Постанова
від 27.07.2015 по справі 824/585/15-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 липня 2015 р. м. Чернівці справа № 824/585/15

Чернівецький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Анісімова О.В.,

за участю:

секретаря судового засідання - Кордобан А.В.,

представника позивача - Ткач Д.Б.,

представника відповідача реєстраційної служби Чернівецького міського управління юстиції - Вітів О.В.,

представника відповідача Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління ДФС у Чернівецькій області - Ніщука І.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом приватного підприємства "СВ Далс" до реєстраційної служби Чернівецького міського управління юстиції, Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління ДФС у Чернівецькій області про визнання дій протиправними та скасування рішення,-

В С Т А Н О В И В:

Приватне підприємством "СВ Далс" (далі - позивач або ПП "СВ Далс") звернулось до суду з адміністративним позовом до реєстраційної служби Чернівецького міського управління юстиції (далі - відповідач-1 або реєстраційна служба), Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління ДФС у Чернівецькій області (далі - відповідач-2 або ДПІ) про визнання дій по внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей про ПП "СВ Далс" протиправними та скасування рішення ДПІ №22 від 25.03.2015 р. про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість (далі - ПДВ).

Позовні вимоги позивач обґрунтував тим, що реєстраційною службою до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис про відсутність підтвердження відомостей про ПП "СВ Далс", внаслідок чого ДПІ прийнято рішення №22 від 25.03.2015 р. про анулювання реєстрації платника ПДВ. Позивач вважає такі дії відповідача-1 протиправними, а рішення ДПІ про анулювання реєстрації платника ПДВ таким, що підлягає скасуванню, оскільки ПП "СВ Далс", як юридична особа постійно здійснює свою діяльність, сплачує податки у т.ч. і ПДВ, а отже підстав для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про відсутність підтвердження відомостей немає.

Відповідач-1 та відповідач-2 щодо задоволення позову заперечили.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала у повному обсязі, суду пояснила наступне.

Так, ПП "СВ Далс" зареєстроване як юридична особа 05.12.2005 р., при цьому місцезнаходженням юридичної особи є м. Чернівці, вул. Руська, 86 кв.3. 07.12.2005 р. позивач став на облік ДПІ, як платник податків, а 14.12.2005 р. зареєстрований платником ПДВ.

Разом з цим, 02.04.2015 р. на адресу позивача з ДПІ надійшов лист з рішенням №22 від 25.03.2015 р. про анулювання реєстрації платника ПДВ, підставою для прийняття якого стало наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей.

Вважає, дії реєстраційної служби по внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей протиправними, а рішення ДПІ про анулювання реєстрації платника ПДВ таким, що підлягає скасуванню, виходячи із наступного.

Так, згідно п.п. "ж" п.184.1 ст.184 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI ( далі - ПК України) реєстрація платника ПДВ діє до дати її анулювання, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Відповідно до положень ст.19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15.05.2003 N 755-IV (далі - Закон № 755) державний реєстратор має право внести запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, якщо юридична особа не підтвердила відомості про себе, що містяться в такому реєстрі.

Згідно ч.12 ст. 19 Закону № 755 передбачено обов'язок державного реєстратора надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки.

Разом з цим, ПП "СВ Далс" в період з 15.02.2015 р. по 06.04.2015 р. не отримувало жодних поштових повідомлень з реєстраційної служби, однак останньою внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про відсутність підтвердження відомостей, що є протиправним.

У зв'язку із наявністю неправомірного запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про відсутність підтвердження відомостей ПП «СВ Далс» ДПІ прийнято рішення №22 від 25.03.2015 р. про анулювання реєстрації платника ПДВ, яке для відновлення прав позивача необхідно скасувати.

Представник реєстраційної служби суду пояснила наступне.

Так, реєстраційна служба отримала від ДПІ поштове повідомлення від 13.02.2015 р. № 560 про відсутність юридичної особи ПП "СВ Далс" за місцезнаходженням. У зв'язку з цим, державний реєстратор, на виконання вимог закону, надіслав позивачу повідомлення щодо необхідності подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу рекомендованим листом за місцезнаходженням, вказаним в Єдиному державному реєстрі, як юридична особа приватного підприємства, про що свідчить квитанція від 16.02.2015 р.

16.03.2015 р. дане повідомлення повернулося до реєстраційної служби з відміткою Укрпошти - "за закінченням терміну зберігання". Керуючись вимогами ч.14 ст.19 Закону № 755 та зважаючи на відмітку Укрпошти від 20.03.2015 р на конверті поштового відправлення, державний реєстратор вніс інформацію щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру.

Крім цього, вважає твердження позивача, що директор ПП "СВ Далс" звернувся до державного реєстратора для виправлення помилково внесеного запису, не відповідає дійсності, оскільки державним реєстратором не скасовувався реєстраційний запис про відсутність підтвердження про юридичну особу, а здійснено новий запис у зв'язку із поданням позивачем реєстраційної картки на підтвердження відомостей та комплект документів щодо зміни керівника даного підприємства.

У зв'язку із зазначеним, вважають, що дії державного реєстратора відповідають положенням ст.ст.4,19 Закону № 755, а тому підстави для визнання його дій протиправними відсутні.

На уточнююче запитання суду, чи відправлялось повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки на юридичну адресу ПП «СВ Далс» (м. Чернівці, вул. Руська, 86 кв.3) чи на іншу адресу, представник відповідача-1 суду пояснила, що нею особисто формувався необхідний пакет документів, однак конверт відправлення підписували студенти-практиканти, які могли не точно вказати адресу адресата.

На запитання суду, чому на оригіналі конверту, яким на адресу ПП «СВ Далс» спрямовувалось повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки, в розділі «Адресат» міститься виправлення іншим чорнилом номера будинку, а саме цифра «2» переправлена на цифру «8» та коли таке виправлення мало місце, представник відповідача-1 суду нічого пояснити не змогла, натомість повторилась, що конверти вона не підписувала.

Представник ДПІ суду пояснив наступне.

Працівниками відділу контролю за декларуванням ПДВ складено акт обстеження місцезнаходження ПП " СВ Далс" від 04.02.2015 р. та направлено до оперативного управління ДПІ запит на встановлення місцезнаходження № 58/24-12-15-02 від 05.02.2015 р. Оперативним управлінням ДПІ обстежено податкову адресу ПП " СВ Далс" - м.Чернівці, вул.Руська 86 кв. 3, за результатами якої складено довідку про відсутність за вказаною адресою суб'єкта господарювання № 295/вн/24-12-07-00-03 від 12.02.2015 р. та переведено у "9" стан.

Згідно відомостей від 23.03.2015 р. отриманих від державного реєстратора до ЄДР внесено запис про відсутність юридичної особи за адресою ПП "СВ Далс".

25.03.2015 р. позивача виключено із реєстру платників ПДВ, рішення № 22 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.

27.03.2015 р. направлений рекомендований лист з повідомленням про вручення, вручено ПП "СВ Далс" 02.04.2015 р.

Враховуючи вищевикладене, ДПІ повністю дотримано всі вимоги порядку скасування реєстрації платника ПДВ, тому рішення № 22 від 25.03.2015 р. про анулювання реєстрації платника ПДВ є обґрунтованим.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Так, ПП "СВ Далс" зареєстроване як юридична особа 05.12.2005 р., при цьому місцезнаходженням юридичної особи є м. Чернівці, вул. Руська, 86 кв.3. 07.12.2005 р. позивач став на облік ДПІ, як платник податків, а 14.12.2005 р. зареєстрований платником ПДВ.

Працівниками відділу контролю за декларуванням ПДВ складено акт обстеження місцезнаходження ПП "СВ Далс" від 04.02.2015 р. та направлено до оперативного управління ДПІ запит на встановлення місцезнаходження № 58/24-12-15-02 від 05.02.2015 р. Оперативним управлінням ДПІ проведено обстеження за юридичною адресою ПП "СВ Далс" - м.Чернівці, вул.Руська 86 кв. 3, за результатами якої складено довідку про відсутність за вказаною адресою суб'єкта господарювання № 295/вн/24-12-07-00-03 від 12.02.2015 р. та переведено у "9" стан.

13.02.2015 р. ДПІ надіслала реєстраційній службі поштове повідомлення від 13.02.2015 р. № 560 про відсутність юридичної особи ПП "СВ Далс" за місцезнаходженням. У зв'язку з цим, державний реєстратор, на виконання вимог закону, надіслав позивачу повідомлення щодо необхідності подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу рекомендованим листом за місцезнаходженням, вказаним в Єдиному державному реєстрі, як юридична особа приватного підприємства.

Доказ відправки позивачу повідомлення щодо необхідності подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу наявний у справі. Зокрема це оригінал конверту від 16.02.2015 р. Разом з цим, у розділі конверту «Адресат» міститься виправлення іншим чорнилом номера будинку, а саме цифра «2» переправлена на цифру «8». Представник відповідача-1 з приводу виправлення та часу такого виправлення суду нічого пояснити не змогла.

Крім цього, відповідно до листа Укрпошти від 09.04.2015 р. № 03-511 (а.с.8) за період з 15.02.2015 р. по 06.04.2015 р. на адресу ПП "СВ Далс" вул.Руська 86 кв.3, м. Чернівці дане повідомлення реєстраційної служби не поступало, а згідно листа Укрпошти від 18.06.2015 р., №2.3-11-28 повідомлення реєстраційної служби адресоване на ПП «СВ Галс», однак повідомити на яку адресу був адресований лист немає можливості.

16.03.2015 р. лист з повідомленням щодо необхідності подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу повернулося до реєстраційної служби з відміткою Укрпошти - "за закінченням терміну зберігання". Зважаючи на відмітку Укрпошти, державний реєстратор 20.03.2015 р. вніс інформацію щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу до Єдиного державного реєстру.

У зв'язку із наявністю в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей, ДПІ прийнято рішення № 22 від 25.03.2015 р. про анулювання реєстрації платника ПДВ ПП «СВ Далс».

Суд вважає дії реєстраційної служби протиправними, а рішення ДПІ № 22 від 25.03.2015 р. таким, що підлягає скасуванню, виходячи із наступного.

Відповідно до п.1 ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. При цьому під визначенням "на підставі" необхідно розуміти, що суб'єкт владних повноважень має бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України, зобов'язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним; під визначанням "у межах повноважень" необхідно розуміти, що суб'єкт владних повноважень повинен приймати рішення, а дії вчиняти до встановлених законом повноважень, не перевищуючи їх; а під визначенням "у спосіб" необхідно розуміти, що суб'єкт владних повноважень зобов'язаний дотримуватися встановленої законом процедури і форми прийняття рішення або вчинення дії і повинен обирати лише визначені законом засоби.

Так, ДПІ та реєстраційна служба у розумінні КАС України є суб'єктом владних повноважень, який відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно абз. "ж" п.184.1 ст.184 ПК України реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі, зокрема, якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Відповідно до п.184.2 ст.184 ПК України анулювання реєстрації на підставі, визначеній у підпункті "а" пункту 184.1 цієї статті, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах "б" - "з" пункту 184.1 цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.

Відповідно до абз.1 ч.11 ст.19 Закону №755 юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Згідно з абзацом 2 ч.12 ст.19 Закону №755 передбачено, що у разі надходження державному реєстратору від органу доходів і зборів повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Частина 14 ст. 19 Закону № 755 встановлює, що у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Якщо державному реєстратору повернуто поштового відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Аналіз наведених правових норм в їх сукупності вказує, що внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу можливе у випадку неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу або повернення поштового відправлення.

При цьому до обов'язків державного реєстратора відноситься надіслання поштовим відправленням на юридичну адресу юридичної особи повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки. Відправка повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки на адресу не по місцезнаходженню юридичної особи, суперечить положенням Закону №755 та порушує права такої юридичної особи.

Вище судом встановлено, що до реєстраційної служби надійшло повідомлення ДПІ №18-ОПП від 13.02.2015 року №560 про відсутність юридичної особи - ПП "СВ Далс" за місцезнаходженням.

Отримавши вказане повідомлення, реєстраційна служба склала повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу від 16.02.2015 р. № 08-13/993.

Аналізуючи зміст наявних у справі листів Укрпошти, зовнішній вигляд конверту, в який запаковано повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу від 16.02.2015 р. № 08-13/993, а саме наявні на ньому виправлення чорнилом іншого кольору адреси позивача, а також враховуючи, що позивач в період з 15.02.2015 р. по 06.04.2015 р. отримував за своїм місцезнаходження рекомендовані листи (а.с.8, 37-41), враховуючи пояснення представника відповідача-1 суд вважає, що на адресу позивача конверт з повідомленням щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу від 16.02.2015 р. № 08-13/993 - не надійшов, а отже позивач не мав можливість подати державному реєстратору реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.

При цьому суд вважає, що виправлення на конверті були здійсненні не під час його підписання, що підтверджується різним кольором чорнила.

Відповідно до положень Закону №755 саме на державного реєстратора покладено обов'язок надіслання поштовим відправленням на юридичну адресу юридичної особи повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки. У даному разі державний реєстратор не забезпечив надіслання зазначеного повідомлення, вчинив на підставі повернутого Укрпоштою повідомлення запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, чим порушив вимоги Закону №755 та права ПП «СВ Далс».

При цьому суд вважає, що технічні недоліки, які допущені відповідачем-1 при оформленні конверту, у даному разі є суттєвим порушенням, що призвело до порушення прав позивача. Оформлення конвертів студентами-практикантами не звільняє реєстраційну службу від обов'язку належним чином відправити на адресу суб'єкта господарювання повідомленням щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Враховуючи викладене, суд приходить до висновку, що дії державного реєстратора відділу державної реєстрації по внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу ПП "СВ Далс" є протиправними та вони не можуть породжувати правові наслідки, такі як анулювання реєстрації платника ПДВ.

Як встановлено судом вище, у зв'язку із наявністю в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей, ДПІ прийнято рішення № 22 від 25.03.2015 р. про анулювання реєстрації платника ПДВ ПП «СВ Далс». При прийнятті цього рішення ДПІ діяло відповідно до положень ПК України, однак підставою для прийняття такого рішення стали протиправні дії реєстраційної служби, які не мають породжувати правові наслідки позивачеві.

У зв'язку із зазначеним рішення ДПІ №22 від 25.03.2015 р. про анулювання реєстрації платника ПДВ підлягає скасуванню, як таке, що прийняте внаслідок неправомірних дій реєстраційної служби.

При цьому суд вважає, що обраний позивачем спосіб захисту у повній мірі відновить його права.

Відповідно до ч.2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Це означає, що ч.2 ст. 71 КАС України встановлює презумпцію вини суб'єкта владних повноважень, рішення, дії чи бездіяльність якого оскаржуються, а повідомлені позивачем обставини справи відповідають дійсності, доки відповідач їх не спростує. До того ж, ч. 4 ст. 71 КАС України зобов'язує суб'єкта владних повноважень надати всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази. Отже, в адміністративних справах щодо оскарження рішень та дій суб'єкта владних повноважень встановлена презумпція його вини. Така презумпція вини покладає на суб'єкта владних повноважень обов'язок аргументовано, посилаючись на докази, довести правомірність свого рішення та спростувати твердження позивача про порушення його права, свобод чи інтересів.

Позивач по справі обґрунтовано довів свої вимоги щодо визнання дій неправомірними та скасування рішення, а відповідачі не надали суду доказів, які б свідчили про правомірність її дій та рішень.

Таким чином, аналізуючи вищевикладене суд прийшов до висновку, що позов приватного підприємства "СВ Далс» до реєстраційної служби Чернівецького міського управління юстиції, Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління ДФС у Чернівецькій області про визнання дій по внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей про ПП "СВ Далс" протиправними та скасування рішення ДПІ №22 від 25.03.2015 р. про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість - підлягає задоволенню у повному обсязі.

У зв'язку із тим, що судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, відповідно до положень ч.1 ст.94 КАС України, суд присуджує всі здійсненні нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України, а саме стягує на користь позивача судовий збір у розмірі 146,16 грн.

У судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Керуючись ст.ст.158 - 163, 167 КАС України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов приватного підприємства "СВ Далс" до реєстраційної служби Чернівецького міського управління юстиції, Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління ДФС у Чернівецькій області про визнання дій протиправними та скасування рішення - задовольнити у повному обсязі.

Визнати дії реєстраційної служби Чернівецького міського управління юстиції по внесенню до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей про приватне підприємство "СВ Далс" - протиправними.

Скасувати рішення Державної податкової інспекції у м. Чернівцях Головного управління ДФС у Чернівецькій області №22 від 25.03.2015 р. про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.

Стягнути з Державного бюджету України на користь приватного підприємства "СВ Далс" (код ЄДРПОУ 33917646) судові витрати у вигляді сплаченого квитанцією №34801696 від 15.04.2015 р. судового збору у розмірі 146 (сто сорок шість) грн. 16 коп.

У відповідності до ст.ст. 185-186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, проголошення вступної та резолютивної частини рішення, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дні отримання копії постанови.

Згідно статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмовити у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя О.В. Анісімов

Постанова в повному обсязі складена 31 липня 2015 р.

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.07.2015
Оприлюднено07.08.2015
Номер документу47907710
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/585/15-а

Ухвала від 07.10.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 24.09.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 14.09.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 14.09.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 14.09.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Постанова від 27.07.2015

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

Ухвала від 10.06.2015

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

Ухвала від 16.04.2015

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Анісімов Олег Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні