Рівненський міський суд Рівненської області
м. Рівне, вул. Шкільна, 1, 33028, (0362) 26-59-17
Справа № 1- 670
2011 р.
В И Р О К
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
19 червня 2013 року Рівненський міський суд Рівненської області
в складі головуючого судді: Рудики Л.Д.
при секретарі: Хлуд І.П.
за участю прокурора: Костюка О.В.
захисника: ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Рівне кримінальну справу по обвинуваченню
ОСОБА_2 , ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця та жителя ІНФОРМАЦІЯ_2, українця, громадянина України, не працюючого, одруженого, має на утриманні 2-є неповнолітніх дітей, ІНФОРМАЦІЯ_3, раніше не судимого,
у вчиненні злочинів, передбачених ч.1 ст.366, ч.3 ст.191 КК України,
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_2 згідно наказу №2 від 02 травня 2008 року, працюючи на посаді директора приватного багатогалузевого підприємства «ПВС» (далі - ПБП «ПВС»), що знаходиться за адресою м.Рівне вул.О.Дундича,20/75, зареєстрованого, як юридична особа, виконавчим комітетом Рівненської міської ради від 21.08.1992, згідно п.3.4 Статуту ПБП «ПВС» уповноважений без доручення діяти від імені підприємства, представляти інтереси підприємства в його відносинах з державними органами, приватними та юридичними особами, розпоряджатися його майном, відкривати в банках рахунки підприємства, будучи службовою особою в силу виконання функцій організаційно - розпорядчого характеру, вчинив службове підроблення та привласнення чужого майна за наступних обставин.
ОСОБА_2 в період з травня по грудень 2008 року, перебуваючи на посаді директора ПБП «ПВС», зловживаючи своїм службовим становищем, діючи умисно, в особистих інтересах, за місцем своєї роботи за адресою: м. Рівне, вул. О.Дундича, 20/75, з метою подальшого протиправного збагачення підробив акти виконаних робіт форми КБ-2в за вересень 2008 року із виконанням робіт по реконструкції покрівлі будинку культури с.Семидуби Дубенського району Рівненської області, за жовтень-грудень 2008 року із виконанням робіт по реконструкції будинку контрактів, за адресою м.Дубно Рівненської області вул.Кирила і Мефодія, 24, за червень, серпень 2008 року із виконанням робіт по реконструкції приміщення ДНЗ №22 м.Рівне вул.Кн.Ольги, 12а, за листопад 2008 року із виконанням робіт по капітальному ремонту ганку ЗОШ №1 м.Рівне, за червень-липень 2008 року із виконанням робіт по капітальному ремонту спортивного залу ЗОШ №9 м.Рівне, за грудень 2008 року із виконанням робіт по реконструкції приміщення ЗОШ №17 м.Рівне, за серпень та грудень 2008 року із виконанням робіт по реконструкції приміщення басейну ЗОШ №26 м.Рівне, в які вніс завідомо неправдиві відомості щодо розміру відрахувань у Пенсійний фонд України, а саме шляхом подвійного включення відшкодувань у ІІ блок загальновиробничих витрат та єдиного податку.
Після цього ОСОБА_2, будучи службовою особою, умисно підписав дані акти виконаних вищеперерахованих робіт форми КБ-2в з травня по грудень 2008 року з внесеними до них завідомо неправдивими даними.
Внаслідок злочинних дій директора ПБП «ПВС» ОСОБА_2, державі в особі управління освіти Рівненського міськвиконкому заподіяно матеріальних збитків на суму 18 698, 0 грн. та управлінню капітального будівництва Рівненської обласної державної адміністрації - на суму 11 557,0 грн., що в загальному становить 30 255,7 грн.
Крім того, ОСОБА_2 діючи повторно, в період з червня 2008 року по серпень 2009 рік, перебуваючи на посаді директора ПБП «ПВС», зловживаючи своїм службовим становищем, умисно, в особистих інтересах, за місцем своєї роботи за адресою: м. Рівне, вул. О.Дундича, 20/75, з метою подальшого протиправного збагачення підробив акти виконаних робіт форми КБ-2в шляхом внесення завідомо неправдивих відомостей, а саме:
- за червень 2008 року із виконання робіт щодо реконструкції приміщення ДНЗ № 22, вніс відомості, в рядок №5/5, про виконання робіт згідно ресурсної норми Е 13-48-1, яка дублює роботи передбачені ресурсною нормою Е 11-27-3, що призвело до завищення обсягів та вартості робіт на суму 405,0 грн;
- за червень та липень 2008 року щодо капітального ремонту спортзалу ЗОШ № 9 в м. Рівне, вніс відомості про обсяги виконаних робіт за ресурсними нормами Р 7-24-2 - рядок №5/7, Р 7-8-2 - рядок №6/12 та Р 12-46-1 - рядок №8/14 на загальну суму 930,3 грн, хоча фактично вказані роботи виконані не були, що призвело до завищення обсягів та вартості робіт на загальну суму 930,3 грн;
- за грудень 2008 року щодо реконструкції приміщення ЗОШ № 17 м.Рівне, вніс відомості, в рядок №58, про виконання робіт згідно ресурсної норми Е 17-2-3, яка дублює роботи передбачені ресурсною нормою Е 17-1-6, та ресурсну норму Р 7-29-4, хоча фактично виконувались роботи згідно норми Р 7-28-2 «Влаштування покриття з керамічних плит», що призвело до завищення обсягів та вартості робіт на суму 1793,2 грн.;
- за серпень 2009 року із виконання робіт по реконструкції приміщення НВК № 26 м.Рівне, вніс відомості, у рядок №7, про виконання робіт згідно ресурсної норми Е 15-53-3. Однак, фактично вказані роботи виконані не були, чим завищив об'єми та обсяги робіт на суму 2467,0 грн.
Також, у вищезазначений акт вніс відомості, у рядок №2, про виконання робіт згідно ресурсної норми Е 12-15-1, яка дублює роботи передбачені ресурсними нормами Е10-20-2 та Е10-20-3, чим завищив об'єми та обсяги робіт на суму 563,0 грн.;
- за червень 2009 року із виконання робіт по реконструкції приміщення НВК № 17 м.Рівне, вніс відомості, в рядок №22/22, про виконання робіт згідно ресурсної норми Е 10-26-3, хоча фактично вказані роботи виконані не були, та щодо завищення об»ємів робіт за нормами Е 11-34-3 і Е 15-15-1 на суму 4005,4 грн;
Також, у вищезазначений акт вніс відомості, в рядок №14/14, про виконання робіт згідно ресурсної норми Е 10-20-2, яка дублює роботи передбачені ресурсними нормами Е10-20-2, що призвело до завищення обсягів та вартості робіт на суму 268,6 грн.;
Після цього ОСОБА_2, будучи службовою особою, умисно підписав дані акти виконаних вищеперерахованих робіт форми КБ-2в з травня 2008 року по серпень 2009 рік з внесеними до них завідомо неправдивими даними.
Внаслідок злочинних дій директора ПБП «ПВС» ОСОБА_2, державі в особі управління освіти Рівненського міськвиконкому заподіяно матеріальних збитків на суму 10 432,5 грн.
Крім того, ОСОБА_2 в період з травня по грудень 2008 року, перебуваючи на посаді директора ПБП «ПВС», зловживаючи своїм службовим становищем, діючи умисно, в особистих інтересах, за місцем своєї роботи за адресою: м. Рівне, вул. О.Дундича, 20/75, з метою подальшого протиправного збагачення підроблені вищеперераховані акти виконаних робіт форми КБ-2в за травень-грудень 2008 року з внесеними до них завідомо неправдивими даними, шляхом подвійного включення відшкодувань у ІІ блок загальновиробничих витрат та єдиного податку, а саме акти за червень-липень 2008 року із виконанням робіт по капітальному ремонту спортивного залу ЗОШ №9 м.Рівне, за червень, серпень 2008 року із виконанням робіт по реконструкції приміщення ДНЗ №22 м.Рівне, за серпень та грудень 2008 року із виконанням робіт по реконструкції приміщення басейну ЗОШ №26 м.Рівне, за листопад 2008 року із виконанням робіт по капітальному ремонту ганку ЗОШ №1 м.Рівне, за грудень 2008 року із виконанням робіт по реконструкції приміщення ЗОШ №17 м.Рівне, скерував до управління освіти Рівненського міськвиконкому, а акти за вересень 2008 року із виконання робіт по реконструкції покрівлі будинку культури с.Семидуби Дубенського району Рівненської області, за жовтень-грудень 2008 року із виконання робіт по реконструкції будинку контрактів, за адресою м.Дубно Рівненської області вул.Кирила і Мефодія, 24, направив в управління капітального будівництва Рівненської обласної державної адміністрації для затвердження та подальшого розрахунку за виконані вищеперераховані роботи.
На підставі поданих актів форми КБ-2в за травень-грудень 2008 року ПБП «ПВС» з державного бюджету було зайво перераховано грошові кошти на загальну суму 30 255,7 грн.
Внаслідок злочинних дій директора ПБП «ПВС» ОСОБА_2, державі в особі управління освіти Рівненського міськвиконкому заподіяно матеріальних збитків на суму 18 698, 0 грн. та управлінню капітального будівництва Рівненської обласної державної адміністрації - на суму 11 557,0 грн., що в загальному становить 30 255,7 грн.
Також, ОСОБА_2 діючи повторно, в період з червня 2008 року по серпень 2009 року, перебуваючи на посаді директора ПБП «ПВС», зловживаючи своїм службовим становищем, умисно, в особистих інтересах, за місцем своєї роботи за адресою: м. Рівне, вул. О.Дундича, 20/75, з метою подальшого протиправного збагачення підписав акти виконаних вищеперерахованих робіт форми КБ-2в з червня 2008 року по серпень 2009 рік з внесеними до них завідомо неправдивими даними щодо завищення об'ємів та обсягів робіт, а саме за червень 2008 року із виконання робіт щодо реконструкції приміщення ДНЗ № 22, за червень та липень 2008 року щодо капітального ремонту спортзалу ЗОШ № 9 в м. Рівне, за грудень 2008 року щодо реконструкції приміщення ЗОШ № 17 м.Рівне, за серпень 2009 року із виконання робіт по реконструкції приміщення НВК № 26 м.Рівне, за грудень 2008 року щодо реконструкції приміщення ЗОШ № 17 м.Рівне, за червень 2009 року із виконання робіт по реконструкції приміщення НВК № 17 м.Рівне, та скерував до управління освіти Рівненського міськвиконкому для затвердження та подальшого розрахунку за виконані вищеперераховані роботи.
На підставі поданих актів форми КБ-2в з червня 2008 року по серпень 2009 рік ПБП «ПВС» з державного бюджету було зайво перераховано грошові кошти на загальну суму 10 432,5 грн.
Внаслідок злочинних дій директора ПБП «ПВС» ОСОБА_2, державі в особі управління освіти Рівненського міськвиконкому заподіяно матеріальних збитків на суму 10 432,5 грн.
Допитаний під час судового слідства підсудний ОСОБА_2 вину у вчиненні злочинів не визнав, ствердив, що виконував перераховані в обвинуваченні роботи, на підставі попередньо укладених договорів, в яких була вказана тверда ціна. Також були складені кошториси, в яких також зазначалася ціна. Це означає, що у випадку необхідності виконання додаткових робіт, не передбачених кошторисом, роботи не оплачуються. Кошториси розроблялися проектними організаціями за завданням замовника, тому на ціну він вплинути не міг. При проведенні остаточного розрахунку з управлінням Рівненського міськвиконкому, проектними організаціями були розроблені уточнюючі кошториси, погоджені замовниками. На підставі уточнюючих кошторисів складалися остаточні акти КБ-2в та КБ-3в. При складанні цих актів з боку замовника і розпорядника об'єкти перевірялися з врахуванням уточнюючих кошторисів. При підписанні актів зауважень не було. Затверджену договірну ціну ПБП «ПВС» не перевищило.
При розрахунках загальновиробничих витрат замовнику та платнику було пред»явлено середні показники, кошторисні показники відрахувань в соціальні фонди. Акти виконаних робіт були складені у відповідності з уточнюючими кошторисами.
Щодо невиконання окремих робіт пояснив, що при перевірці КРУ не були враховані фактично виконані роботи, які не передбачені кошторисами, а тому не включені в акти виконаних робіт. Працівникам КРУ не були надані уточнюючі кошториси, на підставі яких проводились остаточні розрахунки.
Крім того, підсудний показав, що у січні 2009 року підприємством було сплачено єдиний податок за грудень 2008 року в розмірі 30 000 гривень, в тому числі 13500 гривень внесків до Пенсійного фонду. Проте, КРУ не взяло до уваги вказаний факт, посилаючись на відсутність у них документів за 2009 рік. Вважає, що суми, які сплачені та не враховані КРУ повністю перекривають суми подвійних внесків, які зазначені в обвинуваченні.
Підтвердив, що всі акти форми КБ-2в та КБ-3в складені та підписані особисто ним.
Зазначив, що цивільні позови прокурора не визнає.
Незважаючи на не визнання вини підсудним ОСОБА_2, його вина у вчиненні інкримінованих злочинів підтверджується показами свідків, висновком експертизи, матеріалами виїзної позапланової документальної ревізії та іншими доказами, дослідженими під час судового слідства.
Допитаний в якості свідка ОСОБА_3, який працює на посаді директора НВК № 26 з лютого 2007 року, вказав, що ПБП «ПВС» виконувало будівельні роботи по реконструкції приміщення басейну та спортзалу НВК № 26. Роботи з реконструкції басейну відповідно до договору №007/03 від 08.08.2008 року та №26/18 від 18.12.2008 року проводилися протягом майже п'яти місяців з серпня по грудень 2008 року. Роботи з реконструкції приміщення спортзалу згідно договору №26/04 від 05.05.2009 р. проводились в серпні 2009 року. Потреби в проведенні робіт по реконструкції були, оскільки були приписи санстанції на усунення недоліків і басейн сам не функціонував, тому ПБП «ПВС» були виконані роботи по заміні батарей системи опалення, заміні душових ванн, встановленню душових кабін, встановленню та заміні дверей та вікон, облицювання плиткою басейну, підшивання стелі пластиковою вагонкою. В спортзалі була виконана заміна вісімнадцяти вікон, встановлення системи освітлення та часткова заміна підлоги. Зі сторони НВК №26 виконання робіт контролював він особисто та його заступник з господарських питань ОСОБА_4, зі сторони управління освіти здійснювала технічний нагляд ОСОБА_5 Скільки осіб було залучено при виконанні робіт зі сторони ПБП «ПВС» він не пригадує, оскільки різні роботи виконували різні люди. Виконання робіт перевірялося ним, завгоспом ОСОБА_4 та інженером ОСОБА_5 Фінансова частина їм не перевірялась, оскільки візуально роботи були виконані всі і претензій до якості робіт не було. Підписані акти виконаних робіт були передані ним в інженерний відділ управління освіти, погоджені інженером і оплачені управлінням освіти, оскільки воно було розпорядником коштів.
Поясненнями свідка ОСОБА_6, яка працює на посаді директора НВК №17 м. Рівне з вересня 2005 року по даний час, встановлено, що у 2008 році на території ЗОШ №17 м.Рівне виконувалися будівельні роботи з реконструкції приміщення ЗОШ №17, виконавцем яких було ПБП «ПВС». Із директором ПБП «ПВС» ОСОБА_2 вона особисто знайома, з моменту підписання договору на виконання будівельних робіт.
На території ЗОШ №17 виконувались роботи по реконструкції старого приміщення ЗОШ №17, а саме проводилось переобладнання старого приміщення школи під груповий осередок.
Вищевказані будівельні роботи виконувалися за рахунок коштів, виділених з міського бюджету, замовником було Управління освіти згідно укладеного договору підряду №17/07 від 09.04.2009р., №17/11 від 25.11.2008 року, укладених між ЗОШ №17 м.Рівне в особі ОСОБА_6 та ПБП «ПВС» в особі ОСОБА_2, в подальшому дані договори підряду погоджувалися начальником Управління освіти ОСОБА_7
Потреби у виконанні даних будівельних робіт були, оскільки до депутатів Рівненської міської ради було звернення від мешканців МНР «Тинне» щодо створення дошкільної групи на базі школи.
Відповідальною за виконання будівельних робіт з реконструкції була вона, завгосп ОСОБА_8, а від Управління освіти здійснював технічний нагляд інженер ОСОБА_5 Яка саме кількість осіб була задіяна на виконання робіт з реконструкції приміщення ЗОШ №17 вона точно сказати не може, оскільки за кожну ділянку роботи відповідали різні люди, кількість яких не пам'ятає. Дані роботи тривали в період листопада 2008 року по червень 2009 року.
Перевірка фінансової частини результатів виконання будівельних робіт з їхньої сторони не відбувалася, оскільки вони не є платником, а кошти перераховуються бухгалтерією освіти.
Показами свідка ОСОБА_9, яка працює на посаді директора ЗОШ №9 м.Рівне з травня 1988 року по даний час, встановлено, що у 2008 році на території ЗОШ №9 виконувалися будівельні роботи з капітального ремонту спортзалу, виконавцем яких було ПБП «ПВС».
На території ЗОШ №9 м.Рівне виконувалися роботи по капітальному ремонту спортзалу, а саме проводилась заміна старих дерев'яних вікон на металопластикові, заміна підлоги, плінтусів, штукатурення стін, а також фарбування.
Вищевказані будівельні роботи виконувалися за рахунок коштів, виділених з міського бюджету, замовником яких було Управління освіти згідно укладеного договору підряду №007/02 від 24.04.2008 р., укладеного між ЗОШ №9 м.Рівне в особі її ОСОБА_9 та ПБП «ПВС» в особі ОСОБА_2 на суму 129992 грн., який в подальшому погоджувався начальником Управління освіти ВК Рівненської міської ради ОСОБА_7
Потреби у виконанні даних будівельних робіт були, оскільки приблизно в лютому 2008 року був припис Рівненської міської СЕС до Управління освіти про заборону проведення занять в спортзалі. Відповідальною за виконання робіт по капітальному ремонту спортзалу була завгосп ОСОБА_10, а від Управління освіти здійснювала технічний нагляд інженер ОСОБА_5
Яку саме кількість осіб було залучено до даних робіт вона пригадати не може. Дані роботи по капітальному ремонту спортзалу тривали в період з квітня по червень 2008 року.
Перевірка фінансової частини результатів виконання будівельних робіт з їхньої сторони не проводилась, оскільки вони не є платником, а кошти перераховуються бухгалтерією освіти.
Показання свідків ОСОБА_11, ОСОБА_4, ОСОБА_8, ОСОБА_12 аналогічні показам вищевказаних свідків.
Показаннями свідка ОСОБА_13, яка на посаді провідного контролера-ревізора з питань будівництва відділу інспектування у сфері послуг КРУ в Рівненській області працює з 23 листопада 2009 року, стверджується, що з 10.02.11 по 04.03.11 КРУ в Рівненській області, а саме нею особисто та завідувачем сектору інспектування у сфері матеріального виробництва та фінансових послуг КРУ в Рівненській області ОСОБА_14 проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Приватного багатогалузевого підприємства «ПВС» за період з 24.04.2008 по 31.12.2009.
Ревізію проведено з відома власника ПБП «ПВС» ОСОБА_15, у відповідності до питань програми ревізії, яку вручено власнику ПБП «ПВС» 10.02.2011, та робочого плану.
Основними видами діяльності підприємства є проектно-кошторисні, будівельно-монтажні та ремонтно-опоряджувальні роботи, телефонізація, радіофікація, монтаж систем кабельного телебачення та сигналізації; виробництво та реалізація будівельних матеріалів, виробів та конструкцій; надання приватних послуг юридичним та приватним особам, тощо.
Директор керує всією господарською діяльністю підприємства і організовує його роботу. Директор несе відповідальність перед Засновником за результати роботи підприємства.
Посадовою особою ПБП «ПВС», якій було надано право розпоряджатися рахунками та підписувати розрахункові документи у періоді, що підлягав ревізії, був з правом першого підпису: директор ОСОБА_2 - впродовж ревізійного періоду.
Ревізією визначення вартості та обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт встановлено, що за період з 24.04.2008 по 31.12.2009 в порушення п. 3.3.9 Державних будівельних норм України «Правила визначення вартості будівництва Д. 1.1-1-2000», затверджених наказом Держбуду України від 07.08.2000 (далі - ДБН Д. 1.1-1-2000), та введених в дію з 01.10.2000, завищено обсяги та вартість виконаних робіт на загальну суму 10 432,5 грн., а саме: проведеними контрольними обмірами виконаних робіт встановлено невідповідність обсягів фактично виконаних робіт обсягам виконаних робіт, які включені в акти форми КБ-2в та встановлено, що в актах виконаних робіт невірно застосовані ресурсні норми.
Так, завищено обсяги та вартість виконаних робіт по наступних об'єктах: «Реконструкція приміщення НВК № 26, за адресою: м. Рівне, вул. Павлюченка, 24» - 3,03 тис. грн., «Реконструкція приміщення ЗОШ № 17, за адресою: м. Рівне, вул. Тиннівська, 82» - 6,06 тис. грн., «Капітальний ремонт спортзалу ЗОШ № 9» - 0,93 тис. грн., «Реконструкція приміщення ДНЗ № 22» - 0,41 тис. гривень.
Внаслідок вказаного порушення управлінню освіти Рівненського міськвиконкому, як платнику за виконані вище роботи, завдано матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 10 432,5 грн.
Ревізією правильності розрахунків витрат включених ПБП «ПВС» в акти виконаних робіт встановлено, що в актах виконаних робіт завищено суму відрахувань у Пенсійний фонд України за 2008 рік на загальну суму 42 898, 7 грн., що призвело до зайвої оплати за виконані роботи на вказану суму, чим порушено р. 4.2. ДБН Д.1.1-1-2000 та вимоги ч. 1 ст. З, ч. 8 ст. 9, ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІУ, із змінами.
Одночасно, ПБП «ПВС» порушено п. 2.14 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.06.1995 за № 168/704, в частині того, що відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів та не достовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці первинні документи.
Зазначене вище порушення призвело до завищення вартості виконаних робіт, внаслідок чого завдано матеріальної шкоди (збитків) на загальну суму 42 898,7 грн. (в тому числі управлінню освіти Рівненського міськвиконкому - 18,7 тис. грн. та УКБ РОДА - 11,56 тис. грн.) та недоплата в Пенсійний фонд України - 12,64 тис. гривень.
Вищезазначені порушення щодо оплати завищеної вартості робіт на загальну суму 53,33 тис. грн. допущені з вини директора ПБП «ПВС» ОСОБА_2, який відповідав за виконання робіт і яким підписано акти виконаних робіт.
Вина ОСОБА_2 в інкримінованих йому злочинах доведена іншими матеріалами кримінальної справи, дослідженими у судовому засіданні, зокрема:
- матеріалами почеркознавчої експертизи від 30.03.11 р., в якому зазначено, що підписи в актах виконаних робіт форми КБ-2в виконані ОСОБА_2В ( Т-3 а.с.349-359 );
- матеріалами виїзної позапланової документальної ревізії окремих питань фінансово - господарської діяльності ПБП „ПВС" (код ЄДРПОУ 13973833, що знаходиться за адресою АДРЕСА_1) за період з 24 квітня 2008 по 2009 рік включно, якою встановлено, що вищезазначені порушення щодо оплати завищеної вартості робіт допущені з вини директора ПБП «ПВС» ОСОБА_2, який відповідав за виконання робіт і яким підписано акти виконаних робіт. ( Т-2 а.с.30-291 ).
Суд, оцінюючи докази в їх сукупності, вважає доведеним, що ОСОБА_2 вчинив дії, які виразились в складанні і видачі завідомо неправдивих документів, тобто вчинив злочин, передбачений ч.1 ст.366 КК України.
Окрім того, ОСОБА_2 вчинив умисні дії, що виразилися у заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинене повторно, тобто вчинив злочин, передбачений ч. 3 ст. 191 КК України.
Цивільні позови прокурора до ОСОБА_2 про стягнення на користь Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради та Управління капітального будівництва Рівненської облдержадміністрації збитків підлягають до задоволення відповідно до ст. 28 КПК, ст.1166 ЦК України.
При призначенні покарання підсудному ОСОБА_2 суд враховує характер та ступінь суспільної небезпечності вчинених ним злочинів, особу підсудного, який за місцем проживання характеризується позитивно, має на утриманні неповнолітніх дітей.
Пом'якшуючих та обтяжуючих покарання обставин судом не встановлено.
Призначити покарання підсудному ОСОБА_2 необхідне і достатнє для його виправлення та попередження нових злочинів, слід ближче до нижньої межі санкції статті, що передбачає відповідальність за кожен із вчине них ним злочинів, остаточне покарання визна чити у відповідності до вимог ст.70 КК України шляхом поглинення менш суворого покарання більш суворим.
Враховуючи тяжкість злочинів, особу винного, суд приходить до висновку про можливість виправлення засуд женого без ізоляції від суспільства шляхом призначення виду покарання поз бавлення волі із звільненням від відбування пока рання з випробуванням на підставі ст.75 КК України та покладенням на нього обов'язків, передбачених ст. 76 КК України.
Запобіжний захід підсудному - підписку про невиїзд - до вступу вироку в законну силу необхідно залишити попередній.
Судові витрати віднести на рахунок держави.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 323, 324 КПК України, суд,-
З А С У Д И В :
ОСОБА_2 визнати винним у вчиненні злочинів, передбачених ч.1 ст.366, ч.3 ст.191 КК України та призначити йому покарання :
-за ч.1 ст.366 КК України - у виді 1700 гривень штрафу;
-за ч.3 ст.191 КК України - у виді 5 років позбавлення волі з позбавленням права займати посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій строком на 3 роки.
На підставі ст. 70 КК України ОСОБА_2 остаточне покарання визначити шляхом поглинення менш суворого покарання більш суворим у виді - позбавлення волі строком на п»ять років з позбавленням права займати посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій строком на три роки і, застосувавши ст.ст. 75, 76 КК України, звільнити засудженого від відбування основного покарання з випробуванням - встановивши йому іспитовий строк три роки , з покладенням на нього обов'язків: не виїжджати за межі України на постійне місце проживання без дозволу кримінально - виконавчої інспекції, періодично з'являтись в ці органи для реєстрації та повідомляти їх про зміну місця проживання, роботи або навчання.
Додаткове покарання - позбавленням права займати посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій - виконується самостійно.
Цивільні позови прокурора про стягнення на користь Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради та Управління капітального будівництва Рівненської облдержадміністрації збитків - задовольнити повністю.
Стягнути з ОСОБА_2 на користь Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради 29 130 грн.50 коп. завданих збитків.
Стягнути з ОСОБА_2 на користь Управління капітального будівництва Рівненської облдержадміністрації 11 557 грн. завданих збитків.
До вступу вироку в законну силу запобіжний захід засудженому - підписку про невиїзд - залишити попередній:
Судові витрати віднести на рахунок держави.
Речові докази залишити при справі.
На вирок може бути подана апеляція до апеляційного суду Рівнен ської області через Рівненський міський суд протягом п'ятнадцяти діб з моменту його проголошення.
Суддя:
Суд | Рівненський міський суд Рівненської області |
Дата ухвалення рішення | 19.06.2013 |
Оприлюднено | 20.08.2015 |
Номер документу | 48512834 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Києво-Святошинський районний суд Київської області
Омельченко М. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні