cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
15 травня 2015 р. Справа № 902/256/15
Господарський суд Вінницької області у складі головуючого судді Маслія І.В., при секретарі судового засідання Василишеній Н.О.
За участю представників сторін:
позивача: Писарчук О.О., представник за довіреністю;
Черненко С.М., представник за довіреністю;
відповідача: Андріїв Ю.М., представник за довіреністю;
третьої особи: Гнатюк О.П., представник за довіреністю;
викликаний на підставі ст. 30 ГПК України державний інспектор сільського господарства у Вінницькій області - Баранюк О.Б.: не з'явився.
Розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні суду справу
за позовом :Фермерського господарства "ЯРУЖАНКА" (вул. Свердлова, буд. 157, кв. 66, м. Вінниця, 21018; вул. Литвиненко, 54, кв.83, м. Вінниця, 21018)
до :Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОГРЕС" (вул. Леніна, буд.2, село Суботівка, Могилів-Подільський район, Вінницька область, 24060)
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: -Державна інспекція сільського господарства у Вінницькій області (вул. Келецька, 53, м. Вінниця, 21027)
про стягнення 21903,05 грн. шкоди
ВСТАНОВИВ :
До господарського суду Вінницької області звернулось Фермерське господарство "ЯРУЖАНКА" до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОГРЕС" з позовом про стягнення з останнього шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки, у розмірі 21 903,05 грн.
Позовна заява мотивована тим, що Фермерське господарство "ЯРУЖАНКА" (далі - позивач) на підставі підписаних договорів оренди землі користується земельними ділянками із земель сільськогосподарського призначення, які знаходяться у селі Яруга Могилів-Подільського району Вінницької області за межами населеного пункту. У травні місяці 2014 року земельні ділянки 13-ти пайовиків в полі № 2 загальною площею 17,64 га та одну не витребувану земельну ділянку площею 1,4703 га в полі №2, які на законних підставах передані власниками та Ярузькою сільською радою в орендне користування позивачу, були незаконно зайнятті СТОВ "ПРОГРЕС" (далі - відповідач), працівники якого засіяли їх сільськогосподарською культурою - соєю. При цьому відповідач не має жодного документу, який підтверджував би правомірне використання вказаних земельних ділянок загальною площею 19,11 га. Своїми протиправними діями відповідач порушив вимоги чинного земельного законодавства України. Даний факт підтверджується результатами проведеної Державною інспекцією сільського господарства у Вінницькій області позаплановою перевіркою дотримання вимог земельного законодавства суб'єктом господарювання - СТОВ "ПРОГРЕС", за результатами якої складено Протокол про адміністративне правопорушення, видано Припис та винесено Постанову про накладення адміністративного стягнення. Крім того, у Постанові про накладення адміністративного стягнення зазначено, що порушенням, яке вчинив директор відповідача Журавель Анатолій Володимирович, заподіяно матеріальну шкоду у сумі 21903,05 грн. Самовільне зайняття відповідачем земельної ділянки, право оренди на яку на законних підставах належить позивачу, створило для позивача певні перешкоди та обмеження для здійснення свого законного права користування землею, а не бажання відповідача, в добровільному порядку, сплатити завдану шкоду змусило позивача звернутись до суду з даним позовом.
Ухвалою суду від 04 березня 2015 р. порушено провадження за вказаним позовом та справу призначено до розгляду на 25.03.2015 р. На підставі клопотання позивача та необхідністю залучення до участі у справі Державну інспекцію сільського господарства у Вінницькій області в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, ухвалою суду від 25.03.2015 року розгляд справи відкладено на 08 квітня 2015 року.
Через канцелярію суду 03.04.2015 р. від відповідача надійшов відзив на позовну заяву в якому останній проти позову заперечує посилаючись на недоведеність та необґрунтованість позовних вимог позивача та просить у задоволені позову відмовити.
Розгляд справи неодноразово відкладався.
Від відповідача 20.04.2015 року надійшло клопотання про доручення до матеріалів справи письмових доказів, які на думку відповідача спростовують доводи позивача викладені в позовній заяві.
Ухвалою від 24.04.2015 року продовжено передбачений ч.1 ст. 69 ГПК України строк вирішення спору у справі на 15 днів, відкладено розгляд справи на 14.05.2015 року та на підставі ст.30 Господарського процесуального кодексу України зобов'язано державного інспектора сільського господарства у Вінницькій області - Баранюк О.Б. з'явитися у судове засідання для дачі пояснень.
В судовому засіданні 14.05.2015 року оголошено перерву до 15.05.2015 року.
На визначену дату з'явились представники позивача, відповідача та третьої особи викликаний на підставі ст. 30 ГПК України державний інспектор сільського господарства у Вінницькій області - Баранюк О.Б. не з'явився.
Через канцелярію суду, перед судовим засіданням, від сторін та третьої особи надійшли додаткові пояснення, щодо позовних вимог.
Дослідивши подані матеріали та заслухавши пояснення учасників процесу, судом встановлено наступне.
25.12.2011 року між Фермерським господарством "ЯРУЖАНКА" та власниками земельних ділянок укладено договори оренди землі строком на 5 років, а саме: з Благою Єлизаветою Олексіївною на оренду земельних ділянок, кадастровий номер -0522688000:01:000:0131, загальною площею 1,4702 га, кадастровий номер -0522688000:01:000:0132, загальною площею 1,4702 га; з Старощук Нінель Фризонфівною на оренду земельної ділянки кадастровий номер - 0522688000:01:000:0133, загальною площею 1,4704 га; з Бердою Віктором Петровичем на оренду земельної ділянки кадастровий номер - 0522688000:01:000:0134, загальною площею 1,4702 га; з Мрачковською Ніною Василівною на оренду земельної ділянки кадастровий номер - 0522688000:01:000:0135, загальною площею 1,4702 га; з Боярською Надією Михайлівною на оренду земельної ділянки кадастровий номер - 0522688000:01:000:0136, загальною площею 1,4703 га; з Боярською Тетяною Олександрівною на оренду земельної ділянки кадастровий номер - 0522688000:01:000:0137, загальною площею 1,4703 га; з Боярським Юрієм Михайловичем на оренду земельної ділянки кадастровий номер - 0522688000:01:000:0138, загальною площею 1,4703 га; з Білоус Надією Андріївною на оренду земельної ділянки кадастровий номер -0522688000:01:000:0140, загальною площею 1,4703 га; з Чернелюк Галиною Андріївною на оренду земельних ділянок кадастровий номер - 0522688000:01:000:0141, загальною площею 1,4704 га, кадастровий номер - 0522688000:01:000:0142. загальною площею 1,4703 га, кадастровий номер -0522688000:01:000:0143, загальною площею 0,7349 га; з Косаренко Олегом Івановичем на оренду земельної ділянки кадастровий номер -0522688000:01:000:0144, загальною площею 0,7353 га, для ведення с/г виробництва, які знаходиться на території Ярузької сільської ради.
Усі вищевказані договори оренди землі зареєстровані у Реєстраційній службі Могилів-Подільського міськрайонного управління юстиції Вінницької області та інформація про право користування земельними ділянками занесена до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень.
Крім цього, частину земельних ділянок Позивач орендує у Ярузької сільської ради відповідно до Договору оренди землі б/н від 26 березня 2014 року. За вказаним Договором Позивач прийняв в строкове платне користування земельні ділянки загальною площею 93,0086 га, в тому числі не витребувані та не переоформлені земельні частки (паї), які знаходяться на території Ярузької сільської ради в с. Яруга.
Державним інспектором сільського господарства у Вінницькій області Баранюк О.Б. здійснено обстеження земельної ділянки, яка знаходиться Вінницька область, Могилів-Подільський район, с. Яруга за межами населеного пункту, за результатами якого складено акт № 42/14 від 11.06.2014р. Згідно акту обстеження № 42/14 від 11.06.2014р. вказані земельні ділянки, що орендовані позивачем, самовільно зайняті СТОВ "ПРОГРЕС" та вищезгадані земельні ділянки засіяні сільськогосподарською культурою - соєю (а.с. 29-30).
На підтвердження факту самовільного зайняття СТОВ "ПРОГРЕС" зазначених земельних ділянок позивачем надано акт перевірки дотримання земельного законодавства від 19.06.2014 р. № 459/14, припис №000208/14 від 19.06.2014р., складені державною інспекцією сільського господарства у Вінницькій області, а також протокол державної інспекції сільського господарства у Вінницькій області про адміністративне правопорушення №000877 від 19.06.2014р. та постанова про накладення адміністративного стягнення № 98/14 від 19.06.2014р. (а.с.31-37).
Крім того, державним інспектором сільського господарства у Вінницькій області здійснено розрахунок розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки (крім земель житлової та громадської забудови) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2007 року № 963. Згідно даного розрахунку розмір заподіяної шкоди становить 21 903,05 грн.
Директор СТОВ "ПРОГРЕС" не погоджуючись із постановою про накладення адміністративного стягнення від 19.06.2014 р. № 98/14, звернувся із позовом про визнання протиправною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення до Ямпільского районного суду Вінницької області.
Постановою Ямпільського районного суду Вінницької області від 07 жовтня 2014 року в задоволенні позову директора СТОВ "ПРОГРЕС" до Державної інспекції сільського господарства у Вінницькій області про визнання протиправною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення від 19 червня 2014 року №98/14 відмовлено.
СТОВ "ПРОГРЕС" не погоджуючись з приписом державного інспектора №000208/14 від 19.06.2014р., яким зобов'язано СТОВ "ПРОГРЕС" в 30-денний термін усунути порушення вимог земельного законодавства, а саме звільнити самовільно зайняту земельну ділянку або оформити на неї правовстановлюючі документи оскаржував його в адміністративному порядку до Державної інспекції сільського господарства у Вінницькій області та Державної інспекції сільського господарства України, однак припис було залишено без змін.
Відповідач не погоджується з такими діями державного інспектора щодо винесення припису №000208/14 від 19.06.2014р. звернувся до Вінницького окружного адміністративного суду з вимогою визнати протиправним та скасувати даний припис.
Постановою Вінницького окружного адміністративного суду № 802/3265/14-а від 19.12.2014 року в задоволені адміністративного позову відмовлено повністю.
Позивач 17.11.2014 року направив на адресу відповідача претензію № 6 з вимогою здійснити негайну оплату завданої шкоди у розмірі 21 903,05 грн.
Так, на думку позивача самовільне зайняття відповідачем земельних ділянок, право на оренду яких належить позивачу, створило для останнього перешкоди та обмеження для здійснення свого законного права користування землею, крім того відсутність з боку відповідача відшкодування заподіяної шкоди є порушенням інтересів позивача, що і стало підставою для звернення до суду з відповідним позовом.
Відповідач, у відзиві на позовну заяву, в письмових пояснення та представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позову заперечили зазначивши що в матеріалах справи наявні договори оренди земельних ділянок укладених СТОВ "ПРОГРЕС" на території Ярузької сільської ради з власниками даних паїв які розміщені поруч з земельними ділянками позивача, тому відповідач стверджує що в наданих позивачем доказах відсутні ідентифікуючі ознаки цих земельних ділянок окрім їх загальної площі. Крім того відповідач зазначає, що позовні вимоги не ґрунтуються на тих матеріалах перевірки дотримання вимог земельного законодавства України, на які посилається і які додав до своєї позовної заяви позивач, а тому є безпідставними. Вважає, що з долучених доказів не можливо визначити достовірно, які ділянки було самозахоплено відповідачем і чи були такі факти взагалі, не дають можливості встановити кому вони належать на праві власності чи у кого в користуванні і на яких умовах вони перебувають, а відповідно кому було завдано шкоди і який її розмір.
Так, заслухавши пояснення учасників судового процесу, дослідивши матеріали справи та надавши їм правову оцінку, суд дійшов висновку про задоволення позову виходячи з наступного.
Земельні відносини щодо володіння, користування і розпорядження землею регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України (далі - ЗК України), а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Згідно пункту 15 статті 1 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" самовільне зайняття земельної ділянки - будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.
Частиною другою статті 15 Цивільного кодексу України передбачено право кожної особи на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.
За приписами ст. 152 ЗК України, захист права на земельні ділянки здійснюється зокрема шляхом стягнення збитків.
Одним із способів захисту цивільного права, визначених ст. 16 ЦК України: відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди.
Відповідно до ст. 27 Закону України "Про оренду землі" №161-XIV від 06.10.1998р., із наступними змінами та доповненнями, орендареві забезпечується захист його права на орендовану земельну ділянку нарівні із захистом права власності на земельну ділянку відповідно до закону.
Власники землі та землекористувачі мають право на захист своїх прав шляхом стягнення збитків з особи, яка вчинила неправомірні дії щодо відповідних земельних ділянок, у випадках, встановлених главою 24 Земельного кодексу України.
Збитки, заподіяні неправомірними діями, мають бути відшкодовані особою, яка їх вчинила, відповідно до норм земельного законодавства (стаття 156 ЗК України), цивільного (стаття 1166 Цивільного кодексу України) та господарського законодавства (стаття 224 Господарського кодексу України).
Відповідно до ст. 95 ЗК України, землекористувачі мають право самостійно господарювати на землі та, у разі порушення їх прав, - на відшкодування збитків у випадках, передбачених законом.
Відшкодування збитків, зокрема, землекористувачам здійснюють органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи , які використовують земельні ділянки, а також органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, громадяни та юридичні особи, діяльність яких обмежує права землекористувачів або погіршує якість земель, розташованих у зоні їх впливу, в тому числі внаслідок хімічного і радіоактивного забруднення території, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами і стічними водами (ч.1 ст. 157 ЗК України).
Відповідно до ч. 1 ст. 1166 ЦК України майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в повному обсязі особою, яка її завдала.
Під шкодою розуміють зменшення або втрату (загибель) певного особистого чи майнового блага, зокрема, зменшення або втрату майна потерпілого, що тягне за собою виникнення майнової шкоди.
Для застосування такої міри відповідальності, як відшкодування шкоди, потрібна наявність усіх елементів складу цивільного правопорушення:
1) протиправної поведінки;
2) шкоди;
3) причинного зв'язку між протиправною поведінкою заподіювача та шкодою;
4) вини.
Згідно зі статтею 22 Цивільного кодексу України збитками є:
1) втрати, яких особа зазнала у зв'язку зі знищенням або пошкодженням речі, а також витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права (реальні збитки);
2) доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене (упущена вигода).
Розмір шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки, визначається згідно з Методикою визначення розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву без спеціального дозволу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №963 від 25.07.2007р.
Згідно з пунктом 3.1 наказу Державного агентства земельних ресурсів України та Державної інспекції з контролю за використанням і охороною земель від 12.09.2007 N 110 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо застосування Методики визначення розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 25.07.2007 N 963" підставою для здійснення розрахунку розміру шкоди, заподіяної державі, територіальним громадам, юридичним чи фізичним особам внаслідок: зокрема самовільного зайняття земельних ділянок , є матеріали справи про адміністративне правопорушення, які підтверджують факт вчинення цього правопорушення, а саме: акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства; протокол про адміністративне правопорушення; припис (з вимогою усунення порушення земельного законодавства); акт обстеження земельної ділянки.
Як зазначалось вище самовільне зайняття земельної ділянки загальною площею 19,11 га відповідачем підтверджується актом перевірки дотримання земельного законодавства від 19.06.2014 р. № 459/14, приписом №000208/14 від 19.06.2014р., складених державною інспекцією сільського господарства у Вінницькій області, а також протоколом державної інспекції сільського господарства у Вінницькій області про адміністративне правопорушення №000877 від 19.06.2014р. та постановою про накладення адміністративного стягнення № 98/14 від 19.06.2014р.
Крім того слід зазначити, що припис №000208/14 від 19.06.2014р. постановою Вінницького окружного адміністративного суду № 802/3265/14-а від 19.12.2014 року визнано таким що винесений відповідно до норм чинного законодавства, а також даною постановою встановлено факт самовільного використання відповідачем земельних ділянок які на праві оренди використовуються позивачем.
Відповідно до ч. 3 ст. 35 ГПК України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, крім встановлених рішенням третейського суду, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Згідно письмових пояснень поданих до суду третьою особою (Державна інспекція сільського господарства у Вінницькій області) обстеження земельних ділянок здійснено інспектором з метою визначення шкоди власнику земельної ділянки або її законному користувачу заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок та за наслідками якого складено акт обстеження земельної ділянки і долучено викопіювання із інформацією про конфігурацію та площі земельних ділянок, що дозволяє повністю ідентифікувати фактично використовувані СТОВ "ПРОГРЕС" земельні ділянки (паї). Дані пояснення спростовують доводи відповідача викладені у відзиві на позовну заяву, щодо не надання позивачем доказів з ідентифікації земельних ділянок (паїв).
Спеціальним Законом у сфері регулювання відносин у галузі охорони, використання і відтворення природних ресурсів, до яких належить земля, є Закон України "Про охорону навколишнього природного середовища" № 1264-ХИ від 25.06.1991, із наступними змінами та доповненнями.
В даному випадку вказаний Закон і є тим Законом, який передбачає відшкодування збитків в іншому розмірі, ніж це передбачено загальним правилом.
Так, ч. 4 ст. 68 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" визначено, що підприємства, установи, організації та громадяни зобов'язані відшкодовувати шкоду, заподіяну ними внаслідок порушення законодавства про охорону навколишнього природного середовища, в порядку та розмірах, встановлених законодавством України.
Іншими словами, загальне правило цивільного законодавства про відшкодування шкоди "у повному обсязі" в екологічному законодавстві заміщається правилом про відшкодування шкоди "в розмірах, встановлених законодавством".
На реалізацію норми встановленої статтею 68 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища", Кабінет Міністрів України ухвалив Постанову "Про затвердження Методики визначення розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу" від 25.07.2007р. № 963 (далі по тексту - Методика).
Даною Методикою передбачено, що розрахунок розміру шкоди, заподіяної юридичним особам, зокрема, внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок , проводиться територіальними органами Держсільгоспінспекції на підставі матеріалів обстежень земельних ділянок. Розмір шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки, визначається для всіх категорій земель (крім земель житлової та громадської забудови) за формулою, зазначеною у пункті 4 Методики.
Для визначення розміру вказаної шкоди необхідні наступні дані:
- площа самовільно зайнятої земельної ділянки (гектари);
- середньорічний дохід, який можна отримати від використання земель за цільовим призначенням, визначений у додатку 1, з урахуванням переліків, наведених у додатках 2 і 3 до даної Методики;
- коефіцієнт функціонального використання земель, визначений у додатку 4 до даної Методики;
- коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель, який дорівнює добутку коефіцієнтів індексації нормативної грошової оцінки земель за 2007 та наступні роки, що визначаються відповідно до Порядку проведення індексації грошової оцінки земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2000 р. №783.
Так, вказаним нормативно-правовим актом, якими визначено порядок розрахунку розміру шкоди, не передбачено встановлення періоду, протягом якого земельна ділянка була самовільно зайнята.
Отож, для здійснення Державною інспекцією сільського господарства у Вінницькій області розрахунку розміру шкоди, заподіяної СТОВ "Прогрес" внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки, належної на праві користування ФГ "Яружанка", використані лише величини, зазначені у пункті 4 Методики, і ніякі інші, оскільки згідно статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За таких підстав, Державна інспекція сільського господарства у Вінницькій області здійснила Розрахунок розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки Відповідачем на території Ярузької сільської ради, Могилів-Подільського району, на підставі акту перевірки дотримання земельного законодавства від 19.06.2014 р. № 459/14 та виданого на підставі цього акту припису №000208/14 від 19.06.2014р., на суму 21903,05 грн., в порядку та розмірах, встановлених законодавством України.
За змістом ст. 33 ГПК України, обов'язок доказування та подання доказів розподіляється між сторонами, виходячи з того, хто посилається на юридичні факти, які обґрунтовують його вимоги і заперечення.
Так, на підставі поданих доказів Позивач довів той факт, що Відповідач самовільно зайняв земельну ділянку, розміром 19,11 га.
У той же час заперечення відповідача не найшли свого підтвердження з огляду на надані в справу докази.
Так, з поданих документів відповідач не спростував доводів позивача про те, що він самовільно використовував саме ту земельну ділянку, місце розташування та розмір якої зазначено у Акті перевірки.
На підставі Вище викладеного суд відзначає, що самовільне зайняття земельної ділянки відповідачем позбавило позивача, як законного користувача землі, права отримувати від цієї земельної ділянки доход, що, на переконання суду, є підставою для задоволення даного позову в повному обсязі.
Згідно з положеннями ст. 49 ГПК України судові витрати зі сплати судового збору покладаються на відповідача.
Враховуючи наведене, керуючись ст. 4-2 - 4-5, 33-34, 43 ,49, 82-85, 115 ГПК України,-
ВИРІШИВ :
1. Позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОГРЕС" (вул. Леніна, буд. 2, село Суботівка, Могилів-Подільський район, Вінницька область, 24060, код 03731721) на користь Фермерського господарства "ЯРУЖАНКА" (вул. Свердлова, буд. 157, кв. 66, м. Вінниця, 21018; вул. Литвиненко, 54, кв.83, м. Вінниця, 21018, код 33810785) шкоди в розмірі 21 903,05 грн. заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельної ділянки та 1827,00 грн. витрат, пов'язаних із сплатою судового збору.
3. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Повний текст рішення суду оформлено і підписано відповідно до вимог ст.84 ГПК України 20 травня 2015 р.
Суддя Маслій І.В.
віддрук. прим.:
1 - до справи
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 15.05.2015 |
Оприлюднено | 25.05.2015 |
Номер документу | 44263527 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Маслій І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні