ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
УХВАЛА
03 серпня 2015 року м. Київ К/800/35134/15
Суддя Вищого адміністративного суду України Костенко М.І.,
розглянувши матеріали касаційної скарги державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління ДФС у м. Києві (далі - ДПІ)
на постанову окружного адміністративного суду м. Києва від 18.03.2015
та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 19.05.2015
у справі № 826/668/15
за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «ДМ-ПРОЕКТ»
до ДПІ
про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
ВСТАНОВИВ:
Постановою окружного адміністративного суду м. Києва від 18.03.2015, залишеною без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.05.2015, позов задоволено.
ДПІ звернулася до Вищого адміністративного суду України з касаційною скаргою, в якій просить скасувати ухвалені у справі рішення попередніх інстанцій та прийняти нове рішення, яким відмовити у задоволенні позову.
Разом з тим, скаржником подано клопотання про поновлення строку подання цієї скарги мотивоване несвоєчасним отриманням ним копії оскаржуваної ухвали апеляційного суду.
З огляду на те, що дане клопотання не підписано представником ДПІ (ОСОБА_1), Вищий адміністративний суд України дійшов висновку про відсутність підстав для розгляду даного клопотання.
В силу вимог пункту 4 частини другої статті 213 Кодексу адміністративного судочинства України у касаційній скарзі зазначаються обґрунтування вимог особи, що подає касаційну скаргу, із зазначенням того, у чому полягає порушення норм матеріального чи процесуального права.
Відповідно до пункту 5 частини п'ятої статті 214 названого Кодексу суддя-доповідач відмовляє у відкритті касаційного провадження у справі, якщо касаційна скарга є необґрунтованою і викладені в ній доводи не викликають необхідності перевірки матеріалів справи.
З наведених законодавчих приписів випливає, що касаційна скарга повинна містити посилання на помилкове та/або неправильне застосування норм матеріального права при вирішення справи та/або порушення судами норм матеріального права із зазначенням того, яким чином такі порушення вплинули на правильність вирішення спору.
Однак зі змісту касаційної скарги та оскаржуваних судових рішень не вбачається допущеного судами невірного правозастосування, а доводи касаційної скарги не викликають необхідності перевірки матеріалів справи. Висновки судів, покладені в основу прийняття оскаржуваних рішень, ґрунтуються на правильному тлумаченні та застосуванні правових норм.
З урахуванням викладеного, керуючись статтями 211, 213, 214, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, Вищий адміністративний суд України
УХВАЛИВ:
Відмовити у відкритті касаційного провадження за касаційною скаргою державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління ДФС у м. Києві на постанову окружного адміністративного суду м. Києва від 18.03.2015 та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 19.05.2015 у справі № 826/668/15.
Суддя М.І. Костенко
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 03.08.2015 |
Оприлюднено | 11.08.2015 |
Номер документу | 48189043 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Костенко М.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні