Ухвала
від 02.07.2015 по справі б11/314-07/3/22/19/24
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. С. Петлюри (Комінтерну), 16 тел. 235-24-26

УХВАЛА

"02" липня 2015 р. Справа № Б11/314-07/3/22/19/24

За заявою Приватного підприємства «Інна»

до боржника Державного підприємства «Сорокотязьке»

про банкрутство

Суддя Лутак Т.В.

Представники:

від Приватного підприємства «Інна»: не з'явилися

від Державного підприємства «Сорокотязьке»: не з'явилися

від ліквідатора: Сінєльніков В.В.

від Головного управління юстиції у Київській області: Єкименко Н.В.

від Приватного сільськогосподарського підприємства «Агрофірма «Світанок»: не з'явилися

від Білоцерківської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Київській області: не з'явилися

від Публічного акціонерного товариства «Автокразбанк»: не з'явилися

від Міністерства аграрної політики та продовольства України: не з'явилися

Обставини справи:

У провадженні господарського суду Київської області знаходиться справа № Б11/314-07/3/22/19/24 за заявою Приватного підприємства «Інна» до боржника Державного підприємства «Сорокотязьке» про банкрутство.

Ухвалою господарського суду Київської області від 10.09.2007 порушено провадження у даній справі та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів.

Ухвалою підготовчого засідання господарського суду Київської області від 10.01.2008 зобов'язано заявника подати до офіційного друкованого органу оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство Державного підприємства «Сорокотязьке».

На виконання вимог ухвали підготовчого засідання господарського суду Київської області від 10.01.2008 заявник розмістив у офіційному друкованому органі - газета «Голос України» від 24.01.2008 № 13 (4263) оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство боржника - Державного підприємства «Сорокотязьке».

Ухвалою попереднього засідання господарського суду Київської області від 18.11.2009 затверджено реєстр вимог кредиторів Державного підприємства «Сорокотязьке».

Ухвалою господарського суду Київської області від 10.12.2009 відкрито процедуру санації Державного підприємства «Сорокотязьке», призначено керуючим санацією арбітражного керуючого Бородія Олександра Васильовича та зобов'язано керуючого санацією здійснювати свої повноваження відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та інші повноваження, передбачені цим Законом.

Ухвалою господарського суду Київської області від 26.05.2010 затверджено план санації Державного підприємства «Сорокотязьке» та зобов'язано керуючого санацією боржника - арбітражного керуючого Бородія Олександра Васильовича подати до господарського суду звіт за результатами проведення процедури санації Державного підприємства «Сорокотязьке» відповідно до вимог ст. 21 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Постановою господарського суду Київської області 02.02.2015 визнано банкрутом Державне підприємство «Сорокотязьке» (09155, Київська область, Білоцерківський район, село Сорокотяги, вулиця Котовського, будинок 24, ідентифікаційний код - 30353167) та відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута - Державного підприємства «Сорокотязьке» арбітражного керуючого Сінєльнікова Валерія Васильовича (ліцензія серії АГ № 594769 від 16.02.2011, свідоцтво арбітражного керуючого № 296 від 25.02.2013, адреса: 02100, м. Київ, вул. Червоноткацька, 19, кв. 37, ідентифікаційний код - 2391515059), встановлено строк в два місяці від дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет для пред'явлення кредиторами вимог за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства та зобов'язано ліквідатора банкрута протягом двох тижнів по закінченню встановленого пунктом 9 постанови строку подати на затвердження до суду реєстр вимог кредиторів банкрута.

З метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, суд за допомогою автоматизованої системи «Діловодство спеціалізованого суду» 03.02.2015 здійснив офіційне оприлюднення повідомлення про визнання Державного підприємства «Сорокотязьке» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет, номер публікації якого 14154.

До господарського суду Київської області від ліквідатора банкрута надійшло клопотання № 02-01/261 від 09.04.2015 (вх. № 8632/15 від 16.04.2015) про затвердження реєстру вимог кредиторів Державного підприємства «Сорокотязьке».

Ухвалою господарського суду Київської області від 20.04.2015 розгляд справи призначено на 25.05.2015.

19.05.2015 через канцелярію господарського суду Київської області від Публічного акціонерного товариства «Київобленерго» надійшло клопотання вих. № 505 від 13.05.2015 (вх. № 11575/15 від 19.05.2015) про залучення до участі у справі правонаступника Закритого акціонерного товариства «А.Е.С. Київобленерго» - Публічне акціонерне товариство «Київобленерго» та заміну в реєстрі вимог кредиторів станом на 03.04.2015 Закритого акціонерного товариства «А.Е.С. Київобленерго» на Публічне акціонерне товариство «Київобленерго» (код ЄДРПОУ 23243188).

До господарського суду Київської області від ліквідатора банкрута надійшло клопотання № 02-01/285 від 25.05.2015 (вх. № 12167/15 від 25.05.2015) про затвердження реєстру вимог кредиторів Державного підприємства «Сорокотязьке».

Ухвалою господарського суду Київської області від 25.05.2015 призначено розгляд клопотання Публічного акціонерного товариства «Київобленерго» вих. № 505 від 13.05.2015 (вх. № 11575/15 від 19.05.2015) про залучення до участі у справі правонаступника на 11.06.2015 та відкладено розгляд справи на 11.06.2015.

05.06.2015 через канцелярію господарського суду Київської області від ліквідатора банкрута надійшло клопотання № 02-01/286 від 04.06.2015 (вх. № 13121/15 від 05.06.2015) про затвердження уточненого реєстру вимог кредиторів Державного підприємства «Сорокотязьке».

До господарського суду Київської області від Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області надійшло клопотання про заміну сторони № 8055/10/10-02-10 від 27.05.2015 (вх. № 13022/15 від 04.06.2015), у якій Білоцерківська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області просить провести заміну кредитора у справі № Б11/314-07/3/22/19 із Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області (код ЄДРПОУ 38614712) на правонаступника - Білоцерківську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області (код ЄДРПОУ 39468482).

Ухвалою господарського суду Київської області від 11.06.2015 призначено розгляд клопотання Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області № 8055/10/10-02-10 від 27.05.2015 (вх. № 13022/15 від 04.06.2015) про заміну сторони на 18.06.2015 та відкладено розгляд справи на 18.06.2015.

18.06.2015 через канцелярію господарського суду Київської області від ліквідатора банкрута надійшло клопотання № 02-01/289 від 17.06.2015 (вх. № 14466/15 від 18.06.2015) про затвердження уточненого реєстру вимог кредиторів Державного підприємства «Сорокотязьке».

Ухвалою господарського суду Київської області від 18.06.2015 розгляд справи, в тому числі і клопотань про заміну сторони, відкладено на 02.07.2015.

До господарського суду Київської області від ліквідатора банкрута надійшли клопотання № 02-01/317 від 30.06.2015 та № 02-01/317 від 30.06.2015 (вх. № 15497/15 від 01.07.2015 та вх. № 15598/15 від 02.07.2015) про затвердження уточненого реєстру вимог кредиторів Державного підприємства «Сорокотязьке».

У судовому засіданні 02.07.2015 розглядається клопотання Публічного акціонерного товариства «Київобленерго» вих. № 505 від 13.05.2015 (вх. № 11575/15 від 19.05.2015) про залучення до участі у справі правонаступника Закритого акціонерного товариства «А.Е.С. Київобленерго» - Публічне акціонерне товариство «Київобленерго» та заміну в реєстрі вимог кредиторів станом на 03.04.2015 Закритого акціонерного товариства «А.Е.С. Київобленерго» на Публічне акціонерне товариство «Київобленерго» (код ЄДРПОУ 23243188).

Присутні у судовому засіданні 02.07.2015 учасники судового провадження не заперечили проти задоволення вищезазначеного клопотання.

Суд, розглянувши клопотання Публічного акціонерного товариства «Київобленерго» вих. № 505 від 13.05.2015 (вх. № 11575/15 від 19.05.2015), зазначає наступне.

Відповідно до п. 1.1 статуту Публічного акціонерного товариства «Київобленерго», який затверджений загальними зборами акціонерів від 14.04.2014, Публічне акціонерне товариство «Київобленерго» є новим найменування Публічного акціонерного товариства «АЕС Київобленерго», яке було правонаступником Закритого акціонерного товариства «А.Е.С. Київобленерго», яке було створено шляхом реорганізації Відкритого акціонерного товариства «А.Е.С. Київобленерго» на підставі рішення загальних зборів акціонерів від 18.12.2003.

Згідно з ст. 25 Господарського процесуального кодексу України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Відповідно до ст. 21 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншої особи, яка бере участь у справі, здійснює заміну такої сторони на будь-якій стадії провадження у справі її правонаступником. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.

З огляду на вищевикладене, суд вважає за можливе задовольнити клопотання Публічного акціонерного товариства «Київобленерго» вих. № 505 від 13.05.2015 (вх. № 11575/15 від 19.05.2015), провести процесуальне правонаступництво кредитора Закритого акціонерного товариства «А.Е.С. Київобленерго» на кредитора Публічне акціонерне товариство «Київобленерго» з грошовими вимогами до Державного підприємства «Сорокотязьке» та замінити кредитора Закрите акціонерне товариство «А.Е.С. Київобленерго» на кредитора Публічне акціонерне товариство «Київобленерго». Усі дії, вчинені в судовому процесі Закритим акціонерним товариством «А.Е.С. Київобленерго» до вступу у справу Публічного акціонерного товариства «Київобленерго», обов'язкові для останнього так само, як вони були обов'язкові для Закритого акціонерного товариства «А.Е.С. Київобленерго».

У судовому засіданні 02.07.2015 розглядається клопотання Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області № 8055/10/10-02-10 від 27.05.2015 (вх. № 13022/15 від 04.06.2015) про заміну сторони.

Присутні у судовому засіданні 02.07.2015 учасники судового провадження не заперечили проти задоволення вищезазначеного клопотання.

Суд, розглянувши клопотання Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області № 8055/10/10-02-10 від 27.05.2015 (вх. № 13022/15 від 04.06.2015) про заміну сторони, зазначає наступне.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 311 від 06.08.2014 «Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України» утворити як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 1 та реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби за переліком згідно з додатком 2.

Згідно з додатком 1 до вказаної постанови утворено Білоцерківську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області, а відповідно до додатку 2 до вказаної постанови Білоцерківську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів реорганізовано на Білоцерківську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області.

Статтею 25 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення діяльності суб'єкта господарювання шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі правонаступника відповідної сторони або третьої особи на будь-якій стадії судового процесу. Усі дії, вчинені в судовому процесі до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.

Відповідно до ст. 21 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у разі вибуття чи заміни кредитора у справі про банкрутство господарський суд за заявою правонаступника або іншої особи, яка бере участь у справі, здійснює заміну такої сторони на будь-якій стадії провадження у справі її правонаступником. Усі дії, вчинені у справі про банкрутство до вступу у справу правонаступника, обов'язкові для нього так само, як вони були обов'язкові для особи, яку правонаступник замінив.

З огляду на вищевикладене, суд вважає за можливе задовольнити клопотання Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області № 8055/10/10-02-10 від 27.05.2015 (вх. № 13022/15 від 04.06.2015) про заміну сторони, провести процесуальне правонаступництво кредитора Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області на кредитора Білоцерківську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області та замінити кредитора Білоцерківську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Київській області на кредитора Білоцерківську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області. Усі дії, вчинені в судовому процесі Білоцерківською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Київській області до вступу у справу Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, обов'язкові для останнього так само, як вони були обов'язкові для Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області.

У судовому засіданні 02.07.2015 розглядається реєстр вимог кредиторів у ліквідаційній процедурі Державного підприємства «Сорокотязьке».

Розгляд грошових вимог кредиторів у ліквідаційній процедурі здійснюється господарським судом в тому ж порядку, що і грошових вимог, заявлених на підставі ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Як вбачається з матеріалів справи до суду від дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання Державного підприємства «Сорокотязьке» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури будь-яких заяв з кредиторськими вимогами до банкрута не надходило.

Разом з тим, з матеріалів справи вбачається, що після введення процедури санації Державного підприємства «Сорокотязьке» до суду надійшли наступні заяви з кредиторськими вимогами до Державного підприємства «Сорокотязьке»:

- заява Приватного підприємства «Ястреб» про визнання поточних кредиторських вимог у розмірі 55 254, 52 грн.;

- заява Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції про збільшення кредиторських вимог на суму 28 997, 73 грн.;

- заява Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у Білоцерківському районі Київської області про визнання поточних кредиторських вимог у розмірі 677, 74 грн.;

- заява Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області про визнання поточних кредиторських вимог у розмірі 148 896, 27 грн.

Крім того, відповідно до поданих ліквідатором банкрута письмових пояснень вих. № 02-01/316 від 30.06.2015 (вх. № 15497/15 від 01.07.2015) на адресу арбітражного керуючого Сінєльнікова Валерія Васильовича надійшли заяви про визнання поточних кредиторських вимог від наступних кредиторів:

- Білоцерківський міськрайонний центр зайнятості із сумою вимог у розмірі 5 853, 66 грн.;

- Білоцерківська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області із сумою вимог у розмірі 948 382, 97 грн.;

- Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області із сумою вимог у розмірі 148 896, 27 грн.

Ліквідатор банкрута згідно реєстру вимог кредиторів станом на 03.04.2015 та письмових пояснень № 02-01/316 від 30.06.2015 (вх. № 15598/15 від 02.07.2015) визнав повністю вищезазначені кредиторські вимоги та включив їх до шостої черги задоволення вимог кредиторів, окрім вимог Білоцерківська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області, які включені ліквідатором банкрута до третьої черги задоволення вимог кредиторів.

Суд, дослідивши матеріали справи, оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на повному, всебічному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, вважає за необхідне зазначити наступне.

Статтею 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» передбачено наслідки визнання боржника банкрутом. Зокрема, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом у останнього не може виникати додаткових зобов'язань, у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, які безпосередньо пов'язані із здійсненням ліквідаційної процедури; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав.

Після оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом поточні вимоги (грошові вимоги, що виникли під час проведення процедур банкрутства), стають конкурсними вимогами та можуть бути заявлені згідно з ч. 1 ст. 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

Заяви з такими грошовими вимогами надсилаються кредиторами безпосередньо до господарського суду, який призначає їх до розгляду в судовому засіданні.

Розгляд грошових вимог кредиторів у ліквідаційній процедурі здійснюється господарським судом в тому ж порядку, що і грошових вимог, заявлених на підставі ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом». За результатами розгляду грошових вимог кредиторів господарський суд заново затверджує реєстр вимог кредиторів (з урахуванням визнаних конкурсних вимог) та зобов'язує ліквідатора сформувати представницькі органи кредиторів (збори кредиторів та комітет кредиторів) у порядку, передбаченому ст. 26 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом». Подальший рух справи в ліквідаційній процедурі має відбуватися тільки за участю новостворених представницьких органів кредиторів. Зокрема, це стосується переходу з ліквідаційної процедури до процедури санації або затвердження мирової угоди, прийняття рішення щодо реалізації активів банкрута, надання оцінки діяльності ліквідатора, затвердження звіту ліквідатора.

Законом обмежено строк подання заяв кредиторів, грошові вимоги яких виникли під час проведення процедур банкрутства, двома місяцями з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Такі грошові вимоги включаються до четвертої черги, за винятком грошових вимог, черговість задоволення яких визначена Законом. Вимоги кредиторів, які у встановлений строк не звернулися до господарського суду, погашаються в шосту чергу (п. 29 інформаційного листа № 01-06/606/2013 від 28.03.2013).

Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в ліквідаційній процедурі у шосту чергу. Такі кредитори не беруть участі в представницьких органах кредиторів (зборах та комітеті кредиторів).

Слід мати на увазі, що звернення до господарського суду з грошовими вимогами до боржника у справі про банкрутство - це право кредитора. Крім випадків, прямо передбачених Законом, господарський суд не може включити відповідні грошові вимоги до реєстру вимог кредиторів поза волею кредитора.

Після визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури кредитори з поточними вимогами до боржника повинні звертатися з такими вимогами до останнього в межах провадження у справі про банкрутство незалежно від того, чи розглянуті відповідні вимоги у позовному провадженні (п. 19 інформаційного листа № 01-06/606/2013 від 28.03.2013).

Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

Враховуючи вищезазначене, зважаючи на те, що Приватне підприємство «Ястреб», Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у Білоцерківському районі Київської області, Білоцерківський міськрайонний центр зайнятості, Білоцерківська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області та Управління Пенсійного фонду України у Білоцерківському районі Київської області не звернулися до господарського суду протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання Державного підприємства «Сорокотязьке» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, суд вважає за можливе визнати заявлені ними вимоги, які підлягають погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі.

З огляду на вищезазначене, враховуючи ухвалу попереднього засідання господарського суду Київської області від 18.11.2009 у даній справі, суд дійшов висновку про затвердження реєстру вимог кредиторів Державного підприємства «Сорокотязьке» у наступному складі:

1) Публічне акціонерне товариство «Київобленерго» у розмірі 18 701, 71 грн., з яких: 18 616, 71 грн. - четверта черга та 85, 00 грн. - перша черга задоволення вимог кредиторів.

2) Заборгованість з оплати праці перед працівниками підприємства - банкрута у розмірі 23 500, 00 грн. - друга черга задоволення вимог кредиторів.

3) Білоцерківський міський центр зайнятості у розмірі 46 865, 31 грн., з яких: 41 011, 65 грн. - друга черга та 5 853, 66 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів.

4) Білоцерківська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області у розмірі 1 460 571, 98 грн., з яких: 512 189, 01 грн. - третя черга та 948 382, 97 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів.

5) Управління Пенсійного фонду України в Білоцерківському районі Київської області у розмірі 181 404, 62 грн., з яких: 31 147, 09 грн. - друга черга та 150 257, 53 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів.

6) Приватне підприємство «Інна» у розмірі 67 452, 73 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів.

7) Товариство з обмеженою відповідальністю «С.В.-Союз» у розмірі 28 866, 76 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів.

8) ВАТ АКБ «Автокразбанк» в особі Білоцерківської філії у розмірі 291 255, 19 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів.

9) ВАТ «ВТБ Банк» у розмірі 21 656, 26 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів.

10) ПСП «Агрофірма «Світанок» у розмірі 798 986, 61 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів.

11) Приватне підприємство «Ястреб» у розмірі 55 254, 52 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів.

12) Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у Білоцерківському районі Київської області у розмірі 677, 74 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів.

Керуючись Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Провести процесуальне правонаступництво, замінити кредитора Закрите акціонерне товариство «А.Е.С. Київобленерго» на кредитора Публічне акціонерне товариство «Київобленерго». Усі дії, вчинені в судовому процесі Закритим акціонерним товариством «А.Е.С. Київобленерго» до вступу у справу Публічного акціонерного товариства «Київобленерго», обов'язкові для останнього так само, як вони були обов'язкові для Закритого акціонерного товариства «А.Е.С. Київобленерго».

2. Провести процесуальне правонаступництво, замінити кредитора Білоцерківську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Київській області на кредитора Білоцерківську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Київській області. Усі дії, вчинені в судовому процесі Білоцерківською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Київській області до вступу у справу Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області, обов'язкові для останнього так само, як вони були обов'язкові для Білоцерківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області.

3. Визнати грошові вимоги кредиторів до Державного підприємства «Сорокотязьке» в сумі 2 995 193, 43 грн. та затвердити у ліквідаційні процедурі реєстр вимог кредиторів боржника Державного підприємства «Сорокотязьке» у наступному складі:

- Публічне акціонерне товариство «Київобленерго» у розмірі 18 701, 71 грн., з яких: 18 616, 71 грн. - четверта черга та 85, 00 грн. - перша черга задоволення вимог кредиторів.

- Заборгованість з оплати праці перед працівниками підприємства - банкрута у розмірі 23 500, 00 грн. - друга черга задоволення вимог кредиторів.

- Білоцерківський міський центр зайнятості у розмірі 46 865, 31 грн., з яких: 41 011, 65 грн. - друга черга та 5 853, 66 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів.

- Білоцерківська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області у розмірі 1 460 571, 98 грн., з яких: 512 189, 01 грн. - третя черга та 948 382, 97 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів.

- Управління Пенсійного фонду України в Білоцерківському районі Київської області у розмірі 181 404, 62 грн., з яких: 31 147, 09 грн. - друга черга та 150 257, 53 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів.

- Приватне підприємство «Інна» у розмірі 67 452, 73 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів.

- Товариство з обмеженою відповідальністю «С.В.-Союз» у розмірі 28 866, 76 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів.

- ВАТ АКБ «Автокразбанк» в особі Білоцерківської філії у розмірі 291 255, 19 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів.

- ВАТ «ВТБ Банк» у розмірі 21 656, 26 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів.

- ПСП «Агрофірма «Світанок» у розмірі 798 986, 61 грн. - четверта черга задоволення вимог кредиторів.

- Приватне підприємство «Ястреб» у розмірі 55 254, 52 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів.

- Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у Білоцерківському районі Київської області у розмірі 677, 74 грн. - шоста черга задоволення вимог кредиторів.

4. Зобов'язати ліквідатора Державного підприємства «Сорокотязьке» арбітражного керуючого Сінєльнікова Валерія Васильовича внести відповідні зміни до реєстру вимог кредиторів банкрута відповідно до даної ухвали.

5. Зобов'язати ліквідатора Державного підприємства «Сорокотязьке» арбітражного керуючого Сінєльнікова Валерія Васильовича сформувати представницькі органи кредиторів (збори кредиторів та комітет кредиторів) у порядку, передбаченому ст. 26 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

6. Зобов'язати ліквідатора Державного підприємства «Сорокотязьке» арбітражного керуючого Сінєльнікова Валерія Васильовича відповідно до статей 41-46 та ст. 96 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» виконати ліквідаційну процедуру банкрута у строк, передбачений даним Законом, за результатами роботи по ліквідації підприємства-банкрута надати суду обґрунтований звіт про виконану роботу, всі докази, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, у тому числі, акти інвентаризації майна, перелік ліквідаційної маси, акти оцінки майна, відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси, договори купівлі - продажу майна банкрута та акти приймання передачі майна, реєстр вимог кредиторів з доказами про розміри задоволених вимог кредиторів, докази про закриття рахунків в банківських установах, копії повідомлень органу державної податкової служби, пенсійного фонду, центру зайнятості про закінчення ліквідаційної процедури, докази, що свідчать про стягнення дебіторської заборгованості, або докази, що свідчать про неможливість стягнення дебіторської заборгованості, відшкодування витрат ліквідатора, інші документи, що свідчать про виконану ліквідатором роботу з ліквідації банкрута, забезпечити збереженість архівних документів банкрута, які підлягають обов'язковому зберіганню, надавати суду щомісячно звіти про хід ліквідаційної процедури, дані про фінансове становище і майно боржника, використання коштів, отриманих від реалізації майна банкрута, ліквідаційний баланс банкрута та пояснювальну записку до нього.

7. Попередити учасників судового провадження про відповідальність за незаконні дії під час проведення процедур банкрутства у встановленому законом порядку.

8. Копію ухвали направити учасникам провадження у даній справі.

Суддя Т.В. Лутак

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення02.07.2015
Оприлюднено14.07.2015
Номер документу46569006
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б11/314-07/3/22/19/24

Ухвала від 21.03.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 07.02.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 20.12.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 16.11.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 18.10.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 30.08.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 17.05.2016

Господарське

Господарський суд Київської області

Наріжний С.Ю.

Ухвала від 02.07.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Ухвала від 20.04.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

Постанова від 02.02.2015

Господарське

Господарський суд Київської області

Лутак Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні