Постанова
від 22.02.2011 по справі 2а-34/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"22" лютого 2011 р. Справа № 2a-34/11/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Біньковської Н.В.

при секретарі судового засідання Прут Ю.А.

за участю:

представника позивача -ОСОБА_1

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Івано-Франківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Товариства з обмеженою відповідальністю "Культурно-мистецький центр "Є" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в сумі 4763,73 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Івано-Франківське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулося до суду з адміністративним позовом до ТОВ "Культурно-мистецький центр "Є" про стягнення адміністративно-господарських санкцій в розмірі 4428,57 грн. та пені в сумі 335,16 грн. за недотримання нормативу створених робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2009 році.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, суду пояснив, що відповідач відповідно до вимог ст.19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в УкраїніВ» зобов'язаний був забезпечити у 2009 році 1 інваліда робочим місцем. Фактично на підприємстві у 2009 році інваліди не працювали, у звВ»язку з чим відповідач повинен був самостійно сплатити 4428,57грн. адміністративно-господарських санкцій за невиконання нормативу з працевлаштування інваліда та пеню за несвоєчасну сплату адміністративно-господарських санкцій у розмірі 335,16 грн. Просить позов задовольнити повністю.

Відповідач повторно в судове засіданні не з'явився, хоча належним чином повідомлявся про дату, час та місце судового розгляду. Правом подання заперечення на адміністративний позов не скористався. Про причини неявки суд не повідомив. За таких обставин, суд розглянув справу за відсутності відповідача.

Суд, розглянувши позовну заяву, заслухавши представника позивача, дослідивши наявні у справі докази, приходить до висновку, що позов підлягає задоволенню, виходячи із наступних підстав.

Судом встановлено, що 07.10.2010 року позивачем проведено перевірку виконання відповідачем ст.ст. 19, 20 Закону України В«Про основи соціальної захищеності інвалідів в УкраїніВ» в ході якої виявлено, що у 2009 році в ТОВ "Культурно-мистецький центр "Є" працювало 14 осіб і кількість штатних працівників інвалідів, які повинні були працювати на підприємстві, становила 1 особу. Однак, інваліди у ТОВ "Культурно-мистецький центр "Є" в 2009 році не працювали. ТОВ "Культурно-мистецький центр "Є" в обласному відділенні Фонду соціального захисту інвалідів не зареєстроване, звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2009 рік до обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів відповідач не здав. Виявлені правопорушення зафіксовані в акті перевірки № 355 від 07.10.2010 року.

Згідно листа Івано-Франківського центру зайнятості за № МЦЗ-375/01-10/05 від 24.01.2011 року відповідач інформацію про наявність вакансій для працевлаштування інвалідів до центру зайнятості в 2009 році не подавав.

Відповідно до ст.18 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно ст. 19 зазначеного Закону для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб - у кількості одного робочого місця. Роботодавці, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів і відповідно до нормативу забезпечують працевлаштування інвалідів.

Таким чином, суд приходить до висновку, що відповідачем не були вжиті заходи та не виконані обов'язки щодо працевлаштування в 2009 році інваліда, передбачені Законом України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в УкраїніВ» .

Статтею 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" визначено, що підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.

Адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону.

Відповідно до ч.2.ст.20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" передбачено за порушення термінів сплати адміністративно господарських санкцій, нарахування пені, яка обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікованої ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати.

У відповідності до положень ч.4 ст. 20 Закону України В«Про основи соціальної захищеності інвалідів в УкраїніВ» , відповідач за одне робоче місце, призначене для працевлаштування інвалідів і не зайняте інвалідом, зобов'язаний був до 15 квітня 2010 року самостійно перерахувати на розрахунковий рахунок Фонду соціального захисту інвалідів 4428,57 грн. адміністративно-господарських санкцій. Як встановлено в судовому засіданні та підтверджується актом перевірки №355 від 07.10.2010 року та розрахунком заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій, зазначену санкцію відповідач не сплатив.

У відповідності до ч.2 ст.20 вказаного Закону за несвоєчасну сплату адміністративно-господарських санкцій відповідач повинен сплатити пеню у розмірі 335,16 грн., однак, на час розгляду справи у суді, пеня відповідачем в добровільному порядку не сплачена.

Оскільки вищезазначені суми відповідачем не сплачено, загальна сума заборгованості відповідача становить 4763,73 грн.

Спори, що виникають із правовідносин за статтями 19, 20 цього Закону, вирішуються Фондом соціального захисту інвалідів або в судовому порядку. Фонд соціального захисту інвалідів, його відділення мають право захищати свої права та законні інтереси, у тому числі в суді.

Таким чином, враховуючи наведене позовні вимоги є обґрунтованими, а позов підлягає задоволенню в повному обсязі.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись статтями 2, 8-14, 86, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Культурно-мистецький центр "Є" (ідентифікаційний код 35765991) на користь Івано-Франківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції та пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій в розмірі 4 763 (чотири тисячі сімсот шістдесят три) гривні 73 копійки.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя Біньковська Н.В.

Постанова складена в повному обсязі 25.02.2011 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.02.2011
Оприлюднено19.08.2015
Номер документу48382637
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-34/11/0970

Постанова від 22.02.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Постанова від 22.02.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Ухвала від 06.01.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

Ухвала від 17.04.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Старунський Д.М.

Постанова від 22.02.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Біньковська Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні