ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа № 2270/449/11
У Х В А Л А
про залишення апеляційної скарги без руху
10 травня 2011 року м. Вінниця
Суддя-доповідач Вінницького апеляційного адміністративного суду ОСОБА_1, перевіривши матеріали апеляційної скарги Хмельницького обласного відділення дитячого фонду України на постанову Хмельницького окружного адміністративного суду від 16 лютого 2011 року у справі за адміністративним позовом державної податкової інспекції у м. Хмельницькому до Хмельницького обласного відділення дитячого фонду України про стягнення штрафних санкцій, -
В С Т А Н О В И В :
Постановою Хмельницького окружного адміністративного суду від 16 лютого 2011 року позов ДПІ у м. Хмельницькому задоволено та стягнуто з Хмельницького обласного відділення дитячого фонду України на користь бюджету 32500 грн. штрафних санкцій.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням відповідач оскаржив його в апеляційному порядку.
Перевіривши додержання апелянтом вимог статтей 185-187 Кодексу адміністративного судочинства (далі -КАС) України, дійшов висновку про залишення поданої апеляційної скарги без руху, з наступних підстав.
Згідно ч. 1 ст. 89 КАС України особа, яка звертається до адміністративного суду із апеляційною скаргою повинна сплатити судовий збір, докази про сплату якого додаються до апеляційної скарги ( ч. 6 ст. 187 цього Кодексу).
Відповідно до вимог пункту 3 Прикінцевих та перехідних положень КАС України до набрання чинності законом, який регулює порядок і розмір судового збору, судовий збір при звернення до адміністративного суду сплачується у порядку, встановленому законодавством для державного мита. Розмір судового збору визначається виходячи із характеру вимог : майнових чи немайнових.
В адміністративному судочинстві розмір судового збору щодо немайнових вимог визначається відповідно до підпункту "б" пункту 1 статті 3 Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито" (0,2 х 17 = 3,40 грн.); а щодо майнових вимог про стягнення грошових коштів становить один відсоток від розміру таких вимог, але не більше 1700 грн. ( п.п. 2, 3 п. 3 Прикінцевих та перехідних положень КАС України).
При цьому, відповідно до підпункту "з" пункту 1 статті 3 Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито", розмір судового збору із апеляційних скарг на рішення судів становить 50 відсотків ставки, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви, а з майнових спорів - ставки, обчисленої виходячи з оспорюваної суми .
Як вбачається з матеріалів справи, предметом даного спору є майнова вимога про стягнення на користь бюджету 32500 грн. штрафних санкцій, а відтак розмір судового збору за подання апеляційної скарги має визначатись виходячи з 50% ставки від оспорюваної суми, але не більше 1700 грн. (32500 х 1% х 0,5 = 162,5 грн.).
Проте, відповідачем до апеляційної скарги додана квитанція № ПН98РКО від 25.02.11 про оплату 10 грн. комісії за послуги банку, яка жодного відношення до цієї справи не має.
Наведене дає суду можливість стверджувати, що апелянтом не надано доказів сплати судового збору за подання апеляційної скарги в повному обсязі та у встановленому законом порядку, що є порушенням ч. 6 ст. 187 КАС України.
Крім того, всупереч ч. 3 ст. 187 КАС України в апеляційній скарзі не зазначено, чи бажає особа взяти участь в судовому засіданні суду апеляційної інстанції, чи просить суд розглянути справу за її відсутності.
Згідно з частиною п'ятою статті 189 КАС України до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.
Оскільки вказані судом обставини створюють перешкоди для відкриття апеляційного провадження, апеляційну скаргу слід залишити без руху з наданням апелянту строку для усунення виявлених недоліків.
Керуючись ч. 1 ст. 108, ст. 187, ч. 5 ст. 189 КАС України, -
У Х В А Л И В :
1. Апеляційну скаргу Хмельницького обласного відділення дитячого фонду України на постанову Хмельницького окружного адміністративного суду від 16 лютого 2011 року у справі за адміністративним позовом державної податкової інспекції у м. Хмельницькому до Хмельницького обласного відділення дитячого фонду України про стягнення штрафних санкцій залишити без руху.
2. Запропонувати Хмельницькому обласному відділенню дитячого фонду України в строк до 24 травня 2011 року виконати вимоги даної ухвали та усунути виявлені недоліки апеляційної скарги.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Суддя-доповідач (підпис) ОСОБА_1
Копія вірна
Секретар:
Суд | Вінницький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.05.2011 |
Оприлюднено | 30.06.2015 |
Номер документу | 45490135 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Курко О. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні