Постанова
від 22.05.2015 по справі 821/1063/15-а
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 травня 2015 р.м. ХерсонСправа № 821/1063/15-а

Херсонський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бездрабка О.І.,

при секретарі - Транчуковій О.С.,

за участю:

представників позивача - Пашкова О.В., Ватули В.М.,

представників відповідача - Котруци Ю.О., Токар С.С.,

представника третьої особи - Кравченка О.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Селянського господарства "Газель" до Скадовської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Херсонській області (Каланчацьке відділення), третя особа: Каланчацька селищна рада Каланчацького району Херсонської області про скасування акту про результати невиїзної документальної перевірки та податкових повідомлень-рішень,

встановив:

Селянське господарство "Газель" (далі - позивач, СГ "Газель") звернулось з адміністративним позовом до Скадовської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області (далі - відповідач, Скадовська ОДПІ), в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 17.04.2015 р., просить скасувати акт про результати невиїзної документальної перевірки з питань подання декларації з плати за землю, нарахування орендної плати за землю та своєчасності сплати орендної плати за землю, скасувати податкові повідомлення-рішення від 22.08.2014 р. № 0004001500, яким до позивача застосовано штрафні санкції у розмірі 1115,08 грн. за несвоєчасну сплату орендної плати за землю, № 0004031500, яким позивачу збільшено суму грошових зобов'язань з орендної плати за землю на 5584,75 грн., з яких за основним платежем на 4195,80 грн., за штрафними санкціями на 1388,95 грн.

Свої вимоги мотивує порушенням Скадовською ОДПІ процедури проведення документальної невиїзної перевірки, оскільки СГ "Газель" не було повідомлено про початок та підстави проведення перевірки, а складений за результатами акт містить недостовірні відомості. Вказує на те, що ще у 2012 році розірвав договір оренди земельної ділянки з Каланчацькою селищною радою, що підтверджується рішенням сесії селищної ради від 21.11.2012 р. № 401, і жодних претензій щодо несплати орендної плати від селищної ради не надходило. Звертає увагу на те, що відповідно до ст.270 ПК України об'єктом оподаткування земельним податком є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, а користування земельною діяльною, з якої обчислено орендну плату, припинено з 21.11.2012 р.

У судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги з вказаних підстав та просили їх задовольнити. Додатково зазначили, що СГ "Газель" 29.11.2013 р. повністю сплатило належні зобов'язання у сумі 5050 грн., а за обліковою карткою на момент перевірки мало переплату з орендної плати у сумі 1135,31 грн. Крім того, позивачем заявлено клопотання про відшкодування судових витрат у сумі 1429,84 грн., пов'язаних з витратами на правову допомогу та з прибуттям до суду позивача та його представника.

Представники відповідача заперечували проти задоволення позовних вимог, вказавши на те, що СГ "Газель" у 2013-2014 року повинен був сплачувати орендну плату, оскільки договір оренди вважається припиненим з моменту державної реєстрації такої угоди. Угоду про припинення договору оренди зареєстровано 04.12.2014 р., а тому СГ "Газель" мало надавати до контролюючого органу звітність з орендної плати, декларувати та сплачувати зобов'язання з цього податку у 2013-2014 роках. Твердження СГ "Газель" про порушення процедури проведення перевірки вважають безпідставними, оскільки позивачу до початку перевірки було вручено повідомлення про проведення перевірки та копію наказу, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення. Зазначили, що акт перевірки не є рішенням суб'єкта владних повноважень, а тому не підлягає скасуванню. Просять відмовити у задоволенні позовних вимог.

Представник третьої особи підтримав позовні вимоги СГ "Газель" та зазначив, що позивач у зв'язку з припиненням договору оренди землі у 2012 році не має заборгованості з орендної плати.

Заслухавши пояснення сторін, дослідивши наявні у справі докази, суд приходить до висновку про необґрунтованість позовних вимог виходячи з наступного.

Судом встановлено, що відповідачем відповідно до наказу від 30.07.2014 р. № 528 та на підставі пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, ст.79, пп.75.1.2 п.75.2 ст.75 ПК України у період з 04.08.2014 р. по 08.08.2014 р. проведено невиїзну документальну перевірку з питань подання податкової декларації з плати за землю, нарахування орендної плати за землю та своєчасності сплати орендної плати за землю, за результатами якої складено акт перевірки від 14.08.2014 р. № 258/21-14-15-06.

Перевіркою встановлено, що СГ "Газель" відповідно до договору оренди від 26.03.2009 р. № 040973300037 з Каланчацькою селищною радою надано в оренду земельну ділянку площею 0,04 га для будівництва магазину-бару в межах Каланчацької селищної ради в смт.Каланчак, вул.Чорноморська. Однак в порушення ст.14 Закону України "Про плату за землю", п.286.2 ст.286 ПК України платником не надано до контролюючого органу податкової декларації з плати за землю за 2013 та 2014 роки, в порушення ст.15 Закону України "Про плату за землю", п.287.6 ст.287 ПК України платником занижено податкові зобов'язання із плати за землю (орендної плати) за 2013 та 2014 роки (з 01.01.2014 р. по 30.07.2014 р.) на загальну суму 4195,80 грн., в порушення п.57.1 ст.57 ПК України платником несвоєчасно сплачено орендну плату за період з 01.07.2012 р. по 30.07.2014 р.

На підставі акту перевірки Скадовською ОДПІ винесено податкові повідомлення-рішення від 22.08.2014 р. № 0004001500, яким до позивача застосовано штрафні санкції у розмірі 1115,08 грн. за несвоєчасну сплату орендної плати за землю, № 0004031500, яким позивачу збільшено суму грошових зобов'язань з орендної плати за землю на 5584,75 грн., з яких за основним платежем на 4195,80 грн., за штрафними санкціями на 1388,95 грн.

І. Що стосується доводів позивача про порушення відповідачем процедури проведення перевірки.

Згідно пп.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК України контролюючі органи мають право проводити відповідно до законодавства перевірки і звірки платників податків (крім Національного банку України), у тому числі після проведення процедур митного контролю та/або митного оформлення.

. Відповідно до п.75.1 ст.75 ПК України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України (в редакції, яка була чинною на час виникнення спірних правовідносин) передбачено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків. Документальною невиїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні контролюючого органу.

Згідно пп.78.1.2 п.78.1 ст.78 ПК України (в редакції, яка була чинною на час виникнення спірних правовідносин) документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: платником податків не подано в установлений законом строк податкову декларацію або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом.

Положеннями п.79.1 ст.79 ПК України визначено, що документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2. пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

Відповідно до п.78.4 ст.78 ПК України про проведення документальної позапланової перевірки керівник контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Згідно п.п.79.1, 79.2, 79.3 ст.79 ПК України (в редакції, яка була чинною на час виникнення спірних правовідносин) документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом. Документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки. Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки. Присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов'язкова.

Приписами п.п.42.1, 42.2 ст.42 ПК України передбачено, що податкові повідомлення - рішення, податкові вимоги або інші документи, адресовані контролюючим органом платнику податків, повинні бути складені у письмовій формі, відповідним чином підписані та у випадках, передбачених законодавством, завірені печаткою такого контролюючого органу. Документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків або його законному чи уповноваженому представнику.

Судом встановлено, що начальником Скадовської ОДПІ 30.07.2014 р. за № 528 винесено наказ "Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки", згідно якого призначено проведення документальної позапланової невиїзної перевірки СГ "Газель" з питання дотримання податкового законодавства при нарахуванні орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності за період з 01.01.2013 р. по 30.07.2014 р., своєчасності сплати за землю за період з 01.07.2012 р. по 01.01.2014 р., починаючи з 04.08.2014 р. тривалістю 5 робочих днів.

На підставі даного наказу відповідачем сформовано повідомлення від 31.07.2014 р. № 7 про проведення з 04.08.2014 р. в приміщенні Каланчацького відділення Скадовської ОДПІ документальної позапланової невиїзної перевірки СГ "Газель".

Наказ про проведення перевірки від 30.07.2014 р. № 528 та повідомлення від 31.07.2014 р. № 7 направлено за юридичною адресою позивача: Херсонська область, смт.Каланчак, вул.Харченка, 16, і отримано дочкою голови СГ "Газель" Ватули В.М. 04.08.2014 р., про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.

Таким чином, суд приходить до висновку про дотримання відповідачем процедури проведення документальної позапланової невиїзної перевірки, а тому доводи позивача про її порушення є безпідставними.

ІІ. Що стосується позовних вимог в частині скасування акту про результати невиїзної документальної перевірки з питань подання податкової декларації з плати за землю, нарахування орендної плати за землю та своєчасності сплати орендної плати за землю.

Відповідно до п.3 Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом ДПА України 22.12.2010 р. № 984, акт - службовий документ, який підтверджує факт проведення документальної перевірки фінансово-господарської діяльності платника податків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.

З викладеного слідує, що акт перевірки є носієм доказової інформації, яка в подальшому має використовуватися контролюючим органом для прийняття рішення щодо визначення платникові податків грошових зобов'язань. При цьому акт складається посадовими особами контролюючого органу і не містить волевиявлення самого органу щодо виявлених посадовими особами фактів. Висновки, викладені в акті, є лише відображенням фактичних дій податкових інспекторів-ревізорів та їх особистої думки, а тому не створюють жодних правових наслідків для платника податків. Акт перевірки є підставою для прийняття податкового повідомлення-рішення у разі виявлення порушення податкового законодавства, яке і породжує для позивача відповідні негативні наслідки та може бути оскаржено.

Оскільки висновки контролюючого органу за наслідками проведення перевірки, викладені у відповідному акті, не породжують для суб'єкта господарювання певних юридичних наслідків та не змінюють фінансово-економічне становище платника, а отже, не порушують його права та законні інтереси, позовні вимоги СГ "Газель" в частині скасування акту про результати невиїзної документальної перевірки з питань подання податкової декларації з плати за землю, нарахування орендної плати за землю та своєчасності сплати орендної плати за землю не підлягають задоволенню.

ІІІ. Що стосується доводів позивача про скасування податкового повідомлення-рішення від 22.08.2014 р. № 0004031500, яким позивачу збільшено суму грошових зобов'язань з орендної плати за землю та застосовано штрафні санкції за недекларування цих зобов'язань за 2013-2014 роки та неподання декларацій із плати за землю за 2013-2014 роки.

Положеннями ст.206 ЗК України визначено, що використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Відповідно до пп.14.1.147 п.14.1 ст.14 ПК України (в редакції, яка була чинною на час виникнення спірних правовідносин) плата за землю - загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (пп.14.1.136 п.14.1 ст.14 ПК України).

Згідно з п.п.288.1, 288.2, 288.3, 288.4 ст.288 ПК України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Судом встановлено, що 26.03.2009 р. між СГ "Газель" та Каланчацькою селищною радою було укладено договір оренди земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 0,04 га, яка знаходиться на території Каланчацької селищної ради Херсонської області в смт.Каланчак, вул.Чорноморська. Пунктом 9 договору визначено, що орендна плата становить 2797,20 грн. на рік, щомісячно - 233,10 грн.

21.11.2012 р. за заявою позивача Каланчацькою селищною радою прийнято рішення № 401 про розірвання договору оренди земельної ділянки з СГ "Газель", а 10.12.2012 р. - укладено угоду про припинення договору оренди земельної ділянки від 26.03.2009 р. № 0400973300037 за згодою сторін.

Позивач вважає, що з моменту прийняття Каланчацькою селищною радою рішення про розірвання договору оренди він не повинен сплачувати орендну плату. Між тим такі твердження СГ "Газель" ґрунтуються на неправильному тлумаченні норм законодавства.

Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України "Про оренду землі" відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Згідно ч.5 ст.6 Закону України "Про оренду землі" право оренди земельної ділянки підлягає державній реєстрації відповідно до закону.

Відповідно до ст.640 ЦК України (в редакції, яка була чинною на час укладення договору оренди) договір, який підлягає нотаріальному посвідченню або державній реєстрації, є укладеним з моменту його нотаріального посвідчення або державної реєстрації, а в разі необхідності і нотаріального посвідчення, і державної реєстрації - з моменту державної реєстрації.

Статтею 654 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.

Таким чином, договір, який підлягає державній реєстрації, є розірваним з моменту такої державної реєстрації.

Як вже зазначалося 21.11.2012 р. Каланчацькою селищною радою прийнято рішення № 401 про розірвання договору оренди з позивачем, на виконання якого між СГ "Газель" та Каланчацькою селищною радою 10.12.2012 р. укладено угоду про припинення дії договору оренди земельної ділянки, п.2 якої визначено, що договір оренди земельної ділянки вважати припиненим з моменту державної реєстрації угоди.

Згідно витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, наданого реєстраційною службою Каланчацького районного управління юстиції Херсонської області, реєстрація припинення права оренди земельної ділянки була здійснена 04.12.2014 р., що позивачем не заперечується.

На підставі викладеного суд вважає, що позивач повинен сплачувати орендну плату до моменту припинення договору оренди, яким в даному випадку є день державної реєстрації угоди про її припинення - 04.12.2014 р., та згідно п.286.2 ст.286 ПК України подавати до контролюючого органу податкову декларацію з плати за землю у 2013-2014 роках.

Суд не погоджується з доводами СГ "Газель" про те, що згідно облікової картки по платежу орендна плата за землю у позивача на початок перевірки рахувалася переплата, у зв'язку з чим відповідачем протиправно нараховано грошові зобов'язання з орендної плати виходячи з наступного.

Згідно п.п.286.2, 286.4 ст.286 ПК України (в редакції, яка була чинною на час виникнення спірних правовідносин) платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

Відповідно до ст.36 ПК України податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

З аналізу даної правової норми слідує, що виконання СГ "Газель" податкового обов'язку стосовно орендної плати земельної ділянки площею 0,04 га полягає у поєднанні таких етапів, як обчислення, декларування зобов'язань та сплати орендної плати з цього об'єкту оренди. Не здійснення позивачем хоча б одного із цих етапів є свідченням не виконання податкового обов'язку стосовно цього об'єкта оренди. За невиконання податкового обов'язку приписами Податкового кодексу України передбачається фінансова відповідальність у вигляді штрафних санкцій та обов'язкове залучення платника податку до сплати орендної плати.

Суд вважає, що сплата орендної плати без декларування податкових зобов'язань з орендної плати, є свідченням надмірної сплати цих зобов'язань, які після надходження до бюджету не перестають бути власністю їх платника та можуть бути повернуті платнику за його бажанням. З цих причин наявну у СГ "Газель" на початок перевірки переплату з орендної плати у сумі 1135,31 грн. суд розцінює як надмірно сплачену суму орендної плати, яка не впливає на розмір фінансової відповідальності позивача у зв'язку з невиконанням податкового обов'язку щодо своєчасного та повного декларування зобов'язань із сплати орендної плати.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що відповідачем правомірно нараховано СГ "Газель" грошові зобов'язання з орендної плати у сумі 4195,80 грн., з яких за 2013 рік - 2797,20 грн. (річна сума орендної плати згідно п.9 договору оренди землі від 26.03.2009 р.), за 2014 рік (з 01.01.2014 р. по 30.07.2014 р.) - 1398,60 грн. (за 6 місяців з урахуванням річної суми орендної плати у розмірі 2797,20 грн. згідно п.9 договору оренди землі від 26.03.2009 р.), нараховано штрафні санкції на суму занижених зобов'язань з орендної плати у сумі 1048,95 грн. (25 %) та застосовано штрафні санкції за неподання податкової декларації з плати за землю за 2013-2014 роки у сумі 340 грн. (170 х 2), а відтак, податкове повідомлення-рішення від 22.08.2014 р. № 0004031500 винесено відповідачем законно та обґрунтовано.

ІV. Що стосується позовних вимог в частині скасування податкового повідомлення-рішення від 22.08.2014 р. № 0004001500.

За даним податковим повідомленням-рішенням до СГ "Газель" застосовано штрафні санкції у сумі 1115,08 грн. за несвоєчасну сплату орендної плати із затримкою у сплаті більш ніж 30 календарних днів. Згідно даних особового рахунку зі сплати орендної плати СГ "Газель" станом на 31.10.2013 р. мало податковий борг з орендної плати у сумі 4993,41 грн. та залишок нарахованої та несплаченої пені у сумі 42,57 грн.

При перерахуванні позивачем коштів 29.11.2013 р. у сумі 5050 грн. ці кошти було направлено на погашення боргу та пені, сплата якого затримана більш ніж на 30 календарних днів. Аналогічно на більш ніж 30 днів було затримано сплату орендної плати у вересні, листопаді та грудні 2012 року на загальну суму боргу 683,14 грн.

Наявність фактів затримки у сплаті орендної плати у 2012-2013 роках підтверджується обліковою карткою СГ "Газель", наданою відповідачем.

Відповідно до п.126.1 ст.126 ПК України у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Оскільки СГ "Газель" сплачено орендну платі із затримкою більше, ніж на 30 днів, відповідачем правомірно нараховано штрафні санкції у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу згідно долученого до матеріалів справи розрахунку, а тому податкове повідомлення-рішення від 22.08.2014 р. № 0004001500 є законним та обґрунтованим.

Підсумовуючи викладене, суд вважає позовні вимоги СГ "Газель" необґрунтованими і такими, що не підлягають задоволенню, у зв'язку з чим відсутні підстави для стягнення з відповідача судових витрат у сумі 1429,84 грн.

Відповідно до ч.2 ст.87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

СГ "Газель" заявлено позовні вимоги немайнового та майнового характеру.

Згідно п.1 ч.3 ст.4 Закону України "Про судовий збір" розмір судового збору за подання адміністративного позову немайнового характеру становить 73,08 грн. (0,06 розміру мінімальної заробітної плати).

Пунктом 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" передбачено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру ставка судового збору становить 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати.

Оскільки СГ "Газель" просило скасувати податкові повідомлення-рішення від 22.08.2014 р. №№ 0004001500, 0004031500 на загальну суму 6699,83 грн., то судовий збір за адміністративний позов майнового характеру складає 1827 грн. (мінімальний розмір судового збору).

Відповідно до ч.3 ст.4 Закону України "Про судовий збір" під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

При подачі адміністративного позову СГ "Газель" сплачено судовий збір у сумі 185 грн., що підтверджується відповідною квитанцією.

Судом за результатами розгляду справи у задоволенні позовних вимог як немайнового так і майнового характеру відмовлено. Таким чином, сума судового збору, яка підлягає стягненню з СГ "Газель", складає 1715,08 грн. (1900,08 грн. (73,08 грн. + 1827 грн.) - 185 грн.).

Керуючись ст.ст.8, 9, 12, 19, 71, 158-163, 167 КАС України, суд -

постановив :

Відмовити в задоволенні позову Селянського господарства "Газель" до Скадовської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Херсонській області (Каланчацьке відділення), третя особа: Каланчацька селищна рада Каланчацького району Херсонської області про скасування акту про результати невиїзної документальної перевірки та податкових повідомлень-рішень.

Стягнути з Селянського господарства "Газель" (код ЄДРПОУ 32472068) судовий збір у сумі 1715 (одну тисячу сімсот п'ятнадцять) грн. 08 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст.160 КАС України чи прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 27 травня 2015 р.

Суддя Бездрабко О.І.

кат. 8.3.13

Дата ухвалення рішення22.05.2015
Оприлюднено04.06.2015
Номер документу44443202
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/1063/15-а

Ухвала від 21.10.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 21.07.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 21.07.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 23.06.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 22.05.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 07.05.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 07.05.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 24.04.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Ухвала від 08.04.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

Постанова від 22.05.2015

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Бездрабко О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні