У Х В А Л А
6 липня 2015 року м. Київ
Колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у складі:
судді-доповідача Кривенди О.В.,
суддів: Волкова О.Ф., Терлецького О.О., -
розглянувши заяву Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби України - Центрального офісу з обслуговування великих платників (далі - МГУ ДФС) про перегляд Верховним Судом України судового рішення в адміністративній справі за позовом відкритого акціонерного товариства «Мостобуд» до МГУ ДФС, за участю прокуратури міста Києва, про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
в с т а н о в и л а:
Окружний адміністративний суд міста Києва постановою від 7 лютого 2011 року, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 1 червня 2011 року, позов задовольнив.
Вищий адміністративний суд України ухвалою від 18 березня 2015 року ці судові рішення залишив без змін.
Не погоджуючись із зазначеною ухвалою, МГУ ДФС 23 червня 2015 року звернулося до Верховного Суду України із заявою про її перегляд з підстави, передбаченої пунктом 1 частини першої статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС).
У заяві МГУ ДФС посилається на неоднакове застосування судом касаційної інстанції положень пункту 5.1, підпункту 5.2.1 пункту 5.2, підпункту 5.3.9 пункту 5.3 статті 5 Закону України від 28 грудня 1994 року № 334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств», підпунктів 7.4.1, 7.4.5 пункту 7.4 статті 7 Закону України від 3 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» (чинних на час виникнення спірних відносин), статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
На обґрунтування заяви додано копію ухвали Вищого адміністративного суду України від 26 березня 2014 року (справа № К/9991/26540/11), яка, на думку МГУ ДФС, підтверджує неоднакове застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах.
Проте аналіз зазначених судових рішень не дає підстав для висновку про наявність неоднакового застосування судом норм матеріального права, оскільки прийняття різних за змістом судових рішень зумовлено різними фактичними обставинами, які були встановлені під час розгляду цих справ, перевірка правильності встановлення яких не входить до компетенції Верховного Суду України.
Як убачається із самої заяви, наведені в ній доводи щодо помилковості висновків касаційного суду у цій справі фактично зводяться до правової оцінки обставин у справі та дослідження доказів.
Крім того, надане для порівняння рішення не містить іншого, ніж в оскаржуваному рішенні, тлумачення норм матеріального права, про які йдеться у заяві МГУ ДФС.
Зазначене дає підстави для висновку про необґрунтованість поданої МГУ ДФС заяви.
За таких обставин колегія суддів не вбачає необхідності у відкритті провадження про перегляд справи.
Враховуючи викладене та керуючись статтями 235-240 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України
у х в а л и л а:
Відмовити у допуску до провадження справи за позовом відкритого акціонерного товариства «Мостобуд» до Міжрегіонального головного управління Державної фіскальної служби України - Центрального офісу з обслуговування великих платників, за участю прокуратури міста Києва, про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень за заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 18 березня 2015 року.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя-доповідач О.В. Кривенда Судді: О.Ф. Волков О.О. Терлецький
Суд | Верховний Суд України |
Дата ухвалення рішення | 06.07.2015 |
Оприлюднено | 10.07.2015 |
Номер документу | 46449586 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Верховний Суд України
Кривенда О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні