Справа № 3 - 36/2009
Справа
№ 3 - 36/2009
П
О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ
УКРАЇНИ
30 січня 2009 року Суддя Широківського районного суду
Дніпропетровської області Ліснецький І.В. розглянув в присутності
правопорушника ОСОБА_1. матеріали справи, які надійшли до канцелярії суду від контрольно-ревізійного
відділу в Широківському районі Дніпропетровської області про притягнення до
адміністративної відповідальності
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки с. Махове Ленінського
району Кустанайської області, мешканки АДРЕСА_1, займає посаду начальника відділу культури і
туризму Широківської районної державної адміністрації Дніпропетровської
області, українка, гр-ка України, у здійсненні правопорушення передбаченого ст.
164-12 ч. 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, при цьому положення
статті 268 КпАП України роз'яснено, клопотань не надійшло, -
В С
Т А Н
О В И
В :
12 січня 2009
року плановою ревізією фінансово-господарської діяльності відділу культури і
туризму Широківської районної державної адміністрації /код ЄДРПОУ 02227647/ за
період з 01 січня 2005 року по 30 листопада 2008 рік встановлено порушення п. 8
ст. 7, п. 5 ст. 51, п. 6 ст. 78 Бюджетного кодексу України № 2542-ІІІ від
21.06.2001 року, п. 5 Порядку складання, розгляду, затвердження на основі вимог
до виконання кошторисів бюджетних установ від 28.02.2002 року № 228, наказ
Міністерства фінансів України № 604 від 27.12.2001 року “Про бюджетну
класифікацію та її запровадження” /зі змінами та доповненнями/, Роз'яснення
щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженого
наказом Державного казначейства України від 04.11.2004 року № 194, що призвело
до нецільового використання бюджетних коштів.
Так, в вересні
місяці 2005 року відділом культури і туризму Широківської районної державної
адміністрації відповідно до рішення про застосування та зарахування до бюджету
Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, відображення
у звіті Форми 4 - ФСС з ТВП сум фінансових (штрафних) санкцій, неправомірних
витрат, донарахованих сум внесків та пені за порушення законодавства про
загальнообов'язкове державне соціальне страхування від 17.08.2005 року №
1062/24 на підставі платіжного доручення від 08.09.2005 року № 1026
перераховано Апостолівському МРВД ДОВ ФСС штрафну санкцію за невірно перераховані
кошти до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на
загальну суму 348 грн. 20 коп. Вказані
видатки було проведено за рахунок асигнувань, передбачених на видатки за КЕКВ
1120 “Нарахування на заробітну плату”, а не за КЕКВ 1139 “Оплата інших послуг
та інші видатки”.
Крім того, в приміщенні школи мистецтв розташований
архів бібліотеки, видатки якої передбачено з КФК 110201 “Бібліотеки”, але
поточні видатки по сплаті послуг теплопостачання проведено за рахунок
асигнувань передбачених на поточні видатки з КФК 110205 “Школи естетичного
виховання дітей” за КЕКВ 1161 “Оплата теплопостачання” на суму 6 616 грн. 19
коп., в тому числі за 2005 рік - 1 210 грн., за 2006 рік - 392 грн. 90 коп., за
2007 рік - 2 233 грн. та за 11 місяців
2008 року - 2 780 грн. 29 коп.
Правопорушник вину визнала, запевнила що подібного
надалі не повториться.
Відповідальність за використання
бюджетних коштів усупереч їх цільовому призначенню передбачено ч. 1 ст. 164-12
Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Таким чином, оцінюючи в сукупності добуті
в судовому засіданні докази, вважаю, що
вина ОСОБА_1. доведена повністю та знайшла своє підтвердження в матеріалах
справи: протокол про адміністративне правопорушення Серія ДКРС № 002374 від 12
січня 2009 року /а.с.1/, копія акту ревізії № 510-24/01 від 12 січня 2009 року
/а.с. 2-10/, пояснення та інш.
Відповідно до
ст. 245 КпАП України завданнями провадження в справах про адміністративні
правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об”єктивне з”ясування обставин
кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення
виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють
вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання
громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
За ст. 23 КпАП
України адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з
метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі
додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання
вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.
З урахуванням
скоєного, ступіня вини, особи правопорушника, сімейного і майнового стану, ст.
ст. 34, 35 КпАП України вважаю за доцільне призначити їй адміністративне
стягнення, відповідно до ч. 1 ст. 164-12 КпАП України, у вигляді штрафу.
Керуючись ст. 164-12 ч. 1, ст. 284 п. 1 ч. 1 КУпАП України, суддя , -
П О
С Т А
Н О В
И В :
Визнати гр. ОСОБА_1 винною у скоєнні адміністративного
правопорушення передбаченого ст. 164-12 ч. 1 КУпАП України та накласти
адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 510 /п'ятсот десять/ гривень в рахунок держави .
Постанова може бути оскаржена в 10-ти денний строк.
Суддя
Суд | Широківський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 30.01.2009 |
Оприлюднено | 03.09.2009 |
Номер документу | 4505508 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Армянський міський суд Автономної Республіки Крим
Шестаковська Л. П.
Адмінправопорушення
Крижопільський районний суд Вінницької області
Файдюк В.В.
Адмінправопорушення
Зміївський районний суд Харківської області
Шабельніков С.К.
Адмінправопорушення
Петровський районний суд м.Донецька
Мірошниченко Вадим Васильович
Адмінправопорушення
Андрушівський районний суд Житомирської області
Карповець В.В.
Адмінправопорушення
Богородчанський районний суд Івано-Франківської області
Круль І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні