УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
м. Вінниця
02 липня 2015 р. Справа № 802/1936/15-а
Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Слободонюк Михайло Васильович, отримавши для розгляду матеріали позовної заяви:
за позовом: ОСОБА_1
до: відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції
про: визнання нечинним рішення та зобов'язання вчинити дії
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява ОСОБА_1 до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції про визнання нечинним рішення та зобов'язання вчинити дії.
У позовній заяві позивач просить суд:
- визнати нечинним рішення державного реєстратора відділу державної реєстрації ЮО та ФОП реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції про залишення документів, надісланих до відділу державної реєстрації ЮО та ФОП реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції ОСОБА_1 18.12.2014 року (отримано уповноваженим 25.12.2014 року ) без розгляду (повідомлення № 53 від 29.12.2014 року);
- зобов'язати державного реєстратора відділу державної реєстрації ЮО та ФОП реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції розглянути документи, подані ОСОБА_1 18.12.2014 року (копії знаходяться в матеріалах реєстраційної справи ТОВ "Екран-сервіс", 13316101), вчинити дії, що передбачені ст. 19 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" та прийняти відповідне рішення.
Ознайомившись з позовною заявою та доданими матеріалами, вважаю, що зазначена позовна заява підлягає залишенню без руху з наступних підстав.
Статтею 6 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) передбачено право на звернення до адміністративного суду. За вимогами статей 104, 105 КАС України відповідний позов пред'являється до адміністративного суду у формі письмової позовної заяви, яка повинна відповідати загальним вимогам, що встановлені статтею 106 цього Кодексу.
Норми статті 106 КАС України не містять виключень і поширюють на всі випадки звернення до суду з позовною заявою, у зв'язку з чим недотримання положень цієї статті свідчить про невідповідність позовної заяви вимогам Закону.
Зокрема, встановлено, що всупереч п. 2 ч. 1 ст. 106 КАС України в позовній заяві не зазначено повне ім'я позивача, а саме не вказано його повного імені та по батькові.
Крім того, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 106 КАС України, у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
З матеріалів позовної заяви вбачається, що ОСОБА_1 визначено в якості відповідача відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції, тоді як усі позовні вимоги позивачем заявлені до державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", державний реєстратор - посадова особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. Дії або бездіяльність державного реєстратора можуть бути оскаржені до суду у порядку, встановленому законом ( ч. 2 ст. 53 цього Закону).
Так, зі змісту позовної заяви слідує, що рішення, яке оскаржує позивач про залишення документів без розгляду (повідомлення № 53 від 29.12.2014р.) прийняте саме державним реєстратором відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції, який є відповідальною особою у сфері державної реєстрації.
Відтак зміст заявлених ОСОБА_1 позовних вимог не відповідає викладеним обставинам та суб'єктному складу осіб яким належить відповідати за вказаним адміністративним позовом (відповідачів), оскільки фактично стосується державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції, який у позовній заяві не визначений стороною у справі. Отже, позивачу необхідно уточнити особу (відповідача) до якої звернуті позовні вимоги та яка має відповідати за даним адміністративним позовом.
Таким чином прийняття судом до розгляду позовної заяви ОСОБА_1 за наявності вищенаведених недоліків в подальшому може значно ускладнити судовий розгляд справи та істотно вплинути на строки її вирішення.
Згідно з ч. 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
З огляду на викладене позовну заяву ОСОБА_1 належить залишити без руху з наданням особі, яка її подала, строку для усунення виявлених судом недоліків.
Керуючись статтею 108 КАС України, -
УХВАЛИВ:
1. Позовну заяву ОСОБА_1 до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Вінницького міського управління юстиції про визнання нечинним рішення та зобов'язання вчинити дії залишити без руху.
2. Надати позивачу (особі, що звернулася із позовною заявою) строк для усунення недоліків, зазначених у мотивувальній частині ухвали, протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
3. Копію ухвали направити особі, що звернулася із позовною заявою.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Слободонюк Михайло Васильович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.07.2015 |
Оприлюднено | 08.07.2015 |
Номер документу | 46049723 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Слободонюк Михайло Васильович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні