ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа № 2-а-9036/10/2270
У Х В А Л А
про залишення апеляційної скарги без руху
24 листопада 2011 року
м. Вінниця
Суддя-доповідач Вінницького апеляційного адміністративного суду ОСОБА_1 , перевіривши матеріали апеляційної скарги Кам'янець-Подільської міської поліклініки №1 на постанову Хмельницького окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2011 року у справі за адміністративним позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Хмельницькій області до Кам'янець-Подільської міської поліклініки №1 про стягнення штрафних санкцій, -
В С Т А Н О В И В :
Постановою Хмельницького окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2011 року позов задоволено: стягнуто з Кам'янець_подільської міської поліклініки №1 на користь Державної інспекції з контролю за цінами в Хмельницькій області економічні санкції у сумі 18911 грн. 28 коп. .
Не погоджуючись з прийнятим рішенням позивач оскаржив його в апеляційному порядку.
Перевіривши додержання апелянтом вимог статтей 185-187 Кодексу адміністративного судочинства (далі -КАС) України, дійшов висновку про залишення поданої апеляційної скарги без руху, з наступних підстав.
В силу приписів частини 6 статті 187 КАС України до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору.
Відповідно до частини 2 статті 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Згідно із підпунктами 1, 2 пункту 3 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, до набрання чинності законом, який регулює порядок сплати і розміри судового збору, судовий збір при зверненні до адміністративного суду сплачується у порядку, встановленому для державного мита; розмір судового збору визначається відповідно до підпункту "б" пункту 1 статті 3 Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито".
У відповідності до положень статті 3 Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито" розмір судового збору із апеляційних скарг становить 50 відсотків ставки, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви й скарги, а з майнових спорів - 50 відсотків ставки обчисленої виходячи з оспорюваної суми.
З матеріалів справи вбачається, що предметом даного спору є вимоги майнового характеру щодо стягнення з відповідача економічних санкцій в сумі 18911 грн. 28 коп., що свідчить про необхідність сплати апелянтом судового збору як за розгляд судом апеляційної інстанції вимог майнового характеру у відповідності до вищенаведеного порядку.
Натомість, на підтвердження факту здійснення сплати судового збору, апелянтом надано платіжне доручення № 686 від 27.10.2011 року на суму 1 грн. 70 коп.
Крім того, платіжне доручення № 686 від 27.10.2011 року на суму 1 грн. 70 коп., надане апелянтом як доказ сплати судового збору за подання апеляційної скарги, не містить напису про зарахування суми коштів в дохід бюджету, відтак не може розцінюватись як належний доказ сплати судового збору.
Відповідно до пункту 14 розділу ІІІ Інструкції про порядок обчислення та справляння державного мита, затвердженої наказом Головної державної податкової інспекції України від 22.04.1993 р. № 15, при перерахуванні мита з рахунку платника до документа, щодо якого вчинюється відповідна дія, додається останній примірник платіжного доручення з написом (поміткою) кредитної установи такого змісту «Зараховано в дохід бюджету ____ грн. (дата)». Цей напис скріплюється першим і другим підписами посадових осіб і відбитком печатки кредитної установи з відміткою дати виконання платіжного доручення.
Таким чином, апелянтом не надано доказів сплати судового збору у встановленому законом порядку та розмірі.
Слід акцентувати увагу апелянта на те, що починаючи з 01.11.2011 року правові засади справляння судового збору, платники, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначається положеннями Закону України "Про судовий збір", а належними реквізитами для сплати судового збору за подання апеляційної скарги починаючи з 01.11.2011 року є: Одержувач: державний бюджет м. Вінниці, код платежу 22030001, ЄДРПОУ 34701167, Банк одержувач: ГУ ДКУ у Вінницькій області, м. Вінниця, МФО 802015, р/р 31215206700002 .
Згідно з частиною п'ятою статті 189 КАС України, до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Оскільки вказані судом обставини щодо невідповідності апеляційної скарги вимогам статті 187 КАС України створюють перешкоди для відкриття апеляційного провадження, апеляційну скаргу слід залишити без руху з наданням апелянту строку для усунення виявлених недоліків.
Керуючись ч. 1 ст. 108, ст. 187, ч. 5 ст. 189 КАС України, -
У Х В А Л И В :
1. Апеляційну скаргу Кам'янець-Подільської міської поліклініки №1 на постанову Хмельницького окружного адміністративного суду від 19 жовтня 2011 року у справі за адміністративним позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Хмельницькій області до Кам'янець-Подільської міської поліклініки №1 про стягнення штрафних санкцій, - залишити без руху.
2. Запропонувати апелянту в строк до 22 грудня 2011 року, однак не пізніше як за п'ять днів з дати отримання даної ухвали - усунути виявлені недоліки апеляційної скарги.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Суддя-доповідач /підпис/ ОСОБА_1
З оригіналом згідно:
Секретар:
Суд | Вінницький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.11.2011 |
Оприлюднено | 19.06.2015 |
Номер документу | 44880444 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Боровицький О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні