Постанова
від 21.01.2010 по справі 2а-6335/09/2370
ЧЕРКАСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 січня 2010 року справа № 2а-6335/09/2370

м. Черкаси

Черкаський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді Мишенка В.В.,

при - секретарі Дубовій Ю.С.,

за участю: представника позивача ОСОБА_1 - за довіреністю, розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Черкаси адміністративну справу за позовом Уманської об'єднаної державної податкової інспекції Черкаської області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 про стягнення штрафних (фінансових) санкцій 2085 грн. 00 коп.,

В С Т А Н О В И В:

Звернувшись до Черкаського окружного адміністративного суду Уманська об'єднана державна податкова інспекція Черкаської області (далі-позивач) просить стягнути з фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 (далі-відповідач) 2085 грн. 00 коп. штрафних (фінансових) санкцій.

Свій позов позивач обґрунтовує тим, що працівниками державної податкової адміністрації в Черкаській області 10.09.2009 року проведена перевірка відповідача за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання готівки, наявності торгових патентів і ліцензій. Під час перевірки встановлено порушенням відповідачем п. 1, п. 2, п.9 та п. 13 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» № 265/95 - ВР від 06.07.1995 року, із змінами та доповненнями (далі - Закон України № 265/95). Вказані порушення викладені в акті перевірки № 1151/23/23/23/НОМЕР_1 від 10.09.2009 року. За результатами проведеної перевірки, на підставі вказаного акту, відповідно до ст.ст. 17,22 Закону України № 265/95 позивачем прийнято рішення про застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкцій № НОМЕР_2 від 21.09.2009 року на загальну суму 2085 грн. 00 коп. Станом на 14.12.2009 року фізична особа-підприємець ОСОБА_2 має заборгованість по несплачених фінансових санкціях на загальну суму 2085 грн. 00 грн.

В судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги повністю, відповідач в судове засідання не прибула, представника не направила, заперечень на позовні вимоги не надала, хоча належним чином повідомлялась судом про день та час судового розгляду справи.

Вислухавши доводи представника позивача, дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне. Фізична особа-підприємець ОСОБА_2 зареєстрована як фізична особа-підприємець Уманською районною державною адміністрацією Черкаської області 24.09.2004 pоку за № 20150000000000044, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, а також перебуває з 24.09.2004 року за № 20150000000000044 на обліку як платник податків в Уманській об'єднаній державній податковій інспекції Черкаської області, що підтверджується довідкою позивача № 749 від 30.07.2008 року.

Працівниками державної податкової адміністрації в Черкаській області 10.09.2009 року проведена перевірка за дотриманням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання готівки, наявності торгових патентів і ліцензій в барі розташованому за адресою: Черкаська область, Уманський район, с. Дмитрушки, вул. Радянська, 50-а де здійснює свою господарську діяльність відповідач. Перевіркою встановлено факт реалізації 4 пляшки пива «Славитуч» по ціні 3 грн. 70 коп. за пляшку на загальну суму 14 грн. 80 коп., при цьому продавець отримала готівку, видала товар та здачу, але розрахункову операцію через реєстратор розрахункових операцій не провела, а також не видала відповідний розрахунковий документ. Також, проведеною перевіркою готівкових коштів на місці проведення розрахунків на час перевірки виявлено невідповідність готівкових коштів на суму 349 грн. 00 коп., фактично рахується 360 грн. 50 коп., тоді як згідно денного звіту реєстратора розрахункових операцій від 10.09.2009 року повинно рахуватись 11 грн. 50 коп. Крім того, проведеною перевіркою книги обліку розрахункових операцій встановлено не виконання щоденного друку фіскальних звітних чеків за 11.07.2009 року та 07.08.2009 року.

За результатами перевірки складено акт № 1151/23/23/23/НОМЕР_1 від 10.09.2009 року де зафіксовано порушення п. 1, п. 2, п.9 та п. 13 ст. 3 Закону України № 265/95, відповідно до якого суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів, тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язанні:

1) проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

2) видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції;

9) щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій;

13) забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.

На підставі акта перевірки, позивачем 21.09.2009 року прийнято рішення № НОМЕР_2 про застосування до відповідача штрафних фінансових санкцій на загальну суму 2085 грн. 00 коп., а саме за порушення п.1, п.2 та п.9 ст. 3 Закону України № 265/95 відповідно до п. 1 ст. 17 Закону України № 265/95 - у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів та двадцяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян, та за порушення п.13 ст.3 Закону України № 265/95, відповідно до ст. 22 Закону України № 265/95 де вказано, що у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність.

Рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій № НОМЕР_2 від 21.09.2009 року отримане відповідачем особисто, про що свідчить підпис на корінці рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій.

Пунктами 1 і 2 статті 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990 № 509-XII (далі - Закон України № 509-XII), передбачено, що органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право:

1) здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ (далі - платники податків);

2) здійснювати контроль за: додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку; наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлені порушення органам, які видали ці документи, торгових патентів;

Згідно із статтями 15 та 16 Закону України № 265/95, контроль за додержанням суб'єктами підприємницької діяльності порядку проведення розрахунків за товари (послуги), інших вимог цього Закону здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення планових або позапланових перевірок згідно із законодавством України.

Відповідно до ст. 25 Закону України № 265/95, суми фінансових санкцій, які визначені ст.ст. 17-24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до Державного бюджету України в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.

Станом на 14.12.2009 року фізична особа-підприємець ОСОБА_2 має заборгованість по несплачених фінансових санкціях в сумі 2085 грн. 00 коп., в зв'язку з чим, позовні вимоги підлягають до задоволення.

Відповідно до частини 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст.11,14,70,71,89,94,159 - 163 КАС України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Уманської об'єднаної державної податкової інспекції Черкаської області до фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 задовольнити повністю.

Стягнути з фізичної особи - підприємця ОСОБА_2: 20332, Черкаська область, Уманський район, с. Дмитрушки, вул. Радянська, 33 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) на користь бюджету через Уманську об'єднану державну податкову інспекцію Черкаської області: 20300, Черкаська область, м. Умань, площа Леніна, 1 (код ЄДРПОУ 21367259) штрафні (фінансові) санкції в сумі 2085 (дві тисячі вісімдесят п'ять) грн. 00 коп.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду через Черкаський окружний адміністративний суд шляхом подання заяви про апеляційне оскарження протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Повний текст постанови виготовлений 22 січня 2010 року.

Суддя В.В. Мишенко

СудЧеркаський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.01.2010
Оприлюднено05.08.2015
Номер документу47709040
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6335/09/2370

Постанова від 21.01.2010

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Мишенко

Ухвала від 19.10.2010

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Мишенко

Ухвала від 07.10.2010

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.В. Мишенко

Постанова від 21.01.2010

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Мишенко Володимир Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні