Постанова
від 11.06.2015 по справі 623/671/15-а
ІЗЮМСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

Номер справи 623/671/15-а

Номер провадження 2-а/623/32/2015

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 червня 2015 року м. Ізюм

Ізюмський міськрайонний суд Харківської області у складі:

головуючого судді - Бутенка В.М.

при секретарі судового засідання - Костенко В.В.

судового розпорядника - ОСОБА_1

за участю: представника позивача - ОСОБА_2

представника відповідача - ОСОБА_3

представника третьої особи - ОСОБА_4

представника третіх осіб - ОСОБА_5

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за адміністративним позовом Державного підприємства «Ізюмське лісове господарство» до ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області, треті особи: Реєстраційна служба Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, про визнання незаконними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії, -

в с т а н о в и в:

11 лютого 2015 року Державне підприємство «Ізюмське лісове господарство» звернулось до суду з зазначеним адміністративним позовом до ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області, як органу самоврядування, із залученням третіх осіб: Реєстраційна служба Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, про визнання незаконними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії, в якому просить суд:

- визнати незаконними та скасувати Рішення XXXV сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області №4 та №5 від 15.07.2014 року та Рішення XXXVI сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 11 від 03.10.2014 року;

- зобов'язати Реєстраційну службу Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області скасувати державну реєстрацію права власності на земельні ділянки за кадастровими номерами: № 6322886508:01:001:0001, № 6322886508:01:001:0002, № 6322886508:01:001:0003;

- стягнути з ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області на користь ДП «Ізюмський лісгосп» судові витрати.

В обґрунтуванні позову позивач посилається на те, що Рішенням XXXV сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 5 від 15.07.2014 року, затверджено технічну документацію та передано безоплатно у приватну власність громадянину ОСОБА_7 земельну ділянку, яка розташована за адресою: Харківська обл. Ізюмський район, с. Рудневе, вул. Петрівська, 8 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0002), площею 0,1627 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд .

Рішенням XXXV сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 4 від 15.07.2014 року затверджено технічну документацію та передано безоплатно у приватну власність громадянину ОСОБА_9 земельну ділянку, яка розташована за адресою: Харківська обл. Ізюмський район, с.Рудневе, вул. Петрівська, 6 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0001), площею 0,2473 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд .

Рішенням XXXVI сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 11 від 03.10.2014 року затверджено технічну документацію та передано безоплатно у приватну власність громадянину ОСОБА_8 земельну ділянку, яка розташована за адресою: Харківська обл. Ізюмський район, с. Рудневе, вул. Петрівська, 5 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0003), площею 0,2156 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Реєстраційною службою Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області зареєстровано права власності вище зазначених громадян на ці земельні ділянки та видано Свідоцтва про право власності на нерухоме майно.

Вважають, що ОСОБА_6 сільська рада Ізюмського району Харківської області при прийнятті цих рішень перевищила свої повноваження, а самі рішення є незаконними та підлягають скасуванню з наступних підстав: ДП «Ізюмський лісгосп» є постійним користувачем цих земельних лісових ділянок на підставі п. 5 розділу VIII Прикінцевих положень Лісового кодексу України, яким передбачено, що до одержання в установленому порядку державними лісогосподарськими підприємствами державних актів на право постійного користування земельними лісовими ділянками, документами, що підтверджують це право на раніше надані землі, є планово-картографічні матеріали лісовпорядкування.

(а.с. 3-4, 61-63)

Представник позивача Державного підприємства «Ізюмське лісове господарство» за довіреністю ОСОБА_2 в судовому засіданні позовні вимоги підтримав і підтвердив обставини справи, просить позов задовольнити повністю.

Представник відповідача ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області в особі сільського голови ОСОБА_3 надав письмові заперечення на позов, в судовому засіданні позовні вимоги не визнав і просить у задоволенні позову Державного підприємства «Ізюмське лісове господарство» відмовити за безпідставністю, посилаючись на те, що матеріали лісовпорядкування не є підставою посвідчуючого права на використання земель. Підставами є статті 120, 125, 126 Земельного кодексу України.

Посилається, що згідно класифікатору об'єктів адміністративно-територіального устрою України ДК 014-97 том 2 село Рудневе належить до ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області. В 2012 році була проведена нормативно-грошова оцінка земель села Рудневе ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області.

Вважає, що з наведених документів видно, що територія населеного пункту села Рудневе Ізюмського району Харківської області складає 8,0 га, якою згідно Земельного кодексу України розпоряджується ОСОБА_6 сільська рада.

(а.с. 35)

Представник третьої особи реєстраційної служби Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області за довіреністю ОСОБА_4 надала письмові заперечення на позов, в судовому засіданні позовні вимоги не визнала і просить у задоволенні позову Державного підприємства «Ізюмське лісове господарство» відмовити за безпідставністю (а.с. 51-54).

Треті особі ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9 в судове засідання не з'явилися, надали письмові пояснення на позов щодо не визнання позову, їх інтереси у судовому засіданні представляла представник адвокат ОСОБА_5, яка позовні вимоги не визнала і просить у задоволенні позову Державного підприємства «Ізюмське лісове господарство» відмовити у повному обсязі як необґрунтований.

В обґрунтування заперечень посилаються на те, що 23 грудня 2009 року ОСОБА_9 набув на праві власності житловий двоквартирний будинок з господарсько-побутовими будівлями, розташований за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 6, на підставі Свідоцтва про право власності на житло від 19 листопада 2009 року, видане Комунальним житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством-1 згідно Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» та розпорядження від 19.11.2009 р. № 65.

Таким чином ОСОБА_9 на підставі закону набув у власність житловий будинок, що розташований на земельній ділянці в межах населеного пункту с. Рудневе Ізюмського району Харківської області, що знаходиться у підпорядкуванні ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області.

Як свідчить технічна характеристика садибного (індивідуального) будинку, наведена у технічному паспорті від 20.02.2014 р., що є в свою чергу складовою частиною свідоцтва про право власності на житло, садибний (індивідуальний) будинок має відповідну земельну ділянку, необхідну для його обслуговування.

06 травня 2014 року на підставі заяви ОСОБА_9, зверненої до ОСОБА_6 сільської ради згідно ст.ст. 12, 116, 118, 120, 121, 125 та 126 Земельного кодексу України, сільською радою рішенням № 16 надано дозвіл ОСОБА_9 на розробку технічної документації із землеустрою за рахунок земель житлової та громадської забудови для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, розташованих за адресою: вул. Петрівська, 6 с. Рудневе Ізюмського району Харківської області.

Технічна документація із землеустрою була виготовлена на підставі отриманого дозволу ОСОБА_9 проектною організацією ТОВ «Меридіан-20», що має відповідні ліцензії. Під час розробки технічної документації встановлена площа земельної ділянки в розмірі 0,2473 га та відсутність будь-яких обмежень у використанні земельної ділянки та відсутність будь-яких обтяжень прав на земельну ділянку.

15 липня 2014 року ОСОБА_6 сільська рада рішенням № 4 затвердила технічну документацію із землеустрою, виготовлену ОСОБА_9, та передала ОСОБА_9 безоплатно у приватну власність земельну ділянку, розташовану за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 6 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0001) площею 0,2473 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Реєстраційною службою Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області 23 липня 2014 року ОСОБА_9 видано свідоцтво про право власності на приватизовану земельну ділянку та проведено державну реєстрацію права власності ОСОБА_9 на вищезазначену земельну ділянку.

Вважає, що під час передачі у власність земельної ділянки як громадянином ОСОБА_9, так і ОСОБА_6 сільською радою не було допущено будь-яких порушень чинного земельного законодавства України.

04 грудня 2009 року ОСОБА_7 набув на праві власності житловий одноквартирний будинок з господарсько-побутовими будівлями, розташований за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 8, на підставі Свідоцтва про право власності на житло від 19 листопада 2009 року, видане Комунальним житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством-1 згідно Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» та розпорядження від 19.11.2009 р. № 67.

Таким чином ОСОБА_7 на підставі закону набув у власність житловий будинок, що розташований на земельній ділянці в межах населеного пункту с. Рудневе Ізюмського району Харківської області, що знаходиться у підпорядкуванні ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області.

Як свідчить технічна характеристика садибного (індивідуального) будинку, наведена у технічному паспорті від 20.02.2014 р., що є в свою чергу складовою частиною свідоцтва про право власності на житло, садибний (індивідуальний) будинок має відповідну земельну ділянку, необхідну для його обслуговування.

06 травня 2014 року на підставі заяви ОСОБА_7, зверненої до ОСОБА_6 сільської ради згідно ст.ст. 12, 116, 118, 120, 121, 125 та 126 Земельного кодексу України, сільською радою рішенням № 17 надано дозвіл ОСОБА_7 на розробку технічної документації із землеустрою за рахунок земель житлової та громадської забудови для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, розташованих за адресою: вул. Петрівська, 8 с. Рудневе Ізюмського району Харківської області.

Технічна документація із землеустрою була виготовлена на підставі отриманого дозволу ОСОБА_7 проектною організацією ТОВ «Меридіан-20», що має відповідні ліцензії. Під час розробки технічної документації встановлена площа земельної ділянки в розмірі 0,1627 га та відсутність будь-яких обмежень у використанні земельної ділянки та відсутність будь-яких обтяжень прав на земельну ділянку.

15 липня 2014 року ОСОБА_6 сільська рада рішенням № 5 затвердила технічну документацію із землеустрою, виготовлену ОСОБА_7, та передала ОСОБА_7 безоплатно у приватну власність земельну ділянку, розташовану за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 8 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0002) площею 0,1627 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Реєстраційною службою Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області 23 липня 2014 року ОСОБА_7 видано свідоцтво про право власності на приватизовану земельну ділянку та проведено державну реєстрацію права власності ОСОБА_7.В. на вищезазначену земельну ділянку.

Вважає, що під час передачі у власність земельної ділянки як громадянином ОСОБА_7, так і ОСОБА_6 сільською радою не було допущено будь-яких порушень чинного земельного законодавства України.

23 грудня 2009 року ОСОБА_8 набув на праві власності житловий двоквартирний будинок з господарсько-побутовими будівлями, розташований за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 5, на підставі Свідоцтва про право власності на житло від 19 листопада 2009 року, видане Комунальним житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством-1 згідно Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» та розпорядження від 19.11.2009 р. № 66.

Таким чином ОСОБА_8 на підставі закону набув у власність житловий будинок, що розташований на земельній ділянці в межах населеного пункту с. Рудневе Ізюмського району Харківської області, що знаходиться у підпорядкуванні ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області.

Як свідчить технічна характеристика садибного (індивідуального) будинку, наведена у технічному паспорті від 21.02.2014 р., що є в свою чергу складовою частиною свідоцтва про право власності на житло, садибний (індивідуальний) будинок має відповідну земельну ділянку, необхідну для його обслуговування.

06 травня 2014 року на підставі заяви ОСОБА_8, зверненої до ОСОБА_6 сільської ради згідно ст.ст. 12, 116, 118, 120, 121, 125 та 126 Земельного кодексу України, сільською радою рішенням № 18 надано дозвіл ОСОБА_8 на розробку технічної документації із землеустрою за рахунок земель житлової та громадської забудови для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, розташованих за адресою: вул. Петрівська, 5 с. Рудневе Ізюмського району Харківської області.

Технічна документація із землеустрою була виготовлена на підставі отриманого дозволу ОСОБА_8 проектною організацією ТОВ «Меридіан-20», що має відповідні ліцензії. Під час розробки технічної документації встановлена площа земельної ділянки в розмірі 0,2156 га та відсутність будь-яких обмежень у використанні земельної ділянки та відсутність будь-яких обтяжень прав на земельну ділянку.

03 жовтня 2014 року ОСОБА_6 сільська рада рішенням № 11 затвердила технічну документацію із землеустрою, виготовлену ОСОБА_8, та передала ОСОБА_8 безоплатно у приватну власність земельну ділянку, розташовану за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 5 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0003) площею 0,2156 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Реєстраційною службою Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області 04 лютого 2015 року ОСОБА_8 видано свідоцтво про право власності на приватизовану земельну ділянку та проведено державну реєстрацію права власності ОСОБА_8 на вищезазначену земельну ділянку.

Вважає, що під час передачі у власність земельної ділянки як громадянином ОСОБА_8, так і ОСОБА_6 сільською радою не було допущено будь-яких порушень чинного земельного законодавства України.

Отже земельні ділянки за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, будинки 6, 8, 5 розташовані в межах населеного пункту село Рудневе, а тому належали до земель комунальної форми власності, й ОСОБА_6 сільська рада мала весь необхідний обсяг повноважень щодо розпорядження даними земельними ділянками.

Таким чином, ОСОБА_9, ОСОБА_7 і ОСОБА_8 дотрималися встановленого законом порядку приватизації земельних ділянок, які знаходились у них в користуванні з грудня 2009 року як власників житлових будинків за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 6, 8, 5.

Земельна ділянка за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 6, розташована в межах населеного пункту й використовується для розміщення житлової забудови, що підтверджується свідоцтвом про право власності на житло від 19.11.2009 р., технічним паспортом на садибний (індивідуальний) будинок від 20.02.2014 р., технічною документацією із землеустрою, розробленою ТОВ «Меридіан-20», рішеннями ОСОБА_6 сільської ради від 06.05.2014 р. № 16 та від 15.07.2014 р. № 4, а тому відноситься за своїм цільовим призначенням до земель житлової та громадської забудови.

Доказів того, що земельна ділянка за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 6, вкрита лісовою рослинністю або надана та використовуються для потреб лісового господарства відповідно до норм земельного законодавства позивачем ДП «Ізюмське лісове господарство» не надано, а тому відсутні підстави стверджувати, що спірна земельна ділянка відноситься до земель лісогосподарського призначення чи ОСОБА_6 сільською радою якимось чином змінено цільове призначення вказаної земельної ділянки.

Земельна ділянка за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 8, розташована в межах населеного пункту й використовується для розміщення житлової забудови, що підтверджується свідоцтвом про право власності на житло від 19.11.2009 р., технічним паспортом на садибний (індивідуальний) будинок від 20.02.2014 р., технічною документацією із землеустрою, розробленою ТОВ В«Меридіан-20В» , рішеннями ОСОБА_6 сільської ради від 06.05.2014 р. № 17 та від 15.07.2014 р. № 5, а тому відноситься за своїм цільовим призначенням до земель житлової та громадської забудови.

Доказів того, що земельна ділянка за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 8, вкрита лісовою рослинністю або надана та використовуються для потреб лісового господарства відповідно до норм земельного законодавства позивачем ДП «Ізюмське лісове господарство» не надано, а тому відсутні підстави стверджувати, що спірна земельна ділянка відноситься до земель лісогосподарського призначення чи ОСОБА_6 сільською радою якимось чином змінено цільове призначення вказаної земельної ділянки.

Земельна ділянка за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 5, розташована в межах населеного пункту й використовується для розміщення житлової забудови, що підтверджується свідоцтвом про право власності на житло від 19.11.2009 р., технічним паспортом на садибний (індивідуальний) будинок від 21.02.2014 р., технічною документацією із землеустрою, розробленою ТОВ «Меридіан-20», рішеннями ОСОБА_6 сільської ради від 06.05.2014 р. № 18 та від 03.10.2014 р. № 11, а тому відноситься за своїм цільовим призначенням до земель житлової та громадської забудови.

Доказів того, що земельна ділянка за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 5, вкрита лісовою рослинністю або надана та використовуються для потреб лісового господарства відповідно до норм земельного законодавства позивачем ДП «Ізюмське лісове господарство» не надано, а тому відсутні підстави стверджувати, що спірна земельна ділянка відноситься до земель лісогосподарського призначення чи ОСОБА_6 сільською радою якимось чином змінено цільове призначення вказаної земельної ділянки.

Посилання позивача лише на п. 5 Розділ VIII Прикінцеві положення Лісового кодексу України є необґрунтованими так як вказаних пункт стосується поняття лісових ділянок, що у розумінні ст. 1 Лісового кодексу України є ділянкою лісу - лісового фонду України, та регулює відносини щодо раніше наданих земель.

Проте позивачем не представлено відповідного доказу щодо надання раніше ДП «Ізюмське лісове господарство» земельної ділянки за адресою: Харківська обл., Ізюмський район, с Рудневе, вул. Петрівська, буд. 6, для потреб лісового господарства відповідно до норм земельного законодавства.

На підставі викладеного, просять суд у задоволенні позову ДП «Ізюмське лісове господарство» відмовити у повному обсязі.

(а.с. 87-90, 109-112, 132-135, 182-184)

Вислухавши пояснення представників сторін і третіх осіб, дослідивши матеріали справи, перевіривши наведені в адміністративному позові докази, суд приходить до наступного висновку.

Відповідно до положень статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси. У випадках, установлених законом, до суду можуть звертатися органи та особи, яким надано право захищати права, свободи та інтереси інших осіб.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до статті 12 Земельного кодексу України (далі - ЗК України) до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить:

а) розпорядження землями територіальних громад;

б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу;

в) надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу;

г) вилучення земельних ділянок із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу;

ґ) викуп земельних ділянок для суспільних потреб відповідних територіальних громад сіл, селищ, міст;

д) організація землеустрою;

е) координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів;

є) здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства;

ж) обмеження, тимчасова заборона (зупинення) використання земель громадянами і юридичними особами у разі порушення ними вимог земельного законодавства;

з) підготовка висновків щодо вилучення (викупу) та надання земельних ділянок відповідно до цього Кодексу;

и) встановлення та зміна меж районів у містах з районним поділом;

і) інформування населення щодо вилучення (викупу), надання земельних ділянок;

ї) внесення пропозицій до районної ради щодо встановлення і зміни меж сіл, селищ, міст;

й) вирішення земельних спорів;

к) вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до закону.

Згідно статті 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21 травня 1997 року № 280/97-ВР (із наступними змінами) (далі - Закон № 280/97-ВР) сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Статтею 26 Закону № 280/97-ВР встановлено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: 34) вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Згідно із частинами першою, другою статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Як передбачено частиною першою статті 122 ЗК України, сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Відповідно до статті 21 Закону України від 16 листопада 1992 року № 2780-XII «Про основи містобудування» (у редакції, яка була чинною на час прийняття сільською радою рішення), визначення територій і вибір земель для містобудівних потреб здійснюється на підставі затвердженої містобудівної документації та планів земельно-господарського устрою.

Згідно із частиною другою статті 12 Закону України від 20 квітня 2000 року № 1699-III «Про планування і забудову територій» (який був чинним на час прийняття сільською радою рішення) сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи в межах повноважень, визначених законом, відповідно до генеральних планів населених пунктів, зокрема, вирішують питання вибору, вилучення (викупу), надання у власність чи в користування земельних ділянок.

Частиною першою статті 155 ЗК України передбачено, що у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.

Судом встановлено, що на підставі Свідоцтва про право власності на житло від 19 листопада 2009 року, видане Комунальним житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством №1 згідно з розпорядженням від 19.11.2009 р. № 65, зареєстровано в Ізюмському районному БТІ 23 грудня 2009 року, гр. ОСОБА_9 належить на праві приватної власності житловий двоквартирний будинок з господарсько-побутовими будівлями, розташований за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, будинок № 6.

Рішенням XXXІV сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 16 від 06 травня 2014 року надано гр. ОСОБА_9 ОСОБА_10 дозвіл на складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,2473 га за рахунок земель житлової та громадської забудови для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, розташованої за адресою: вул. Петрівська, 6 село Рудневе Ізюмського району Харківської області.

Рішенням XXXV сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 4 від 15 липня 2014 року «Про затвердження ОСОБА_9 технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі» затверджено технічну документацію із землеустрою та передано громадянину ОСОБА_9 безоплатно у приватну власність земельну ділянку, яка розташована за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, 6 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0001), площею 0,2473 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Реєстраційною службою Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області 23 липня 2014 року проведено державну реєстрацію права власності ОСОБА_9 на вищезазначену земельну ділянку.

Судом встановлено, що на підставі Свідоцтва про право власності на житло від 19 листопада 2009 року, видане Комунальним житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством № 1 згідно з розпорядженням від 19.11.2009 р. № 67, зареєстровано в Ізюмському БТІ 04 грудня 2009 року, гр. ОСОБА_7 належить на праві приватної власності житловий одноквартирний будинок з господарсько-побутовими будівлями, розташований за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, будинок № 8.

Рішенням XXXІV сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 17 від 06 травня 2014 року надано гр. ОСОБА_7 дозвіл на складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,1627 га за рахунок земель житлової та громадської забудови для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, розташованих за адресою: вул. Петрівська, 8 село Рудневе Ізюмського району Харківської області.

Рішенням XXXV сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 5 від 15 липня 2014 року «Про затвердження ОСОБА_7 технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі» затверджено технічну документацію із землеустрою та передано громадянину ОСОБА_7 безоплатно у приватну власність земельну ділянку, яка розташована за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, 8 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0002), площею 0,1627 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Реєстраційною службою Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області 23 липня 2014 року проведено державну реєстрацію права власності ОСОБА_7 на вищезазначену земельну ділянку.

Судом встановлено, що на підставі Свідоцтва про право власності на житло від 19 листопада 2009 року, видане Комунальним житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством № 1 згідно з розпорядженням від 19.11.2009 р. № 66, зареєстровано в Ізюмському БТІ 23 грудня 2009 року, гр. ОСОБА_8 належить на праві приватної власності житловий двоквартирний будинок з господарсько-побутовими будівлями, розташований за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, будинок № 5.

Рішенням XXXІV сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 18 від 06 травня 2014 року надано гр. ОСОБА_8 дозвіл на складання технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,2156 га за рахунок земель житлової та громадської забудови для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд, розташованих за адресою: вул. Петрівська, 5 село Рудневе Ізюмського району Харківської області.

Рішенням XXXVI сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 11 від 03 жовтня 2014 року «Про затвердження ОСОБА_8 технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі» затверджено технічну документацію із землеустрою та передано громадянину ОСОБА_8 безоплатно у приватну власність земельну ділянку, яка розташована за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, 5 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0003), площею 0,2156 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Реєстраційною службою Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області 04 лютого 2015 року проведено державну реєстрацію права власності ОСОБА_8 на вищезазначену земельну ділянку.

(а.с. 5-7, 22-24, 91-108, 113-131, 136-154, 166-174)

Землі України за основним цільовим призначенням поділяються на відповідні категорії, у тому числі землі лісогосподарського призначення (стаття 19 ЗК України).

Згідно з частинами першою, другою та четвертою статті 20 ЗК України (у редакції, чинній на час виникнення спірних відносин) віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної ОСОБА_1 Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об'єктів природоохоронного та історико-культурного призначення. Зміна цільового призначення земель, зайнятих лісами, провадиться з урахуванням висновків органів виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та лісового господарства.

Порушення порядку встановлення та зміни цільового призначення земель є підставою для визнання недійсними рішень органів державної влади, Верховної ОСОБА_1 Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування про надання (передачу) земельних ділянок громадянам та юридичним особам; визнання недійсними угод щодо земельних ділянок; відмови в державній реєстрації земельних ділянок або визнання реєстрації недійсною; притягнення до відповідальності відповідно до закону громадян та юридичних осіб, винних у порушенні порядку встановлення та зміни цільового призначення земель (стаття 21 ЗК України).

Згідно зі статтею 55 ЗК України до земель лісогосподарського призначення належать землі, вкриті лісовою рослинністю, а також не вкриті лісовою рослинністю, нелісові землі, які надані та використовуються для потреб лісового господарства. До земель лісогосподарського призначення не належать землі, зайняті: зеленими насадженнями у межах населених пунктів, які не віднесені до категорії лісів; окремими деревами і групами дерев, чагарниками на сільськогосподарських угіддях, присадибних, дачних і садових ділянках.

Відповідно до статей 56, 57 ЗК України землі лісогосподарського призначення можуть перебувати у державній, комунальній та приватній власності.

Громадянам та юридичним особам за рішенням органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади можуть безоплатно або за плату передаватись у власність замкнені земельні ділянки лісогосподарського призначення загальною площею до 5 га у складі угідь селянських, фермерських та інших господарств. Громадяни і юридичні особи в установленому порядку можуть набувати у власність земельні ділянки деградованих і малопродуктивних угідь для залісення.

Земельні ділянки лісогосподарського призначення за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування надаються в постійне користування спеціалізованим державним або комунальним лісогосподарським підприємствам, іншим державним і комунальним підприємствам, установам та організаціям, у яких створено спеціалізовані підрозділи, для ведення лісового господарства.

Порядок використання земель лісогосподарського призначення визначається законом.

Таким чином, землі, вкриті лісовою рослинністю, а також не вкриті лісовою рослинністю, нелісові землі, які надані та використовуються для потреб лісового господарства, належать до земель лісогосподарського призначення, на які поширюється особливий режим щодо використання, надання в користування та передачі у власність.

При цьому за статтею 3 ЗК України земельні відносини, що виникають при використанні лісів, регулюються також нормативно-правовими актами про ліси, якщо вони не суперечать ЗК України.

Водночас у частині другій статті 5 Лісового кодексу України (далі - ЛК України) передбачено, що правовий режим земель лісогосподарського призначення визначається нормами земельного законодавства. Відтак застосування норм земельного та лісового законодавства при визначенні правового режиму земель лісогосподарського призначення має базуватися на пріоритетності норм земельного законодавства перед нормами лісового законодавства, а не навпаки.

Оскільки земельна ділянка й права на неї на землях лісогосподарського призначення є об'єктом земельних правовідносин, то суб'єктний склад і зміст таких правовідносин мають визначатися згідно з нормами земельного законодавства в поєднанні з нормами лісового законодавства в частині використання та охорони лісового фонду.

Основною рисою земель лісогосподарського призначення є призначення цих земель саме для ведення лісового господарства, що за змістом статті 63 ЛК полягає у здійсненні комплексу заходів з охорони, захисту, раціонального використання та розширеного відтворення лісів.

Використанню лісогосподарських земель за їх цільовим призначенням законодавство надає пріоритет: складовою охорони земель є захист лісових земель та чагарників від необґрунтованого їх вилучення для інших потреб (пункт «б» частини першої статті 164 ЗК України).

Отже, однією з основних особливостей правового режиму земель лісогосподарського призначення є нерозривний зв'язок їх використання із лісокористуванням.

Планування використання земель лісогосподарського призначення здійснюється головним чином у формі лісовпорядкування, яке, зокрема, передбачає складання проектів організації і розвитку лісового господарства та здійснення авторського нагляду за їх виконанням (пункт 13 статті 46 ЛК).

Паралельно із земельним кадастром здійснюється облік лісів та ведеться органами лісового господарства державний лісовий кадастр на основі державного земельного кадастру (частина друга статті 49 ЛК України). Державний лісовий кадастр включає: облік якісного і кількісного стану лісового фонду України; поділ лісів на категорії залежно від основних виконуваних ними функцій; грошову оцінку лісів (у необхідних випадках); інші показники (стаття 51 ЛК України).

Згідно зі статтею 7 ЛК України ліси, які знаходяться в межах території України, є об'єктами права власності Українського народу.

Відповідно до статті 8 ЛК України у державній власності перебувають усі ліси України, крім лісів, що перебувають у комунальній або приватній власності. Право державної власності на ліси набувається і реалізується державою в особі Кабінету Міністрів України, ОСОБА_1 міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій згідно із законом.

За статтею 13 ЗК України до повноважень Кабінету Міністрів України в галузі земельних відносин належить, зокрема, розпорядження землями державної власності в межах, визначених цим Кодексом.

Передача у власність, надання в постійне користування для нелісогосподарських потреб земельних лісових ділянок площею більш як 1 га, що перебувають у державній власності, належить до повноважень Кабінету Міністрів України у сфері лісових відносин (стаття 27 ЛК України).

Згідно із частиною другою статті 149 ЗК України вилучення земельних ділянок провадиться за згодою землекористувачів на підставі рішень Кабінету Міністрів України, ОСОБА_1 міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, сільських, селищних, міських рад відповідно до їх повноважень.

Відповідно до частини дев'ятої статті 149 ЗК України Кабінет Міністрів України вилучає земельні ділянки державної власності, які перебувають у постійному користуванні, - ріллю, багаторічні насадження для несільськогосподарських потреб, ліси для нелісогосподарських потреб, а також земельні ділянки природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного призначення та суб'єктів господарювання залізничного транспорту загального користування у зв'язку з їх реорганізацією шляхом злиття під час утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування відповідно до Закону України від 23 лютого 2012 року № 4442-VI «Про особливості утворення публічного акціонерного товариства залізничного транспорту загального користування», крім випадків, визначених частинами п'ятою-восьмою цієї статті, та у випадках, визначених статтею 150 цього Кодексу.

За статтею 48 ЛК України в матеріалах лісовпорядкування дається якісна і кількісна характеристика кожної лісової ділянки, комплексна оцінка ведення лісового господарства, що є основою для розроблення на засадах сталого розвитку проекту організації та розвитку лісового господарства відповідного об'єкта лісовпорядкування. Проект організації та розвитку лісового господарства передбачає екологічно обґрунтоване ведення лісового господарства і розробляється відповідно до нормативно-правових актів, що регулюють організацію лісовпорядкування. У проекті організації та розвитку лісового господарства визначаються і обґрунтовуються основні напрями організації і розвитку лісового господарства об'єкта лісовпорядкування з урахуванням стану та перспектив економічного і соціального розвитку регіону. Матеріали лісовпорядкування затверджуються в установленому порядку органом виконавчої влади з питань лісового господарства Автономної Республіки Крим, територіальними органами центрального органу виконавчої влади з питань лісового господарства за погодженням відповідно з органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища Автономної Республіки Крим, територіальними органами центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Затверджені матеріали лісовпорядкування є обов'язковими для ведення лісового господарства, планування і прогнозування використання лісових ресурсів.

Згідно з нормами статей 181- 184, 202- 204 ЗК України, законів України від 7 липня 2011 року № 3613-VI «Про Державний земельний кадастр» та від 22 травня 2003 року № 858-IV «Про землеустрій» дані державного земельного кадастру - це документальне підтвердження відомостей про правовий режим земель, їх цільове призначення, їх розподіл серед власників землі і землекористувачів за категоріями земель, а також дані про кількісну і якісну характеристику земель, їх оцінку, які ґрунтуються на підставі землевпорядної документації.

Згідно з пунктом 5 Прикінцевих положень ЛК України до одержання в установленому порядку державними лісогосподарськими підприємствами державних актів на право постійного користування земельними лісовими ділянками, документами, що підтверджують це право на раніше надані землі, є планово-картографічні матеріали лісовпорядкування.

Планово-картографічні матеріали лісовпорядкування складаються на підставі натурних лісовпорядних робіт та камерального дешифрування аерознімків, містять детальну характеристику лісу. Перелік планово-картографічних лісовпорядкувальних матеріалів, методи їх створення, масштаби, вимоги до змісту та оформлення, якості виготовлення тощо регламентуються галузевими нормативними документами. Зокрема, за змістом пункту 1.1 Інструкції про порядок створення і розмноження лісових карт, затвердженої Державним комітетом СРСР по лісовому господарству 11 грудня 1986 року, планшети лісовпорядкувальні належать до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування.

Отже, системний аналіз наведених норм законодавства дозволяє дійти висновку про те, що при вирішенні питання щодо перебування земельної лісової ділянки в користуванні державного лісогосподарського підприємства необхідно враховувати положення пункту 5 Прикінцевих положень ЛК.

Планово-картографічні матеріали лісовпорядкування та Проект організації і розвитку лісового господарства ДП «Ізюмський лісгосп» погоджені з місцевими землевпорядними органами.

Державне підприємство «Харківська державна лісовпорядна експедиція» своїм листом від 29 грудня 2014 року №588 повідомила, що земельні ділянки під кадастровими номерами 6322886508:01:001:0001, 6322886508:01:001:0002, 6322886508:01:001:0003 знаходяться в межах земель лісогосподарського призначення, які надані в постійне користування ДП «Ізюмський лісгосп» в межах виділу 13, кварталу 155, Петрівського лісництва.

26.01.2015 року лісничим Петрівського лісництва ОСОБА_11 було виявлено факти протиправного зайняття земельних лісових ділянок, про що повідомлено в рапорті директору ДП «Ізюмський лісгосп», та складено три акти огляду місця вчинення порушення лісового законодавства, до яких додано схеми розміщення земельних ділянок.

До планово-картографічних матеріалів відносяться лісовпорядні планшети. Їх виготовлення та розмноження впорядковується Інструкцією, погодженою головним управлінням геодезії і картографії ОСОБА_1 Міністрів СРСР 28.11.1986 р.. Згідно з вимогами даної інструкції складені оригінали планшетів, які мають межі з іншими землекористувачами, завіряються в органах землевпорядкування того району, де проводяться лісовпорядкувальні роботи.

Лісовпорядкування проводилося Харківською державною лісовпорядною експедицією ВО «Укрдержліспроект» та складався Проект організації і розвитку лісового господарства Ізюмського держлісгоспу. Даний проект має пояснювальні записки і відповідні картографічні матеріали, а також Акт узгодження площі земель лісгоспу з органами землевпорядкування від 21 січня 2011 року.

Передача земельних ділянок державної власності у комунальну власність чи навпаки здійснюється за рішеннями відповідних органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування, які здійснюють розпорядження землями державної чи комунальної власності відповідно до повноважень, визначених цим Кодексом.

До земель державної власності, які не можуть передаватися у комунальну власність, належать земельні ділянки, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна державної власності, а також земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні органів державної влади, державних підприємств, установ, організацій, крім випадків передачі таких об'єктів у комунальну власність.

Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.

По ДП «Ізюмський лісгосп» лісовпорядкування проводилося Харківською державною лісовпорядною експедицією ВО «Укрдержліспроект» у відповідності до Інструкції з впорядкування лісового фонду України (К.2006р.) (стор.139 Проекту) та складався проект організації і розвитку лісового господарства Ізюмського держлісгоспу. Як зазначено на стор.7 Проекту Ізюмський лісгосп було створено в 1929 році з 10 лісництв загальною площею 43 тис. га згідно рішення колишнього Раднаркому СРСР від 01.10.1929р. за рахунок об'єднання лісів Ізюмського, Балаклійського та Святогірського головних лісництв Ізюмського окружного лісового управління. До 1917 року ці ліси належали Святогірському монастирю і частково Ізюмському казенному лісництву, поміщикам та дрібним власникам.

Геодезичною підставою для складання планшетів слугували данні органів земельних ресурсів адміністративних районів.

В межах роботи по лісовпорядкуванню був складений Акт погодження площ земель лісгоспу з органами землевпорядкування, згідно якого погоджено землі лісогосподарств по Ізюмському району в розмірі 43 607,2537 га. Даний акт складений і підписаний 21.01.2011р. за участю представника землевпорядної служби.

В матеріалах лісовпорядкування мається посилання на те, яким чином склалась площа держлісгоспу, з посиланням на надання земельних ділянок відповідними рішеннями.

По Петрівському лісництву на планшетах № 2 лісовпорядкування 1970р., 1980р., 1990р., 2000р. та 2010 років в кварталі № 155 позначено лісові ділянки в межах постійного користування ДП «Ізюмський лісгосп». Межі населеного пункту, або інші землекористувачі на них відсутні, крім вилученої з користування на підставі Розпорядження Харківської ОДА від 02.02.2009 року № 40 земельної ділянки площею 0,1225 га в 155 кварталі під розміщення станції мобільного зв'язку ЗАТ «ОСОБА_12 Ес Ем» кад. № 6322886500:01:000:0001.

Вказане Розпорядження є додатковим доказом перебування спірної земельної ділянки в користуванні ДП «Ізюмський лісгосп», в якому зазначено, що земельна ділянка вилучається з користування ДП «Ізюмський лісгосп» з земель лісогосподарського призначення. На відомостях з кадастрової карти ця ділянка знаходиться в межах с. Рудневе Ізюмського району.

По ДП «Ізюмський лісгосп» земельні ділянки с. Рудневе обліковуються як земельні ділянки, що входять до складу земель лісового фонду і зайняті виробничими, культурно-побутовими, житловими будинками та господарськими спорудами, землі лісогосподарського призначення, за які сплачується податок, що підтверджується Податковою декларацією з плати за землю по ОСОБА_6 сільраді та Проектом організації та розвитку лісового господарства. По ОСОБА_6 сільраді з загальної площі в 13 га таких земель, 8,4 га (7,8 га + 0,6 га) знаходяться в Петрівському лісництві, а 4,6 га (3,6 га +1 га) - в Ізюмському лісництві .

Визначаючи правовий статус спірних земельних ділянок, суд бере до уваги вищевказані матеріали, які мають значення для правильного визначення правового режиму спірної земельної ділянки, а саме: лист ДП «Харківської державної лісовпорядної експедиції»від 29.12.2014 р. № 588 з додатками - викопіювання з лісовпорядного планшету та перелік земельних ділянок; Акти огляду місця вчинення порушення лісового законодавства із схемами місць самовільного зайняття земельних ділянок; Проект організації і розвитку лісового господарства ДП «Ізюмський лісгосп» із планово-картографічними матеріалами лісовпорядкування ДП «Ізюмський лісгосп» та рекреаційною характеристикою земельних ділянок; Акт узгодження земель лісгоспу з органами землевпорядкування від 21.01.2011 року; податкова декларація з плати за землю; планшет № 2 Українського державного проектного лісовпорядного виробничого об'єднання (лісовпорядкування 1970р., 1980р., 1990р., 2000р); відомості з кадастрової карти.

(а.с. 7-21, 33-39, 64-79, 179-181)

При розгляді справи суд враховує правову позицію колегії суддів Судової палати в адміністративних справах і Судової палати у господарських справах Верховного Суду України від 27 січня 2015 року, в постанові Верховного Суду України від 21 січня 2015 року, в постанові Верховного Суду України від 24 грудня 2014 року, як приклад неоднакового застосування судом касаційної інстанції пункту 5 VIII «Прикінцеві положення» ЛК України, статті 20 та частини другої статті 149 ЗК України .

Таким чином, оскаржувані рішення прийнято відносно лісових земельних ділянок, що знаходяться в постійному користуванні ДП «Ізюмський лісгосп» на території с. Рудневе ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області, чим змінено цільове призначення земельних ділянокта фактично переведено землі лісогосподарського призначення в землі житлової та громадської забудовибез погодженням з Кабінетом Міністрів України, як це передбачено ч.7 ст. 20 ЗК України .

Судом приходить до висновку, що ОСОБА_6 сільська рада Ізюмського району Харківської області при прийнятті оскаржуваних рішень перевищила свої повноваження, а саме: ДП «Ізюмський лісгосп» є постійним користувачем спірних земельних ділянок на підставі пункту 5 розділу VIII Прикінцевих положень ЛК України.

За таких встановлених обставин адміністративний позов підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 2, 6, 9, 10, 11, 71, 72, 159, 160-163, 167 КАС України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Державного підприємства «Ізюмське лісове господарство» до ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області, треті особи: Реєстраційна служба Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, про визнання незаконними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити.

Визнати незаконним та скасувати Рішення XXXV сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 4 від 15 липня 2014 року «Про затвердження ОСОБА_9 технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі» в частині передачі ОСОБА_9 безоплатно у приватну власність земельну ділянку, яка розташована за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, 6 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0001), площею 0,2473 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Визнати незаконним та скасувати Рішення XXXV сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 5 від 15 липня 2014 року «Про затвердження ОСОБА_7 технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі» в частині передачі громадянину ОСОБА_7 безоплатно у приватну власність земельну ділянку, яка розташована за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, 8 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0002), площею 0,1627 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Визнати незаконним та скасувати Рішення XXXVI сесії ОСОБА_6 сільської ради VI скликання Ізюмського району Харківської області № 11 від 03 жовтня 2014 року «Про затвердження ОСОБА_8 технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі» в частині передачі громадянину ОСОБА_8 безоплатно у приватну власність земельну ділянку, яка розташована за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, 5 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0003), площею 0,2156 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Зобов'язати реєстраційну службу Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області скасувати державну реєстрацію права власності на земельну ділянку за громадянином ОСОБА_9, яка розташована за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, 6 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0001), площею 0,2473 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Зобов'язати реєстраційну службу Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області скасувати державну реєстрацію права власності на земельну ділянку за громадянином ОСОБА_7, яка розташована за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, 8 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0002), площею 0,1627 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Зобов'язати реєстраційну службу Ізюмського міськрайонного управління юстиції Харківської області скасувати державну реєстрацію права власності на земельну ділянку за громадянином ОСОБА_8, яка розташована за адресою: Харківська область, Ізюмський район, село Рудневе, вул. Петрівська, 5 (кадастровий номер 6322886508:01:001:0003), площею 0,2156 га для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд.

Стягнути з ОСОБА_6 сільської ради Ізюмського району Харківської області на користь Державного підприємства «Ізюмське лісове господарство» судові витрати в сумі 73 грн 08 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Ізюмський міськрайонний суд протягом 10 днів з дня проголошення постанови, а неприсутніми особами, які приймали участь у справі, в той же строк з дня отримання копії постанови, з подачею її копії до апеляційної інстанції.

Головуючий: суддя - В.М. Бутенко

СудІзюмський міськрайонний суд Харківської області
Дата ухвалення рішення11.06.2015
Оприлюднено22.06.2015
Номер документу45104447
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —623/671/15-а

Ухвала від 24.02.2015

Адміністративне

Ізюмський міськрайонний суд Харківської області

Бутенко В. М.

Ухвала від 10.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 03.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 03.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 03.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голяшкін О.В.

Ухвала від 10.11.2015

Цивільне

Ізюмський міськрайонний суд Харківської області

Бутенко В. М.

Постанова від 09.10.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Шевцова Н.В.

Постанова від 09.10.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Шевцова Н.В.

Ухвала від 07.09.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Шевцова Н.В.

Ухвала від 07.09.2015

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Шевцова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні