Ухвала
від 05.11.2013 по справі 642/9698/13-к
ЛЕНІНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

05.11.2013.

Справа № 642/9698/13 к

Провадження №1кс/642/2612/13

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 листопада 2013 року слідчий суддя Ленінського районного суду м. Харкова ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання ст. слідчого в ОВС СВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, -

В с т а н о в и в:

Слідчим відділом ХМУ ГУМВС України в Харківській області проводиться досудове розслідування, яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42013220010000074 від « 02» жовтня 2013 року, зареєстроване за ознаками ч. 5 ст. 191 КК України.

В матеріалах кримінального провадження є лист ІНФОРМАЦІЯ_1 № 04-26/10227 від 24.09.2013 щодо проведеної ревізії фінансово-господарської діяльності Державної установи « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі - інститут) за період з 01.01.2011 по 01.07.2013 року За результатами ревізії складено акт від 22.08.2013 № 04-11/67.

Внаслідок проведених ревізійних дій ревізорами встановлено: порушення Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших нормативних документів, які регламентують діяльність бюджетних установ на загальну суму 1422,59 тис.грн. Зокрема, ревізією дотримання законодавства при здійсненні операцій з оплати праці встановлено, в порушення вимог п. 3 Постанови ІНФОРМАЦІЯ_3 від 27.09.2002 №. 5/5 та п.6.2 Методичних рекомендації щодо комплексної оцінки робочого місця, затверджених постановою Міністерства праці і ІНФОРМАЦІЯ_4 від 01.09.1992 № 41 працівникам інституту необґрунтовано завищено заробітну плату за роботу у шкідливих умовах, що призвело до зайвого нарахування та виплати заробітної плати за період з 01.01.2011 по 01.07.2013 в загальній сумі 567,26 тис.грн. Порушення допущено членами тарифікаційної комісії, якою щорічно визначаються розміри посадових окладів (з підвищенням) всіх працівників інституту. В порушення вимог ст.9 Закону У країни «Про відпустки», без комплексного проведення атестації робочих місць, працівникам інституту необґрунтовано у 194 випадках надано додаткову оплачувану відпустку тривалістю 7 календарних днів, внаслідок чого зайво нараховано та сплачено заробітної плати за період відпустки в загальній сумі 117,18 тис. грн. Накази по установі щодо надання основної та додаткової відпусток працівникам інституту підписано директором інституту ОСОБА_4 . Крім того, в порушення ст. 94 Кодексу Законів про працю України та ст.1 Закону України «Про оплату праці» за фактично невідпрацьований час основними працівниками та зовнішніми сумісниками зайво нараховано та виплачено заробітної плати в загальній сумі 33,49 тис.грн. Як наслідок, на зайво нараховану заробітну плату зайво нараховано та перераховано 258,85 тис.грн. єдиного соціального внеску. Порушення допущено з вини осіб, якими складаються та підписуються табелі обліку робочого часу. Внаслідок порушень по оплаті прані інституту завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 976,78 тис.грн. На теперішній час порушення по заробітній платі не усунуто. Ревізією використання коштів, виділених на проведення реставраційних робіт встановлено, що згідно укладеного договору підряду, роботи з реставрації фасаду інституту виконувались TOB « ІНФОРМАЦІЯ_5 ». В ході проведення ревізії встановлено, що фактично роботи з реставрації фасаду інституту виконувались із залученням TOB « ІНФОРМАЦІЯ_5 » субпідрядної організації - ПП фірми « ІНФОРМАЦІЯ_6 ». В порушення вимог «Правил визначення вартості будівництва» ІНФОРМАЦІЯ_7 . 1.1.- 1-2000, затверджених наказом Держбуду України від 27,08.2000р. № 174 (із змінами та доповненнями), внаслідок невідповідності окремих обсягів та видів робіт, включених до актів форми КБ~2в TOB « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та ПП фірма « ІНФОРМАЦІЯ_6 » та завищення обсягів виконаних робіт інститутом зайво сплачено підрядній організації TOB « ІНФОРМАЦІЯ_5 » 37,04 тис.грн. Як наслідок, завищено розмір оплати за здійснення технічного нагляду TOB « ІНФОРМАЦІЯ_8 » на суму 2,76 тис.грн. А всього, внаслідок допущених порушень інституту завдано матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 139,8 тис.грн. Порушення щодо оплати завищеної вартості ремонтних робіт, допущено з вини заступника директора з загальних питань інституту ОСОБА_5 , яким підписано акт форми КБ-2в. В період проведення ревізії зайво отримані підрядною організацією та організацією, що здійснювала технічний нагляд кошти перераховано до державного бюджету в повному обсязі. ІНФОРМАЦІЯ_1 одержано інформацію від ІНФОРМАЦІЯ_9 (лист від 18.07.2013 №3020/10/22-29) про результати проведення документальної невиїзної перевірки TOB « ІНФОРМАЦІЯ_5 » щодо підтвердження відомостей, одержаних від особи, яка мала правові відносини з ПП фірма « ІНФОРМАЦІЯ_6 » за період з 01.08.2012 по 31.12.2012. Проведеною перевіркою встановлено, що TOB « ІНФОРМАЦІЯ_5 » завищені податкові зобов`язання в результаті нереальності здійснення операцій з реалізації ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_10 . КІ. Мечникова НАМИ України» виконання ремонтно-будівельних робіт по реставрації фасаду, придбаних у ПП фірма « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на 81,98 тис.грн. При формуванні податкового кредиту віднесено суми ПДВ по операціях з отримання у фірма « ІНФОРМАЦІЯ_6 » виконання ремонтно-будівельних робіт по реставрації фасаду інституту, що фактично не здійснювались та не мали на меті подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності підприємства, в результаті чого завищено податковий кредит на 81,98 тис.грн. Ревізією повноти перерахування до бюджету необхідних платежів встановлено, що в порушення п.1 ст.3 Бюджетного кодексу України, інститутом не перераховано до державного бюджету вартість комунальних послуг, сплачених орендарями за минулі роки в сумі 8,1 тис.грн. Порушення допущені з вини головного бухгалтера ОСОБА_6 . Внаслідок зазначеного порушення державному бюджету завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 8,1 тис.грн. На теперішній час порушення не усунуто. Також проведеною ревізією встановлено, що в порушення пп. 7, 182 Інструкції по бухгалтерському обліку в установах та організаціях, які знаходяться на Державному бюджеті СРСР, затвердженої наказом Міністерства Фінансів СРСР від 10.03.1987 №61, за проживання в готелі сторонніх осіб, інститутом необґрунтовано сплачено 10,02 тис.грн. Зазначене не стосується основних напрямів діяльності інституту та суперечить вимогам п. 4.1. Статуту установи. Порушення допущено з вини головного бухгалтера ОСОБА_6 . Зазначене порушення завдало інституту матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 10,02 тис.грн. На теперішній час порушення не усунуто.

Ревізією правильності розрахунків за спожиті комунальні послуги встановлено, що витрати за спожиті комунальні послуги орендарями та при наданні платних послуг, проводилися за рахунок коштів, виділених на виконання повноважень інституту по загальному фонду, що призвело до необґрунтованих витрат в сумі 31,88 тис.грн. Зазначене не відповідає вимогам п.4 ст.23 Бюджетного Кодексу України в частині проведення витрат спеціального фонду виключно в межах і за рахунок відповідних надходжень. Вищезазначене порушення допущено з вини головного бухгалтера інституту ОСОБА_6 . На теперішній час порушення не усунуто. Вибірковою ревізією своєчасності та повноти оплати за приватні міжміські телефонні розмови встановлено, що в порушення п. п.7, 10 наказу Міністерства Фінансів України від 10.03.1987 №61 «Про затвердження інструкції по бухгалтерському обліку в установах і організаціях, які рахуються на Державному бюджеті СРСР, за рахунок коштів Інституту сплачено вартість особистих міжміських розмов співробітників установи в загальній сумі 11,04 тис.грн. Внаслідок зазначеного порушення інституту завдано матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 11,04 тис.грн. На теперішній час порушення усунено. В порушення вимог п.1.11, п. 1.3 Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом ІНФОРМАЦІЯ_11 від 13.03.1998 №59, окремим працівникам інституту без наявності підтверджуючих документів та у завищених розмірах необґрунтовано відшкодовано 1,32 тис.грн. Зазначене порушення допущено з вини завідуючої інженерно-технічним відділом ОСОБА_7 . Внаслідок зазначеного порушення інституту завдано матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 1,32. тис.грн. На теперішній час порушення усунуто в повному обсязі. Ревізію з питання своєчасності та повноти розрахунків орендарів за спожиті ними комунальні послуги встановлено, що в порушення п.п.7, 182 Інструкції по бухгалтерському обліку в установах і організаціях, які рахуються на державному бюджеті СРСР, затвердженої наказом Міністерства фінансів СРСР від 10.03.1987 №61, орендарями не відшкодовано вартість спожитої реактивної енергії та зливних стоків на загальну суму 0,23 тис.грн. Порушення допущено з вини головного бухгалтера інституту ОСОБА_6 . Зазначене порушення завдало інституту матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 0,23 тис.грн. На теперішній час порушення не усунуто. Проведеною в ході ревізії інвентаризацією матеріальних цінностей встановлено у 4 матеріально-відповідальних осіб нестачу матеріальних цінностей на загальну суму 0,35 тис.грн та лишки на 8,68 тис. грн. За фактами встановлених лишків та нестач матеріально - відповідальними особами надані пояснення. Під час проведення ревізії лишки матеріальних цінностей оприбутковані за даними бухгалтерського обліку інституту, недостачу відшкодовано за рахунок винної особи. Ревізією обґрунтованості потреби в бюджетних асигнуваннях на 2013 рік встановлено, що в порушення вимог п.20, 29 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228 №228, через врахування не в повному обсязі рівня фактичного використання асигнувань за попередні роки, в кошторисі установи на 2013 рік затверджено асигнувань не зумовлених потребою по КЕКВ 2120 в сумі 35,00 тис.грн. Складання бюджетних запитів та кошторисів доходів і видатків входить до посадових обов`язків заступника директора з економічних питань ОСОБА_8 . В період ревізії завищені за КЕКВ 2120 асигнування в сумі 35000,0грн було зменшено. Проведеними зустрічними звірками в КП « ІНФОРМАЦІЯ_12 » та ФОП ОСОБА_9 щодо реального стану заборгованості встановлено, що станом на 01.07.2013 рахується дебіторська заборгованість за КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання» в сумі 198,75 тис.грн, та дебіторська заборгованість за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» в сумі 0,48 тис.грн. Вищевказана дебіторська та кредиторська заборгованість не відображена в регістрах бухгалтерського обліку та звітності інституту, що призвело до заниження в обліку боргових зобов`язань по розрахунках з юридичними особами на загальну суму 199,22 тис.грн. Вищезазначене порушення допущено з вини головного бухгалтера ОСОБА_6 . На теперішній час порушення не усунуто. В порушення п.п.36, 59 Інструкції з обліку запасів бюджетних установ, затвердженої Наказом Державного казначейства України від 08.12.2000 № 125 та ст.5 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» внаслідок відображення в регістрах бухгалтерського обліку наявних матеріальних цінностей тільки у кількісному виразі, станом на 15.07.2013 занижено вартість активів на 0,18 тис.гривень. Порушення допущено з вини бухгалтера І категорії ОСОБА_10 ,якою надано пояснення. На теперішній час порушення усунуто. Крім того, проведено ревізією встановлено порушення порядку ведення касових операцій у національній валюті в Україні. Так, ревізією дотримання ліміту залишку готівки в касі встановлено, що в окремих випадках у період з 01.06.2011 по 01.05.2013 мали місце випадки перевищення ліміту залишку готівки у касі, що є порушенням п. 2.8, п. 2.10 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Національного банку України від 15.12.2004 №637. Загальна сума понадлімітного залишку готівки в касі інституту за вищезазначений період становить 20918,24 грн. Відповідно до п. 1. Указу Президента України №436/95 від 12.06.1995 «Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки» (далі - Указ № 436/95) за перевищення встановленого ліміту залишку готівки в касі передбачено застосування фінансової санкції у вигляді штрафу у двократному розмірі суми виявленої понадлімітної готівки за кожний день, що становить 41836,48 грн. За результатами ревізії директору інституту листом від 23.09.2013 № 04- 25/10186 направлено вимогу щодо повного усунення порушень та притягнення винних осіб до відповідальності.

Ст. слідчий в ОВС СВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

В клопотанні просить надати можливість вилучення речей і документів, що містять банківську таємницю, що перебуває у володінні ІНФОРМАЦІЯ_13 , МФО НОМЕР_1 .

В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що інформація та документи, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та необхідні для проведення судово-економічної експертизи, знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_13 , МФО НОМЕР_1 , де у ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ЄДРПОУ НОМЕР_2 відкритий розрахунковий рахунок.

ІНФОРМАЦІЯ_13 , МФО НОМЕР_1 належним чином повідомлене про слухання справи, у судове засідання представник не з`явився, про причини неявки суд не повідомив. За таких обставин відповідно до ч.4 ст. 163 КПК України неприбуття представника не є перешкодою для розгляду клопотання.

Суд, вислухавши слідчого ОСОБА_3 , який підтримав клопотання, дослідивши надані матеріали, приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим та підлягає задоволенню.

Як зазначено у ч.1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що інформація та документи, які мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та необхідні для проведення судово-економічної експертизи, знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_13 , МФО НОМЕР_1 мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_13 , МФО НОМЕР_1 , клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

На підставі викладеного і керуючись ст. ст. 132, 159, 160, 162-164 КПК України,

ухвалив:

Клопотання ст. слідчого в ОВС СВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів задовольнити.

Надати ст. слідчому в ОВС СВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області ОСОБА_3 або за його дорученням відповідним працівникам міліції тимчасовий доступ до речей і документів та можливість вилучення у ІНФОРМАЦІЯ_13 , МФО НОМЕР_1 речей і документів стосовно ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ЄДРПОУ НОМЕР_2 , які містять банківську таємницю, а саме:

-відомості на паперових та електронних (магнітних) носіях інформації про рух грошових коштів (з розшифруванням контрагентів (назва підприємства, код ЄДРПОУ), в тому числі, реквізити їх рахунків (номер рахунку, МФО банківської установи), номери референтів, призначення та сума платежу з вказівкою вхідного та вихідного залишку на рахунках, дати та часу здійснення платежів, відомостей про документи, на підставі яких були здійснені такі платежі, номери трансакцій, які свідчать про рух грошових коштів по банківському рахунку: № НОМЕР_3 , який належить ДУ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ЄДРПОУ НОМЕР_2 за період з 01.01.2011 р. по теперішній час, в оригіналах та в повному обсязі.

Строк дії ухвали - 1 місяць з дня її постановления.

Відповідно до ч.1 ст. 166 КПК України у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення05.11.2013
Оприлюднено18.08.2023
Номер документу48427706
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —642/9698/13-к

Ухвала від 05.11.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

Ухвала від 05.11.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

Ухвала від 05.11.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

Ухвала від 05.11.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

Ухвала від 06.12.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

Ухвала від 06.12.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

Ухвала від 05.11.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

Ухвала від 05.11.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

Ухвала від 05.11.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

Ухвала від 05.11.2013

Кримінальне

Ленінський районний суд м.Харкова

Гримайло А. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні