Ухвала
від 14.03.2012 по справі 2а-191/12/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"14" березня 2012 р. Справа № 2a-191/12/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Біньковської Н.В.

при секретарі секретарі судового засідання Хоми О.В.

представників позивача - ОСОБА_1, ОСОБА_2

представників відповідача - ОСОБА_3, ОСОБА_4

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Я.К.І.В" ЛТД до Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську про скасування податкових повідомлень-рішень № НОМЕР_1, № НОМЕР_2 від 03.11.2011 р., -

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Я.К.І.В" ЛТД звернулося до суду з позовом до Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську про скасування податкових повідомлень-рішень № НОМЕР_1, № НОМЕР_2 від 03.11.2011 р.

Частиною 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що до позовної заяви додається, серед іншого, також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

За змістом вимог частини 1 і 2 статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначається Законом України "Про судовий збір".

Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 3 вказаного Закону судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.

Частиною 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" визначено, що за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду.

При визначенні характеру даного адміністративного позову суд виходить із наступного.

Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі "Щокін проти України" вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.

З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.

Таким чином, суд вважає, що звернені до суду вимоги про скасування рішень відповідача - суб'єкта владних повноважень (Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську), безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача (ТОВ "Я.К.І.В" ЛТД ), є майновими.

Із змісту позовних вимог вбачається, що позивачем оскаржується податкові повідомлення-рішення за №0001452301, №0100032303 від 03.11.2011 року, якими останньому визначено грошові зобов’язання на загальну суму 1018219,00 грн.

Втім, сплачений позивачем при поданні до суду позовної заяви судовий збір в сумі 32,19 грн. не відповідає розміру судового збору, визначеного частиною 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір", за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру (в розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат).

Таким чином, у судовому засіданні 14.03.2012 року встановлено, що провадження у справі відкрито за позовною заявою, яка не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, у зв’язку з чим встановлені недоліки позовної заяви підлягають усуненню у строк до 23 березня 2012 року шляхом подання безпосередньо до суду документу про сплату судового збору у визначеному чинним законодавством розмірі, з урахуванням раніше сплаченої суми судового збору.

На підставі наведеного, керуючись статтями 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В:

Встановити позивачу строк до 23 березня 2012 року для усунення недоліків позовної заяви шляхом подання безпосередньо до Івано-Франківського окружного адміністративного суду документа про сплату судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру у визначеному чинним законодавством розмірі та його сплати за належними платіжними реквізитами.

Роз’яснити позивачу, що наслідком не усунення вказаних недоліків позовної заяви у строк, встановлений судом, є залишення позовної заяви без розгляду на підставі пункту 7 частини 1 статті 155 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя Біньковська Н.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.03.2012
Оприлюднено14.07.2015
Номер документу46290873
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-191/12/0970

Ухвала від 18.01.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Постанова від 26.07.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Ухвала від 14.03.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Ухвала від 13.03.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кошіль В.В.

Ухвала від 23.01.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Кушнерик М.П.

Постанова від 26.07.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Ухвала від 18.01.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні