Ухвала
від 04.09.2013 по справі 808/5292/13-а
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про заміну неналежної сторони

04 вересня 2013 року Справа № 808/5292/13-а м. Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Шаповаловій К.І., за участю представника позивача ОСОБА_1, відповідача ОСОБА_2, представника третьої особи ОСОБА_3, розглянувши у місті Запоріжжі у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Новомиколаївської районної організації Українського товариства мисливців і рибалок

до Начальника Реєстраційної служби Новомиколаївського районного управління юстиції Запорізької області ОСОБА_2

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача: Запорізька обласна організація Українського товариства мисливців і рибалок

про визнання протиправними та скасування рішення,

ВСТАНОВИВ:

У провадженні Запорізького окружного адміністративного суду знаходиться справа за адміністративним позовом Новомиколаївської районної організації Українського товариства мисливців і рибалок до Начальника Реєстраційної служби Новомиколаївського районного управління юстиції Запорізької області ОСОБА_2 в якому позивач просить суд визнати протиправним та скасувати рішення відповідача щодо реєстрації ОСОБА_4 головою Новомиколаївської районної організації Українського товариства мисливців і рибалок.

Відповідно до п.7 «Положення про Державну реєстраційну службу України», затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 за №401/2011, Укрдержреєстр здійснює свої повноваження безпосередньо та через структурні підрозділи головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру.

Згідно з п.8 «Порядку підготовки та оформлення рішень щодо легалізації об'єднань громадян та інших громадських формувань», затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 08.07.2011 за №1828/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.07.2011 за №855/19593 (у редакції до 01.01.2013) (далі - «Порядок підготовки та оформлення рішень щодо легалізації об'єднань громадян та інших громадських формувань») Укрдержреєстр та реєстраційні служби територіальних органів Мін'юсту (далі - легалізуючий орган), зобов'язані у строк, визначений законами України та іншими актами законодавства України, прийняти, зокрема, одне з таких рішень: про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів громадського формування; про відмову у взятті до відома інформації про зміни у складі керівних органів громадського формування.

У п.9 «Порядку підготовки та оформлення рішень щодо легалізації об'єднань громадян та інших громадських формувань» зазначено, що рішення, зазначені у пункті 8 цього Порядку, приймаються залежно від результатів правової експертизи в межах установленого строку виключно на підставах, встановлених законами, а також прийнятими на їх виконання актами Кабінету Міністрів України та наказами Мін'юсту України, а в разі реєстрації (погодження або взяття до відома) змін до статутних документів, взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів - також на підставі статуту (положення) відповідного громадського формування. Такі рішення оформляються наказами, до яких додається правовий висновок щодо відповідності законодавству України установчих документів, поданих на легалізацію (реєстрацію) (додатки 1, 2), щодо відповідності законодавству України повідомлення організації професійної спілки про належність до певної профспілки (додаток 3), щодо відповідності законодавству України та статуту (положенню) громадського формування змін до статутних документів (додатки 4, 5), щодо відповідності законодавству України та статутному документу громадського формування інформації про зміни у складі керівних органів (додатки 6, 7), щодо відповідності законодавству України та статуту (положенню) громадського формування документів, поданих для видачі дублікатів свідоцтва про реєстрацію (легалізацію) та/або статуту (положення) (додатки 8, 9), щодо відповідності законодавству України та статуту (положенню) громадського формування документів, поданих для взяття до відома рішення про припинення громадського формування (додатки 10, 11), щодо відповідності законодавству України та статутному документу громадського формування документів, поданих для скасування запису про легалізацію (реєстрацію) (додатки 12, 13), щодо відповідності законодавству України та статуту (положенню) громадського формування документів, поданих для реєстрації символіки (додаток 14), щодо відповідності законодавству України та статутному документу громадського формування документів, поданих для державної реєстрації змін до положення, регламенту, списку третейських суддів постійно діючого третейського суду (додатки 15, 16). Правовий висновок є невід'ємною частиною наказу. У разі прийняття кількох рішень щодо одного громадського формування такі рішення можуть оформлюватись одним наказом та правовим висновком.

Згідно з п.13 «Порядку підготовки та оформлення рішень щодо легалізації об'єднань громадян та інших громадських формувань» на підставі правових висновків готується наказ, який підписують Голова Укрдержреєстру, начальники головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, а також районних, міжрайонних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції.

Правовий висновок відповідності законодавству України та статуту громадського формування інформації про зміни у складі керівних органів Новомиколаївської районної організації Українського товариства мисливців і рибалок від 29.12.2012 про те, що інформацію про зміни у складі керівних органів позивача можна взяти до відома підготував начальник реєстраційної служби Новомиколаївського районного управління юстиції Запорізької області ОСОБА_2, який є відповідачем у даній справі.

Разом з цим, Наказ Новомиколаївського районного управління юстиції Запорізької області від 29.12.2012 за №97 «Про взяття до відома інформації про зміни у складі керівних органів Новомиколаївської районної організації Українського товариства мисливців і рибалок» прийняв начальник Новомиколаївського районного управління юстиції Запорізької області ОСОБА_5.

Відповідно до ч.1 ст.52 КАС України суд першої інстанції, встановивши, що з адміністративним позовом звернулася не та особа, якій належить право вимоги, або не до тієї особи, яка повинна відповідати за адміністративним позовом, може за згодою позивача допустити заміну первинного позивача або відповідача належним позивачем або відповідачем, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи.

Згідно вимог ч.3 ст.52 КАС України якщо позивач не згоден на заміну відповідача іншою особою, суд може залучити цю особу як другого відповідача. У разі відмови у задоволенні адміністративного позову до такого відповідача понесені позивачем витрати відносяться на рахунок держави.

Після заміни сторони, вступу третьої особи, що заявляє самостійні вимоги на предмет спору, залучення другого відповідача розгляд адміністративної справи починається спочатку (ч.4 ст.52 КАС України).

Учасники процесу не заперечували проти можливості заміни відповідача.

З урахуванням зазначеного та беручі до уваги, що вказана заміна відповідача не тягне за собою зміни підсудності адміністративної справи суд вважає за можливе замінити відповідача з Начальника Реєстраційної служби Новомиколаївського районного управління юстиції Запорізької області ОСОБА_2 - на Новомиколаївське районне управління юстиції Запорізької області.

Керуючись ст.ст.52, 160, 165 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

Замінити відповідача в адміністративній справі №808/5292/13-А. Вважати належним відповідачем у справі - Новомиколаївське районне управління юстиції Запорізької області.

Ухвала набуває чинності з моменту прийняття та оскарженню не підлягає.

Суддя О.О. Прасов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.09.2013
Оприлюднено26.06.2015
Номер документу45361213
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/5292/13-а

Постанова від 07.10.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 04.09.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 04.09.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 07.10.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 08.07.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 07.10.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 08.07.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 04.09.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 08.07.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Постанова від 07.10.2013

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні