Ухвала
від 01.07.2015 по справі 807/2934/14
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про вiдстрочення i розстрочення виконання, змiна чи встановлення способу i порядку виконання судового рішення

01 липня 2015 рокум. Ужгород№ 807/2934/14

Суддя Закарпатського окружного адміністративного суду Скраль Т.В., розглянувши в порядку письмового провадження заяву про встановлення порядку і способу виконання постанови Закарпатського окружного адміністративного суду від 27.10.2014 року в адміністративній справі № 807/2934/14 за позовною заявою Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Ужгороді Закарпатської області до Державного закладу "Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція" про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

29 травня 2015 року Головне управління Державної казначейської служби України у Закарпатські області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду із заявою про встановлення порядку і способу виконання постанови Закарпатського окружного адміністративного суду від 27.10.2014 року в адміністративній справі № 807/2934/14 за позовом Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Ужгороді Закарпатської області до Державного закладу "Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція" про стягнення заборгованості.

Дана заява обґрунтовується тим, що у провадженні Закарпатського окружного адміністративного суду перебувала справа № 807/2934/14 за позовом Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м.Ужгороді Закарпатської області. Рішенням Закарпатського окружного адміністративного суду від 27.10.2014 року у справі №807/2934/14 стягнено з Державного закладу „Закарпатська обласна санітарно - епідеміологічна станція" на користь відділення Фонду 90349,44грн. капіталізованих платежів. Видано виконавчий лист для примусового виконання рішення суду, який був надісланий для виконання Головному управлінню Державної казначейської служби України у Закарпатській області

В процесі виконання виконавчого документу Головним управлінням Казначейства встановлено обставини, які ускладнюють його виконання, оскільки відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я № 176-0 21.09.2012 «Про ліквідацію бюджетних установ і організацій, що належать до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України» Державний заклад «Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція» 04 грудня 2013 року подав до Головного управління Казначейства заяви про закриття рахунків та такі були закриті останнім. На підставі вищенаведеного, враховуючи наявність обставин, що ускладнюють виконання судового рішення, з метою забезпечення належного виконання судового рішення, необхідно встановити спосіб і порядок виконання рішення Закарпатського окружного адміністративного суду від 27 жовтня 2014 року по справі № 807/2934/14.

В судове засідання сторони не з'явилися, однак 01.07.2015 року подали до суду заяви про розгляд справи без їх участі.

Згідно з ч.2 ст.263 КАС України неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Розглянувши подані сторонами документи та матеріали справи, всебічно та повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи на яких ґрунтуються подана заява, об'єктивно оцінивши докази, суд приходить до висновку про те, що заява про зміну способу та порядку виконання судового рішення підлягає до задоволення з наступних підстав.

Судом встановлено, що Постановою Закарпатського окружного адміністративного суду від 27 жовтня 2014 року задоволено повністю позов та постановлено стягнути з Державного закладу «Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція» (код ЄДРПОУ 01992185) на користь позивача суму капіталізованих платежів в розмірі 90349,44 грн.

15 грудня 2014 року Закарпатським окружним адміністративним судом стягувачу - Відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м.Ужгороді Закарпатської області видано виконавчий лист № 807/2934/14/2014р. про стягнення з Державного закладу «Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція» (код ЄДРПОУ 01992185) на користь позивача суми капіталізованих платежів в розмірі 90349,44 грн.

Відповідно до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03 серпня 2011 р. № 845 «Про затвердження Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників» рішення про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами Казначейства у порядку черговості надходження таких документів.

02 березня 2015 року стягувач відповідно до п. 6 та п. 24 Порядку № 845, звернувся із заявою до Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області разом з вищезгаданим виконавчим листом.

Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я № 176-0 21.09.2012 «Про ліквідацію бюджетних установ і організацій, що належать до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України» Державний заклад «Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція» 04 грудня 2013 року подав до Головного управління Казначейства заяви про закриття рахунків, ( а.с. 79).

04 грудня 2013 року Головним управлінням казначейства закрито рахунки, відкриті на ім'я Державного закладу «Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція» ( а.с.79-84).

Головне управління Державної казначейської служби у Закарпатській області листами від 04.03.2015 № 15-08/74-1402 та від 27.04.2015 № 15-08/122-2407 звернулося до боржника - Державного закладу «Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція» про надання інформації щодо вжитих заходів по виконанню виконавчого листа № 807/2934/14/2014р, виданого 15 грудня 2014 року, ( а.с. 85,89).

Листами від 12.03.2015 № 5/01 та від 12.05.2015 № 8/22 (копії додаються) Державний заклад «Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція» повідомив про перебування на завершальній стадії процедури ліквідації без правонаступника та неодноразове звернення до Держсанепідслужби України та МОЗ України про необхідність додаткового фінансування на покриття незареєстрованої кредиторської заборгованості по капіталізованим виплатам, (а.с. 87-88,90-91).

Частиною 2 ст. 263 КАС України передбачено право суду у виняткових випадках відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення. Підставою для застосування правил цієї статті є обставини, що ускладнюють його виконання або роблять неможливим.

Частиною 2 ст. 263 КАС України передбачено право суду у виняткових випадках відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення. Підставою для застосування правил цієї статті є обставини, що ускладнюють його виконання або роблять неможливим.

Умови і порядок виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню у разі невиконання їх у добровільному порядку, передбачені Законом України "Про виконавче провадження" від 21.04.1999 року № 606-ХІV (зі змінами та доповненнями), відповідно до ст.33 якого за наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, державний виконавець за власною ініціативою або за заявою сторін, а також самі сторони мають право звернутися до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про відстрочку або розстрочку виконання, а також встановлення чи про зміну способу і порядку виконання. Рішення про відстрочку або розстрочку виконання, встановлення чи зміну способу і порядку виконання повинно бути прийнято у 10-денний строк і може бути оскаржено у встановленому порядку. По інших рішеннях відстрочка або розстрочка виконання, встановлення чи зміна способу і порядку виконання не допускаються.

Із системного аналізу вищенаведених законодавчих приписів вбачається, що підставою для встановлення способу і порядку виконання судового рішення є обставини, що роблять виконання судового рішення неможливим.

Таким чином, судом встановлено, що в процесі виконання виконавчого документа державним виконавцем, можуть виникнути обставини, що перешкоджають або ускладнюють примусове виконання рішення суду.

Згідно п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2013 року № 681 "Деякі питання діяльності Міністерства охорони здоров'я та Державної санітарно -епідеміологічної служби" дозволено Міністерству охорони здоров'я використання залишків бюджетних коштів спеціального фонду для проведення розрахунків, пов'язаних із завершенням ліквідації закладів та установ санітарно - епідеміологічної служби.

У відповіді, наданій відділенню Фонду листом від 29.08.2014 року за № 1004/01 Заступник директора - Голова ліквідаційної комісії ДЗ „Закрпатська облСЕС" повідомила, що при належному фінансуванні з Державної Санітарно - епідеміологічної Служби України Державна установа "Закарпатський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України" включить до списку кредиторів першої черги, тобто буде виконувати рішення суду по стягненню на користь відділення Фонду 90349,44грн. капіталізованих платежів, ( а.с. 106)

На перевірку вказаних доводів, судом встановлено, що Згідно п.4 Постанови КМУ № 681, ДКСУ в установленому порядку забезпечує перерахування на підставі платіжних доручень ліквідаційних комісій для проведення розрахунків, пов'язаних із завершенням ліквідації закладів та установ Державної СЕС.

Згідно наказу МОЗ України "Про ліквідацію бюджетних закладів, установ і організацій, що належать до сфери управління Міністерства охорони здоров'я України" від 21 вересня 2012 року № 176-о ДЗ "Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція" ліквідовується без правонаступника.

Враховуючи вищевикладені норми статей, а також те, що ГУДКСУ закрито рахунки, відкриті на ім'я Державного закладу "Закарпатська обласна санітарно - епідеміологічна станція" для виконання вищезазначеного рішення суду та виконавчого листа, суд приходить до переконливого висновку, що в даному випадку заяву Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатські області про встановлення порядку і способу виконання постанови Закарпатського окружного адміністративного суду від 27.10.2014 року в адміністративній справі № 807/2934/14 - слід задовольнити та борг повинна погашати Державна установа "Закарпатський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України" (код ЄДРПОУ 38475462, п.і. 88000, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Собранецька, буд. 96.

На підставі наведеного та керуючись ст.ст. 160, 165, 263 КАС України , суд -

У Х В А Л И В:

1.Заяву Головне управління Державної казначейської служби України у Закарпатські області пр встановлення способу і порядку виконання постанови Закарпатського окружного адміністративного суду від 27.10.2014 року в адміністративній справі № 807/2934/14 за позовом Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Ужгороді Закарпатської області до Державного закладу "Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція" про стягнення заборгованості - задовольнити.

2. Змінити спосіб і порядок виконання судового рішення по справі № 807/2934/14 за позовною заявою Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Ужгороді Закарпатської області до Державного закладу "Закарпатська обласна санітарно-епідеміологічна станція" про стягнення заборгованості шляхом стягнення з Державної установи "Закарпатський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України" (код ЄДРПОУ 38475462, юридична адреса: п.і. 88000, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Собранецька, буд. 96) на користь Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м. Ужгороді Закарпатської області 90349,44 ( дев'яносто тисяч триста сорок дев'ять грн., 44 коп.) грн. капіталізованих платежів.

3. Ухвала суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з ч.3 ст. 160 цього Кодексу , або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя ОСОБА_1

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.07.2015
Оприлюднено15.07.2015
Номер документу46476044
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/2934/14

Ухвала від 21.12.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 20.10.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Хобор Романа Богданівна

Ухвала від 01.07.2015

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Постанова від 27.10.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 03.10.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 06.10.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 15.09.2014

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні