Ухвала
від 09.06.2015 по справі п/811/2782/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

09 червня 2015 рокусправа № П/811/2782/14

Колегія суддів Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого судді:                    Лукманової О.М.

суддів:                     Божко Л.А. Прокопчук Т.С.

при секретарі:           Губар Т.А.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську апеляційні скарги Південно-Українського територіального управління Національної з цінних паперів та фондового ринку та Товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Експерт-Н» на постанову Кіровоградського окружного адміністративного суду від 15 жовтня 2014 року по справі № П/811/2782/14 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Експерт-Н» до Південно-Українського територіального управління Національної з цінних паперів та фондового ринку, Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправними та скасування рішення, постанови,-

в с т а н о в и л а:

У серпні 2014 року ТОВ «Бізнес-Експерт-Н» (далі по тексту – позивач) звернулось до суду з позовом до Південно-Українського територіального управління Національної з цінних паперів та фондового ринку (далі по тексту – відповідач-1), Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі по тексту – відповідач-2) в якому, з урахуванням уточнених вимог, просило суд визнати протиправним та скасувати рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.01.2014 року №98 щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів в частині, що стосується ТОВ «БІЗНЕС-ЕКСПЕРТ-Н»; визнати протиправними дії Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо винесення постанови №256-ПУ-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів відносно ТОВ «БІЗНЕС-ЕКСПЕРТ-Н» за невиконання п.1 Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.01.2014 року №98; скасувати постанови Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №256-ПУ-1-Е від 17.07.2014 року про накладення штрафу за правопорушення на ринку цінних паперів.

Постановою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 1510.2014 року позовні вимоги задоволено частково, визнано протиправною та скасовано постанову Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 256-ПУ-1-Е від 17.07.2014 року, якою відносно ТОВ «БІЗНЕС-ЕКСПЕРТ-Н» застосовано штрафну санкцію у розмірі 17000,00 грн.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції Південно-Українське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку подало апеляційну скаргу, в якій просило змінити постанову суду першої інстанції в частині визнання протиправною та скасування постанови від 17.07.2014 року № 256-ПУ-1-Е. Свої вимоги обґрунтувало тим, що судом не надано належної оцінки нормам чинного законодавства, висновки суду не відповідають обставинам справи, що призвело до прийняття невірного рішення. Апелянт зазначив, постанова про застосування штрафних санкцій винесена у межах повноважень управління після невиконання позивачем вимог рішення про зупинення реєстрації випуску цінних паперів, що повинне було здійснити товариство у добровільному порядку після своєї реорганізації. Зважаючи на невиконання вимог рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, яке має обов'язків характер, та яке було направлено позивачу поштою, що підтверджується поштовим реєстром, до товариства підлягають застосуванню штрафні санкції. Контроль за виконанням рішення № 98 від 22.01.2014 року, яке невиконане позивачем, покладено на Південно-Українське територіальне управління, яке після виявлення недотримання такого рішення та не усунення недоліків у галузі фінансової дисципліни повинне у межах своїх повноважень накласти на суб'єкта контролю штрафну санкцію.

Також, не погодившись з постановою суду першої інстанції апеляційну скаргу подано ТОВ «Бізнес-Експерт-Н», в якій позивач просив скасувати постанову в частині відмови у задоволенні позовних вимог та задовольнити позовні вимоги у повному обсязі. Свої вимоги обґрунтувало тим, що судом не надано належної оцінки нормам законодавства, висновки суду не відповідають обставинам справи, що призвело до прийняття невірного рішення. Апелянт зазначив, що рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.01.2014 року №98 щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів прийняте без дотримання вимог законодавство, що було чинне на час винесення рішення. Апелянт вказував, що він, як правонаступник реорганізованого товариства не мав права подавати будь-які документи і тим більше завірені печаткою неіснуючої юридичної особи, оскільки товариство, яке не припинило реєстрацію цінних паперів ліквідовано шляхом перетворення то від його імені не може звертатись з такими питаннями новоутворений суб'єкт. Апелянт вказував, що ТОВ «Бізнес-Експерт-Н» не може виконати вимоги Порядку скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій, у зв'язку з тим, що таким Порядком від товариства вимагається певна заява та рішення загальних зборів про затвердження передавального акту, що засвідчується підписом голови комісії та печаткою товариства, однак товариство є ліквідованим. Порядком також вимагається низка документів, які новоутворена юридична особа шляхом реорганізації ліквідованої не може надати. Документи надає не правонаступник а комісія з припинення акціонерного товариства, які засвідчуються печаткою товариства, що припиняється. Ліквідація акціонерного товариства відбулась 08.11.2010 року, що унеможливлює надання ліквідованим товариством документів необхідних для скасування реєстрації випуску акцій. Апелянт вказував, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку у межах своїх повноважень може сама скасувати акції та свідоцтво товариства про їх випуск.

Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість рішення суду в межах доводів апеляційних скарг, а також правильність застосування судом норм матеріального і процесуального права та правової оцінки обставин у справі, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що апеляційні скарги не підлягають задоволенню.

Суд першої інстанції задовольняючи позовні вимоги частково, виходив з того, що нормами законодавства, що регулювали порядок анулювання цінних паперів, що діяли на час припинення АТЗТ «Бізнес-Експерт», на правонаступника реорганізованого акціонерного товариства покладався обов'язок щодо подання до реєструвального органу документів для скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій. Правонаступником обов'язкові вимоги виконані не були, документи для реєстрації акцій не були подані до контролюючого органу. Бездіяльність правонаступника акціонерного товариства не покладає обов'язку на територіальний орган Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку із проведення скасування реєстрації випуску акцій акціонерного товариства, територіальним управлінням надано повноваження щодо скасування реєстрації випуску акцій акціонерних товариств, які виключені з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України лише у зв'язку з їх ліквідацією. Суд першої інстанції вказував, що рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.01.2014 року №98 щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів прийняте у межах повноважень, оскільки Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право для захисту інтересів держави та інвесторів у цінні папери зупиняти на підставі рішення Комісії внесення змін до системи реєстру власників іменних цінних паперів або до системи депозитарного обліку щодо цінних паперів певного емітента або певного власника на строк до усунення порушень, що стали підставою для прийняття такого рішення. Суд першої інстанції зазначав, що дії щодо розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів мають наслідком прийняття відповідного рішення суб'єкта владних повноважень, а тому самі по собі такі дії не породжують юридичних наслідків, не змінюють та не припиняють їх, а тому підлягають оцінці під час дослідження судом питання щодо правомірності відповідного рішення, прийнятого в результаті вчинення відповідних дій, а відтак не є предметом окремого розгляду. Дії щодо винесення рішення від 22.01.2014 року №98 не порушують права позивача, відповідачами дотримано порядок винесення оскаржуваного рішення, виконано обов'язкові умови, які передують його винесенню. Суд першої інстанції посилався на п. 8 ч. 1 ст. 11 Закону «Про державне регулювання ринку цінних паперів в України», та вказував, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Цього пункту не було дотримано відповідачем-1, неодмінною умовою для застосування фінансових санкцій за не виконання чи несвоєчасне виконання розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів є встановлення факту обізнаності особи щодо змісту відповідного розпорядження, постанови чи рішення.

Судом встановлено, та не заперечується ТОВ «Бізнес-Експерт-Н», що 08.11.2010 року припинено юридичну особу АТЗТ «Бізнес-Експерт», шляхом реорганізації, перетворено з Акціонерного товариства закритого типу на Товариство з обмеженою відповідальністю, ТОВ «Бізнес-Експерт-Н». Відомості відносно припинення АТЗТ «Бізнес-Експерт» та правонаступництва ТОВ «Бізнес-Експерт-Н» підтверджуються Єдиним державним реєстом підприємств та організацій України.

Матеріалами справи встановлено, що листом від 23.10.2013 року за №07/04/2883 Південне територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку повідомило Департамент корпоративного управління та корпоративних фінансів Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про те, що АТЗТ «Бізнес-Експерт», яке припинилося в результаті перетворення, не здійснило скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій відповідно до вимог Порядку скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій №222.

22.01.2014 року на підставі отриманих даних Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку прийнято рішення №98 «Щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів» зобов'язано, зокрема, ТОВ «БІЗНЕС-ЕКСПЕРТ-Н» у строк до 22.03.2014 року усунути порушення вимог пункту 3 розділу ІІІ Порядку скасування реєстрації випусків акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.04.2013 р. №737, а саме: подати до комісії документи для скасування реєстрації випуску акцій та протягом одного робочого дня після отримання розпорядження уповноваженої особи Комісії про скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій письмово повідомити Комісію про усунення порушення. Зобов'язано ТОВ «БІЗНЕС-ЕКСПЕРТ-Н» як правонаступника АТЗТ «Бізнес-Експерт» для скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій подати перелік необхідних документів.

Встановлено, що рішення №98 «Щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів та зупинення внесення змін до системи депозитарного обліку цінних паперів» направлено позивачу поштою, що підтверджується поштовим реєстром, однак доказів дійсного отримання такого рішення відповідачами не надано. Рішення № 98 надруковане у профільному виданні «Відомості Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку».

Рішення №98 від 22.01.2014 року направлене для контролю до Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Встановлено, що службовою запискою від 01.04.2014 року №03/87/120 головний спеціаліст відділу корпоративних фінансів, звітності учасників фондового ринку та захисту прав інвесторів повідомив начальника Південно-Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про порушення, зокрема, ТОВ «БІЗНЕС-ЕКСПЕРТ-Н» вимог п.1 рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.01.2014 р. №98, оскільки у визначений строк до 22.03.2014 оку не подані документи для скасування реєстрації випуску акцій, не виконано рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Матеріалами справи встановлено, що 18.06.2014 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку складено постанову №289-ПУ-1-Е про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 18.06.2014 року, акт №277-ПУ-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів від 07.07.2014 року та постанову №260-ПУ-1-Е про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 07.07.2014 року, які надіслані на адресу відповідача, що підтверджується поштовим реєстром.

17.07.2014 року постановою №256-ПУ-1-Е на ТОВ «БІЗНЕС-ЕКСПЕРТ-Н» накладено штраф у розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 17000,00 грн., за невиконання п.1 рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.01.2014 року №98.

Відповідно до ст. 2, ст. 5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» державне регулювання ринку цінних паперів здійснюється з метою: реалізації єдиної державної політики у сфері випуску та обігу цінних паперів та їх похідних; створення умов для ефективної мобілізації та розміщення учасниками ринку цінних паперів фінансових ресурсів з урахуванням інтересів суспільства; одержання учасниками ринку цінних паперів інформації про умови випуску та обігу цінних паперів, результати фінансово-господарської діяльності емітентів, обсяги і характер угод з цінними паперами та іншої інформації, що впливає на формування цін на ринку цінних паперів; забезпечення рівних можливостей для доступу емітентів, інвесторів і посередників на ринок цінних паперів; гарантування прав власності на цінні папери; захисту прав учасників фондового ринку; інтеграції в європейський та світовий фондові ринки; дотримання учасниками ринку цінних паперів вимог актів законодавства; запобігання монополізації та створення умов розвитку добросовісної конкуренції на ринку цінних паперів; контролю за прозорістю та відкритістю ринку цінних паперів. Державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

          Згідно з п.п. 3, 4 ч. 1 ст. 7, п. 30 ст. 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» основними завданнями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є: здійснення державного регулювання та контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних на території України, а також у сфері спільного інвестування; захист прав інвесторів шляхом застосування заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право, зокрема, для захисту інтересів держави та інвесторів у цінні папери зупиняти на підставі рішення Комісії внесення змін до системи реєстру власників іменних цінних паперів або до системи депозитарного обліку щодо цінних паперів певного емітента або певного власника на строк до усунення порушень, що стали підставою для прийняття такого рішення.

          Таким чином, уповноваженим органом контролю, який у разі виявлення порушення законодавства з боку емітента, користувача цінних паперів, може бути прийняте рішення щодо усунення порушень порядку випуску, використання та реєстрації цінних паперів.

          У своїх доводах ТОВ «БІЗНЕС-ЕКСПЕРТ-Н» не заперечує, що не ним як правонаступником АТЗТ «Бізнес-Експерт», а ні самим при ліквідації АТЗТ «Бізнес-Експерт» не було подано до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку документи для скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій у зв'язку з реорганізацією акціонерного товариства.

          На час ліквідації АТЗТ «Бізнес-Експерт» діяв Порядок скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій, затверджений рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 30.12.1998 року № 222.

          Відповідно до п.1.1, п. 3, п. 3.1 розділу ІІ Порядку скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 30.12.1998 року № 222 (діяв на час виникнення правовідносин) протягом семи робочих днів після прийняття рішення про ліквідацію комісія з припинення акціонерного товариства (ліквідаційна комісія, ліквідатор тощо) (далі - комісія) повинна подати до реєструвального органу такі документи: а) заяву про зупинення обігу акцій; б) рішення загальних зборів акціонерів товариства про ліквідацію і призначення комісії, оформлене відповідним протоколом, який повинен бути пронумерований, прошнурований та засвідчений підписами голови та секретаря зборів, або копію постанови господарського суду про визнання боржника банкрутом, або копію постанови Правління Національного банку України про відкриття процедури ліквідації, що засвідчується головою комісії та печаткою товариства. Скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій у зв'язку з ліквідацією акціонерного товариства здійснюється у такому порядку: протягом семи робочих днів з дати затвердження звіту комісії та ліквідаційного балансу комісія подає до реєструвального органу такі документи: а) заяву про скасування реєстрації випуску акцій; б) рішення загальних зборів акціонерів товариства про затвердження звіту комісії та ліквідаційного балансу товариства, оформлене відповідним протоколом, який повинен бути пронумерований, прошнурований та засвідчений підписами голови та секретаря зборів, або копію ухвали господарського суду про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, що засвідчується підписом голови комісії та печаткою товариства.

          Колегія суддів зазначає, що, а ні АТЗТ «Бізнес-Експерт» при ліквідації, а ні ТОВ «БІЗНЕС-ЕКСПЕРТ-Н», як правонаступником, не було виконано обов'язкові умови звернутись до компетентного органу з документами перелік яких визначений Порядком, для зупинення обігу акцій та скасування реєстрації обігу акцій. Недопустимо, коли акціонерне товариство є ліквідованим а акції емітовані ним мають обіг на ринку цінних паперів.

          Відповідно до ч. 1 ст. 104 ЦК України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників.

          Відповідно до ч. 4 ст. 105 ЦК України до комісії з припинення юридичної особи (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора з моменту призначення переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Голова комісії, її члени або ліквідатор юридичної особи представляють її у відносинах з третіми особами та виступають у суді від імені юридичної особи, яка припиняється.

          Визначено, що комісія з припинення юридичної особи має всі права пов'язані з припиненням юридичної особи, завершує справи юридичної особи, пов'язані з її ліквідацією. Комісією по припиненню АТЗТ «Бізнес-Експерт» не було виконано вимоги Порядку скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій.

          Колегія суддів зазначає, що ТОВ «БІЗНЕС-ЕКСПЕРТ-Н» є правонаступником АТЗТ «Бізнес-Експерт», до правонаступника перейшли вісі права та обов'язки АТЗТ «Бізнес-Експерт», тобто прийняття відповідальності має відбуватись саме правонаступником як особою, яка може завершувати справи ліквідованої особи.

З огляду на встановлене порушення законодавства з боку ТОВ «БІЗНЕС-ЕКСПЕРТ-Н», рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 22.01.2014 р. №98 прийнято у межах повноважень та з додержанням вимог Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні».

          Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 8, п. 8 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право: накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за: невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. За ті самі дії, вчинені повторно протягом року, у розмірі від п'яти до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

          Колегія суддів зазначає, що судом першої інстанції вірно визначено, що умовою для застосування фінансових санкцій за не виконання чи несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів є встановлення факту обізнаності особи щодо змісту відповідного розпорядження, постанови чи рішення.

          Неможливо накласти відповідальність на юридичну особу за невиконання рішення, якщо таке рішення не доведене до відома юридичної особи. Є порушенням прав суб'єкта господарювання накладення на його фінансових санкцій та невиконання рішення, яке по суті він і не міг виконувати через свою необізнаність щодо його існування.

          Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 241, ст. 205 ГК України адміністративно-господарський штраф - це грошова сума, що сплачується суб'єктом господарювання до відповідного бюджету у разі порушення ним встановлених правил здійснення господарської діяльності. Перелік порушень, за які з суб'єкта господарювання стягується штраф, розмір і порядок його стягнення визначаються законами, що регулюють податкові та інші відносини, в яких допущено правопорушення. Адміністративно-господарські санкції можуть бути застосовані до суб'єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніш як через один рік з дня порушення цим суб'єктом встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, крім випадків, передбачених законом.

Враховуючи те, що Законом України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» не регулюється строк накладання на суб'єктів господарювання штрафних санкцій, такий строк може регулюватись загальними законодавчими нормами – Господарським кодексом України.

З огляду на те, що порушення п.1.1, п. 3, п. 3.1 розділу ІІ Порядку скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 30.12.1998 року № 222, вчинене позивачем у листопаді 2010 року, виявлене 23.10.2013 року, тобто поза межами річного строку з дня вчинення порушення позивачем. Застосування штрафних санкцій є необґрунтованим, та є таким, що здійснене всупереч ст. 250 ГК України.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції та вважає, що апеляційні скарги не підлягають задоволенню, постанову суду першої інстанції слід залишити без змін, як таку, що прийнята з додержанням вимог матеріального та процесуального права.

Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 198, ст.ст. 200, 205, 206 Кодексу адміністративного судочинства України колегія суддів, -

у х в а л и л а:

                              Апеляційні скарги Південно-Українського територіального управління Національної з цінних паперів та фондового ринку та Товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес-Експерт-Н» - залишити без задоволення.

                              Постанову Кіровоградського окружного адміністративного суду від 15 жовтня 2014 року по справі № П/811/2782/14 – залишити без змін.

                              Ухвала Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів.

Головуючий:                                                                      О.М. Лукманова

          Суддя:                                                                      Л.А. Божко

          Суддя:                                                                      Т.С. Прокопчук

                                                            

                                                                      

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.06.2015
Оприлюднено01.07.2015
Номер документу45549599
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/811/2782/14

Ухвала від 15.01.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 05.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 17.09.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

Ухвала від 09.06.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 13.01.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Постанова від 15.10.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

Постанова від 15.10.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

Ухвала від 17.09.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

Ухвала від 01.09.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

Ухвала від 18.08.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Момонт

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні