Постанова
від 10.06.2015 по справі 805/59/15-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 червня 2015 р. Справа № 805/59/15-а

приміщення суду за адресою: 84112, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 2

Донецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Хохленкова О.В.

суддів Христофорова А.Б., Кошкош О.О.

розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державного підприємства «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств» до Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України, третя особа Державне підприємство «Об'єднана компанія «Укрвуглереструктурізація», про визнання бездіяльності неправомірною та стягнення не отриманих коштів, -

ВСТАНОВИВ:

Державне підприємство «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств» (далі по тексту - позивач) звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовом до Міністерства фінансів України Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, Державної казначейської служби України, третя особа Державне підприємство «Об'єднана компанія «Укрвуглереструктурізація» про визнання бездіяльності неправомірною та стягнення не отриманих коштів.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що станом на 01.12.2014 року загальна сума заборгованості по заробітній платі головного розпорядника бюджетних коштів - Міністерства енергетики та вугільної промисловості України перед позивачем складає 51084003,14 грн.

05.06.2015 року через канцелярію суду позивач надав уточнення своїх позовних вимог та просив зобов'язати Мінфін України профінансувати виплату державної підтримки на суму 347 988 грн. та стягнути з Міністерства енергетики та вугільної промисловості України заборгованість у зв'язку з відсутністю фінансування в розмірі 347988,60 грн.

Таким чином, загальна сума яку позивач просить стягнути з відповідача складає 51431991,74 грн.

Позивач неодноразово звертався до Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, до Державної казначейської служби України, до Президента України, до голови служби безпеки України та до Генерального прокурора України з метою спонукати розпорядника бюджетних коштів до виплати заборгованості із заробітної плати. Але зі сторони суб'єктів владних повноважень, в компетенції яких знаходяться питання перерахування бюджетних коштів для виплати заробітної плати, ніяких кроків зроблено не було.

Просив визнати неправомірною бездіяльність Міністерства фінансів України відносно не прийняття заходів з фінансування державної підтримки, визнати неправомірною бездіяльність Міністерства енергетики та вугільної промисловості України у зв'язку з неперерахуванням коштів для завершення реорганізації, зобов'язати Міністерство фінансів України профінансувати виплату державної підтримки в сумі 51431991,74 грн. та стягнути вказану суму з Міністерства енергетики та вугільної промисловості України.

Позивач в судове засідання не з'явився. Був повідомлений належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи. Надав суду заяву про розгляд справи в порядку письмового провадження.

Вимоги, викладені в адміністративному позові підтримав у повному обсязі, надав пояснення аналогічні змісту позовних вимог, у зв'язку з чим просив позовні вимоги задовольнити.

Представник Міністерства енергетики та вугільної промисловості України (відповідач 1) в судове засідання не з'явився. Був повідомлений належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи. Надав суду клопотання про розгляд справи в його відсутність. Проти задоволення позову заперечував, надавши письмові заперечення в яких вказав що згідно з наказом Міненерговугілля від 15.05.2014 року № 358 було припинено діяльність ДП «Донвуглереструктуризація»(код ЄДРПОУ 32442610), ДП «Луганськвуглереструктуризація» (код ЄДРПОУ 32449970), ДП «ЦЗК «Вуглеторфреструктуризація» (код ЄДРПОУ 32112705) шляхом їх об'єднання - приєднання до новоствореного цим же наказом Державного підприємства «Об'єднана компанія «Укрвуглереструктуризація» ( код ЄДРПОУ 39244468). Також, на базі ДП «Донвуглереструктуризація» створено відокремлений підрозділ «Донецька виконавча дирекція з ліквідації шахт» Державного підприємства «Об'єднана компанія «Укрвуглереструктуризація» (код ЄДРПОУ 39257786) та перереєстровано його за адресою 853323, Донецька область, м.Димитрів, вул..Артема, 36.

Відповідно до інформації Управління бухгалтерського обліку та звітності Міненерговугілля станом на 01.01.2015 року за бюджетною програмою КПКВК 1101070 «Реструктуризація вугільної та торфодобувної промисловості» ДП «Донвуглереструктуризація» профінансовано в сумі 102036000,50 грн., що становить 100% від планових показників.

Що стосується можливості фінансування ДП «Донвуглереструктуризація» яке залишилося на непідконтрольній України території то відповідач 1 посилається на постанову КМУ від 07.11.2014 року № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганській областей», згідно з якої державна підтримка вугільної галузі надається підприємствам, які зареєстровані та провадять свою діяльність на контрольованій Україною території.

На цих підставах в позові просив відмовити (т.1а.с.81-84, т.12 а.с.12-15)

Представник Міністерства фінансів України (відповідач 2) в судове засідання не з'явився. Був повідомлений належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи. Надав суду клопотання про розгляд справи в його відсутність Проти задоволення позову заперечував, надавши письмові заперечення в яких вказав що згідно з постановою КМУ від 07.11.2014 року № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганській областей», згідно з якої державна підтримка вугільної галузі надається підприємствам, які зареєстровані та провадять свою діяльність на контрольованій Україною території.

В позові просив відмовити (т.12 а.с.7-9).

Представник Державної казначейської служби України (відповідач 3) в судове засідання не з'явився. Був повідомлений належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи. Заяв про поважність причин неявки до суду не надав. Заперечень проти позову не надав.

Представник третьої особи Державного підприємства «Об'єднана компанія «Укрвуглереструктуризація» в судове засідання не з'явився. Був повідомлений належним чином про дату, час та місце судового розгляду справи. Надав суду заяву про розгляд справи в його відсутність. Також надав суду заперечення проти позову в яких вказує, що він хоча і є правонаступником позивача, але ніяким чином не порушував права позивача пов'язані з виплатою заробітної плати.

Дослідивши подані сторонами докази, з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Позивач - Державне підприємство Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств (скорочене найменування ДП «ДОНВУГЛЕРЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ») є юридичною особою, код ЄДРПОУ 32442610 (т.1 а.с.12-13).

Відповідно до п.4.2 статуту ДП Донецької обласної дирекції з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств майно підприємства є державної власністю та джерелом формування майна є кошти Державного бюджету України, які виділяються уповноваженим органом управління бюджетних коштів (т.1 а.с.17-32).

Згідно з наказом № 99 від 02.04.2010 року Міністерства вугільної промисловості України було припинено реорганізацію шляхом приєднання до державного підприємства «Укрвуглеторфреструктурізація» державних підприємств «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств (ДП «Донвуглереструктурізація») Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств (ДП «Обласна дирекція «Луганськвуглереструктурізація», Центрально - Західна компанія «Вуглеторфреструктурізація» (т.1 а.с.33-34).

Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 358 від 15.05.2014 року діяльність ДП Донецької обласної дирекції з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств» припинено шляхом реорганізації - приєднання до ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація».. Пунктом 9 цього наказу встановлено звершити до 31.12.2014 року заходи з реорганізації підприємства (т.1 а.с.35).

Відповідно до ч.2 ст.33 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» юридична особа є такою, що припинилася з дати внесення до Єдиного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

Оскільки в Держаному реєстрі запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи ДП Донецької обласної дирекції з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств відсутній, то це підприємство є належним позивачем.

Згідно даних про заборгованість по заробітній платі по ДП Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств за серпень - листопад 2014 року загальна сума заборгованості складає 51084003,14 грн. (а.с.55-60).

Листами № 2/19-3210/1 від 25.07.2014 року та № 2/19-3625 від 26.08.2014 року Міністерство енергетики та вугільної промисловості України запропонувало надати інформацію із заборгованості з заробітної плати (а.с.52-53).

Листом № 01/1140 від 26.08.2014 року позивач надав інформацію про недофінансування підприємства з боку міністерства за серпень 2014 року в розмірі 9020,5 тис. грн.. (а.с.51).

Листом № 17/1151 від 12.09.2014 року позивач повідомив міністра про недофінансування підприємства з боку міністерства по КВЕД 2610 становить 7501,3 тис. грн.. (а.с.50).

Листом № 01-13/1160 від 23.09.2014 року позивач звернувся до Головного управління Державної казначейської служби України в Донецькій області за сприянням в перерахуванні заробітної плати (а.с.38-39).

Листом № 01-13/1159 від 23.09.2014 року позивач звернувся до Голови Державної казначейської служби України за сприянням в перерахуванні заробітної плати (а.с.40-41).

Листом № 01-07-09/1165 від 23.09.2014 року позивач звернувся до Голови СБУ за сприянням в перерахуванні заробітної плати (а.с.49).

Листом № 01-07-09/1163 від 23.09.2014 року позивач звернувся до Президента України за сприянням в перерахуванні заробітної плати (а.с.48).

Листом № 01-07-09/1164 від 23.09.2014 року позивач звернувся до Генерального прокурора України за сприянням в перерахуванні заробітної плати (а.с.47).

Листом № 2/34-4866 від 17.11.2014 року Міністерство енергетики та вугільної промисловості України проінформувало позивача про те, що згідно з п.2 Тимчасового порядку фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 року № 595, у населених пунктах Донецької області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, видатки з державного бюджету здійснюються лише після повернення згаданої території під контроль органів державної влади (а.с.42).

Листом № 2/34-4691 від 05.11.2014 року Міністерство енергетики та вугільної промисловості України проінформувало позивача про те, що відповідно до листа Міністерства фінансів України від 27.10.2014 року № 31-06310-06-5/27448 Міністерству енергетики та вугільної промисловості України запропоновано зупинити фінансування підприємств які знаходяться на територіях не підконтрольних української владі. Також постановою правління НБУ «Про зупинення здійснення фінансових операцій» від 06.08.2014 року № 466 призупинено казначейське обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних кошів та інших клієнтів на території, яка не контролюється українською владою (а.с.44).

Відповідно до ст.22 Бюджетного кодексу України головним розпорядником бюджетних коштів виключно по бюджетним призначенням, передбаченим законом про Державний бюджет України, можуть бути Міністерства, які входять до складу Кабінету Міністрів України.

Головним розпорядником бюджетних коштів при реорганізації підприємства ДП «Донвуглереструктурізація» є Міністерство енергетики та вугільної промисловості України.

Згідно відомостей про заборгованість по заробітної платі по ДП «Донвуглереструктурізація» за серпень - листопад 2014 року ця заборгованість становить 51084003,14 грн. (т.1 а.с.55-60).

Ця заборгованість підтверджується розрахунковими листами робітників підприємства:

- вугільного складу ш.Октябрьска (т.1 а.с.142-155);

- ш.Октябрьская (т.1 а.с.157-190);

- ш.Октябрьская (т.1 а.с.192-250в);

- ш.Октябрьская (т.2 а.с.1-250в);

- ш.Октябрьская (т.3 а.с.1-40);

- договірників (т.3 а.с.41-44);

- вугільного складу ш.Советская (т.3 а.с.45-55)

- ш.Новогродівська (т.3 а.с.56-83);

- ш.Новогродівська (т.3 а.с.84-112);

- ш.Новогродівська (т.3 а.с.113-139);

- дирекції (т.3 а.с.140-170);

- вугільного складу ш.Красногвардейської (т.3 а.с.171-191);

- вугільного складу ш.Горняк (т.3 а.с.192-208);

- дільниці заміру газу (т.3 а.с.209-224)

- ш.Новогродівська (т.3 а.с.225-250ж);

- ш.Кочігарка (т.4 а.с.1-10);

- ш.Ізотова (т.4 а.с.11-19);

- ш.Кіндратівка (т.4 а.с.20-30);

- ш. ім..Артема (т.4 а.с.31-34);

- ш. ім..Артема ГГК (т.4 а.с.35-37);

- дирекції Горлівської ДВПЛШ (т.4 а.с.94-119, 176-249, т.5 а.с.1-119);

- розрахунком заборгованості з заробітної плати по Шахтарської ДВПЛШ (т.5 а.с.120-187);

- ш. ім..Артема вугільний склад (т.5 а.с.188-202);

- ш.Червоний профінтерн вугільний склад (т.5 а.с.203-250, т.6 а.с.1-250, т.7 а.с.1-250, т.8 а.с.1-250, т.9 а.с.1-30);

- ш.Червоний профінтерн (т.9 а.с.31-191);

- шахта ОСОБА_1 (т.9 а.с.192-250, т.10 а.с.1-249);

- шахта Нова (т.11 а.с.1-19);

- шахта ім.Ю.О.Гагаріна (т.11 а.с.20-249, т.12 а.с.1-3);

- заборгованість по лікарняним за рахунок ФСС з ТВП (т.4 а.с.38-93);

- заборгованість по лікарняним за рахунок ФСС з ТВП (т.4 а.с.120-175).

- Шахтарська дирекція з виконання проектів ліквідації шахт (т.12 а.с.29-80).

Згідно з планом використання бюджетних коштів на 2014 рік від 12.03.2014 року погодженим з Міністерством енергетики та вугільної промисловості України 14.03.2014 року поточні видатки становлять 400621900 грн. (т.12 а.с.176).

Згідно з планом використання бюджетних коштів на 2014 рік від 12.03.2014 року погодженим з Міністерством енергетики та вугільної промисловості України 14.03.2014 року капітальні видатки становлять 50459600 грн. (т.12 а.с.175).

Відповідно до довідки № 1 про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2014 рік від 26.03.2014 року, яка була погоджена з Міністерством енергетики та вугільної промисловості України 27.03.2014 року було зменшено бюджетне фінансування з поточних видатків на 17815000 грн. (т.12 а.с.173).

Відповідно до довідки № 2 про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2014 рік від 30.04.2014 року, яка була погоджена з Міністерством енергетики та вугільної промисловості України 30.04.2014 року було зменшено бюджетне фінансування з поточних видатків на 76810400 грн. (т.12 а.с.171).

Відповідно до довідки № 3 про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2014 рік від 30.04.2014 року, яка була погоджена з Міністерством енергетики та вугільної промисловості України 30.04.2014 року було зменшено бюджетне фінансування з капітальних видатків на 15760000 грн. (т.12 а.с.170).

На теперішній час заборгованість з заробітної плати в сумі 51431991,74 грн. позивачу не сплачена.

Згідно із ч.1 ст..43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.

Відповідно до ч.4 ст.43 Конституції України, кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.

Частиною 7 цієї ж статті 43 Конституції України закріплено право на своєчасне одержання винагороди за працю та про захист законом.

Згідно зі ст..115 КЗпП України, заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні у строки, встановлені колективним договором або нормативно актом роботодавця, погодженим з виборним органом первинної профспілкової організації чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом, але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.

Відповідно до ст..24 Закону України «Про оплату праці» встановлює також що заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні у строки, встановлені колективним договором або нормативним актом роботодавця, погодженим з виборним

органом первинної профспілкової організації чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом, але не рідше двох разів на місяць через

проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.

Суми заборгованості по заробітної плати та обов'язок фінансування підприємства позивача по суті, відповідачами не заперечуються.

Щодо заперечень відповідачів та посилання їх на постанову Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 року № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської області» суд зазначає наступне.

Згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» від 02.09.2014 року № 1669, період проведення антитерористичної операції - час між датою набрання чинності Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року «Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України» від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Відповідно до п.5 ст.11 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» від 02.09.2014 року № 1669, Кабінету Міністрів України доручалося затвердити перелік населених пунктів на території яких здійснювалася антитерористична операція.

Відповідно до п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 року № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської області», у населених пунктах Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження ( далі - тимчасово неконтрольована територія) видатки з державного бюджету, бюджету Пенсійного фонду України та бюджетів інших фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування здійснюються лише після повернення згаданої території під контроль органів державної влади.

Постановою окружного адміністративного суду м.Києва від 11.02.2015 року по справі №826/18826/14 визнано незаконним та не чинним з моменту прийняття п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 року № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської області».

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 02.04.2015 року по цієї ж справи апеляційні скарги позивачів та відповідачів були залишені без задоволення, а постанова окружного адміністративного суду м.Києва від 11.02.2015 року було залишено без змін.

Відповідно до ч.3 ст.254 КАС України, у разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Тобто, на час розгляду даної справи п.2 постанови КМУ від 07.11.2014 року № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської області» був визнаний незаконним та не чинним.

Наказ Міненерговугілля від 25.11.2014 року № 841 «Про заходи стабілізації соціально - економічної ситуації у Донецькій та Луганській областях» яким з 28.11.2014 року припиняється виробнича та фінансово - господарська діяльність державних підприємств, що належать до сфери управління Міненерговугілля, які знаходяться у зоні здійснення антитерористичної операції та який був виданий на підставі п.2 постанови КМУ № 395, слід вважати таким який не має юридичної сили.

Але, на момент виникнення спірних правовідносин п.2 постанови КМУ від 07.11.2014 року № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської області» діяв та відповідачі які є суб'єктами владних повноважень повинні були діяти та діяли згідно з нормами цієї постанови.

Таким чином, відповідачі як державні органи виконавчої влади в даному випадку діяли в межах нормативно - правових актів, які приймав Кабінет Міністрів України та з огляду на це їх дії чи бездіяльність пов'язані з не прийняттям заходів щодо фінансування позивача не можна визнати неправомірними.

Тобто, в частині позову щодо визнання неправомірною бездіяльність відповідачів відносно не прийняття заходів щодо фінансування державної підтримки, не перерахуванням коштів для завершення реорганізації, позивачу необхідно відмовити.

Що стосується позовних вимог про зобов'язання Міністерства фінансів України профінансувати виплату державної підтримки в сумі 51431991,74 грн. та стягнути з Міністерства енергетики та вугільної промисловості України заборгованість у зв'язку з відсутністю фінансування в розмірі 51431991,74 грн. то ці позовні вимоги цілком обґрунтовані та підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.1 ст..94 КАС України якщо судове рішення ухвалено на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Згідно з ч.3 ст.94 КАС України, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Оскільки в двох вимогах немайнового характеру позивачу відмовляється, то судовий збір з ці вимоги в розмірі 73,08 грн. за кожну вимогу, а в сумі 146,16 грн., позивачу судом не повертається.

Таким чином, поверненню підлягає судовий збір в розмірі 341,04 грн. (487,20 - 146,16 = 341,04 грн.

Керуючись статтями 2, 17, 105-109, 158-163, 167, 172-177, 179, 185-186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Позовні вимоги Державного підприємства «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств» до Міністерства енергетики та вугільної промисловості України, Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України, третя особа Державне підприємство «Об'єднана компанія «Укрвуглереструктурізація» про визнання бездіяльності неправомірною та стягнення не отриманих коштів, задовольнити частково.

Зобов'язати Міністерство фінансів України профінансувати Міністерство енергетики та вугільної промисловості України виплату державної підтримки Державному підприємству «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств» в сумі 51431991,74 (п'ятдесят один мільйон чотириста тридцять одну тисячу дев'ятсот дев'яносто одну) гривню 74 копійки.

Здійснити перерахування з Міністерства енергетики та вугільної промисловості України заборгованість на користь Державного підприємства «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств» у зв'язку з відсутністю фінансування в розмірі 51431991,74 (п'ятдесят один мільйон чотириста тридцять одну тисячу дев'ятсот дев'яносто одну) гривню 74 копійки.

В решті позовних вимог відмовити.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Державного підприємства «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств» судовий збір в сумі 341 (триста сорок одну) гривню 04 копійки.

Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У випадку подання апеляційної скарги постанова,якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Головуючий суддя Хохленков О.В.

Судді Христофоров А.Б.

ОСОБА_2

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.06.2015
Оприлюднено13.07.2015
Номер документу46278621
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/59/15-а

Ухвала від 01.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Ухвала від 20.08.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Ухвала від 03.08.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 29.07.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 29.07.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 03.02.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Хохленков О.В.

Ухвала від 10.07.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Ухвала від 10.07.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Сіваченко Ігор Вікторович

Постанова від 10.06.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Хохленков О.В.

Ухвала від 24.02.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Хохленков О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні