Ухвала
від 22.06.2015 по справі 2а-16579/09/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

22 червня 2015 року м. Київ № 2а-16579/09/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Іщука І.О., ознайомившись із заявою товариства з обмеженою відповідальністю «Манулі Флуіконнекто» про перегляд рішення суду від 28 грудня 2011 року за нововиявленими обставинами у справі

за позовом Державної податкової інспекції у Голосіївському районі міста Києва доТовариства з обмеженою відповідальністю «Манулі Флуіконнекто» про стягнення заборгованості у розмірі 256 902,05 грн., ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшла письмова заява представника товариства з обмеженою відповідальністю «Манулі Флуіконнекто» Голуба А. про перегляд за нововиявленими обставинами постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 28.11.2011 у справі № 2а-16579/09/2670 за позовом державної податкової інспекції у Голосіївському районі міста Києва до товариства з обмеженою відповідальністю «Манулі Флуіконнекто» про стягнення заборгованості в розмір 256 902, 05 грн.

Так, нормами частин 1 - 4 статті 248 Кодексу адміністративного судочинства України визначені наступні вимоги до оформлення заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами.

Заява про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами подається в письмовій формі.

У заяві про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами зазначаються:

1) найменування адміністративного суду, до якого подається заява про перегляд;

2) ім'я (найменування), поштова адреса особи, яка подає заяву, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;

3) судове рішення, про перегляд якого за нововиявленими обставинами подається заява;

4) обставини, що могли вплинути на судове рішення, але не були відомі та не могли бути відомі суду та особі, яка звертається із заявою, під час вирішення справи;

5) обґрунтування з посиланням на докази, що підтверджують наявність нововиявлених обставин, та зміст вимог особи, яка подає заяву, до суду;

6) перелік документів та інших матеріалів, які додаються.

Заява підписується особою, яка її подає, або її представником, який додає оформлений належним чином документ про свої повноваження.

До заяви додаються копії заяви відповідно до кількості осіб, які брали участь у справі, та документ про сплату судового збору.

Також, частиною 5 статті 248 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що особа, яка подає заяву, може додати до неї документи або їхні копії, що мають значення для правильного вирішення судової справи і не були відомі на час ухвалення судового рішення у справі.

При цьому в силу норми частини 1 статті 246 цього Кодексу право на звернення до суду із заявою про перегляд судового рішення суду будь-якої інстанції, яке набрало законної сили, за нововиявленими обставинами, виникає лише в осіб, які брали участь у справі, а також осіб, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.

При цьому, відповідно до статті 247 Кодексу адміністративного судочинства України Заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами може бути подано протягом одного місяця після того, як особа, яка звертається до суду, дізналася або могла дізнатися про ці обставини. При цьому заява про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами з підстави, передбаченої пунктом 1 частини другої статті 245 цього Кодексу, може бути подана не пізніше ніж через три роки з дня набрання судовим рішенням законної сили. У разі якщо така заява подана до адміністративного суду після закінчення цього строку, адміністративний суд відмовляє у відкритті провадження за нововиявленими обставинами, незалежно від поважності причини пропуску цього строку.

Ознайомившись із заявою позивача, суд встановив, що вона не відповідає вимогам статті 248 Кодексу адміністративного судочинства України з огляду на наступне.

Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про судовий збір» судовий збір перераховується у безготівковій або готівковій формі виключно через установи банків чи відділення зв'язку.

Згідно до підпунктів 4 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» за подання заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами сплачується 50 відсотків ставки, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви, а у разі подання позовної заяви майнового характеру - 50 відсотків ставки, обчисленої виходячи з оспорюваної суми.

Заявником надано суду довідку ТУ ДСА України у місті Києві № 5-3479/14 від 17.12.2014 про підтвердження зарахування надходжень від сплати судового збору у розмірі 36,54 грн. з призначенням платежу: « 101; 2758208938; Голуб Андрій Олександрович, судовий збір по заяві про перегляд за нововиявленими обставинами ОАС Києва», яку суд не приймає до уваги в якості доказу сплати судового збору за подання позову з огляду на наступне.

Інформаційним листом Державної судової адміністрації України від 10.11.2011 №12-6621/11, щодо сплати судового збору за подання позовів повідомлено наступне.

Документом про сплату судового збору є квитанція установи банку або відділення зв'язку, які прийняли платіж або платіжне доручення, підписане уповноваженою посадовою особою банку і скріплене печаткою установи банку з відміткою про дату виконання платіжного доручення.

Документ про сплату судового збору додається до позовної заяви, апеляційних і касаційних скарг на рішення та постанови суду, до інших заяв щодо здійснення судом певних дій, за які передбачено сплату судового збору відповідно до Закону України «Про судовий збір».

Згідно статті 2 Закону України «Про судовий збір» платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом.

Квитанції про сплату судового збору за подання заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами товариства з обмеженою відповідальністю «Манулі Флуіконнекто» суду не надано.

Згідно з інформацією, викладеної на офіційному веб-порталі «Судова влада України» (адреса: http://court.gov.ua/sud2670/tax/), платiжнi реквізити для перерахування судового збору за розгляд справи Окружним адміністративним судом міста Києва такі: Отримувач коштів - УДКСУ у Печерському районі м. Києва, Код отримувача (код ЄДРПОУ) - 38004897, Рахунок отримувача - 31218206784007, Банк отримувача - ГУ ДКСУ у м. Києві, Код банку отримувача - 820019, Код класифікації доходів бюджету - 22030001.

Отже, заявнику необхідно надати суду оригінал платіжного доручення, оформленого у відповідності до вимог чинного законодавства.

Також, заявником у заяві про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами не зазначено, зокрема, номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти сторін, якщо такі є.

Заявником до заяви не надано доказів, що підтверджують правосуб'єктність товариства з обмеженою відповідальністю «Манулі Флуіконнекто», зокрема, доказів, які свідчать про функціонування вказаного підприємства станом на дату подання заяви (статут, положення, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на день отримання вказаної ухвали).

Письмовими доказами є документи, які за змістом частини 2 статті 69, частини 4 статті 79 Кодексу адміністративного судочинства України подаються в оригіналах або належним чином засвідчених копіях.

В тексті заяви про перегляд за нововиявленими обставинами заявник посилається на скасовані рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 06.12.2010 та Київського апеляційного адміністративного суду від 21.09.2011 у справі № 2а-3874/10/2670,

При цьому, заявник не надає жодних доказів у підтвердження своїх доводів та не зазначає про неможливість подання таких доказів.

Крім того, заявником у порушення норм статі 248 Кодексу адміністративного судочинства України не надано копії судового рішення, про перегляд якого за нововиявленими обставинами подається заява.

Разом з тим, в заяві про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами заявником не викладені обставини, що могли вплинути на судове рішення, але не були відомі та не могли бути відомі суду та особі, яка звертається із заявою, під час вирішення справи; обґрунтування з посиланням на докази, що підтверджують наявність нововиявлених обставин, та зміст вимог особи, яка подає заяву, до суду, а зазначене лише посилання на судові рішення.

Як вбачається з матеріалів справи, постанов суду, на який посилається заявник як на нововиявлену обставину, винесено Вищим адміністративним судом України 13.02.2014.

Натомість позивач, згідно відмітки служби діловодства, звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва із заявою про перегляд рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 28.12.2011 за нововиявленими обставинами лише 16.06.2015, тобто з порушенням строків, встановлених статтею 247 Кодексу адміністративного судочинства України.

За таких обставин, позивачу необхідно обґрунтувати причини пропуску строку звернення до суду із заявою про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами та надати докази на їх підтвердження.

До заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами заявником додано одну копію постанови Вищого адміністративного суду України від 13.02.2014 у справі № 2а-3874/10/2670, втім не зазначено переліку додатків до заяви та не надано їх відповідно до кількості сторін у справі.

Також в заяві про перегляд судового рішення за нвовиявленними обставинами не зазначена її дата.

Беручи до уваги вищенаведене, позивачу необхідно усунути недоліки заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами та надати суду наступне:

- оригінал платіжного доручення про сплату судового збору за звернення до суду з заявою про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами;

- зазначити номери засобів зв'язку, адреса електронної пошти сторін, якщо такі є;

- належним чином засвідчені рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 06.12.2010 та Київського апеляційного адміністративного суду від 21.09.2011 у справі № 2а-3874/10/2670, або письмових пояснень із зазначенням причин неможливості їх надання;

- судове рішення, про перегляд якого за нововиявленими обставинами подається заява;

- виклад обставин, що могли вплинути на судове рішення, але не були відомі, з посиланням на докази, що підтверджують нововиявлені обставини;

- зазначити перелік додатків, доданих до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами та надати їх у відповідності до кількості сторін у справі,

- обґрунтувати причини пропуску строку звернення до суду із заявою про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами та надати докази на їх підтвердження,

- подати заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами із зазначенням їх дати.

Відповідно до частини третьої статті 250 Кодексу адміністративного судочинства України до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 248 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.

Відповідно до частини першої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне залишити заяву без руху з наданням позивачеві часу для усунення недоліків.

Керуючись ст. 248, ч. 3 ст. 250, ч. 1 ст. 108, ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

УХВАЛИВ:

1. Залишити заяву про перегляд рішення суду від 28 грудня 2011 року за нововиявленими обставинами у справі без руху .

2. Встановити позивачу строк для усунення недоліків заяви протягом п'яти днів з моменту отримання ухвали.

3. Попередити заявника про те, що у випадку неусунення недоліків заяви про перегляд судового рішення у зв'язку з нововиявленими обставинами така заява буде повернута йому відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України.

4. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою.

Ухвала набирає законної сили та може бути оскаржена у порядку, встановленому в ст. 254 та ст.ст. 185 - 187 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно.

Суддя І.О.Іщук

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.06.2015
Оприлюднено26.06.2015
Номер документу45398717
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-16579/09/2670

Ухвала від 16.04.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 24.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

Ухвала від 13.07.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 22.06.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Іщук І.О.

Ухвала від 11.07.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Дегтярьова О.В.

Ухвала від 26.05.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Дегтярьова О.В.

Ухвала від 21.06.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Грибан І.О.

Постанова від 28.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Головань О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні