УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
19 травня 2015 р.Справа № 820/18168/14 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі
Головуючого судді: Сіренко О.І.
Суддів: Любчич Л.В. , Спаскіна О.А.
за участю секретаря судового засідання Федоренко І.М., Медяник А.О.
представника позивача Дружиніної О.О.
представника відповідача Кобилінської О.К.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 23.02.2015р. по справі № 820/18168/14
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "САДКО-УКРАЇНА"
до Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області
про скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИЛА:
23 лютого 2015 року постановою Харківського окружного адміністративного суду адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "САДКО-УКРАЇНА" до Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області про скасування податкового повідомлення-рішення - задоволено.
Скасовано податкове повідомлення-рішення Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області №0001352201 від 27.10.2014 року.
Основ'янська об'єднана державна податкова інспекція м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області у апеляційній скарзі просить постанову суду першої інстанції скасувати, ухвалити нову постанову, якою відмовити в задоволенні позову, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права. Наголошуючи на виявлених під час перевірки підприємства позивача порушеннях, вказує, що складені на виконання угод між позивачем та ТОВ "Авелон Д", ТОВ "Санта Н", ТОВ "Промспецтех", ТОВ "Технопромбуд" та подані до перевірки позивачем первинні документи складені з порушенням вимог Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність", Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 року №88.
Крім того, за наявною податковою інформацією (акти Основ'янської ОДПІ від 28.12.2011 року №2568/233/36223618, Орджонікідзевської ОДПІ м. Запоріжжя від 17.08.2011 року №276/23-253/36164144, ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська від 20.07.2011 року №1160/231/36841884, Харківської ОДПІ від 05.07.2011 року №1428/180/36555074) щодо контрагентів позивача ТОВ "Авелон Д", ТОВ "Санта Н", ТОВ "Промспецтех", ТОВ "Технопромбуд" встановлено неможливість фактичного здійснення господарських операцій та ведення господарської діяльності.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Садко-Україна" у письмових запереченнях просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, постанову суду першої інстанції - без змін.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника позивача, представника відповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги відповідно до ст. 195 КАС України, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав:
Судом першої інстанції встановлено, що фахівцями Основ'янської ОДПІ м. Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області проведено документальну виїзну планову перевірку ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2011 по 31.12.2013 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011 по 31.12.2013 року.
29 вересня 2014 року за результатом проведеної перевірки складено Акт №3212/20-38-22-04/31939296, яким встановлено порушення: п.п. 135.5.5 п. 135.5 ст.135, п.138.2 ст.138, п.п. 139.1.9 п.139.1 ст.139 Податкового Кодексу України з урахуванням змін та доповнень донараховано податок на прибуток на загальну суму 3226353 грн., за період 2-4 квартал 2011р. на загальну суму 1081753 грн., за період 2012 р. на загальну суму 279090,0 грн., у т.ч. по періодам за 1 квартал 2012 року у сумі 45150,0 грн., за 2 квартал 2012 року у сумі 40950,0 грн., за 3 квартал 2012 року у сумі 177660,0 грн., за 4 квартал 2012 року у сумі 15330,0 грн., за період 2013 р. на загальну суму 1865510,0 грн.
27 жовтня 2014 року на підставі висновків Акту перевірки №3212/20-38-22-04/31939296 від 29.09.2014 року Основ'янською ОДПІ м. Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області винесено податкове повідомлення - рішення 0001352201, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток підприємств і організацій приватної власності на 3.762.503 грн., в тому числі 3.226.353 грн. за основним платежем та 536.150 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.
Задовольняючи позовні вимоги ТОВ "Садко-Україна", суд першої інстанції виходив з того, що висновки контролюючого органу щодо нереальності проведених господарських операцій між позивачем та його контрагентами за період, що перевірявся, є безпідставними, та спростовуються наявними у матеріалах справи первинними документами бухгалтерського обліку та звітності.
Колегія суддів погоджується з таким висновком суду першої інстанції, виходячи з наступного.
Відповідно до п.138.1 ст. 138 ПК України, витрати, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, складаються із:
витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6 - 138.9, підпунктами 138.10.2 - 138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 цієї статті;
інших витрат, визначених згідно з пунктом 138.5, підпунктами 138.10.5, 138.10.6 пункту 138.10, пунктами 138.11, 138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 цього Кодексу;
крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139 цього Кодексу.
Згідно п.138.4 ст. 138 ПК України, витрати, що формують собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг, визнаються витратами того звітного періоду, в якому визнано доходи від реалізації таких товарів, виконаних робіт, наданих послуг.
Також, п.п.139.1.9 п.139.1 ст. 139 ПК України встановлено, що не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.
З матеріалів справи вбачається, що в 2 кварталі 2011 р. - 4 кварталі 2013 р. ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" було придбано автозапчастини у Російських виробників на суму 61707072,38 грн.
Автозапчастини придбавалися у наступних контрагентів: ЗАТ "ВАТІ-АВТО", ТОВ "ВАТІ", ТОВ "Маса", ТОВ "Работек-1", ТОВ "Работек-3", ТОВ "Контур", ВАТ "Пластик", ТОВ "Автомаркет-Послуга", ТОВ "Волгопромтранс", ІП ОСОБА_3, ТОВ "Роберт Бош", ВАТ "Уфімське агрегатне виробниче об`єднання", що підтверджується наявними у матеріалах справи первинними документами бухгалтерського обліку.(т.2, т.3, т.4, т.5).
В подальшому придбані автозапчастини були відвантажені покупцям на загальну відпускну суму 78688953,14 грн. з ПДВ.
Зокрема, матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "АВЕЛОН-Д" (код 37191907) було укладено договір поставки №АВ-1101 від 01.11.2010 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 3350000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 2-53).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін , а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "АВЕЛОН-Д" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до наступних платіжних доручень: №486 від 14.04.11 - 140000,00 грн.; №493від 18.04.11 - 165000,00 грн. ; №496 від 18.04.11 - 40000,00 грн.; №526 від 06.05.11 - 130000,00 грн.; №530 від 11.05.11 - 150000,00 грн. ;№532 від 12.05.11 - 175000,00 грн. ;№537 від 13.05.11 - 100000,00 грн. ;№540 від 16.05.11 - 315000,00 грн.; №542 від 17.05.11 - 50000,00 грн. ; №560 від 27.05.11 - 30000,00 грн.; №570 від 02.06.11 - 70000,00 грн.; №579 від 09.06.11 - 60000,00 грн.; №581 від 10.06.11 - 55000,00 грн.; №584 від 14.06.11 - 150000,00 грн.; №585від 15.06.11 - 90000,00 грн.; №586 від 15.06.11 - 70000,00 грн.; №589 від 16.06.11 - 200000,00 грн.; №599 від 20.06.11 - 125000,00 грн.; №602 від 21.06.11 - 110000,00 грн.; №607 від 21.06.11 - 15000,00 грн.; №608 від 22.06.11 - 25000,00 грн.; №753 від 09.09.11 - 185000,00 грн. ; №754 від 12.09.11 - 200000,00 грн. ; №775 від 26.09.11 - 75000,00 грн.; №781 від 30.09.11 - 50000,00 грн.; №788 від 04.10.11 - 40000,00 грн.; №794 від 07.10.11 - 50000,00 грн.; №797 від 10.10.11 - 150000,00 грн.; № 817 від 20.10.11 - 100000,00 грн.; №822 від 25.10.11 - 100000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ПП "СПЕЦСТАНКОСТРОЙ" (код 36841879) було укладено договір поставки №16 від 01.04.2011 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ"САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 123900,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 55-67).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ПП "СПЕЦСТАНКОСТРОЙ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до наступних платіжних доручень : №63 від 12.05.11 - 20200,00 грн.; №71 від 16.05.11 - 20200,00 грн.; №98 від 27.05.11 - 10100,00 грн.; №112 від 08.06.11 - 8000,00 грн.; №122 від 15.06.11 - 15150,00 грн.; №134 від 24.06.11 - 50250,00 грн.
Матеріалами справи підтверджено, що між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ПП "АНСІ-УКРАЇНА" (код 33413129) було укладено договір поставки №2 від 10.02.2012 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 190000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 68-75).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ПП "АНСІ-УКРАЇНА" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до наступних платіжних доручень : №72 від 13.02.12 - 750000,00 грн.; №107 від 16.03.12 - 700000,00 грн.; №169 від 23.04.12 - 450000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "КОНДОР ФІНАНС" (код 38387874) було укладено договір поставки №13 від 12.04.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 250000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 77-79).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "КОНДОР ФІНАНС" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №54 від 12.04.13 - 250000,00 грн.
Крім того, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "КРАФТ-ПРОФІ" (код 38615737) було укладено договір поставки №39 від 09.09.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 195000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 81-85).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "КРАФТ-ПРОФІ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №65 від 09.09.13 - 115000,00 грн. та №80 від 13.09.13 - 80000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ПП "КОЛОРІТ" (код 31271688) було укладено договір поставки №9 від 25.02.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 693000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 87-94).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ПП "КОЛОРІТ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №307 від 25.02.13 - 200000,00 грн., №317 від 26.02.13 - 290000,00 грн. та №436 від 19.03.13 - 203000,00 грн.
Судом встановлено, що між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "НІКОЛЕЙД" (код 33631838) було укладено договір поставки №38 від 16.08.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 230000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 96-102).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "НІКОЛЕЙД" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №6 від 16.08.13 - 100000,00 грн.; №11 від 23.08.13 - 110000,00 грн. та №17 від 29.08.13 - 20000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ДНЕПРОДОМ" (код 38615716) було укладено договір поставки №39 від 23.08.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 147000,00грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 104-108).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ДНЕПРОДОМ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №71 від 23.08.13 - 92000,00 грн.
Крім того, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "АЛЬЯНС-ІСТ" (код 38113730) було укладено договір поставки №23 від 09.07.2012 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 239000,00грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 110-133).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "АЛЬЯНС-ІСТ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжних доручень: №95 від 09.07.12 - 25000,00 грн.; №136 від 24.07.12 - 35000,00 грн.; №218 від 20.08.12 - 36000,00 грн.; №251 від 28.08.12 - 30000,00 грн.; №279 від 06.09.12 - 10000,00 грн.; №383 від 25.09.12 - 10000,00 грн.; №518 від 19.10.12 - 20000,00 грн.; №661 від 12.11.12 - 24000,00 грн.; №918 від 19.12.12 - 24000,00 грн.; №972 від 28.12.12 - 5000,00 грн.; №1020 від 21.01.13 - 10000,00 грн.; №1157 від 15.02.13 - 10000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "Намів-1 ЖЭУ 6" (код 37278825) було укладено договір поставки №13 від 25.04.2012 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 150000,00грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 135-138).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "Намів-1 ЖЭУ 6" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №368 від 28.04.12 - 150000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ГЛАС" (код 35269599) було укладено договір поставки №38 від 21.11.2011 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 255250,00грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 140-148).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ГЛАС" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжних доручень:№188 від 14.02.12 - 10000,00 грн.; №234 від 15.03.12 - 40000,00 грн.; №245 від 23.03.12 - 10000,00 грн.; №247 від 26.03.12 - 10000,00 грн.
Крім того, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ТІТУС ТРЕЙД" (код 38005005) було укладено договір поставки №56 від 09.10.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 630000,00грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 150-166).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ТІТУС ТРЕЙД" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжних доручень: №19 від 09.10.13 - 120000,00 грн.; №40 від 14.10.13 - 120000,00 грн.; №43 від 14.10.13 - 60000,00 грн.; №88 від 15.11.13 - 80000,00 грн.; №95 від 18.11.13 - 150000,00 грн.; №140 від 06.12.13 - 950000,00 грн.; №141 від 06.12.13 - 5000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "КЛЕРМОНТ" (код 38812609) було укладено договір поставки №54 від 07.10.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 326000,00грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 168-178).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "КЛЕРМОНТ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжних доручень: №30 від 08.10.13 - 40000,00 грн.;№31 від 08.10.13 - 90000,00 грн.;№74 від 23.10.13 - 150000,00 грн.;№90 від 30.10.13 - 46000,00 грн.
Крім того, ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ГРУПА ЭКЛІПТ" (код 38652208) було укладено договір поставки №69 від 13.11.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 900000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 180-209).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок продавця на склад покупця, що підтверджується наявними у матеріалах справи товаротранспортними накладними (т.6 а.с. 183,189,192,197).
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ГРУПА ЭКЛІПТ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжних доручень: №31 від 13.11.13 - 150000,00 грн.;№94 від 05.12.13 - 170000,00 грн.; №114 від 11.12.13 - 100000,00 грн.; №115 від 12.12.13 - 100000,00 грн.;№128 від 13.12.13 - 50000,00 грн.;№129 від 13.12.13 - 50000,00 грн.;№130 від 13.12.13 - 50000,00 грн.;№131 від 13.12.13 - 50000,00 грн.;№142 від 18.12.13 - 50000,00 грн.;№143 від 18.12.13 - 50000,00 грн.;№181 від 26.12.13 - 80000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ПРОМ-СЕРВІС" (код 38196822) було укладено договір поставки №7 від 11.02.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 355000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 211-220).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ПРОМ-СЕРВІС" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжних доручень: №9 від 15.02.13 - 60000,00 грн.;№10 від 18.02.13 - 15000,00 грн.;№24 від 25.02.13 - 250000,00 грн.;№25 від 26.02.13 - 30000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ОСІРІС-ЮГ" (код 36486823) було укладено договір поставки №73 від 09.12.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 413382,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 222-234).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок продавця на склад покупця, що підтверджується наявними у матеріалах справи товарно-транспортною накладною (т.6 а.с. 229).
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ОСІРІС-ЮГ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжних доручень: №64 від 11.12.13 - 413382,00 грн.
Крім того, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ПП "Промспецтех" (код 36841884) було укладено договір поставки №77 від 27.08.2010 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 20200,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 236-240).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ПП "Промспецтех" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжних доручень: №505 від 01.04.11 - 10100,00 грн.; №549 від 14.04.11 - 10100,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "САНТА-Н" було укладено договір поставки №2 від 04.01.2011 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 151039,0 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.6 а.с. 243-250, т.7 а.с. 1).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "САНТА-Н" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжних доручень наявних у матеріалах справи.
Судом встановлено, що між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "Технопром" було укладено договір поставки №11 від 11.03.2011 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 8688,99 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.7 а.с. 3-9).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "Технопром" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжних доручень наявних у матеріалах справи.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "УНІВЕРСАЛ ЛЮКС" (код 38316190) було укладено договір поставки №17 від 18.04.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 2033000,00грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.7 а.с. 11-37).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "УНІВЕРСАЛ ЛЮКС" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжних доручень : №7 від 19.04.13 - 115000,00 грн.; №8 від 19.04.13 - 85000,00 грн; №11 від 22.04.13 - 235000,00 грн.; №19 від 24.04.13 - 130000,00 грн.; №21 від 24.04.13 - 50000,00 грн; №53 від 17.05.13 - 100000,00 грн.; №54 від 18.05.13 - 40000,00 грн.; №55 від 20.05.13 - 60000,00 грн.; №65 від 22.05.13 - 60000,00 грн.; №63 від 22.05.13 - 250000,00 грн; №72 від 23.05.13 - 150000,00 грн.; №92 від 29.05.13 - 100000,00 грн.; №120 від 05.06.13 - 200000,00 грн.; №125 від 07.06.13 - 43000,00 грн.; №126 від 07.06.13 - 57000,00 грн; №208 від 17.07.13 - 100000,00 грн.; №249 від 08.08.13 - 100000,00 грн.; №253 від 09.08.13 - 80000,00 грн.; №282 від 23.08.13 - 78000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "СХІДТРЕЙДІНГ" (код 38866481) було укладено договір поставки №65 від 21.10.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 770075,70 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи (т.7 а.с. 38-54).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок продавця на склад покупця, що підтверджується наявними у матеріалах справи товарно-транспортними накладними (т.7 а.с. 41,43,49).
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "СХІДТРЕЙДІНГ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №33 від 23.10.13 - 500000,00 грн.
Крім того, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ПРОДСЕРВИСЛЮКС" (код 38198165) було укладено договір поставки №12 від 01.04.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 484580,53 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.7 а.с. 56-75).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ПРОДСЕРВИСЛЮКС" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №41 від 09.04.13 - 13352,00 грн.; №46 від 11.04.13 - 16623,00 грн.; №58 від 24.04.13 - 15806,00 грн.; №60 від 26.04.13 - 14668,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "УКРБУДІВНИЦЯ" (код 35381314) було укладено договір поставки №40 від 25.09.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 290000,00 з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.7 а.с. 77-84).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "УКРБУДІВНИЦЯ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №197 від 20.09.13 - 60000,00 грн.; №4 від 25.09.13 - 60000,00 грн.; №5 від 25.09.13 - 45000,00 грн; №6 від 25.09.13 - 55000,00 грн; №8 від 26.09.13 - 40000,00 грн.
Судом встановлено, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ОБ"ЄДНАНА ТОРГОВА ГРУПА СІЛВЕР" (код 38866497) було укладено договір поставки №64 від 21.10.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 130000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.7 а.с. 86-1214).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок продавця на склад покупця, що підтверджується наявними у матеріалах справи товарно-транспортними накладними (т.7 а.с. 89,92,99,102,106,108,).
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ОБ"ЄДНАНА ТОРГОВА ГРУПА СІЛВЕР" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №42 від 22.10.13 - 40000,00 грн.; №49 від 28.10.13 - 90000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "УКРМЕТАЛСНАБ-7" (код 36365691) було укладено договір поставки №17 від 27.04.2011 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 603250,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.7 а.с. 123-132).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "УКРМЕТАЛСНАБ-7" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №1 від 27.04.11 - 10100,00 грн.
Крім того, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ПП "ЗОВ" (код 25491157) було укладено договір поставки №23 від 01.06.2011 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 366646,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.7 а.с. 134-155).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ПП "ЗОВ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №1 від 20.06.11 - 31800,00 грн.; №3 від 24.06.11 - 82500,00 грн.; №17 від 11.07.11 - 4750,00 грн.; №19 від 13.07.11 - 39920,00 грн.; №37 від 29.07.11 - 27048,00 грн.; №42 від 02.08.11 - 38600,00 грн.; №51 від 11.08.11 - 28950,00 грн.; №54 від15.08.11 - 20436,00 грн.; №59 від 18.08.11 - 47854,00 грн.; №81 від 14.09.11 - 3588,00 грн.; №85 від 29.09.11 - 30000,00 грн.; №86 від 30.09.11 - 11200,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ІНТЕХМАШ" (код 37263473) було укладено договір поставки №15 від 15.04.2011 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 856931,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.7 а.с. 157-168).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ІНТЕХМАШ" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №229 від 18.04.11 - 165000,00 грн.; №392 від 24.05.11 - 50000,00 грн.; №408 від 30.05.11 - 92327,00 грн.
Крім того, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ"ЛОРЕНС ТРЕЙД" (код 38393212) було укладено договір поставки №23 від 17.06.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 1805000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи (т.7 а.с. 170-196).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ"ЛОРЕНС ТРЕЙД" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №21 від 18.06.13 - 180000,00 грн.; №23 від 19.06.13 - 35000,00 грн.; №24 від 19.06.13 - 50000,00 грн.; №29 від 25.06.13 - 170000,00 грн.; №32 від 26.06.13 - 80000,00 грн.; №38 від 27.06.13 - 150000,00 грн.; №42 від 01.07.13 - 195000,00 грн.; №43 від 01.07.13 - 35000,00 грн; №44 від 01.07.13 - 150000,00 грн; №59 від 05.07.13 - 150000,00 грн.; №78 від 12.07.13 - 200000,00 грн.; №94 від 18.07.13 - 150000,00 грн.; №116 від 25.07.13 - 60000,00 грн.; №119 від 26.07.13 - 50000,00 грн.; №130 від 01.08.13 - 150000,00 грн.
Крім того, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ХІМТЯЖБУД" (код 36841863) було укладено договір поставки №6 від 01.10.2010 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 494490,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.7 а.с. 198-216).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ХІМТЯЖБУД" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №263 від 13.04.11 - 10100,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ВІМакс Европа ЛТД" (код 35719271) було укладено договір поставки №14 від 11.04.2011 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 4145233,76 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.7 а.с. 218-250, т.8 а.с. 1-52).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ВІМакс Европа ЛТД" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №41 від 11.04.11 - 125000,00 грн.;№57 від 22.04.11 - 100000,00 грн.; №100 від 03.06.11 - 100000,00 грн.; №109 від 10.06.11 - 100000,00 грн.; №326 від 11.11.11 - 40000,00 грн; №328 від 16.11.11 -50000,00 грн.
Судом встановлено, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "КАРДАМОН" (код 38105206) було укладено договір поставки №53 від 01.08.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 1484224,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.8 а.с. 53-88).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок продавця на склад покупця, що підтверджується наявними у матеріалах справи товарно-транспортними накладними (т.7 а.с. 56,69,78).
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "КАРДАМОН" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №891 від 23.10.13 - 350000,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ЛАНКОРН" (код 38329461) було укладено договір поставки №89 від 27.06.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 413702,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.8 а.с. 89-97).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ЛАНКОРН" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №336 від 03.07.13 -100000,00 грн.; №379 від 10.07.13 - 13233,00 грн.; №406 від 15.07.13 - 127412,00 грн.
Також, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "ЛУДАН ГРУП" (код 38760891) було укладено договір поставки №89 від 27.06.2013 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 1099000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.8 а.с. 98-124).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "ЛУДАН ГРУП" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №36 від 05.09.13 - 90000,00 грн.; №58 від 13.09.13 - 95000,00 грн.; №61 від 16.09.13 - 150000,00 грн.
Крім того, між ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" та ТОВ "Грифон БУД" (код 33305781) було укладено договір поставки №37 від 01.11.2011 року.
На виконання умов зазначеного договору ТОВ "САДКО-УКРАЇНА" поставило замовнику автозапчастини на загальну суму 6415000,00 грн. з ПДВ, що підтверджується наявними у матеріалах справи видатковими накладними та податковими накладними наявними у матеріалах справи. (т.8 а.с. 125-197).
Згідно п.2.1 договору фізичне переміщення товару, а саме поставка та відвантаження автозапчастин відбувалось за згодою сторін, а саме за рахунок покупця зі складу продавця.
Оплату за отримані автозапчастини ТОВ "Грифон БУД" було здійснено у повному обсязі грошовими коштами за безготівковим розрахунком відповідно до платіжного доручення №625 від 20.09.13 - 400000,00 грн.; №626 від 20.09.13 - 200000,00; №630 від 21.09.13 - 100000,00 грн.
Матеріалами справи підтверджено, що суми ПДВ включені до складу податкових зобов'язань за перевіряємий період, відображено у реєстрі виданих податкових накладних, які відповідають даним додатку 5 до податкової декларації з ПДВ та даним податкових декларацій з ПДВ за період з 01.01.2011 по 31.12.2013 року
Надані позивачем на підтвердження правомірності формування валових витрат первинні документи відповідають вимогам ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність" від 16 липня 1999 року N 996-XIV, а також Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. N 88.
Доводи апеляційної скарги щодо відсутності товарно-транспортних накладних колегія суддів вважає безпідставними, оскільки товарно-транспортна накладна не є тим первинним документом, який підтверджує факт придбання товарів. Вона підтверджує витрати при сплаті транспортних послуг, а не по придбанню товарів. Таким чином, при наявності інших первинних документів, підтверджуючих придбання товарів, відсутність ТТН не впливає на право підприємства на витрати або доходи, податковий кредит або податкове зобов'язання.
Крім того, умовами договору обов'язки по транспортуванню можуть бути покладені на одну зі сторін. У відповідності до Офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної торгової палати Інкотермс (редакція 2000 року), до базисних умов поставки, по яким обов'язок по транспортуванню товарів покладений повністю на одну сторону, відносяться зокрема EXW, CPT, DDP. B такому випадку у контрагента не може бути екземпляру товарно-транспортної накладної, оскільки він не є учасником транспортного процесу.
При перевірці були в наявності всі договори, якими передбачено гнучку зміну умов постачання за усною згодою сторін. В усіх випадках умовою постачання був самовивіз зі складу постачальника. На підтвердження фактичного виконання умов договорів поставки позивачем надано податкові та видаткові накладні, платіжні доручення, довіреності. Зазначені документи повністю підтверджують факт поставки товару позивачем його контрагентам та свідчать про реальність господарських операцій, що відображені позивачем у податковому обліку.
Посилання відповідача у апеляційній скарзі на те, що завищення валових витрат ТОВ "Садко-Україна" відбулось виходячи з обставин здійснення контрагентами позивача діяльності, яка спрямована на проведення операцій, пов'язаних із наданням податкової вигоди третім особам, є безпідставними.
Згідно ст. 61 Конституції України, норми якої є нормами прямої дії, юридична відповідальність особи має індивідуальний характер. Тому, якщо стосовно контрагентів позивача виникли сумніви з приводу правомірного характеру діяльності, оформлення документів бухгалтерського обліку та звітності без мети реального провадження господарських операцій, відповідальність та відповідні негативні наслідки настають саме щодо цих осіб. Зазначена обставина не є підставою вважати неправомірним складання податкової звітності з податку на прибуток з урахуванням понесених витрат позивачем, якщо останній виконав усі передбачені законом умови щодо їх формування та має документальні підтвердження.
Відповідно до вищевикладеного, колегія суддів вважає, що постанова суду першої інстанції ухвалена з дотриманням норм процесуального права, у відповідності до вимог норм матеріального права, тому колегія суддів вважає, що підстав для її скасування немає.
Відповідно до ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, ст. 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу Основ'янської об'єднаної державної податкової інспекції м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області - залишити без задоволення.
Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 23.02.2015р. по справі № 820/18168/14 - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя (підпис)Сіренко О.І. Судді (підпис) (підпис) Любчич Л.В. Спаскін О.А. Повний текст ухвали виготовлений 25.05.2015 р.
Помічник судді Цюпак О.П.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.05.2015 |
Оприлюднено | 28.05.2015 |
Номер документу | 44344281 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Сіренко О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні