною ділянкою чи щодо витребування її та розташованих на ній об"єктів з чужого незаконного володіння. Також не навів будь-яких доказів щодо користування та розпорядження вказаною земельною ділянкою.
Так, рішенням Великожитинської сільської ради Рівненського району Рівненської області №29 від 20.01.2005 року було присвоєно автостоянці "Джерело" поблизу с. Бармаки поштову адресу: провулок Хутірський, 1, с. Бармаки, Рівненського району, Рівненської області (т. 2 а.с. 138).
Після прийняття рішення № 186 від 28.12.2001 року Великожитинська сільська рада подала до управління дані про включення до форми № 6-зем земельної ділянки площею 2,06 га., що знаходиться в с. Бармаки, Рівненського району, провулок Хутірський, 1, яка входить до земель запасу сільської ради. На підставі рішення Великожитинської сільської ради від 28 грудня 2001 року №186 та поданих матеріалів, управління Держкомзему у Рівненському районі Рівненської області включило до звіту про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та видами економічної діяльності на території Рівненського району станом на 01.01. 2008 року вищезазначену земельну ділянку.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Земельного кодексу України від 18.12.1990 р. (втратив чинність з 01.01.2002 року у зв'язку з набранням чинності ЗК України від 25.10.2001 року), суб'єктами права колективної власності на землю є колективні сільськогосподарські підприємства (далі КСП), сільськогосподарські кооперативи (далі СК), сільськогосподарські акціонерні товариства (далі САТ), у тому числі створені на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств.
У колективну власність можуть бути передані землі КСП, СК, САТ, у тому числі створені на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств, землі садівничих товариств - за рішенням загальних зборів цих підприємств, кооперативів, товариств. Площа земель, що передаються у колективну власність, становить різницю між загальною площею земель, що знаходяться у віданні відповідної Ради, і площею земель, які залишаються у державній власності (землі запасу, лісовий фонд, водний фонд, резервний фонд тощо) і у власності громадян.
Статтею 60 ЗК України від 18.12.1990 р. визначено, що КСП, СК, САТ можуть одержувати земельні ділянки у колективну власність, користування, у тому числі в оренду. Землі, передані цим господарствам у колективну власність, поділяються на землі загального несільськогосподарського використання і землі сільськогосподарського використання.
Указом Президента України № 720/95 від 08.08.1995 року "Про порядок паювання земель, переданих у колективну власність сільськогосподарським підприємствам і організаціям" встановлено, що паюванню підлягають сільськогосподарські угіддя, передані у колективну власність КСП, СК, САТ, у тому числі створеним на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств. Паювання земель радгоспів та інших державних підприємств здійснюється після перетворення їх на колективні сільськогосподарські підприємства. Паювання земель передбачає визначення розміру земельної частки (паю) у колективної власності на землю кожного члена сільськогосподарського підприємства без виділення земельних ділянок в натурі (на місцевості), з виданням сертифікату. У разі виходу власника земельної частки (паю) з КСП, СК, САТ за його заявою здійснюється відведення земельної ділянки в натурі в установленому порядку і видається державний акт на право приватної власності на землю на цю земельну ділянку, а сертифікат на право на земельну частку (пай) повертається до районної державної адміністрації.
Відповідно до ст. 47 ЗК України від 18.12.1990 року землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для потреб сільського господарства або призначені для цих цілей. Більш конкретизовано визначена категорія земель сільськогосподарського призначення у ЗК України від 25.10.2001 року, відповідно до ст. 22 якого землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей. До земель сільськогосподарського призначення належать: а) сільськогосподарські угіддя (рілля, багаторічні насадження, сіножаті, пасовища та перелоги); б) несільськогосподарські угіддя (господарські шляхи і прогони, полезахисні лісові смуги та інші захисні насадження, крім тих, що віднесені до земель лісогосподарського призначення, землі під господарськими будівлями і дворами, землі під інфраструктурою оптових ринків сільськогосподарської продукції, землі тимчасової консервації тощо).
Таким чином, спірна земельна ділянка площею 2,06 га., що розташована за адресою: провулок Хутірський, 1, с. Бармаки, Рівненського району, Рівненської області та розміщена під колгоспним ринком та автостоянкою є несільськогосподарськими угіддями земель сільськогосподарського призначення.
Як вбачається з протоколу № 1 уповноважених членів КСП "Зірка" від 29.03.2000 року, уповноваженими членами КСП було прийнято рішення про розпаювання та передачу майнових та земельних паїв в оренду ПСП "Зірка"та ПСП "Відродження" (т. 1 а.с. 195-200). Після розпаювання майна та землі КСП "Зірка" припинило свою діяльність.
Прийнятим у 2001 році Земельним кодексом України встановлені приватна, державна та комунальна форми власності на землю. ОСОБА_7 форма власності на землю не передбачена.
Суб'єктами права колективної власності на землю відповідно до ст. 5 ЗК України 18.12.1990 р. були колективні сільськогосподарські підприємства, сільськогосподарські кооперативи, садівницькі товариства, сільськогосподарські акціонерні товариства, у тому числі створені на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств.
Проте статус земель колективної форми власності, переданих згідно з положеннями чинного на момент передачі законодавства таким суб'єктам права колективної власності на землю, на сьогодні не встановлено.
Як уже зазначалось, пунктом першим Указу Президента N 720/95 від 08.08.95 р. "Про порядок паювання земель, переданих у колективну власність сільськогосподарським підприємствам і організаціям" встановлено, що паюванню підлягають сільськогосподарські угіддя, передані у колективну власність колективним сільськогосподарським підприємствам, сільськогосподарським кооперативам, сільськогосподарським акціонерним товариствам, у тому числі створеним на базі радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств.
Згідно абзацу третього п. 14 Порядку розподілу та використання майна реорганізованих колективних сільськогосподарських підприємств, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України N 62 від 14.03.2001 р., окремі об'єкти зі складу майна, яке не підлягає паюванню, можуть бути передані на баланс органу місцевого самоврядування за його згодою.
Законодавством України визначено напрями переходу права колективної власності у приватну щодо розпайованих земель (укази Президента України В«Про невідкладні заходи щодо прискорення реформування аграрного сектора економіки" від 03.12. 1999 р. № 1529/99 та "Про порядок паювання земель, переданих у колективну власність сільськогосподарським підприємствам і організаціям" від 08.12.1995 року № 720/95. Проте порядок і умови переходу та переоформлення прав на землі, які були надані суб'єктам права колективної власності та які згідно із законодавством не підлягають паюванню, не визначені. В Земельному кодексу України не передбачено умови зміни (переходу) колективної форми власності на землю в інші форми власності.
Прямі норми ЗК України 2001р. застосовуються у лише випадку ліквідації сільськогосподарських підприємств, більшість з яких були засновані на праві колективної власності. Так, згідно з ст. 30 ЗК України при ліквідації сільськогосподарських підприємств несільськогосподарські угіддя, які перебували у їх власності, розподіляються відповідно до установчих документів цих підприємств або за згодою власників земельних часток (паїв). У разі недосягнення згоди це питання вирішується в судовому порядку.
Слід зважати, що відповідно до статті 30 ЗК України несільськогосподарські угіддя колективних сільськогосподарських підприємств можуть бути розподілені за згодою власників земельних часток (паїв) відповідно до цієї статті лише у випадку, якщо землі сільськогосподарського підприємства були передані у колективну власність, а ліквідація підприємства здійснюється під час дії цієї норми, тобто після набрання чинності діючим ЗК України. Тому стаття 30 ЗК України не вирішує долі несільськогосподарських угідь у тих випадках, коли ліквідація сільськогосподарського підприємства відбулася до 1 січня 2002 року (моменту набрання чинності ЗК України) та не поширюється на правовідносини, які пов'язані із припиненням КСП В«ЗіркаВ» .
Поряд з цим, з метою встановлення правомочностей ОСОБА_5 щодо земельної ділянки площею 2,06 га. на території Великожитинської сільської ради поза межами населеного пункту, суд першої інстанції правильно виходив з того, що відповідно до пункту 7 Розділу 10 Перехідних положень Земельного кодексу України зазначено, що громадяни та юридичні особи, які одержали у власність, у тимчасове користування, в тому числі на умовах оренди, земельні ділянки у розмірах, передбачених раніше діючим законодавством, зберігають права на ці ділянки.
Статтею 22 чинного на момент утворення КСП "Зірка" Земельного Кодексу України (від 18 грудня 1990 року № 561-XII), передбачалося, що право власності на землю або право користування наданою земельною ділянкою виникає після встановлення землевпорядними організаціями меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) і одержання документа, що посвідчує це право.
Приступати до використання земельної ділянки, в тому числі на умовах оренди, до встановлення меж цієї ділянки в натурі (на місцевості) і одержання документа, що посвідчує право власності або право користування землею, заборонялося.
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗК України 1990 р., право власності або право постійного користування землею посвідчувався державними актами, які видавалися і реєструвалися сільськими, селищними, міськими, районними Радами народних депутатів. Державний акт на право колективної власності на землю видавався колективному сільськогосподарському підприємству, сільськогосподарському кооперативу, сільськогосподарському акціонерному товариству із зазначенням розмірів земель, що перебувають у власності підприємства, кооперативу, товариства і у колективній власності громадян. До державного акта додавався список цих громадян.
Крім того, землі відображені в Державному акту на право колективної власності на землю серії РВ № 00019 від 21 листопада 1996 року в подальшому надавалися у приватну власність у процесі розпаювання колишніми членами КСП "Зірка", а тому цей акт у зв'язку із зміною меж земельної ділянки, є недійсним.
Судом встановлено, що ОСОБА_5 правовстановлюючих документів на земельні ділянки, що належали КСП "Зірка" згідно Державного акту на право колективної власності на землю серії РВ № 00019 від 21 листопада 1996 року не отримував.
Як до набрання чинності Земельним кодексом України 25 жовтня 2001 року № 2768-III, так і після набрання ним чинності, ОСОБА_5 не звертався до відповідної місцевої ради та районної державної адміністрації про надання йому у власність земель, що залишилися після розпаювання між колишніми членами КСП "Зірка".
Щодо договору оренди землі від 01.10.1998 року укладено між КСП "Зірка" та ОСОБА_5, то суд першої інстанції правильно виходив з того, що ОСОБА_5 після розпаювання земель КСП "Зірка" протягом 2-ох років (термін чинності Земельного кодексу України від 1990 року), а також після набрання чинності Земельним кодексом України 25 жовтня 2001 року № 2768-III - не набув права власності на спірну земельну ділянку ні в процесі розпаювання земель КСП "Зірка" а ні в подальшому не отримав правовстановлюючого документу на землі, що залишилися після розпаювання між колишніми членами КСП "Зірка" та охоплювались Державним актом на право колективної власності КСП.
В ході розгляду справи а ні позивачем а ні третьою особою ОСОБА_5 не надано будь-яких доказів щодо того, що між ними впродовж 2001-2008 року договірні відносини щодо оренди спірної земельної ділянки тривали.
У зв'язку з розпаюванням земель та припиненням права постійного користування землею загального користування колективного сільськогосподарського підприємства "Зірка", в т.ч. несільськогосподарськими угіддями, Великожитинська сільська рада прийняла рішення про вилучення земель загального користування, з постійного користування колективного сільськогосподарського підприємства. На час прийняття цього рішення - 28.12.2001 року землі загального користування колишнього КСП "Зірка" ні у кого у користуванні не знаходились, оскільки КСП "Зірка" на той час припинило свою діяльність, а Державний акт на право колективної власності на землю втратив чинність.
ОСОБА_5 не надано жодного доказу в обґрунтування того, що з 2001 року по час звернення до суду він користувався земельною ділянко 2,06 га. у встановленому законом порядку, тобто на підставі акту на право користування цією землею, та належним чином здійснював оплату за таке користування.
Як слідує з матеріалів справи, землі, які не підлягали розпаюванню (несільськогосподарські угіддя), що перебували у колективній власності КСП "Зірка", були переведені у землі запасу сільськогосподарського призначення на території Великожитинської сільської ради (за межами населеного пункту) і відповідно до вимог ч. 3 ст. 122 Земельного кодексу України, п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України розпорядниками таких земель (що знаходяться за межами населеного пункту на території Великожитинської сільської ради) є Рівненська районна державна адміністрація.
Пунктом 17 Положення про порядок ведення державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.93 р. N 15, передбачено, що власники землі та землекористувачі щорічно не пізніше 15 січня подають територіальним органам Держкомзему за місцезнаходженням земельних ділянок звіти за станом на 1 січня про зміни, що відбулися у складі земель, які знаходяться у власності або користуванні, в тому числі на умовах оренди.
Таким чином, дії Великожитинської сільської ради щодо включенню до форми 6-зем В«Облік земельних ділянок за площею та складом угідь, розподіл між власниками землі та землекористувачівВ» земельної ділянки, площею 2,06 га. в с. Бармаки Рівненського району по провулку Хутірський, 1, визнання протиправними дії управління Держкомзему у Рівненському районі Рівненської області по включенню до звіту про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та видами економічної діяльності на території Рівненського району станом на 01.01. 2008 року земельної ділянки площею 2.06 га. в с. Бармаки, Рівненського району по провулку Хутірському, 1 є правомірними, а рішення Великожитинської сільської ради № 186 від 28.12. 2001 року таким, що прийнято в межах наданих останній повноважень, та у спосіб, передбачений законом.
Відповідно до ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім того, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову, а суд згідно ст. 86 зазначеного Кодексу оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Позивач не довів суду обґрунтованості позовних вимог, а третя особа не навів доказів щодо порушення судом першої інстанції норм матеріального права при ухваленні оскаржуваної постанови.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 198 та ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та прийняв рішення з дотриманням норм матеріального та процесуального права.
Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, а тому апеляційну скаргу потрібно залишити без задоволення, а оскаржувану постанову суду - без змін.
Керуючись ст.ст. 160, 195, 198, 200, 205, 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу ОСОБА_5 залишити без задоволення, а постанову Рівненського окружного адміністративного суду від "21" березня 2012 р. без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня складання її в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя Л.В. Кузьменко
судді: ОСОБА_8
ОСОБА_2
Повний текст Ухвали виготовлено "30" жовтня 2012 р.
Роздруковано та надіслано:
1- в справу
2 - позивачу ОСОБА_7 сільськогосподарське підприємство "Зірка" вул. Фруктова, 4,Рівне,Рівненський район, Рівненська область,35340
3- відповідачу ОСОБА_6 Держкомзему в Рівненській області вул.Відінська,8,м.Рівне,33000 Великожитинська сільська рада Рівненського району Рівненської області вул.Рівненська, 76,с.Великий Житин,Рівненський район, Рівненська область,35340
Суд | Житомирський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2012 |
Оприлюднено | 19.05.2015 |
Номер документу | 44181737 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський апеляційний адміністративний суд
Кузьменко Л.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні