06.12.2013.
642/9698/13-к
1кс/642/2975/13
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 грудня 2013 року слідчий суддя Ленінського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання ст. слідчого в ОВС СВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, -
В с т а н о в и в:
Слідчим відділом ХМУ ГУМВС України в Харківській області проводиться досудове розслідування, яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42013220010000074 від « 02» жовтня 2013 року, зареєстроване за ознаками ч. 5 ст. 191 КК України.
В матеріалах кримінального провадження є лист ІНФОРМАЦІЯ_1 № 04-26/10227 від 24.09.2013 щодо проведеної ревізії фінансово-господарської діяльності Державної установи « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі - інститут) за період з 01.01.2011 по 01.07.2013 року За результатами ревізії складено акт від 22.08.2013 № 04-11/67. Внаслідок проведених ревізійних дій встановлено порушення Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших нормативних документів, які регламентують діяльність бюджетних установ на загальну суму 1422,59 тис.грн. Зокрема, ревізією дотримання законодавства при здійсненні операцій з оплати праці встановлено, в порушення вимог п. 3 Постанови ІНФОРМАЦІЯ_3 від 27.09.2002 №. 5/5 та п.6.2 Методичних рекомендації щодо комплексної оцінки робочого місця, затверджених постановою Міністерства праці і ІНФОРМАЦІЯ_4 від 01.09.1992 №41, працівникам інституту необґрунтовано завищено заробітну плату за роботу у шкідливих умовах, що призвело до зайвого нарахування та виплати заробітної плати за період з 01.01.2011 по 01.07.2013 в загальній сумі 567,26 тис. грн. Згідно з актом ревізії, санітарно-гігієнічні дослідження факторів виробничого середовища і трудового процесу проводяться санітарними лабораторіями підприємств і організацій, атестованих органами ІНФОРМАЦІЯ_5 і ІНФОРМАЦІЯ_6 за списками, що узгоджуються з органами Державної експертизи умов праці, а також на договірній основі лабораторіями територіальних санітарно-епідеміологічних станцій. Також з акту ревізії вбачається, що Інститутом при проведенні ревізії наданий Наказ від 01.10.2009 №50-д-1 «Про створення атестаційної комісії щодо проведення атестації робочих місць за умовами правці». Даним наказом була: - створена постійно-діяча атестаційна ІНФОРМАЦІЯ_7 щодо проведення атестації робочих місць умовам праці; - затверджений персональний склад Комісії. Окрім того, Наказом по Інституту від 06.10.2009 №52-д затверджено перелік робочих місць та посад зі шкідливими умовами праці на підставі проведеної атестації робочих місць відповідно до вимог Постанови №442, Постанови ІНФОРМАЦІЯ_8 на виконання наказу від 01.09.2009 №50-д-1 по Інституту. Однак, санітарно-гігієнічні дослідження факторів виробничого середовища і трудового процесу проведені не були, що не дало можливості встановити ступінь шкідливості на кожному робочому місті і відповідно обґрунтованих підстав щодо підвищення посадових окладів. Ревізори на підставі цього зробили висновок про порушення посадовими особами Інституту вимог п.3 Постанови ІНФОРМАЦІЯ_3 від 27.09.2002 №. 5/5 та п.6.2 Методичних рекомендації щодо комплексної оцінки робочого місця, затверджених постановою Міністерства праці і Головним державним санітарним лікарем від 01.09.1992 №41. В наслідок вищезазначеного, працівникам інституту необґрунтовано підвищувалась заробітна плата за роботу у шкідливих умовах, що призвело до зайвого нарахування та виплати заробітної плати за період з 01.01.2011 по 01.07.2013 в сумі 567 255,77 грн. У зв`язку із розслідуванням кримінального провадження, до Інституту направлявся запит з метою надання та долучення до матеріалів кримінального провадження вказаних вище копій наказів від 01.10.2009 №50-д-1 та від 06.10.2009 №52-д. Інститутом надані дані слідству копії даних наказів. З поверхового огляду долучених до матеріалів провадження копій наказів від 01.10.2009 №50-д-1 та від 06.10.2009 №52-д та інших документів, які є в матеріалах кримінального провадження, вбачається, що підписи, виконані від імені директора Інституту ОСОБА_4 в Наказі від 01.10.2009 №50-д-1 «Про створення атестаційної комісії щодо проведення атестації робочих місць за умовами правці», в Наказі по ІНФОРМАЦІЯ_7 від 06.10.2009 №52-д, додатку 1 до Наказу від 01.10.2009 №50-д-1, в копії Наказу №67-д від 03.12.2010 про затвердження складу тарифікаційної комісії (вилучена на підставі ухвали слідчого судді від 5 листопада 2013 р.) значно відрізняється від підписів, виконаних від імені директора Інституту ОСОБА_4 в інших документах кримінального провадження, а саме: копії Статуту Інституту від 27.03.2012, копії тарифікаційного списку працівників Інституту станом на 01.09.2011, копії тарифікаційного списку працівників Інституту станом на 01.07.2011, копії «Переліку робочих місць з шкідливими ….» від 06.10.2009, копії тарифікаційного списку працівників Інституту станом на 01.01.2011. Таким чином, слідство вважає, що є достатньо підстав вважати, що директор Інституту ОСОБА_4 не видавав та не підписував документи, які стосуються кримінального провадження, а саме: Наказ від 01.10.2009 №50-д-1 «Про створення атестаційної комісії щодо проведення атестації робочих місць за умовами правці», Наказ по Інституту від 06.10.2009 №52-д, додаток 1 до Наказу від 01.10.2009 №50-д-1, Наказ №67-д від 03.12.2010, у зв`язку із чим виникла необхідність у вилученні даних документів з метою проведення судово-почеркознавчої та судово-економічної експертизи.
Ст. слідчий в ОВС СВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів Державної установи « ІНФОРМАЦІЯ_2 », а саме до наказів Інституту.
В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що дані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та необхідні для проведення судово-економічної та судово-почеркознавчої експертизи.
Окрім того, згідно ч.2 ст.163 КПК України слідчий просить розглянути клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться вищевказані документи, а саме ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ЄДРПОУ НОМЕР_1 , тому що є підстави вважати, що вказані в клопотанні документи можуть бути змінені або знищені, в зв`язку з тим, що вони можуть вказувати на причетність посадових осіб ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ЄДРПОУ НОМЕР_1 до вчинення кримінального правопорушення.
Суд, вислухавши слідчого ОСОБА_3 , який підтримав клопотання, дослідивши надані матеріали, приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Як зазначено у ч.1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що інформація та документи, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та необхідні для проведення судово-економічної та судово-почеркознавчої експертизи, знаходяться у ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ЄДРПОУ НОМЕР_1 мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 132, 159, 160, 162-164 КПК України,
ухвалив:
Клопотання ст. слідчого в ОВС СВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.
Надати ст. слідчому в ОВС СВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 або за його дорученням відповідним працівникам міліції тимчасовий доступ до речей і документів та можливість вилучення у ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ЄДРПОУ НОМЕР_1 наказів ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ЄДРПОУ НОМЕР_1 , а саме:
-Наказ ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 01.10.2009 №50-д-1 «Про створення атестаційної комісії щодо проведення атестації робочих місць за умовами правці» з додатками,
-Наказ по ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 06.10.2009 №52-д про затвердження переліку робочих місць та посад із шкідливими умовами праці, з додатками,
-Наказ №67-д від 03.12.2010 про затвердження тарифікаційної комісії, з додатками, що перебувають у володінні ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ЄДРПОУ НОМЕР_1 .
Строк дії ухвали - 1 місяць з дня її постановления.
Відповідно до ч.1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Ленінський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 06.12.2013 |
Оприлюднено | 18.08.2023 |
Номер документу | 48427689 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Ленінський районний суд м.Харкова
Гримайло А. М.
Кримінальне
Ленінський районний суд м.Харкова
Гримайло А. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні