ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
26 травня 2015 року К/800/53449/14
Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів: головуючого судді Юрченко В.П., суддів: Голубєвої Г.К., Загороднього А.Ф., розглянувши в порядку письмового провадження касаційну скаргуДержавної податкової інспекції у Жовківському районі Головного управління Міндоходів у Львівській області на ухвалуЛьвівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2014 у справі №13/303А (876/6298/14) за позовомДержавної податкової інспекції у Жовківському районі Львівської області доФізичної особи-підприємця ОСОБА_1 простягнення 46864,29 грн.,- ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2014 відмовлено у відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у Жовківському районі Головного управління Міндоходів у Львівській області на ухвалу Львівського окружного адміністративного суду від 05.06.2014 про виправлення описки у виконавчому листі за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Жовківському районі Головного управління Міндоходів у Львівській області до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 про стягнення 46864,29 грн.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням суду апеляційної інстанції, відповідач подав касаційну скаргу, в якій, посилаючись на те, що строк на апеляційне оскарження був ним пропущений з поважних причин, просить його скасувати, оскільки вважає, що ухвалу було прийнято з порушенням норм матеріального та процесуального права.
В письмовому запереченні на касаційну скаргу позивач, посилаючись на те, що вимоги касаційної скарги є необґрунтовані та не можуть бути задоволені, просить в задоволенні касаційної скарги відмовити.
Переглянувши судове рішення в межах касаційної скарги, перевіривши правильність застосування апеляційним судом норм процесуального права, Вищий адміністративний суд України дійшов висновку про наявність підстав для відхилення касаційної скарги, виходячи з наступного.
Відповідно до частини 3 статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Згідно частини 4 статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга залишається без руху у випадку, якщо вона подана після закінчення строків, установлених статтею 186 цього Кодексу, і особа, яка її подала, не порушує питання про поновлення цього строку, або якщо підстави, вказані нею у заяві, визнані неповажними. При цьому протягом тридцяти днів з моменту отримання ухвали про залишення апеляційної скарги без руху особа має право звернутися до суду апеляційної інстанції з заявою про поновлення строків або вказати інші підстави для поновлення строку.
З матеріалів справи вбачається, 05.06.2014 судом першої інстанції у відкритому судовому засіданні проголошено оскаржувану ухвалу про виправлення описки у виконавчому листі.
23.06.2014 р., з пропуском встановленого строку, відповідачем подано апеляційну скаргу разом з клопотанням про поновлення строку на апеляційне оскарження, в якому відзначено про поважність причин його пропущення, посилаючись на те, що в штаті ДПІ у Жовківському районі числиться один працівник - головний державний інспектор з питань правової роботи Звір Р.П., який перебував у щорічній відпустці з 02.06.2014 по 17.06.2014.
Колегія суддів Вищого адміністративного суду України приходить до висновку, що вирішуючи питання про поважність пропущення відповідачем строку на апеляційне оскарження судового рішення, апеляційний суд прийшов до обґрунтованого висновку про те, що відповідачем не доведено наявність перешкод для своєчасного оскарження судового рішення. Відсутні такі посилання і в касаційній скарзі.
Суд касаційної інстанції не вбачає порушень судом апеляційної інстанції норм процесуального права при постановленні оскаржуваного судового рішення та вважає, що підстав для його скасування не вбачається.
Відповідно до пункту 3 статті 220 1 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції відхиляє касаційну скаргу і залишає рішення без змін, якщо відсутні підстави для скасування судового рішення.
За наведених обставин та з урахуванням викладеного, колегія суддів Вищого адміністративного суду України не знаходить підстав, які могли б призвести до скасування оскаржуваного судового рішення.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 220, 220 1 , 223, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Жовківському районі Головного управління Міндоходів у Львівській області відхилити.
2. Ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 12.09.2014залишити без змін.
3. Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення копій особам, що беруть участь у справі, та може бути переглянута Верховним Судом України з підстав, передбачених статтею 237 Кодексу адміністративного судочинства України, у порядку та в строки, встановлені статтями 236 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуючий суддя В.П.Юрченко Судді Г.К.Голубєва А.Ф.Загородній
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2015 |
Оприлюднено | 08.06.2015 |
Номер документу | 44649206 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Юрченко В.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні