Копія
Справа № 822/1383/15
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 липня 2015 року м. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд
в складі:головуючого-суддіОСОБА_1 при секретаріОСОБА_2 за участі:представників сторін розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Дунаєвецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області до сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко" про підтвердження обгрунтованості умовного адміністративног арешту майна, -
ВСТАНОВИВ:
Дунаєвецька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Хмельницькій області звернулась до суду з поданням, в якому просить підтвердити обґрунтованість умовного адміністративного арешту майна сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко".
В обґрунтування подання зазначає, що посадовою особою Дунаєвецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області було прийнято рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко" у зв'язку з відмовою у допуску посадових осіб податкового органу до проведення перевірки.
Представник заявника в судовому засіданні просив подання задовольнити.
Представник відповідача щодо задоволення подання заперечив, оскільки предмет спору відсутній. Вказав про те, що на дату отримання наказу про проведення перевірки у кооперативу були вилучені усі документи, тому у її проведенні було відмовлено. Також зазначив, що слідчий суддя погодився в разі проведення перевірки надати документи для її проведення, тому кооператив звернувся листом до податкового органу про гарантування допуску посадових осіб до перевірки.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що подання підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що сільськогосподарський виробничий кооператив "Віньковецьке молоко" зареєстрований як юридична особа.
10.04.2015 року Дунаєвецькою об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Хмельницькій області було прийнято наказ №53 "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко".
14.04.2015 року посадовими особами позивача на підставі вищезазначеного наказу та направлень №47-48 від 10.04.2014 року було здійснено вихід за юридичною адресою сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко".
У зв'язку з відмовою (після ознайомлення з наказом про проведення перевірки) у допущенні працівників податкового органу для проведення перевірки посадовими особами податкового органу було складено відповідний акт від 14.04.2015 року № 8/2200/36745761.
15.04.2015 року в.о. начальника Дунаєвецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області було винесено рішення про застосування умовного адміністративного арешту майна платника податків - сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко" на підставі п.94.2 ст. 94 ПК України.
Суд звертає увагу на те, що відповідно до п. 16.1.9 ст. 16 ПК України платник податків зобов'язаний не перешкоджати законній діяльності посадової особи контролюючого органу під час виконання нею службових обов'язків та виконувати законні вимоги такої посадової особи.
Згідно з п. 81.2 ст. 81 ПК України у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки складається акт, який засвідчує факт відмови.
Порядок застосування адміністративного арешту майна платника податків передбачено ст. 94 ПК України. Так, відповідно до п.94.1 ст.94 ПК України адміністративний арешт майна платника податків є винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов'язків, визначених законом.
Згідно з п.94.2.3 ПК України арешт майна може бути застосовано, якщо платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу.
Відповідно до п.94.5 ст.94 ПК України арешт майна може бути повним або умовним.
Умовним арештом майна визнається обмеження платника податків щодо реалізації прав власності на таке майно, який полягає в обов'язковому попередньому отриманні дозволу керівника відповідного контролюючого органу на здійснення платником податків будь-якої операції з таким майном. Зазначений дозвіл може бути виданий керівником контролюючого органу, якщо за висновком податкового керуючого здійснення платником податків окремої операції не призведе до збільшення його податкового боргу або до зменшення ймовірності його погашення.
Відповідно до п.94.6 ст.94 ПК України керівник контролюючого органу (його заступник) за наявності однієї з обставин, визначених у пункті 94.2 цієї статті, приймає рішення про застосування арешту майна платника податків.
Згідно з п.94.10 ст.94 ПК України арешт на майно може бути накладено рішенням керівника контролюючого органу (його заступника), обґрунтованість якого протягом 96 годин має бути перевірена судом.
Перевіривши обставини, передбачені ст.94 ПК України, які стали підставою для прийняття рішення про застосування умовного адміністративного арешту, та дотримання порядку його застосування, суд вважає, що таке рішення є правомірним, оскільки судом встановлено, що відповідачем не були допущені до проведення документальної позапланової виїзної перевірки посадові особи Дунаєвецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області.
Також суд звертає увагу на те, що згідно з п.п.94.19.3 п.94.19 ст.94 ПК України припинення адміністративного арешту майна платника податків здійснюється у зв'язку з усуненням платником податків причин застосування адміністративного арешту.
Враховуючи наведене, подання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 11, 69-71, 86, 158-163, 183-3, 254 КАС України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Подання задовольнити.
Підтвердити обґрунтованість рішення Дунаєвецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області від 15.04.2015 року про застосування умовного адміністративного арешту майна сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко" (код ЄДРПОУ 36745761).
Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.
Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.
Повний текст постанови виготовлено 10 липня 2015 року
Суддя /підпис/ОСОБА_1 "Згідно з оригіналом" Суддя ОСОБА_1
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.07.2015 |
Оприлюднено | 17.07.2015 |
Номер документу | 46550608 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Данилюк У.Т.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні