Постанова
від 18.08.2009 по справі 40/33
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

40/33

      КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД       

01025, м.Київ, пров. Рильський, 8                                                            т. (044) 278-46-14

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

 18.08.2009                                                                                           № 40/33

 Київський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

 головуючого:          Андрієнка  В.В.

 суддів:             

             

 За участю представників:

 від позивача: Ландишева С.М., довіреність б/н від 14.04.09 р.,

                         Бойчук В.О., довіреність № 5-Ю від 31.03.09 р.,

 від відповідача: Фрідман О.О., довіреність № 225-КР-830 від 04.08.09 р.,

 від третьої особи 1: Тарасун В.Г., довіреність б/н від 20.01.09 р.,

 від третьої особи 4: Коваленко В.Г., довіреність № 80 від 13.10.09 р.

 розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Територіальне міжгосподарче об'єднання «ЛІКО-ХОЛДІНГ»

 на рішення Господарського суду м.Києва від 02.06.2009

 у справі № 40/33 (суддя  

 за позовом                               Товариства з обмеженою відповідальністю «Територіальне міжгосподарче об'єднання «ЛІКО-ХОЛДІНГ»

 до                                                   Київської міської ради

              

 треті особи без самостійних вимог на предмет спору:           1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр Корт»,

          2. Головне управління комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

          3. Комунальне підприємство "Київпастранс"

          4. Регіональне відділення Фонду державного майна України по м. Києву

 про                                                   скасування в частині рішень Київської міської ради

 В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Київської міської ради про скасування частини 11 рішення Київської міської ради від 18.09.2008 № 258/258 „Про внесення змін до рішення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” в частині позиції 81 пункту 10 додатку до цього рішення; скасування частини 6 рішення Київської міської ради від 16.10.2008 № 513/513 „Про внесення змін до рушення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” в частині позиції 81 розділу „Регіональне відділення Фонду державного майна по м. Києву” „Група „А” додатка 4; скасування частини 7 рішення Київської міської ради від 16.10.2008 № 513/513 „Про внесення змін до рішення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” в частині позиції 463 додатку до цього рішення.

Рішенням Господарського суду м. Києва від 02.06.09 № 40/33 позовні вимоги задоволено частково.

Скасовано частину 7 рішення Київської міської ради № 513/513 від 16.10.08 „Про внесення змін до рішення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” в частині позиції 463 додатку до цього рішення.

В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.  

Не погоджуючись із прийнятим рішенням Товариство з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” звернулося до Київського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення Господарського суду міста Києва від 02.06.2009 по справі № 40/33 частково та задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

Зокрема, заявник апеляційної скарги не погоджується з винесеним рішенням в частині відмови у скасуванні частини 11 рішення Київської міської ради від 18.09.2008 № 258/258 „Про внесення змін до рішення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” в частині позиції 81 пункту 10 додатку до цього рішення та відмови у скасуванні частини 6 рішення Київської міської ради від 16.10.2008 № 513/513 „Про внесення змін до рішення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” а саме, позиції 81 розділу „Регіональне відділення Фонду державного майна по м. Києву ” „Група „А” додатка 4 до цього рішення і вважає, що в цій частині дане рішення прийнято з порушеним норм матеріального та процесуального права, зокрема місцевий господарський суд: неповно з'ясував обставин, що мають значення для даної справи та дійшов висновків, які не відповідають встановленим обставинам по цій справі.

Ухвалою Київського апеляційного господарського  суду від 25.06.2009 р. було прийнято апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг”  до провадження та призначено на 18.08.2009 р..

Представник Київської міської ради, представник Регіонального відділення Фонду державного майна України по м. Києву та представник Товариства з обмеженою відповідальністю „Цент Корт” проти апеляційної скарги заперечували та просили суд залишити її без задоволення, а рішення  без змін.

Представники Головного управління комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Комунального підприємства „Київпастранс” в судове засідання не з'явилися, причини неявки суду не повідомили, хоча були належним чином повідомлені про час та місце судового засідання.

Статтею 101 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що в процесі перегляду справи апеляційний господарський суд за наявними у справі та додатково поданими доказами повторно розглядає справу.

Згідно з частини другої статті 101 Господарського процесуального кодексу України, апеляційний господарський суд не зв'язаний з доводами апеляційної скарги (подання) і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.

Відповідно до статті 99 Господарського процесуального кодексу України в апеляційній інстанції справи переглядаються за правилами розгляду цих справ у першій інстанції з урахуванням особливостей, передбачених у цьому розділі; апеляційний господарський суд, переглядаючи рішення в апеляційному порядку, користується правами, наданими суду першої інстанції.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін та третіх осіб, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються доводи та заперечення сторін і третіх осіб, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Рішенням № 258/258 від 18.09.2008 Київська міська рада внесла зміни до рішення Київської міської ради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки”, зокрема, доповнила додаток 4 до цього рішення переліком об'єктів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва та підлягають приватизації шляхом викупу позицією 81:

81Нежилі будинкиТОВ „Центр корт”м. Київ вул. І.Кудрі, 3копр. 1, 3, 3131431,0

Рішенням № 513/513 від 16.10.2008 Київська міська рада внесла зміни до рішення Київської міської ради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки”, зокрема, позицію 81 розділу „Регіональне відділення Фонду державного майна по м. Києву” „Група А” додатка 4 викладено у такій редакції:

„- позицію 81 розділу „Регіональне відділення Фонду державного майна по м. Києву” „Група „А” додатка 4

81Нежилі будинкиТОВ „Центр корт”м. Київ вул. І.Кудрі, 3копр. 1, 3, 3131431,0

викласти в такій редакції

81Нежилі будинким. Київ3

ТОВ „Центр корт”вул. І.Кудрі , 3

літ. „А”

554,3

літ. „Б”

402,6

літ. „В”

181,7

Рішенням від 15.07.04 № 456/1866 Київська міська рада затвердила Товариству з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” проект відведення земельної ділянки для будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів житлового та громадського призначення з паркінгом на вул. Червоноармійській, 137, 139 у Печерському районі м. Києва і передала позивачу в довгострокову оренду на 15 років земельну ділянку загальною площею 6,14 га для будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів житлового та громадського призначення з паркінгом на вул. Червоноармійській, 137, 139 у Печерському районі м. Києва.

На виконання вказаного рішення 27.07.2005 між Київською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” було укладено договір оренди земельної ділянки, розташованої у Печерському районі м. Києва на вул. Червоноармійській, 137, 139, загальною площею 6,1353 га, з цільовим призначенням –для будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів житлового та громадського призначення з паркінгом, кадастровий номер 8000000000:79:065:0004.

Зазначений договір оренди зареєстрований у книзі записів державної реєстрації договорів за № 82-6-00308 27.07.05.

Таким чином, з 27 липня 2005 року у Товариства з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” виникло право використання земельної ділянки площею 6,14 га, розташованої на вул. Червоноармійській, 137, 139 у Печерському районі м. Києва, та здійснення на ній будівництва.

Матеріалами справи, а саме, планом вказаної земельної ділянки підтверджується, що межі земельної ділянки, розташованої на вул. Червоноармійській, 137, 139 у Печерському районі м. Києва  (від Д до Е, від Ж до З), проходять по вул. І. Кудрі.

За таких обставин, нежилі будинки (корп. 1 „літ. А”, 3 „літ. Б”, 31 „літ. В”) на вул. І. Кудрі, 3 у м. Києві розташовані на земельній ділянці, що надана в орендне користування позивачу для забудови строком на 15 років.

На виконання розпорядження Київської міської державної адміністрації від 25.05.04 № 874, між Комунальним підприємством „Київпастранс” та Товариством з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” 22.09.2004 було укладено інвестиційний договір № 01-09-04 за умовами якого позивач - інвестор зобов'язаний був здійснити фінансування усіх витрат, пов'язаних з проектуванням та будівництвом тролейбусного депо на вул. Трутенка та після завершення його будівництва та введення в експлуатацію набути право власності на будівлі і споруди тролейбусного депо № 1, які розташовані по вул. Червоноармійській, 139, в порядку, визначеному чинним законодавством України.

Також, розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 25.05.04 № 874 зобов'язано Товариство з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” здійснити проектування і будівництво об'єктів житлового і громадського призначення на земельній ділянці по вул. Червоноармійській, 137, 139.

Згідно пункту 1.4. інвестиційного договору № 01-09-04 від 22.09.2004, після виконання інвестором усіх зобов'язань згідно даного договору, завершення будівництва та введення в експлуатацію Об'єкта інвестування відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації, інвестор набуває права власності на будівлі і споруди тролейбусного депо № 1, які розташовані по вул. Червоноармійській, 139, в порядку, визначеному чинним законодавством України.

Матеріалами справи підтверджується, що позивач свої зобов'язання за вказаним інвестиційним договором виконав у повному обсязі, а саме, за рахунок власних коштів у 2007 році на вул. Трутенка, 32-а у Солом'янському районі м. Києва збудував тролейбусне депо, яке 25.12.07 на підставі Акта державної приймальної комісії від 25.12.07, зареєстрованого в УДБАК м. Києва 26.01.06 № 31, затвердженого розпорядженням Солом'янської районної у м. Києві державної адміністрації від 26.01.08 № 66, прийнято в експлуатацію.

Зазначеним Актом державної приймальної комісії від 25.12.07 підтверджується, що проектна документація на будівництво і будівництво депо було здійснено позивачем, та було прийнято в експлуатацію його замовником –Комунальним підприємством „Київпастранс”.

Рішенням від 31.01.2008 № 74/4546 Київська міська рада надала Товариству з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг”  дозвіл на знесення будівель і споруд комунальної власності територіальної громади м. Києва, що підпадають під пляму забудови об'єктів житлового і громадського призначення з паркінгом на вул. Червоноармійській, 137, 139, за умови передачі інвестором - Товариством з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” новозбудованого за власні кошти тролейбусного депо на вул. Трутенка.

Також, рішенням від 31.01.2008 № 74/4546 Київська міська рада доручила Головному управлінню комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оформити у встановленому законом порядку передачу у власність інвестору Товариству з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” будівель і споруд, що підпадають під пляму забудови об'єктів житлового і громадського призначення з паркінгом на вул. Червоноармійській, 137, 139 згідно з додатком.

Під пунктами 44-46 додатку до рішення від 31.01.2008 № 74/4546 зазначено корпуси № 1 площею 696 кв.м., № 3 площею 495 кв.м., № 31 площею 240 кв.м., які знаходять за адресою: І. Кудрі, 3.

Таким чином, з 31 січня 2008 року нежилі будинки (корп. 1 „літ. А”, 3 „літ. Б”, 31 „літ. В”) на вул. І. Кудрі, 3 у м. Києві були включені до переліку об'єктів, які підлягали передачі у власність позивачу та знесенню у зв'язку із будівництвом на земельній ділянці, розташованій на вул. Червоноармійській, 137, 139 у м. Києві.

Відповідно до частини десятої статті 59 Закону України „Про місцеве самоврядування в України”, акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку.

Відповідач та треті особи не надали суду доказів визнання недійсним рішення Київської міської ради від 31.01.2008 № 74/4546 незаконним у судовому порядку, а тому підстави для застосування вимог частини другої статті 4 Господарського процесуального кодексу України відсутні.

Крім того, згідно наказу Головного управління комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.09.08 № 397-ПР на виконання рішення Київської міської ради від 31.01.08 № 74/4546, створено комісію з інвентаризації  майна –нежилих будівель і споруд на вул. Червоноармійській, 137, 139 та зобов'язано провести інвентаризацію вказаного майна за наслідками якої скласти зведений акт інвентаризації майна, який надати на затвердження до Головного управління комунальної власності м. Києва; зобов'язано відділ експертної оцінки комунального власності забезпечити проведення незалежної оцінки майна –нежилих будівель і споруд на вул. Червоноармійській, 137, 139 згідно з додатком (балансоутримувачі КП „Київпастранс”, ВАТ „АК „Київводоконал”).

В додатку до цього наказу в переліку будівель і споруд, що підпадають під пляму забудови на вул. Червоноармійській, 137, 139, в пунктах 44-46 вказано корпуси № 1 площею 696 кв.м., № 3 площею 495 кв.м., № 31 площею 240 кв.м., які знаходять за адресою: І. Кудрі, 3.

Також, з Акта державної приймальної комісії від 25.12.07 вбачається, що інвестиційна вартість будівництва збудованого позивачем нового тролейбусного депо на вул. Трутенка, 32-а у Солом'янському районі м. Києва за затвердженою проектною документацією складає 136 214,535 тис. грн. в тому числі, вартість основних фондів, які приймаються в експлуатацію становить 121 268,5 тис. грн.

Отже, за будівлі і споруди тролейбусного депо № 1 до яких входили нежилі будинки, розташовані на вул. І. Кудрі, 3 (корп. 1 „літ. А”, 3 „літ. Б”, 31 „літ. В”) і підлягали передачі позивачу Київська міська рада отримала плату у вигляді новозбудованого тролейбусного депо на вул. Трутенка, 32-а у Солом'янському районі м. Києва вартістю 136 214,535 тис. грн.

Вищевикладене свідчить, що на час прийняття Київською міською радою оскаржуваних рішень нежилі будинки, розташовані на вул. І. Кудрі, 3 (корп. 1 „літ. А”, 3 „літ. Б”, 31 „літ. В”) підлягали передачі у власність позивачу для наступного знесення і здійснення нового будівництва, а тому, колегія суддів не погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що позивач не отримав майнових прав на нежилі будинки (корп. 1 „літ. А”, 3 „літ. Б”, 31 „літ. В”) на вул. І. Кудрі, 3 у м. Києві, оскільки наявні у матеріалах справи докази та вищезазначені обставини підтверджують, що момент прийняття Київською міською радою оскаржуваних рішень про включення у перелік об'єктів, які підлягають приватизації, нежилих будинків, розташованих на вул. І. Кудрі, 3 (корп. 1 „літ. А”, 3 „літ. Б”, 31 „літ. В”), у Товариства з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” було майнове право на отримання їх у власність згідно рішення Київської міської ради від 31.01.2008 № 74/4546, рішення Київської міської ради від 15.07.04 № 465/1866 та розпорядження Київської міської державної адміністрації від 25.05.04 № 874.

За таких обставин, частина 11 рішення Київської міської ради від 18.09.2008 № 258/258 „Про внесення змін до рішення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” в частині позиції 81 пункту 10 додатку до цього рішення; а також частина 6 рішення Київської міської ради від 16.10.2008 № 513/513 „Про внесення змін до рушення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” в частині позиції 81 розділу „Регіональне відділення Фонду державного майна по м. Києву” „Група „А” додатка 4 є такими, що суперечить Конституції України, статтям 525, 526 Цивільного кодексу України, статтям 1, 10, 16, 18, 24, 26, 60 Закону України „Про місцеве самоврядування в України”, статті 1 Закону України „Про приватизацію державного майна”, що є підставою для їх скасування.

Відповідно до частини третьої статті 13 Цивільного кодексу України, не допускаються дії особи, що вчиняються з наміром завдати шкоди іншій особі, а також зловживання правом в інших формах.

Частина шоста статті 13 Цивільного кодексу України зазначає, що в разі недодержання особою при здійсненні своїх прав вимог, які встановлені частинами другою - п'ятою цієї статті, суд може зобов'язати її припинити зловживання своїми правами, а також застосувати інші наслідки, встановлені законом.

Відповідно до частини другої статті 16 Цивільного кодексу України, способами захисту цивільних прав та інтересів можуть бути: визнання права; визнання правочину недійсним; припинення дії, яка порушує право; відновлення становища, яке існувало до порушення; примусове виконання обов'язку в натурі; зміна правовідношення; припинення правовідношення; відшкодування збитків та інші способи відшкодування майнової шкоди; відшкодування моральної (немайнової) шкоди; визнання незаконними рішення, дій чи бездіяльності органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб.

Суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом..

Згідно частини першої статті 21 Цивільного кодексу України, суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

З огляду на викладене вище, апеляційна скарга Товариства з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” підлягає задоволенню, рішення Господарського суду м. Києва від 02.06.09 № 40/33 скасуванню в частині відмови у задоволенні вимог про скасування частини 11 рішення Київської міської ради від 18.09.2008 № 258/258 „Про внесення змін до рішення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” в частині позиції 81 пункту 10 додатку до цього рішення; та частина 6 рішення Київської міської ради від 16.10.2008 № 513/513 „Про внесення змін до рушення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” в частині позиції 81 розділу „Регіональне відділення Фонду державного майна по м. Києву” „Група „А” додатка 4.

Керуючись ст. ст. 99, 101, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, Київський апеляційний господарський суд , -

постановив:

1. Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю „Територіальне міжгосподарче об'єднання „Ліко-Холдинг” задовольнити.

2. Скасувати рішення Господарського суду м. Києва від 02.06.09 № 40/33 в частині відмови у задоволенні позовних вимог про:

- скасування частини 11 рішення Київської міської ради від 18.09.2008 № 258/258 „Про внесення змін до рішення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” в частині п.10 додатку до цього рішення, а саме :

81Нежилі будинки ТОВ „ЦЕНТР КОРТ”М. Київ вул. І.Кудрі , 3 копр. 1,3,3131431,0

- скасування частини 6 рішення Київської міської ради від 16.10.2008 № 513/513 „Про внесення змін до рішення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” а саме, „- позицію 81 розділу „Регіональне відділення Фонду державного майна по м. Києву” „Група „А” додатка 4

81Нежилі будинки ТОВ „ЦЕНТР КОРТ”М. Київ вул. І.Кудрі, 3 копр. 1,3,3131431,0

викласти в такій редакції

81Нежилі будинкиМ. Київ3

ТОВ „ЦЕНТР КОРТ”вул. І.Кудрі, 3

літ. «А»

554,3

літ. «Б»

402,6

літ. «В»

181,7

3. Прийняти нове рішення, яким позовні вимоги задовольнити у повному обсязі та:

скасувати частину 11 рішення Київської міської ради від 18.09.2008 № 258/258 „Про внесення змін до рішення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” в частині п.10 додатку до цього рішення, а саме:

81Нежилі будинки ТОВ „ЦЕНТР КОРТ”М. Київ вул. І.Кудрі , 3 копр. 1,3,3131431,0

скасувати частину 6 рішення Київської міської ради від 16.10.2008 № 513/513 „Про внесення змін до рішення Київради від 08.02.07 № 62/723 „Про Програму приватизації комунального майна територіальної громади міста Києва на 2007-2010 роки” а саме, „- позицію 81 розділу „Регіональне відділення Фонду державного майна по м. Києву” „Група „А” додатка 4

81Нежилі будинки ТОВ „ЦЕНТР КОРТ”М. Київ вул. І.Кудрі, 3 копр. 1,3,3131431,0

викласти в такій редакції

81Нежилі будинкиМ. Київ3

ТОВ „ЦЕНТР КОРТ”вул. І.Кудрі, 3

літ. „А”

554,3

літ. „Б”

402,6

літ. „В”

181,7

4. В іншій частині рішення залишити без змін. Доручити Господарському суду м. Києва видати відповідний наказ.

 Головуючий суддя                                                                      

 Судді                                                                                          

 26.08.09 (відправлено)

СудКиївський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення18.08.2009
Оприлюднено08.10.2009
Номер документу4885733
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —40/33

Ухвала від 29.03.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 10.02.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 21.03.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Красота Олександр Іванович

Ухвала від 04.03.2013

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Красота Олександр Іванович

Рішення від 08.02.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Пукшин Л.Г.

Ухвала від 25.01.2011

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Красота Олександр Іванович

Ухвала від 30.12.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Красота Олександр Іванович

Рішення від 16.02.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 28.09.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Малетич M.M.

Постанова від 18.08.2009

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Андрієнко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні