ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"22" червня 2015 р.Справа № 922/3069/15
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Лавренюк Т.А.
при секретарі судового засідання Вознюк С.В.
розглянувши справу
за позовом Прокурора Комінтернівського району м. Харків в інтересах держави в особі Харківської міської ради до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, м. Харків про внесення змін до договору за участю представників сторін:
прокурора - Хряк О.О., служб. посв. № 028256 від 15.08.2014р.;
позивача - Багліков В.С., дов. № 08-11/4678/2-14 від 24.12.2014р.;
відповідача - ОСОБА_1, особисто за паспортом
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Комінтернівського району м. Харкова в інтересах держави в особі Харківської міської ради звернувся до суду з позовною заявою, в якій просить суд внести зміни до договору оренди землі від 22.08.2005р., зареєстрованого у Харківській регіональній філії ДП "Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України по земельних ресурсах" в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за НОМЕР_2 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до договору оренди землі в редакції, викладеній прокурором у позовній заяві.
Прокурор позовні вимоги підтримує, просить суд позов задовольнити в повному обсязі.
Представник позивача позовні вимоги прокурора підтримує, просить позов задовольнити.
Відповідач у відзиві на позов та в судовому засіданні проти позовних вимог прокурора заперечує, просить суд в задоволенні позову відмовити, посилаючись на припинення дії договору оренди та на те, що право на оренду спірної земельної ділянки оформлюється іншою особою. Крім того, відповідач просить суд відкласти розгляд справи.
Розглянувши клопотання відповідача про відкладення розгляду справи, суд дійшов висновку, що воно не підлягає задоволенню, оскільки відповідно до ч.1 ст.69 Господарського процесуального кодексу України спір має бути вирішено господарським судом у строк не більше двох місяців від дня одержання позовної заяви.
Також, за клопотанням відповідача судом вже відклався розгляд справи, у зв'язку з чим заявлене клопотання про відкладення розгляду справи розцінюється судом як зловживання процесуальними правами, спрямоване на штучне затягування судового процесу, що в свою чергу, порушує права інших учасників судового процесу та суперечить вимогам статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, учасником якої є Україна, стосовно права кожного на розгляд його справи упродовж розумного строку.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про відмову в задоволенні клопотання відповідача про відкладення розгляду справи
З'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, всебічно та повно дослідивши матеріали справи та надані учасниками судового процесу докази, заслухавши пояснення прокурора, представника позивача та відповідача, суд встановив наступне.
22.08.2005р. між Харківською міською радою (позивач) та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (відповідач) укладено договір оренди землі (далі договір), відповідно до умов якого позивач на підставі рішення ХХVІІІ сесії Харківської міської ради ІV скликання від 22.02.2005р. № 30/05 "Про припинення та надання в користування земельних ділянок юридичним та фізичним особам" передав, а відповідач прийняв у строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови, розташовану за адресою м. Харків, АДРЕСА_2.
Згідно із п.2 договору відповідачу в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,0696га., у тому числі: під забудову 0,0436га, інших угідь 0,0260га.
22.08.2005р. між позивачем та відповідачем підписано акт приймання-передачі земельної ділянки, розташованої за адресою: м. Харків, АДРЕСА_2.
Договір укладено строком до 01.12.2029р. Після закінчення строку договору орендар має переважне право поновлення його на новий строк. У цьому разі орендар повинен не пізніше ніж за 30 днів до закінчення строку дії договору повідомити письмово орендодавця про намір продовжити його дію (п.8 договору).
Пунктом 9 договору сторони погодили, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в наступному порядку:
- 2005 рік: 1602,66грн;
- 2006 рік: 2086,48грн;
- 2007 рік: 3023,89грн.
Відповідно до п.13 договору розмір орендної плати переглядається у разі:
а) зміни умов господарювання, передбачених договором;
б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів;
в) внаслідок інфляції - щорічно
г) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами;
д) в інших випадках, передбачених законом.
Зміна умов договору, відповідно до п.36 договору, здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі її недосягнення спір розв'язується в судовому порядку.
Оскільки між сторонами не було досягнуто згоди щодо зміни умов договору оренди, прокурор у позові просить внести зміни до договору оренди землі від 22.08.2005р., зареєстрованого у Харківській регіональній філії ДП "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди в редакції, викладеній у позовній заяві.
Надаючи правову кваліфікацію спірним правовідносинам, суд встановив наступне.
Відповідно до ст.96 Земельного кодексу України землекористувачі зобов'язані своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату.
Згідно із ч.1 ст.15 Закону "Про оренду землі" однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
За змістом ч.ч. 1, 2 ст.21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності).
За приписами ч.1 ст.632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, визначених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Відповідно до вимог ст.144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
До виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин, затвердження відповідно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у власності відповідних територіальних громад (п.п.34, 35 ч.1 ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування").
Як вже було встановлено судом, умовами п.13 договору сторони погодили, що розмір орендної плати переглядається у разі, зокрема, зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів.
В свою чергу, розмір земельного податку залежить від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, оскільки відповідно до ст. 271 Податкового кодексу України базою оподаткування земельним податком є нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Таким чином, із зміною нормативної грошової оцінки земельної ділянки змінюється, відповідно, і розмір орендної плати за змелену ділянку та можливість зазначених змін сторони погодили п.13 договору.
Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 03.06.2008р. за № 309-VI внесено зміни до ч.ч.4, 5 ст.21 Закону України "Про оренду землі", відповідно до яких річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю"; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю". Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж зазначений у цій частині.
У зв'язку із введенням в дію з 01.01.2011р. Податкового кодексу України Закон України "Про плату за землю" втратив чинність (ч.2 Прикінцевих положень Податкового кодексу України).
Статтею 288 Податкового кодексу України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Розмір орендної плати встановлюється в договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, та не може перевищувати: для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Судом встановлено, що, рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013р. № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013р." змінено нормативно грошову оцінку земель міста Харкова та затверджено нові ставки орендної плати.
В матеріалах справи відсутні докази оскарження відповідачем даного рішення органу місцевого самоврядування і скасування його у встановленому законом порядку.
Отже, встановлення статтею 288 Податкового кодексу України граничних розмірів річної орендної плати за земельну ділянку та зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для приведення положень спірного договору оренди земельної ділянки у відповідність до вимог закону в частині визначення розміру орендної плати та нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка є предметом спірного договору.
Стосовно порядку внесення змін до договору суд керується наступним.
Згідно з ч.1 ст.188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Частиною 1 ст.651 Цивільного кодексу України також встановлено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до ч.2 ст.651 Цивільного кодексу України договір може бути змінено за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених законом.
Аналогічні правила щодо змін умов договору оренди землі за взаємною згодою сторін містить і стаття 30 Закону України "Про оренду землі", якою передбачено, що у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Таким чином, зазначені вище норми права встановлюють правило, згідно якого зміна договору можлива лише у двох випадках: або добровільно за згодою сторін, або примусово судом, однак лише у тому разі, якщо обов'язок внести такі зміни прямо передбачений законом.
Також, суд вважає за необхідне повторно зазначити, що умовами п.13 договору сторони погодили, що розмір орендної плати за землю збільшується при зміні розміру земельного податку.
За вказаних обставин суд дійшов висновку, що у зв'язку із зміною нормативної грошової оцінки спірної земельної ділянки позов в частині внесення змін до договору оренди землі в частині визначення розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки та розміру орендної плати за цю земельну ділянку підлягає задоволенню.
Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду України від 20.11.2012р. у справі № 28/5005/640/2012, яка відповідно до приписів ст.111-28 Господарського процесуального кодексу України є обов'язковою для всіх суб'єктів владних повноважень та всіх судів України, а висновок щодо застосування норм права, викладений у постанові Верховного Суду України, має враховуватися іншими судами загальної юрисдикції при застосуванні таких норм права.
Також позивач просить суд доповнити п.2 договору оренди шляхом зазначення кадастрового номеру земельної ділянки.
Відповідно до Закону України "Про державний земельний кадастр" № 3613-VI від 07.07.2011 ч.1 ст.15 Закону України "Про оренду землі" була змінена та абз.2 ч.1 ст.15 був викладений у новій редакції, відповідно до якої однією з істотних умов договору оренди землі є, зокрема, об'єкт оренди (кадастровий номер, місце розташування та розмір земельної ділянки).
Відсутність у договорі оренди землі однієї з істотних умов, передбачених цією статтею є підставою для відмови в державній реєстрації договору оренди, а також для визнання договору недійсним відповідно до закону (ч.2 ст.15 Закону України "Про оренду землі").
Судом вбачається, що згідно витягу з Державного земельного агентства у м. Харкові Харківської області № 526 від 13.09.2013р. спірній земельній ділянці присвоєно кадастровий номер 6310136900:01:008:0010.
Враховуючи викладене та відсутність у спірному договорі оренди землі такої його істотної умови як кадастровий номер земельної ділянки, суд дійшов висновку про можливість задоволення позовних вимог в цій частині та доповнення п. 2 договору зазначенням кадастрового номеру земельної ділянки.
Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги прокурора є цілком обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.
Що стосується заперечень відповідача на позов з посиланням на фактичну відсутність правовідносин оренди за спірним договором у зв'язку із тим, що в процесі розгляду даної справи ним було відчужено шляхом укладення договору дарування нежитлову будівлю, що розташована на спірній земельній ділянці, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 377 Цивільного кодексу України до особи, яка набула право власності на житловий будинок (крім багатоквартирного), будівлю або споруду, переходить право власності, право користування на земельну ділянку, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення в обсязі та на умовах, встановлених для попереднього землевласника (землекористувача).
Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 120 Земельного кодексу України у разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об'єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення. Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.
За приписами ч. 3 ст. 7 Закону України "Про оренду землі" до особи, якій перейшло право власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій земельній ділянці, також переходить право оренди на цю земельну ділянку. Договором, який передбачає набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, припиняється договір оренди земельної ділянки в частині оренди попереднім орендарем земельної ділянки, на якій розташований такий житловий будинок, будівля або споруда.
Договір оренди землі припиняється в разі, зокрема, набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій іншою особою земельній ділянці (ст. 31 Закону України "Про оренду землі").
Таким чином, згідно вищевказаних приписів законодавства, у випадку, якщо право власності на нерухоме майно, що розташоване на орендованій земельній ділянці, переходить від орендаря до іншої особи, договір оренди з попереднім власником нерухомого майна припиняється.
Підстави та порядок припинення дії договору оренди землі передбачено розділом VI Порядку оформлення договорів оренди землі у м. Харкові (надалі - Порядок), який є додатком до рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання "Про затвердження Порядку оформлення договорів оренди землі у місті Харкові" від 19.12.2012 р. № 960/12.
Так, згідно з п.п. 7) п. 23 Порядку договір оренди землі припиняється, зокрема в разі набуття права власності на житловий будинок, будівлю або споруду, що розташовані на орендованій іншою особою земельній ділянці.
Відповідно до п. 24 Порядку дія договору оренди припиняється шляхом його розірвання за:
а) взаємною згодою сторін;
б) рішенням суду на вимогу однієї із сторін унаслідок невиконання другою стороною обов'язків, передбачених договором, та внаслідок випадкового знищення, пошкодження орендованої земельної ділянки, яке істотно перешкоджає її використанню, а також з інших підстав, визначених законом;
в) у разі прийняття рішення про використання земельної ділянки для розміщення об'єктів, визначених частиною першою статті 7 Закону України "Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності".
Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається.
У разі припинення або розірвання договору оренди орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку.
Пунктом 25 вказаного Порядку встановлено, що дострокове розірвання договору оренди землі за взаємною згодою сторін, як за ініціативою орендаря, так і за ініціативою орендодавця, оформлюється на підставі відповідного рішення Харківської міської ради угодою про розірвання договору оренди землі згідно із затвердженою формою (Додаток №5).
Отже, належним доказом припинення договору оренди землі шляхом його дострокового розірвання є або рішення суду, або рішення Харківської міської ради угодою про розірвання договору оренди землі згідно із затвердженою формою (Додаток №5). Надана відповідачем заява від 19.06.2015р. не є належним доказом припинення дії спірного договору оренди земельної ділянки, оскільки сам по собі факт подання орендарем заяви про відмову від договору оренди землі не призводить до автоматичного припинення дії цього договору.
Враховуючи відсутність рішення Харківської міської ради про розірвання спірного договору оренди землі та/або відсутність рішення суду з цього приводу, суд дійшов до висновку про те, що спірний договір на момент розгляду даної справи не є припиненим.
За таких обставин правовідносини сторін по справі за договором оренди земельної ділянки не можна вважати припиненими.
Згідно зі ст. 34 Закону України "Про оренду землі" у разі припинення або розірвання договору оренди землі орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку на умовах, визначених договором.
При цьому за умовами пп.ї) п.31 договору неповернення земельної ділянки в зазначений термін не звільняє орендаря від плати за фактичне користування земельною ділянкою. Плата за землю в цьому випадку вноситься у розмірах, визначених цим договором.
Згідно з ч. 2 п. 287.1 ст.287 Податкового кодексу України у разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточний місяць.
Таким чином, як чинним законодавством, так і спірним договором оренди земельної ділянки передбачено, що у разі припинення договору оренди землі орендар повинен повернути земельну ділянку та сплатити орендну плату до моменту фактичного повернення ділянки, що оформлюється відповідним актом приймання-передачі, а орендодавець, відповідно, має право прийняти земельну ділянку та отримати плату, нараховану до моменту фактичного повернення.
Проте, доказів передачі відповідачем позивачеві спірної земельної ділянки (акту приймання-передачі) відповідач до матеріалів справи не надав.
З цих самих підстав суд вважає необґрунтованими і заперечення відповідача проти позову з посиланням на те, що фактично він не використовував частину спірної земельної ділянки.
З огляду на вищевикладені обставини, приписи закону, умови договору і той факт, що спірний договір оренди землі не припинено і не визнано судом недійсним, суд вважає, що зобов'язання сторін за даним договором є діючими і тому можуть бути змінені в порядку, передбаченому законом.
Вирішуючи питання розподілу судових витрат, суд керується ст.49 Господарського процесуального кодексу України, відповідно до якої судовий збір при задоволенні позову покладається на відповідача.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 13, 144 Конституції України, ст.ст. 12, 93, 125, 126, 189 Земельного кодексу України, п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, ст.ст. 179, 187, 284 Господарського кодексу України, ст.ст. 649, 651, 653, 654, 792 Цивільного кодексу України, ст.ст. 15, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.ст. 13, 15, 18 Закону України "Про оцінку землі", ст. 2 Закону України "Про плату за землю", ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", керуючись ст.ст. 1, 4, 4-3, 12, 33, 43, 47, 49, 75, 82-85 ГПК України, суд -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Внести зміни до договору оренди землі, укладеного між Харківською міською радою та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 від 22.08.2005р., зареєстрованого у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при державному комітеті України по земельних ресурсах" в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за НОМЕР_2, шляхом визнання укладеною додаткової угоди до договору оренди землі в наступній редакції:
" ДОДАТКОВА УГОДА
до договору оренди землі,
зарєстрованого "22" серпня 2005 року за НОМЕР_2
у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного
земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах"
"___"
Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі міського голови Кернеса Геннадія Адольфовича з одного боку та Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 (Орендар) з другого боку, домовились про нижченаведене:
І. Відповідно Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі", рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013 № 1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008 № 41/08 "Про затвердження Положення про порядок визначення розміру орендної плати, плати за суперфіцій, земельний сервітут при наданні земельних ділянок у платне користування в місті Харкові" (з відповідними змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012 № 960/12 "Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові" пункти 5., 9. договору оренди землі, зареєстрованого "22" серпня 2005 року за НОМЕР_2 змінити, доповнити пункт 2. словами і викласти у такій редакції:
"2. (редакція договору). Кадастровий номер земельної ділянки 6310136900:01:008:0010."
"5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації № 526 від 17.10.2013 становить 2 065 986,00грн (два мільйони шістдесят п'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят шість гривень)."
"9. Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 546/14 від 11.11.2013 на рік становить 5,6% від її нормативної грошової оцінки і складає 115695,22грн (сто п'ятнадцять тисяч дев'яносто п'ять гривень 22 копійки), або в місяць - 9641,27грн (дев'ять тисяч шістсот сорок одна гривня 27 копійок)."
ІІ. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого "22" серпня 2005 року за НОМЕР_2 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.
ОРЕНДОДАВЕЦЬ ОРЕНДАР
Харківська міська рада Фізична особа-підприємець
Харківської області ОСОБА_1
м. Харків, м-н Конституції, 7 АДРЕСА_1
код 04059243 ідентифікаційний номер НОМЕР_1
В особі міського голови В особі фізичної особи-підприємця
Директор департаменту
Земельних відносин
Харківської міської ради
/підпис/ ".
Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, ідент. номер НОМЕР_1 (АДРЕСА_1) на користь державного бюджету України (одержувач коштів - Управління державної казначейської служби України у Дзержинському районі м. Харкова, вул. Бакуліна, 18, м. Харків, 61166, код ЄДРПОУ 37999654, рахунок 31215206783003, банк одержувача - Головне управління державної казначейської служби України у Харківський області, МФО 851011, код бюджетної класифікації 22030001) - 1 218,00грн. судового збору.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено 30.06.2015 р.
Суддя Т.А. Лавренюк
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 22.06.2015 |
Оприлюднено | 06.07.2015 |
Номер документу | 45981808 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Лавренюк Т.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні