Постанова
від 16.03.2007 по справі 8/85-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

8/85-07

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

21036, м. Вінниця,  Хмельницьке шосе, 7  тел. 66-03-00, 66-11-31     http://vn.arbitr.gov.ua


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ  

16 березня 2007 р.                                                                                Справа № 8/85-07

Суддя господарського суду Мельник І.Ю.

при секретарі судового засідання Гнилюк О.В. , розглянувши матеріали справи

за позовом:Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (вул. Пирогова, 135А, м. Вінниця , 21100)   

до:Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Левківське" (с. Левківка, Погребищенського району , Вінницької області)  

про стягнення 4658,54 грн.

          

Представники :

позивача     :   Філіпова Л.Т., за дорученням

відповідача :   не з'явився

ВСТАНОВИВ :

Заявлено позов про стягнення 4658,54 грн. штрафних санкцій - вартості не створеного в 2005 році 1- го робочого місця для працевлаштування інваліда та його не працевлаштування.

Відповідач в судове засідання не з'явився з невідомих суду причин, відзиву на позовну заяву та витребуваних судом матеріалів ухвалою суду від  08.02.07 року суду не надав та не надіслав.

Представник позивача в судовому засіданні свої позовні вимоги підтримує.

Представником позивача заявлено клопотання про незастосування технічної фіксації судового процесу (аудіозапису), яке підлягає задоволенню.

Розглянувши матеріали справи, давши їм оцінку, заслухавши представника позивача, який позовні вимоги підтримує,  судом встановлено, що в 2005 р. відповідач повинен був створити 3 робочих місця і працевлаштувати 3 інвалідів. Відповідно до звіту  відповідача ним   було створено 2 робочих місця для працевлаштування інвалідів.

Згідно рядка 02 Звіту Форми 10 ПІ чисельність працюючих інвалідів штатних працівників обчислюється відповідно до п. п. 3.3.1- 3.3.3 Інструкції із статистики чисельності працівників, зайнятих у народному господарстві , затвердженої наказом Мінстату України від 07.07.1995 року № 171 та Інструкції щодо заповнення форми 10 ПІ, затвердженою наказом Мінпраці України 29.12. 2004 року № 338 шляхом підсумування середньооблікової чисельності працівників за всі місяці роботи підприємства , що минули за період з початку року до звітного місяця включно та діленням одержаної суми на кількість місяців за період з початку року.

Середньоспискова чисельність інвалідів-штатних працівників, які були зайняті на підприємстві відповідно до звіту Форми 10 ПІ у 2005 році становить: 2 чоловіка.

Кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів, встановлених нормативом на 2005  рік становить:   82 х 0,04 = 3 робочих  місця.

УПФУ у Погребищенському районі Вінницької області листом № 73/06-24/08 від 07.03.07 року повідомив , що в 2005 році у  відповідача пенсію по інвалідності одержували два інваліда 3 - ої групи Швець С.П. та Трохимчук І.В.

Судом встановлено , що в 2005 році відповідач працевлаштував  3 х інвалідів з яких інвалід 3 - ої групи Швець С.П. , який пропрацював повний рік , а інваліди 3 - ої групи Трохимчук І.В. та Латиш М.М.  пропрацювали по півроку.

По цим обставинам відповідачу згідно Інструкції зараховано , що він в 2005 році працевлаштував 2 - х інвалідів.

Погребищенський  Районний центр зайнятості Вінницької області листом від 28.02.2007р № 04-21/141 повідомив суд про те, що відповідач у  2005 році інформацію про потребу у працевлаштуванні інвалідів не подав .

Працевлаштування інвалідів у відповідача не здійснювалось з вини підприємства , яке не надало інформацію органам, які здійснюють працевлаштування інвалідів про вільні робочі місця та вакантні посади для інвалідів, а тому позбавило зазначені органи можливості здійснити працевлаштування інвалідів, тому відповідальність за не створення робочих місць для інвалідів покладається на підприємство.

Відповідно до Положення про Фонд соціального захисту інвалідів затвердженого постановою КМУ від 26 вересня 2002 року № 1434 Фонд соціального захисту інвалідів є урядовим органом державного управління, який діє у складі Міністерства та підпорядковується йому. Фонд відповідно до покладених на нього завдань здійснює контроль за своєчасним перерахуванням сум адміністративно - господарських санкцій, що надходять від підприємств, установ і організацій за недодержання ними нормативів робочих місць для працевлаштування інвалідів.

На день розгляду справи  в суді відповідач доказів створення 3 - х робочих місць для працевлаштування  трьох інвалідів в 2005 році  позивачу і суду не надав. Тому по вищезазначеним та фактичним обставинам справи позовні вимоги  судом задовольняються в повній сумі 4658,54 грн. штрафних санкцій - вартості одного нествореного робочого місця для працевлаштування інваліда і його не працевлаштування.   

Керуючись ст.ст. 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ :

1. Позов задоволити.

2. Стягнути з Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Левківське" , с. Левківка, Погребищенського району , Вінницької області (р/р 260045795 АППБ "Аваль" , МФО 302247, код ЄДРПОУ 03729865) на користь Вінницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Пирогова, 135 а, м. Вінниця, 21100 (Держбюджет  м. Вінниця,  р/р 31217230600002, код 21727686 в УДК Вінницької області, м. Вінниця, МФО 802015, призначення платежу 03729865; 50070000;221 "Платежі до Фонду соціального захисту інвалідів")  4658,54 грн. штрафних санкцій - вартості одного нествореного місця для працевлаштування інваліда і його не працевлаштування.

3. Видати виконавчий лист по заяві позивача після набрання постановою законної сили.

Відповідно до ст. 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Відповідно до ст. 254 КАС України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя                                                    Мельник І.Ю.

Повний текст постанови оформлено та підписано 19.03.2007 року

Дата ухвалення рішення16.03.2007
Оприлюднено21.08.2007
Номер документу491704
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —8/85-07

Постанова від 29.09.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Дроботова Т.Б.

Ухвала від 11.08.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Дроботова Т.Б.

Ухвала від 11.07.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Кіяшко В.І.

Ухвала від 14.05.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Кіяшко В.І.

Рішення від 25.04.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін І.Ю.

Ухвала від 19.04.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Кіяшко В.І.

Ухвала від 05.04.2007

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Дубінін І.Ю.

Ухвала від 19.03.2007

Господарське

Господарський суд Сумської області

Кіяшко В.І.

Постанова від 16.03.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Мельник І.Ю.

Ухвала від 08.02.2007

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Мельник І.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні