Постанова
від 12.12.2008 по справі 2-а-207/08
РОВЕНЬКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 2-А-207/08

Справа № 2-А-207/08

 

ПОСТАНОВА

ІМ'ЯМ УКРАЇНИ

12

грудня  2008 року                        Ровеньківський міський

суд Луганської області у складі головуючого судді Шумченко Л.В.,

при секретарі          

Шевчук К.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду

міста Ровеньки адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до управління праці та

соціального захисту населення Ровеньківської міської ради     Луганської області третя особа  Головне управління Державного казначейства

України у Луганській області  про

перерахунок та виплату недонарахованих сум ,-

 

ВСТАНОВИВ:

Позивачка

звернулась до суду з позовом до управління праці та соціального захисту

населення Ровеньківської міської ради та  

управління Державного казначейства України в м. Ровеньки Луганської

області, у якому вказала, що вона з червня 2006 року перебуває на обліку в

Управлінні праці та соціального захисту населення Ровеньківської міської ради

Луганської області та отримує допомогу по догляду за дитиною - ОСОБА_2,

ІНФОРМАЦІЯ_1, до досягнення ним трьохрічного віку. У період з червня 2006 року

до теперішнього часу  їй була встановлена

щомісячна допомога по догляду за дитиною у розмірі  від 91 грн. до 130 грн. Згідно ч. 1 ст. 15

Закону України “Про державну допомогу сім'ям з дітьми” щомісячну допомогу по

догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку їй було призначено у

розмірі, що встановлено  Законом України

“Про прожитковий мінімум” для дітей у віці до шести років. Однак, дію ч. 1 ст.

15  Закону України “Про державну допомогу

сім'ям з дітьми”  у 2006, 2007 та 2008

роках було зупинено відповідними Законами України “Про Державний бюджет

України”. Позивач  вважає, що дії

відповідача по сплаті їй державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення  нею трьохрічного віку у розмірі, меншому, ніж

передбачено Законом України “Про державну допомогу сім'ям з дітьми” є

неправомірними та такими, що порушують її права. Просила  визнати неправомірними   дії суб'єкта владних повноважень -  УПСЗН Ровеньківської міської ради по

нарахуванню та сплаті їй  допомоги по

догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку без урахування  прожиткового мінімуму для дитини віком до 6

років. Визнати неправомірними дії УПСЗН Ровеньківської міської ради по відмові

у перерахунку  ОСОБА_1 допомоги по

догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку у розмірі, встановленого

законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років, який затверджено

Законом України “Про Державний бюджет України на  2006 рік”, Законом України “Про Державний

бюджет України на  2007 рік”, Законом

України “Про Державний бюджет України на 

2008 рік”, та інших нормативних актів України. Зобов'язати  УПСЗН Ровеньківської міської ради провести

перерахунок та призначити ОСОБА_1 відповідно до ст. 15  Закону України “Про державну допомогу сім'ям

з дітьми”  допомогу по догляду за дитиною

до досягнення нею трирічного віку, починаючи з червня 2006 року у розмірі,

встановленому Законом прожиткового мінімуму для дітей у віці до 6 років, який

затверджено  Законом України “Про Державний

бюджет України на  2006 рік”, Законом

України “Про Державний бюджет України на 

2007 рік”, Законом України “Про Державний бюджет України на  2008 рік”: за період з червня 2006-

30.09.2006 року  із розрахунку

прожиткового мінімуму у розмірі 410 грн., за період з  01.10.2006 року по 31.12.2006 року  із розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі

418 грн., за період  з 01.01.07 р. по

31.03.07 із розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі 434 грн., за період з

01.04.07 по 30.09.07 із розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі 463 грн., за

період з 01.10.07 по 31.12.07 із розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі 470

грн. , за період з 01.01.2008 року по 31.03.08 р. із розрахунку прожиткового

мінімуму у розмірі 526 грн., за період з 01.04.08 р. по 30.09.08 р. із

розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі 538 грн., х 01.10.08 р. із

розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі 570 грн. до 24 квітня 2009 року з

урахуванням наступного підвищення розміру прожиткового мінімуму для дітей віком

до  6 років. Відшкодувати ОСОБА_1за

рахунок Управління Державного казначейства України в м. Ровеньки Луганської

області недонараховану суму допомоги по догляду за дитиною до досягнення

нею  трьохрічного віку. Відшкодувати

понесені витрати на  оплату судового

збору. 

 

  У судовому засіданні представник позивачки

вимоги уточнила, про що подала письмову заяву, і суду пояснила, що  згідно зі ст. 170 ЦК України Держава набуває

і здійснює цивільні права та обов'язки через органи державної влади у межах

їхньої компетенції, встановленої законом. Держава, будучи єдиним та неподільним

суб'єктом не діє у цивільних правовідносинах безпосередньо, а лише

опосередковано через відповідні державні органи чи інших уповноважених осіб,

які діють від імені держави та своїми діями створюють для неї цивільні права та

обов'язки. Держава реалізує правосуб'єктність через систему своїх органів, тому

що поза їхньою діяльністю вона діяти не може. Суб'єктами відповідальності за

ст. 1173 ЦК України є органи державної влади або місцевого самоврядування.

Таким чином, Управління праці та соціального захисту населення  Ровеньківської міської ради є органом, який

діє від імені держави та своїми діями створює для неї цивільні права та

обов'язки і є розпорядником бюджетних коштів. Одночасно, пункт 1 Типового

положення про Головне управління Державного казначейства в Автономній

Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом

Міністерства фінансів України від 4 квітня 2006 р. за № 454/12328 (далі -

Типове положення), управління Державного казначейства України в областях є

територіальними органами Державного казначейства України, які утворюються

Державним казначейством України за погодженням з Міністерством фінансів

України. Пунктом 3 вказаного Типового положення передбачено, що основним

завданням Головного управління Державного казначейства України в областях є

забезпечення казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів на

основі ведення єдиного казначейського рахунка, що передбачає:

розрахунково-касове обслуговування розпорядників і одержувачів бюджетних

коштів, контроль за здійсненням бюджетних повноважень при зарахуванні

надходжень, прийнятті зобов'язань та проведенні платежів за цими

зобов'язаннями; у межах своїх повноважень контроль за дотриманням учасниками

бюджетного процесу бюджетного законодавства, ведення бухгалтерського обліку і

складання звітності про виконання державного та місцевих бюджетів. Тому,

Управління державного казначейства мало бути залучено до участі у справі не в

якості співвідповідача, а в якості третьої особи без самостійних вимог на боці

відповідача. Просить суд визнати неправомірними дії суб'єкта владних

повноважень - Управління праці та соціального захисту населення Ровеньківської

міської ради Луганської області по нарахуванню та сплаті ОСОБА_1допомоги по

догляду за дітьми до досягнення ними трирічного віку без урахування

прожиткового мінімуму для дитини віком до 6-ти років. Визнати неправомірними

дії Управління праці та соціального захисту населення Ровеньківської міської

ради Луганської області по відмові 1 серпня 2008 р. у здійсненні перерахунку

ОСОБА_1 суми допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку у

розмірі, встановленого законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6

років, який затверджено Законом України «Про державний бюджет України на 2006

рік, Законом України «Про державний бюджет України на 2007 рік», Законом

України «Про державний бюджет України на 2008 рік» та інших діючих нормативних

актів України. Зобов'язати  УПСЗН

Ровеньківської міської ради провести перерахунок та призначити ОСОБА_1

відповідно до ст. 15  Закону України “Про

державну допомогу сім'ям з дітьми” 

допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку,

починаючи з червня 2006 року у розмірі, встановленому Законом прожиткового

мінімуму для дітей у віці до 6 років, який затверджено  Законом України “Про Державний бюджет України

на  2006 рік”, Законом України “Про

Державний бюджет України на  2007 рік”,

Законом України “Про Державний бюджет України на  2008 рік”: за період з червня 2006-

30.09.2006 року  із розрахунку

прожиткового мінімуму у розмірі 410 грн., за період з  01.10.2006 року по 31.12.2006 року  із розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі

418 грн., за період  з 01.01.07 р. по

31.03.07 із розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі 434 грн., за період з

01.04.07 по 30.09.07 із розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі 463 грн., за

період з 01.10.07 по 31.12.07 із розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі 470

грн. , за період з 01.01.2008 року по 31.03.08 р. із розрахунку прожиткового

мінімуму у розмірі 526 грн., за період з 01.04.08 р. по 30.09.08 р. із

розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі 538 грн., х 01.10.08 р. із

розрахунку прожиткового мінімуму у розмірі 570 грн. до 24 квітня 2009 року з

урахуванням наступного підвищення розміру прожиткового мінімуму для дітей віком

до  6 років. Відшкодувати ОСОБА_1за

рахунок Управління Державного казначейства України в м. Ровеньки Луганської

області недонараховану суму допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею  трьохрічного віку. Відшкодувати понесені

витрати на  оплату судового збору. 

 

У судове 

засідання представник відповідача не з'явився, надав до суду письмову

заяву, у якій вказав, що позов не визнає, просив справу розглянути за їх

відсутності.

                                                              

Представник третьої особи Головного Управління Державного

казначейства України в Луганській області, в судове засідання не з'явився,

надав до суду письмову заяву, у якій вказав, що позовні вимоги  не визнають, просили справу розглянути за їх

відсутності.

 

Вислухавши представника позивачки, дослідивши матеріали

справи, та надані сторонами докази та пояснення, суд вважає, що  змінені позовні вимоги підлягають частковому

задоволенню з наступних підстав.

 

Судом встановлено, що

позивачка має неповнолітню дитину - 

ОСОБА_2,  ІНФОРМАЦІЯ_1 ( а.с. 9) ,

і має правовідносини з відповідачем Управлінням праці та соціального захисту

населення Ровеньківської міської Ради Луганської області по нарахуванню та

виплаті щомісячної допомоги по догляду за дітьми.

 

             З

2006 року позивачка стоїть на обліку в УПСЗН Ровеньківської міської ради і

отримувала допомогу на дитину ОСОБА_2, 

ІНФОРМАЦІЯ_1 , до досягнення ним 3-х річного віку у розмірі  від  91

грн. до 130 грн.

 

           

Позивачка не погодилася з сумами, які вона отримувала на дитину та

звернулася до відповідача з заявою про перерахунок допомоги на дитину до

досягнення 3-х років.

 

            

Із відповіді Управління праці та соціального захисту населення

Ровеньківської міської Ради Луганської області 

вбачається, що  допомога по

догляду за дитиною до 3 років ОСОБА_1 

призначена та виплачена у розмірах, передбачених ст. 15 Закону України

«Про державну допомогу сім'ям з дітьми», дорівнює різниці між: 50% прожиткового

мінімуму, встановленого для працездатних осіб та середньомісячним доходом

сім»ї, у розрахунку на одну особу за попередні шість місяців, але не менше 90

грн. у 2006 році та 130 грн. у 2007 році, у порядку, встановленому Кабінетом

Міністрів України, згідно із Законом України від 20.12.2005 р. № 3235-ІУ «Про

Державний бюджет України на 2006 рік» та Законом України від 19.12.2006 р.

№489-У «Про Державний бюджет України на 2007 рік». Допомога по догляду за

дитиною до досягнення нею трирічного віку на 2008 рік надається у розмірі, що

дорівнює різниці між; прожитковим мінімумом, встановленим для працездатних

осіб, та середньомісячним сукупним доходом сім»ї у розрахунку на одну особу за

попередні 6 місяців, але не менше 130 грн. (ч. 1 ст. 15 у редакції Закону

України від 28.12.2007 р. № 107-УІ «Про Державний бюджет України на 2008 рік та

внесення змін до деяких законодавчих актів України». Щодо порядку застосування

норм рішення Конституційного суду України від 09.07.2007 р. № 6-рп щодо

скасування ряду положень Закону України «Про Державний бюджет України на 2007

рік», які стосуються обмеження у 2007 році розміру допомоги по догляду за

дитиною до досягнення нею трирічного віку УПСЗН повідомило наступне. Виходячи

із затвердженого ст.56 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007

рік» розміру цього виду допомоги Державним бюджетом передбачено відповідний

обсяг видатків. Разом з тим, згідно ст.95 Конституції України виключно Законом

про Державний бюджет України визначаються будь-які видатки держави на

загальносуспільні потреби, розмір і цільове спрямування цих видатків.

Відповідно до частини другої ст.4 Бюджетного кодексу України при здійсненні

бюджетного процесу в Україні положення, нормативно-правові акти застосовуються

лише в тій частині, в якій вони не суперечать положенням Конституції України,

Бюджетного кодексу України та Закону про Державний бюджет України. Водночас

відповідно до п.2 Положення про Міністерство праці та соціальної політики

України, затвердженого постановою КМУ від 2 листопада 2006 р. № 1543, Мінпраці

у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України, актами

Президента України, Кабінету Міністрів України. У межах своїх повноважень

Мінпраці України організовує виконання актів законодавства і здійснює

систематичний контроль за їх реалізацією. 

Враховуючи викладене, Мінпраці, як головний розпорядник коштів, керуючись

вимогами чинного законодавства, забезпечує через місцеві органи праці та

соціального захисту населення виплату допомоги по догляду за дитиною до

досягнення нею трирічного віку у розмірах, визначених Верховною Радою України у

Законі про Державний бюджет України на відповідний календарний рік. До  внесення змін до  Закону України  «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» з

метою врегулювання розбіжностей між законами в частині визначення розміру

допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку    управління  

праці  та   соціального  

захисту  населення   керується  

ст.15   Закону України «Про

державну допомогу сім'ям з дітьми» (ар.с. 12)

 

            

Позивачка, отримавши відповідь управління   праці 

та   соціального   захисту 

населення , не погодилася і звернулася до суду за захистом порушених

прав.

 

            

Пунктом 5 Постанови Пленуму Верховного суду України № 9 від 1 листопада

1996 року визначено, якщо при розгляді справи буде встановлено, що

нормативно-правовий акт, який підлягав застосуванню, не відповідає чи суперечить

законові, суд, зобов'язаний застосувати закон, який регулює ці правовідносини.

        

           

Відповідно до ст. 56 Закону України «Про Державний бюджет України на

2007 рік, від 19 грудня 2006 року № 489-У допомога по догляду за дитиною до

досягнення нею трирічного віку відповідно до Закону України «Про державну

допомогу сім'ям з дітьми» та Закону України «Про загальнообов'язкове державне

соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та

витратами ,зумовленими народженням та похованням”  здійснюється за рахунок відповідної субвенції

з державного бюджету місцевим бюджетом - у розмірі, що дорівнює різниці між 50

відсотками прожиткового мінімуму, встановленому для працездатних осіб, та середньомісячним

сукупним доходом сім'ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців,

але не менш 90 грн. для незастрахованих осіб та не менш 23 відсотків

прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб, для застрахованих

осіб, у порядку встановленому Кабінетом Міністрів України.

 

           

Статтею 71 Закону України “Про Державний бюджет України на 2007 рік” від

19.12.2006 року  № 489-V було зупинено на 2007

рік дію статті 43 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне

страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами,

зумовленими похованням», статті 15 Закону України «Про Державну допомогу сім'ям

з дітьми.

 

           

Рішенням Конституційного Суду України № 6-рп/2007 від 9 липня 2007 року

у справі № 1-29/2007, про соціальні гарантії громадян, були визнані такими, що

не відповідають Конституції України ( є неконституційними) статті 56,71 Закону

України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» від 19 грудня 2006 року №

489-V.

           

         

Рішення Конституційного Суду України є обов'язковими до виконання на

території України, остаточними, не можуть бути оскаржені та мають преюдиціальне

значення для судів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'язку з

правовідносинами, які виникли внаслідок дії положень статей зазначених законів,

що визнані неконституційними.

 

          З 9

липня 2007 року була відновлена дія статті 15 Закону України «Про Державну

допомогу сім'ям з дітьми» від 21 листопада 1992 року № 2811-Х11, за якою

допомога за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі

законом прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років.

 

          

Таким чином позивачка має право на отримання допомоги по догляду за

дитиною - ОСОБА_2,  ІНФОРМАЦІЯ_1 , в

розмірі прожиткового мінімуму для дітей віком до 6 років.

 

         

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік

та про внесення змін до деяких законодавчих актів України»,   в розділі 

2 п.23 у Законі України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» п.7

вказано: частину першу статті 15 викласти в такій редакції: « Допомога по

догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається у розмірі що

дорівнює різниці між прожитковим мінімумом, встановленим для працездатних осіб,

та середньомісячним сукупним доходом сім»ї в розрахунку на одну особу за

попередні шість місяців, але не менше 130 грн.».           

 

        Згідно

ст. 95 Конституції України Бюджетна система України будується на засадах

справедливого і неупередженого розподілу суспільного багатства між громадянами

і територіальними громадами. Виключно Законом про Державний бюджет України

визначаються будь які видатки держави на загальносуспільні потреби, розмір і

цільове спрямування цих видатків.          

 

          

Доводи  представника відповідача

про відсутність бюджетного фінансування для здійснення соціальних виплат,

суд  не приймає до уваги, оскільки  судові рішення ухвалюються в межах норм

діючого законодавства в незалежності від причин ненадходження коштів з

Державного бюджету України на виплату допомоги та згідно частини 2 статті 3

Конституції України права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і

спрямованість діяльності держави, держава відповідає перед людиною за свою

діяльність, утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним  обов'язком 

держави.

 

Вирішення питань

про відповідність Конституції України віднесено до  Конституційного Суду України статтею  150 Конституції України.

 

Відповідними

статтями Законів України “Про Державний бюджет України на 2006 рік” , “Про

Державний бюджет України на 2007 рік”, “Про Державний бюджет України на 2008

рік” дію ч. 1 ст. 15 Закону України “Про державну допомогу сім'ям з дітьми”

щодо розміру державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею

трьохрічного віку  було зупинено та

встановлено розмір державної допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею

трьохрічного віку , який  Теплинська Л.І.

отримала.

 

            Вказані

норми до теперішнього часу не визнано неконституційними, тому суд не має

законних підстав для задоволення цієї частини позовних вимог та вважає їх

необґрунтованими.

 

            Тому

позов підлягає частковому задоволенню , виходячи з наступних розрахунків.

 

            Судом

встановлено, що відповідачем фактично було виплачено ОСОБА_1 державну допомогу

по догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку за період з 9 липня

2007 року по 31 грудня 2007 року у наступних розмірах:

 

Липень 2007 - 101,16 грн.

Серпень 2007- 103,41 грн.

Вересень 2007- 104,85 грн.

Жовтень 2007 - 104,85 грн.

Листопад 2007 - 107,73 грн.

Грудень  2007

- 110,88 грн. (ар.с. 12)

 

 Законом України

«Про державний бюджет України на 2007 рік» (ст. 62) затверджено прожитковий

мінімум на  одну особу із розрахунку

для  «дітей у віці до 6 років: з 1 січня

- 434 грн.,  з 1 квітня - 463 грн.,  з 1 жовтня - 470 грн.».

 

 Тому, розмір

щомісячної допомоги по догляду за дитиною ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, повинен був

виплачуватись позивачці:

 

  З 09.07.2007     -  

31.09.2007 : 463 грн.

З   01.10.2007  -    

31.12.2007 : 470 грн.

     Відповідач повинен сплатити позивачці

наступні не сплачені  кошти:

З 09.07.2007 року - 23 календарних дні, із розрахунку:

прожитковий мінімум 463/31 =14,94х23(31-8) = 343 грн. 52 коп., фактично  виплачено : 101,16/31=3,26 х 23 (31-8)= 74

грн. 98 коп. за 23 дня липня 2007 року, необхідно доплатити - 268 грн. 94 коп.

(343,52-74,98=268.94 грн.).

З 08.2007 року прожитковий мінімум - 463 грн., фактично

сплачено 103,41 грн., необхідно доплатити 359 грн. 59 коп. ( 463 грн. - 103,41

грн. = 359 грн. 59 коп.).

З 09.2007 року прожитковий мінімум 463 грн., фактично

сплачено 104 грн. 85 коп., необхідно доплатити 358 грн. 15 коп.( 463 грн. -

104,85 грн. = 358 грн. 15 коп.).

З 10.2007 року прожитковий мінімум 470 грн., фактично

сплачено 104 грн. 85 коп., необхідно доплатити 365 грн. 15 коп.( 470 грн.

-104,85 грн. =365 грн. 15 коп.).

З 11.2007 року прожитковий мінімум 470 грн., фактично

сплачено 107,73 грн., необхідно доплатити - 362 грн. 27 коп.( 470 грн. -107,73

грн. .= 362 грн. 27 коп.).

З 12.2007 року прожитковий мінімум  470 грн., фактично сплачено 110 грн. 88 коп.,

необхідно доплатити 359 грн. 12 коп. ( 470 грн. - 110 грн. 88 коп. = 359 грн.

12 коп.).

         Загальна сума коштів які відповідач

повинен сплатити позивачці, як недоплачені на дитину ОСОБА_2,  ІНФОРМАЦІЯ_1, за період з 09.07.2007 року по

31.12.2007 рік, становить 2073 грн. 22 коп.

         У цієї частині позовні вимоги

позивачки є законними і такими що підлягають задоволенню.

 

         З

відповідача також підлягають стягненню кошти, сплачені позивачкою за оплату

судового збору у розмірі 3 грн. 50 коп.

      

 Інші вимоги, що були заявлені позивачкою,

задоволенню не підлягають через їх необґрунтованість.

 

  На підставі вищевикладеного,

керуючись ст. ст.160-163 КАС

України, ст. 19, 22, 24, 46 Конституції України, ст. 15 Закону України «Про

державну соціальну допомогу сім'ям з дітьми», Рішення Конституційного Суду

України від 9 липня 2007 року № 6-рп/2007,ст.ст.1,2 Закону України «Про

прожитковий мінімум», «Про державний бюджет України на 2007 рік»,Закону України

«Про державний бюджет України на 2008 рік», суд, -

 

ПОСТАНОВИВ:

  

Позов ОСОБА_1 до

управління праці та соціального захисту населення Ровеньківської міської

ради     Луганської області третя

особа  Головне управління Державного

казначейства України у Луганській області 

про перерахунок та виплату недонарахованих сум  задовольнити частково.

 

 Визнати

неправомірними дії Управління праці та соціального захисту населення

Ровеньківської  міської ради Луганської

області по відмові  у перерахунку та

виплаті ОСОБА_1 допомоги по догляду за дитиною 

-  ОСОБА_2,  ІНФОРМАЦІЯ_1, до досягнення ним трирічного

віку, у розмірі, встановленому законом прожиткового мінімуму для дітей віком до

6 років,  починаючи с 09. 07. 2007 р. по

31.12.2007 рік.

     Зобов'язати

Управління праці та соціального захисту населення Ровеньківської міської ради

Луганської області провести перерахунок та 

виплатити ОСОБА_1,  недоплачену

суму допомоги по догляду за дитиною - ОСОБА_2, 

ІНФОРМАЦІЯ_1,   до досягнення ним

трирічного віку,  у розмірі 2073 (дві

тисячі сімдесят три) грн. 22 коп., за період з 09.07.2007 року по 31.12.2007

рік.

 

       Стягнути з

Управління праці та соціального захисту населення Ровеньківської міської ради

Луганської області на користь  ОСОБА_1

понесені неї  витрати на оплаті судового

збору  у розмірі 3 грн. 50 коп.

    

      В задоволенні інших позовних  вимог відмовити у зв'язку  з необґрунтованістю.

 

            Постанова  може бути оскаржена в Донецькому

адміністративному апеляційному  суді

у  двадцятиденний строк  після подання заяви про  апеляційне оскарження.

 

            Заяву

про апеляційне оскарження постанови може бути подано протягом десяти днів з дня

її проголошення у повному обсязі.

 

 

Суддя                                                                                        

Л.В. Шумченко

 

СудРовеньківський міський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення12.12.2008
Оприлюднено03.10.2009
Номер документу4790618
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-207/08

Ухвала від 15.11.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Федотов І.В.

Постанова від 06.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Амєлін С.Є.

Ухвала від 25.01.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Амєлін С.Є.

Ухвала від 23.12.2008

Адміністративне

Вільнянський районний суд Запорізької області

Беспалько Т.Д.

Ухвала від 11.07.2008

Адміністративне

Алуштинський міський суд Автономної Республіки Крим

Лантратова А.І.

Ухвала від 11.07.2008

Адміністративне

Алуштинський міський суд Автономної Республіки Крим

Лантратова А.І.

Постанова від 20.11.2008

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

Чайка В.М.

Постанова від 12.12.2008

Адміністративне

Ровеньківський міський суд Луганської області

Шумченко Л.В.

Постанова від 22.12.2008

Адміністративне

Новомиколаївський районний суд Запорізької області

Вдовенко В.О.

Постанова від 17.12.2008

Адміністративне

Сумський районний суд Сумської області

Клочко Б.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні