Постанова
від 23.06.2015 по справі 456/103/15-а
СТРИЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 456/103/15-а

Провадження № 2-а/456/40/2015

ПОСТАНОВА

іменем України

23 червня 2015 року

Стрийський міськрайонний суд Львівської області у складі:

головуючого-судді Бораковського В. М.

при секретарі Проців І.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Стрию справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Стрийської міської ради Львівської області, третя особа Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Хмельницького 12» про визнання незаконним та скасування рішення ХХVІІІ сесії VІ демократичного скликання Стрийської міської ради Львівської області від 16 грудня 2014р., -

встановив:

В обґрунтування позовних вимог позивач покликається на те, що 16 грудня 2014 року Стрийська міська рада Львівської області на пленарному засіданні XXVII сесії VI демократичного скликання прийняла рішення, на підставі якого було затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передано у власність об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку «Хмельницького 12» по вулиці Б.Хмельницького, 12 у м. Стрий площею 0,1117га, кадастровий номер 4611200000:06:014:0028 для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку. Правові підстави для визнання незаконним та скасування рішення Стрийської міської ради від 16 грудня 2014 року полягають в тому, що орган місцевого самоврядування не мав жодних підстав, передбачених законом, для прийняття рішення, за яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передано у власність Об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку «Хмельницького 12» по вулиці Б.Хмельницького, 12 у м. Стрий площею 0,1117га, кадастровий номер 4611200000:06:014:0028 для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку з наступних обставин. Перелік вимог, передбачених ст. 50 Закону України «Про землеустрій», щодо відведення земельних ділянок є вичерпний і Відповідач не дотримався цих вимог в частині надання письмової згоди землевласника (землекористувача), засвідчену нотаріально ( у разі викупу (вилучення) земельної ділянки в порядку, встановленому законодавством), або рішення суду. Крім цього Відповідачем не дотримано вимоги статті 198 Земельного кодексу України, а саме: п.2 пп «б»: не погоджено меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами. Пунктом «б» ч. 2 ст. 28 Закону України «Про землеустрій» передбачено обов'язок розробників документації із землеустрою інформувати зацікавлених осіб про його здійснення. Незрозуміло коли, яким чином та ким провадилися обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні роботи, що виконуються з метою складання документації із землеустрою згідно ст. 1 закону України «Про землеустрій». Такі роботи не проводились, про що свідчить той факт, що жодного погодження меж даної земельної ділянки не проводилось ні з нею, як співвласником суміжної земельної ділянки, ні з іншими суміжними землекористувачами, зокрема мешканцями будинку №10 по вул. Б Хмельницького м Стрий. Крім того, Стрийська міська рада в прийнятому рішенні зазначила, що Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Хмельницького 12» по вулиці Б.Хмельницького, 12 у м. Стрий площею 0,1117га, кадастровий номер 4611200000:06:014:0028 надається право і для будівництва, що протирічить вимогам ст. 42 Земельного кодексу України. Розмір наданої міською радою земельної ділянки становить 0.1117 га, хоча сам багатоквартирний будинок є двохповерховим і за розмірами невеликим. В цьому житловому будинку знаходиться 2 аптеки, як приватні підприємства, що унеможливлює відповідно до п. 2 статті 42 земельного кодексу України надання безоплатно у власність земельної ділянки (прибудинкової території із земель державної та комунальної власності об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку із земель державної та комунальної власності якщо учасниками такого ОСББ крім громадян є інші юридичні особи. Чинне законодавство не передбачає також процедури передачі у власність прибудинкової території об'єднанням співвласників багатоквартирного будинку. Для встановлення меж прибудинкової території необхідно замовити проект відведення земельної ділянки та оформити користування нею у відповідності до чинного законодавства. Однак, ОСББ «Хмельницького 12» вищевказані дії не проведено і, як наслідок, відсутнє належне містобудівне обґрунтування, не визначено межі земельної ділянки та відсутня оціночна вартість земельної ділянки.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав повністю, покликаючись на викладені у позові обставини, суду пояснивши, що межі земельної ділянки, яка оскаржуваним рішення Стрийської міської ради передана у власність ОСББ «Хмельницького 12», не узгоджені із власником суміжної земельної ділянки, а саме з позивачем ОСОБА_1 Крім цього підтвердженням порушення права позивача прийнятим рішенням м\Ради є рішення Стрийського міськрайсуду від 06.11.2014р. за позовом ОСОБА_1 про зобов'язання ОСОБА_2З усунути перешкоди у користуванні земельною ділянкою. Відповідачем не проведено громадських слухань щодо відведення спірної земельної ділянки. Також, при відведенні земельної ділянки не дотримано будівельні та санітарні норми. Порушено порядок виділення земельної ділянки. Крім цього, голова ОСББ «Хмельницького 12» не мав права звертатися із заявою про виділення земельної ділянки ОСББ, оскільки це виходить за межі його повноважень, крім цього таке рішення повинно бути прийняте загальними зборами об'єднання. Більше того, в такій заяві він не просив орган місцевого самоврядування надати йому таку земельну ділянку для «будівництва».

Представник відповідача проти задоволення позову заперечила суду пояснивши, що Стрийська міська рада ознайомлювалася з статутом ОСББ. Земельна ділянка передана у власність ОСББ «Хмельницького 12» для будівництва та обслуговування будинку. Відповідно до вимог ст. 26 ЗУ «Про місцеве самоврядування» Стрийська міська рада вправі розпоряджатися землею міста. Спірна земельна ділянка відведена ОСББ «Хмельницького 12» підставно та в межах повноважень, тому просить в задоволені позову відмовити.

Представник третьої особи суду пояснила, що в будинку №12 по вул. Б.Хмельницького 8 квартир. Приміщення двох квартир стали комерційними приміщеннями. Власники квартир є власниками цих комерційних приміщень. Земельну ділянку просили виділити для догляду та обслуговування території біля будинку і самого будинку. Квартири в будинку №12 по вул.Б.Хмельницького приватизовані, а сам будинок знятий з балансу ЖЕКу. Вважає позовні вимоги безпідставними.

Заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача та представника третьої особи, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як вбачається з Державного акту на право власності на земельну ділянку серії ЯГ №514651 від 28.08.2006р., ОСОБА_1 є власником земельної ділянки площею 0,0339 га для обслуговування житлового будинку, яка розташована в м. Стрий по вул. Зелена,24.

З акту прийому передачі нежитлового комплексу вбачається, що житловий комплекс (його частина) по вул. Б.Хмельницького,12 передається з балансу КП «Світанок» на баланс ОСББ «Хмельницького 12» згідно рішення Стрийського міськвиконкому №302 від 31.10.12р.

Як вбачається з заяви голови ОСББ «Хмельницького 12» від 24.04.2013р., останній звернувся з такою до голови Стрийської міської ради про виділення землі для співвласників ОСББ «Хмельницького 12» «для догляду за прибудинковою територією».

З листа Відділу архітектури і містобудування №341 від 22.05.2013р. вбачається, що ним погоджено відведення земельної ділянки для обслуговування житлового будинку №12 по вул.Б.Хмельницького, належного співвласникам ОСББ «Хмельницького 12».

Рішенням №360 від 18.06.2013р. ХVІІ сесії VІ демократичного скликання Стрийської міської ради Львівської області вирішено дати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСББ «Хмельницького 12» орієнтовною площею 0,1112 га «для обслуговування житлового будинку».

Як вбачається з завдання на виконання робіт, виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на замовлення ОСББ «Хмельницького 12» на підставі рішення сесії Стрийської міської ради від 18.06.2013р. №360 підготовлено та погоджено 06.09.2013р.

Пояснювальну записку по виготовленню проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на замовлення ОСББ «Хмельницького 12» складено інженером ОСОБА_3

Як вбачається з акту погодження меж земельної ділянки на місцевості від 30.09.2013р., межі земельної ділянки на місцевості по вул. Хмельницького,12 не погоджені із суміжним землекористувачем ОСОБА_1

З листа першого заступника міського голови м. Стрия від 23.12.2013р. №КОПІЯ-250/3.22 вбачається, що для власників вбудованих комерційних приміщень житлового будинку №12 по вул. Б.Хмельницького буде визначено частку земельної ділянки для обчислення земельного податку.

В протоколі №3 засідання узгоджувальної комісії по вирішенню земельних спорів від 16.01.2014р. зазначено, що безпідставне не підписання акту ОСОБА_1 встановлення меж земельної ділянки ОСББ «Хмельницького 12» не може бути перешкодою для виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки.

З довідки Управління Держземагенства у Стрийському районі Львівської області №327 від 14.03.2014р. вбачається, що земельна ділянка, яка передається у власність ОСББ «Хмельницького 12» для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку по вул. Б.Хмельницького,12 в м. Стрий має обмеження на використання. В межах червоної лінії вул. ОСОБА_4 (10 м від осі проїжджої частини дороги) встановити обмеження, без права забудови. Сервітут не встановлено.

Як вбачається з висновку Управління Держземагенства у Стрийському районі Львівської області від 17.03.2014р., проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСББ «Хмельницького 12» погоджено при дотриманні умов, передбачених в даному висновку.

З листів Відділу архітектури і містобудування №120 від 18.02.2014р. вбачається, що ним погоджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку ОСББ «Хмельницького 12» площею 0,1117 га по вул. Б.Хмельницького,12 в м. Стрию.

Рішенням Стрийського міськрайонного суду Львівської області від 06.11.2014р., яке набрало законної сили 24.03.2015р., ухвалено зобов'язати ОСОБА_2 усунути перешкоди в користуванні земельною ділянкою площею 0.339 га., яка належить ОСОБА_1 і знаходиться за адресою м.Стрий вул..Зелена, 24, шляхом приведення прибудинкової території за адресою м.Стрий вул..Б.Хмельницького, 12 до попереднього стану.

Пунктом 3 та підпунктом 3.1 рішення №261 від 16.12.2014р. ХХVІІІ сесії VІ демократичного скликання Стрийської міської ради Львівської області передбачено затвердити проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передати у власність об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку «Хмельницького 12» по вул. Б.Хмельницького,12, площею 0,1117 га кадастровий номер 4611200000:06:014:0028 «для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку».

Як вбачається з свідоцтва про право власності від 31.12.2014р., земельна ділянка площею 0,1117 га по вул.Б.Хмельницького,12 в м. Стрию належить на праві приватної власності ОСББ «Хмельницького 12».

З договорів від 18.02.2013р. та 01.03.2015р., укладених ОСББ «Хмельницького 12» з ТзОВ «Галфарм» та ТзОВ «Аптека «31» вбачається, що останні приймають участь у витратах по виконання робіт, які проводить ОСББ «Хмельницького 12» щодо забезпечення експлуатації, технічного обслуговування житлового фонду, в якому розміщено орендоване чи власне нежитлове приміщення, а також в утриманні прибудинкових територій.

Як вбачається з листа першого заступника міського голови м. Стрия від 13.05.2015р. №3.22/30дост. Дозвіл на переведення квартири АДРЕСА_1 з житлового фонду в нежитловий надавався згідно рішення Стрийського міськвиконкому №378 від 20.11.2013р., а дозвіл по квартирі №2 згідно рішення Стрийського міськвиконкому №307 від 21.09.2004р.

Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 39 Земельного кодексу України використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, плану земельно-господарського устрою з дотриманням будівельних норм, державних стандартів і норм.

Відповідно до ст. 40 Земельного кодексу України громадянам України за рішенням органів місцевого самоврядування можуть передаватися безоплатно у власність або надаватися в оренду земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку в межах норм, визначених цим Кодексом.

Відповідно до ч.ч.2,3,4 ст. 42 Земельного кодексу України у разі приватизації громадянами багатоквартирного жилого будинку відповідна земельна ділянка може передаватися безоплатно у власність або надаватись у користування об'єднанню власників. Порядок використання земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначається співвласниками. Розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі відповідної землевпорядної документації.

Відповідно до ч.1 ст. 106 Земельного кодексу України власник земельної ділянки має право вимагати від власника сусідньої земельної ділянки сприяння встановленню твердих меж, а також відновленню межових знаків у випадках, коли вони зникли, перемістились або стали невиразними.

Відповідно до ч.1 ст. 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок комунальної власності у користування здійснюється органами місцевого самоврядування.

Відповідно до ч.ч.2,3 ст. 123 Земельного кодексу України особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу місцевого самоврядування, який відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передає у власність або користування такі земельні ділянки. Відповідний орган місцевого самоврядування в межах його повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Відповідно до ч.4 ст. 123 Земельного кодексу України проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

Відповідно до ч.6 ст. 123 Земельного кодексу України відповідний орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Відповідно до ч.2 ст. 152 Земельного кодексу України власник земельної ділянки може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов'язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків.

Відповідно до п. «г» ч.3 ст. 152 Земельного кодексу України захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом визнання недійсними рішень органів місцевого самоврядування.

Відповідно до ч.ч.1,2 ст. 186-1 Земельного кодексу України проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок усіх категорій та форм власності підлягає обов'язковому погодженню з територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері земельних відносин. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту, на якій розташовано об'єкт будівництва, подається також на погодження до виконавчого органу міської ради у сфері містобудування та архітектури.

Відповідно до п. «б» ч.2 ст. 28 ЗУ «Про землеустрій» розробники документації із землеустрою зобов'язані інформувати зацікавлених осіб про здійснення землеустрою.

Відповідно до ст. 29 ЗУ «Про землеустрій» документація із землеустрою включає в себе текстові та графічні матеріали і містить обов'язкові положення, встановлені завданням на розробку відповідного виду документації. Документація із землеустрою розробляється на основі завдання на розробку відповідного виду документації, затвердженого замовником. Склад, зміст і правила оформлення кожного виду документації із землеустрою регламентуються відповідною нормативно-технічною документацією з питань здійснення землеустрою.

Відповідно до ч.ч.1, 2 ст. 50 ЗУ «Про землеустрій» проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок. Проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок погоджуються та затверджуються в порядку, встановленому Земельним кодексом України.

Частиною 3 ст. 50 ЗУ «Про землеустрій» передбачено перелік того, що включається до проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок.

Відповідно до ч.3 ст. 24 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Відповідно до п. 34 ч.1 ст. 26 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Відповідно до ч. ст. 77 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» спори про поновлення порушених прав фізичних осіб, що виникають в результаті рішень органів або посадових осіб місцевого самоврядування, вирішуються в судовому порядку.

Відповідно ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, зокрема, чи прийняті вони: на підставі, у межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано.

Відповідно до ч.1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 21 ЦК України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Відповідно до п. 4.5.6 Статуту об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Хмельницького 12», до виключної компетенції загальних зборів об'єднання належить прийняття рішення про реконструкцію та ремонт будинку або про зведення господарських споруд.

Дослідженими у судовому засіданні обставинами справи встановлено, що рішенням ХХVІІІ сесії VІ демократичного скликання Стрийської міської ради Львівської області № 561 від 16 грудня 2014р. затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передано у власність ОСББ «Хмельницького 12» земельну ділянку площею 0,1117 га для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку.

Дане рішення порушує права позивача, оскільки вона, як суміжний землевласник, не погоджується із межами земельної ділянки наданої у власність ОСББ. Крім цього факт спірних правовідносин встановлено рішенням Стрийського міськрайонного суду Львівської області від 06.11.2014р. по справі за позовом ОСОБА_1 до ОСОБА_2, треті особи виконавчий комітет Стрийської міської ради, об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Хмельницького 12» про усунення перешкод у користуванні власністю, яким позовні вимоги позивача задоволено та зобов'язано ОСОБА_2 усунути перешкоди в користуванні земельною ділянкою площею 0.339 га., яка належить ОСОБА_1 і знаходиться за адресою м.Стрий вул..Зелена, 24, шляхом приведення прибудинкової території за адресою м.Стрий вул..Б.Хмельницького, 12 до попереднього стану.

Оскаржуване рішення міської Ради прийняте на підставі долучених до матеріалів справи: заяви голови ОСББ; рішення Стрийської міської Ради №360 від 18.06.2013р.; документації із землеустрою.

Вказані документи різняться між собою, не відповідають волевиявленню заявника, оскаржене рішення міської Ради є таким, що не відповідає Земельному Кодексу України, тому підлягає скасуванню.

Так, головою ОСББ 24.04.2013р. подано заяву на ім'я голови Стрийської м/Ради про виділення землі для співвласників ОСББ «для догляду за прибудинковою територією». Відповідно до рішення Стрийської міської Ради №360 від 18.06.2013р. міська Рада надала дозвіл на виготовлення проектів землеустрою та технічних документацій ОСББ «Хмельницького 12» орієнтовною площею 0,1112 ОСОБА_3. для «обслуговування» житлового будинку. 16 грудня 2014р. Стрийська міська рада прийняла рішення № 561 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання у власність ОСББ «Хмельницького 12» земельну ділянку площею 0,1117 га для «будівництва та обслуговування» багатоквартирного житлового будинку.

Таким чином, ОСББ «Хмельницького 12», звертаючись до Стрийської міської Ради, просило передати їм у власність земельну ділянку виключно для обслуговування будинку. Проте м/Рада, вийшовши за межі заяви ОСББ, самовільно прийняла рішення про надання у власність ОСББ земельну ділянку для обслуговування будинку, а також і для будівництва багатоквартирного будинку, який уже збудований. В той же час відповідно до Класифікації видів цільового призначення земель, затверджених Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів № 548 від 23.07.2010р. (секція «в» 02.03), земельна ділянка для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку виділяється для ще не збудованих будинків.

Крім цього, м/Рада, приймаючи оскаржуване рішення, не взяла до уваги те, що відповідно до ч.2 ст. 42 ЗК України, у власність земельна ділянка може передаватись об'єднанню власників лише у разі приватизації громадянами багатоквартирного житлового будинку. Суду не представлено правовстановлюючого документу на вказаний будинок, а також такий документ відсутній і у матеріалах м/Ради, що були підставою для прийняття такого рішення. Крім цього вимога приватизації будинку зберігається і при наданні земельної ділянки об'єднанню власників в користування.

Відповідно до ч.2 ст. 42 Земельного Кодексу України, у разі приватизації громадянами багатоквартирного жилого будинку відповідна земельна ділянка може передаватися безоплатно у власність або надаватись у користування об'єднанню власників.

Таким чином земельна ділянка багатоквартирного житлового будинку є частиною житлового комплексу, який являє собою єдиний комплекс нерухомого майна. Така прибудинкова територія являє собою територію навколо багатоквартирного будинку і призначена виключно для обслуговування багатоквартирного будинку, пов'язана з утриманням та експлуатацією будинку та господарських споруд.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає позовні вимоги підставними і такими, що підлягають до задоволення.

Керуючись ст.ст. 11, 86, 159, 161, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, ст. 21 Цивільного кодексу України, ст.ст.39, 41, 42, 106-108, 123, 152, 158, 186-1 Земельного кодексу України Закону, ст.ст. 1, 2, 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ст.ст. 24, 26, 77 Закону України «Про місцеве самоврядування», ст.ст. 29, 50 Закону України «Про землеустрій», суд -

вирішив:

Позов задоволити.

Визнати незаконним та скасувати рішення Стрийської міської ради від 16 грудня 2014 року (п. 3, 3.1) в частині затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачі її у власність Об'єднанню співвласників багатоквартирного будинку «Хмельницького 12» по вулиці Б.Хмельницького,12 у м. Стрий площею 0,1117га, кадастровий номер 4611200000:06:014:0028 для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку.

Апеляційна скарга на постанову суду може бути подана до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня проголошення постанови через Стрийський міськрайонний суд Львівської області.

Постанова виготовлена в одному примірнику і має силу оригіналу.

Головуючий-суддя ОСОБА_5

СудСтрийський міськрайонний суд Львівської області
Дата ухвалення рішення23.06.2015
Оприлюднено06.07.2015
Номер документу45924378
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —456/103/15-а

Постанова від 27.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Постанова від 27.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 27.02.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 17.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Постанова від 25.08.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 21.07.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Ухвала від 21.07.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький Василь Зіновійович

Постанова від 23.06.2015

Адміністративне

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Бораковський В. М.

Ухвала від 16.01.2015

Адміністративне

Стрийський міськрайонний суд Львівської області

Бораковський В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні