cpg1251
УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
* 10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, ' 481-620
УХВАЛА
від "27" серпня 2015 р. № 20/906/61-Б/13-г
За заявою : Управління Пенсійного фонду України у м. Бердичеві та Бердичівському районі Житомирської області (м. Бердичів)
До боржника : Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів)
про визнання банкрутом
Суддя Гнисюк С.Д.
У судовому засіданні присутні:
- від ініціюючого кркдитора: Ситяшенко І.В. - дов. №18062/07 від 21.07.2015.
- від кредиторів: Бєлова А.Г. - дов. №02-15/1 від 05.01.2015 (виконавчий комітет Бердичівської міської ради); Гуменюк Н.М. - дов. №02-27/1679 від 20.08.2015 (Бердичівська міська рада); Литвинюк В.В. - посвідчення №698 від 25.12.2003 (Бердичівський міський центр зайнятості); Ніколайчук Н.І. - посвідчення №034-06 (фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України відділення виконавчої дирекції у м. Бердичеві).
- від боржника: Крутоус О.В. - ліквідатор.
Відповідно до п. 1-1 розділу X Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 № 2343-XII (із змінами та доповненнями), розгляд даної справи здійснюється господарським судом з врахуванням положень зазначеного Закону в редакції від 04.11.2012 (далі - Закон в редакції від 04.11.2012).
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 02.06.2015, зокрема, затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (юридична адреса: 13300, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Богунська, 25; ідентифікаційний код: 32569853); відкладено розгляд справи; відкладено розгляд питання про затвердження звіту ліквідатора Крутоус О.В. та ліквідаційного балансу Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест"; відкладено розгляд заяви ліквідатора Крутоус О.В. №02-02/20/61-Б від 26.04.2014; призначено засідання суду на 27.08.2015; зобов'язано ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) Крутоус О.В. здійснити певні дії та надати суду необхідні докази по справі.
В засіданні суду 27.08.2015 ліквідатор Крутоус О.В. надала суду додаткові докази по справі. Зазначила, що усі дії по ліквідації банкрута проведені. Кредиторські вимоги не погашались. Майна не виявлено. Просила суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів); провадження у справі припинити.
Суд встановив, що на адресу суду жодних письмових заперечень щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу не надходило.
Розглянувши матеріали справи та подані документи, заслухавши пояснення учасників провадження у справі про банкрутство, господарський суд Житомирської області, становив наступне.
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гефест" зареєстровано рішенням виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області №13041200000000111 від 27.10.2003, юридична адреса: 13300, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Богунська, 25; ідентифікаційний код: 32569853, про що свідчить свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (т.1 а.с. 23).
Як платник податків з 19.02.1996 за №410 банкрут знаходиться на обліку в Бердичівській об'єднаній державній податковій інспекції.
Відповідно до п.10 статуту Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест", припинення діяльності товариства відбувається шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) або ліквідації.
Ухвалою суду від 17.01.2013, зокрема, порушено провадження у справі про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" за правилами ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 04.11.2012.
З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI.
Відповідно до п. 1-1 Прикінцевих та перехідних положень вищезазначеного Закону, положення цього Закону застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження в яких порушено після набрання чинності цим Законом.
Абзацом третім п.1-1 вищезазначених положень передбачено, що положення цього закону, які регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Слід зазначити, що до тексту нової редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не увійшла норма, яка в попередній редакції була закріплена в ст. 52, а саме щодо спрощеної процедури банкрутства відсутнього боржника та можливості звернутися до суду із заявою у разі, якщо вимоги до боржника менші ніж встановлено загальними правилами.
Разом з тим, з огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, та зважаючи на те, що нова редакція Закону не передбачає провадження справи про банкрутство відсутнього боржника в порядку статті 52, при вирішенні судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII в редакції, яка була чинною до 18.01.2013 року включно.
Постановою господарського суду Житомирської області від 04.04.2013, визнано банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів); відкрито ліквідаційну процедуру Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів); призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) арбітражного керуючого Крутоус О.В.
21.10.2013 на адресу суду від ВДВС Бердичівського МУЮ надійшли оригінали виконавчих документів щодо стягнення боргу з ТОВ "Гефест" на користь юридичних та фізичних осіб (т.2 а.с.140-233).
На виконання вимог ч. 5 ст. 52 Закону в редакції від 04.11.2012 ліквідатором письмово повідомлено про визнання відсутнього боржника банкрутом усіх відомих кредиторів.
Крім того, в газеті "Голос України" №86(5586) від 08.05.2013 розміщено оголошення про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів), відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого Крутоус О.В.
Після винесення постанови про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів), на адресу суду надійшли заяви: Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Бердичеві (м. Бердичів) №04 - 844 від 17.05.2013 про визнання кредитором з вимогами до боржника на суму 3513,37 грн.; Бердичівського міського центру зайнятості № 1341 від 08.05.2013. про визнання кредитором з вимогами до боржника на суму 2585,50 грн.; Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції № 4832/10-10 від 16.05.2013 про визнання кредитором банкрута на суму 16816,43 грн.; Виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області № 02-16/1534 від 04.06.2013 про визнання кредитором банкрута на суму 31931,90 грн.; Виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 07-07-1083 від 03.06.2013 про визнання кредитором банкрута на суму 3683,18 грн.
Заборгованість по заробітній платі відсутня.
Ліквідатор банкрута визнав заявлені вимоги до банкрута в повному обсязі.
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 05.12.2013 визнано заявлені вимоги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Бердичеві (м. Бердичів) на суму 3513,37 грн., Бердичівського міського центру зайнятості на суму 2585,50 грн., Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції на суму 16816,43 грн., виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області на суму 31931,90 грн., виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на суму 3683,18 грн., як правомірні та доведені належними доказами.
04.02.2014 від Бердичівської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області надійшла заява №1685/10 від 03.02.2014 з додатком про заміну кредитора у справі №20/906/61-Б/13-г Бердичівську ОДПІ Житомирської області Державної податкової служби її правонаступником Бердичівською ОДПІ Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 04.02.2014, зокрема, замінено Бердичівську об'єднану державну податкову інспекцію правонаступником - Бердичівською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Житомирській області.
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 02.06.2015, зокрема, затверджено реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (юридична адреса: 13300, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Богунська, 25; ідентифікаційний код: 32569853) у складі кредиторів, зокрема:
1) Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Бердичеві (м. Бердичів) на суму 3513,37грн., вимоги включено до другої черги реєстру вимог кредиторів;
2) Бердичівського міського центру зайнятості (м. Бердичів) на суму 2585,50 грн., вимоги включено до другої черги реєстру вимог кредиторів;
3) Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (м. Бердичів) на суму 13484,43грн., вимоги включено до третьої черги реєстру вимог кредиторів;
4) Виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області (м.Бердичів) на суму 31 931,90 грн., вимоги включено до четвертої черги реєстру вимог кредиторів, а також 1 147,00грн. судового збору, який включено до першої черги реєстру вимог кредиторів;
5) Виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (м. Житомир) на суму 3683,18 грн., вимоги включено до другої черги реєстру вимог кредиторів;
6) Управління Пенсійного Фонду України в м. Бердичеві та Бердичівському районі (м. Бердичів) на суму 49 083,36 грн., вимоги включено до другої черги реєстру вимог кредиторів.
Даною ухвалою включено в реєстр вимог кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" окремим рядком неустойку (штраф, пеню), що підлягає включенню до шостої черги, наступник кредиторів:
1) Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (м. Бердичів) на суму 3 332,00грн.;
2) Управління Пенсійного Фонду України в м. Бердичеві та Бердичівському районі (м.Бердичів) на суму 573,37грн.
Також ухвалою визначено, що у зв'язку із звільненням кредиторів: Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області; Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Бердичеві; Бердичівського міського центру зайнятості; виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від сплати судового збору за подачу до господарського суду кредиторських заяв та Управління Пенсійного Фонду України в м. Бердичеві та Бердичівському районі за подачу заяви про порушення провадження у справі про банкрутство, судовий збір в сумі 10323,00 грн. підлягає сплаті ТОВ "Гефест" в дохід Державного Бюджету України, який включено до першої черги реєстру вимог кредиторів.
За період здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором банкрута Крутоус О.В. було вжито ряд заходів з метою фактичного встановлення майнового стану банкрута та наявність ліквідаційної маси.
Після винесення постанови, власником Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) було передано ліквідатору печатки, статутні та інші документи.
Згідно інформації відділу державної виконавчої служби Бердичівського міськрайонного управління юстиції (довідка №779) від 30.01.2013, щодо банкрута, на виконанні перебуває зведене виконавче провадження за №36225373 по 19 виконавчих документах на загальну суму 47 736,22грн. (т.1 а.с.97 ).
Відповідно до інформаційної довідки Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції від 29.01.2013 вбачається, що згідно бази даних Бердичівської ОДПІ Житомирської області за Товариством з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) наявні відкриті чотири рахунки у ПАТ "АКБ" Київ" та Житомирському РУ ПАТ КБ "Приватбанк" (т.1 а.с.98).
Довідкою № 214/10/01-13 від 25.01.2013 Управління Держземагенства у Бердичівському районі Житомирської області повідомило, що станом на 01.07.2012 за ТОВ"Гефест" земельні ділянки у власності та користуванні по м. Бердичеву та Бердичівському районі не обліковуються (т.1 а.с. 99).
Згідно довідки Бердичівського відділення реєстраційно-екзаменаційної роботи Державтоінспекції УМВС в Житомирській області, за банкрутом транспортні засоби серед зареєстрованих не значаться. (т.1 а.с. 100).
Відповідно до довідки Державної інспекції сільського господарства в Житомирській області №01/4418 від 17.10.2013 повідомляється, що сільськогосподарська техніка за ТОВ"Гефест" не зареєстрована (т.3 а.с.74).
Як вбачається з інформаційної довідки з Реєстру прав власності на нерухоме майно, у Реєстрі прав власності на нерухоме майно щодо ТОВ "Гефест" - відомості відсутні (т.3 а.с.75).
Згідно довідки Бердичівського ВРЕР УДАІ в Житомирській області №1336 від 25.09.2013 повідомляється, що станом на 19.09.2013 за ТОВ "Гефест" транспортні засоби серед зареєстрованих не значаться (т.3 а.с.76).
Відповідно до довідки від 03.03.2014 Бердичівська ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області повідомила, що станом на 03.03.2014 ТОВ "Гефест" не являється засновником інших підприємств, установ та організацій (т.3 а.с.89).
Довідкою №478/10/01.14 від 03.02.2014 Управління Держземагенства у Бердичівському районі Житомирської області повідомило, що станом на 01.01.2014 за ТОВ"Гефест" земельні ділянки не обліковуються (т.3 а.с. 106).
Згідно довідки №3150/1.3 від 30.12.2013 повідомляється, що за банкрутом не зареєстровано машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (т.3 а.с.108).
Відповідно до довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 23.07.2014 вбачається, що станом на 31.03.2014 ТОВ "Гефест" серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутні (т.3 а.с 155).
Житомирська митниця Міндоходів довідкою №6/1/6/3787 від 22.07.2014 повідомила, що ТОВ "Гефест" на обліку не перебуває (т.3 а.с.158).
Довідкою від 04.08.2014 Управління надання адміністративних послуг повідомило, що записи щодо суден, власником або судновласником яких є ТОВ "Гефест" відсутні (т.3 а.с.160).
Повітряні судна за банкрутом не зареєстровані (т.3 а.с.161).
Ліквідатором проведено роботу по закриттю рахунків банкрута.
З довідки Бердичівської ОДПІ ГУ ДФС у Житомирській області від 27.08.2015 вбачається, що рахунки ТОВ "Гефест" закрито.
Ліквідатором до архівного відділу документи банкрута не передавались, у зв'язку з їх відсутністю.
Також ліквідатором та представниками комітету кредиторів знищено печатку та штамп (акт знищення штампу та печатки від 27.08.2015).
У зв'язку з відсутністю майна у банкрута, що також підтверджується даними фінансового звіту банкрута (т. 3 а.с. 99) неможливо задовольнити вимоги перед кредиторами банкрута.
У зв'язку з тим, що у банкрута відсутні будь-які майнові активи, останній не може продовжувати свою підприємницьку діяльність, тому, ліквідатор подав до суду звіт та ліквідаційний баланс.
На засіданні комітету кредиторів боржника 25.08.2015, зокрема, схвалено складений та поданий ліквідатором звіт та ліквідаційний баланс банкрута; визнано роботу ліквідатора Крутоус О.В. щодо проведення ліквідаційної процедури у справі №20/906/61-Б/13-г задовільною.
Відповідно до ч. 5 ст. 31 Закону в редакції від 04.11.2012, вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, вважаються погашеними.
Згідно з ч. 6 ст. 31 Закону в редакції від 04.11.2012, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Частиною 2 ст. 32 Закону в редакції від 04.11.2012 передбачено, що якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилось майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону в редакції від 04.11.2012, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.
Частиною 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
У разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури у процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення щодо припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для внесення до Єдиного державного реєстру запису щодо припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи. Дата надходження судового рішення щодо припинення провадження у справі про банкрутство юридичної особи вноситься до журналу обліку реєстраційних дій (ч. 8 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців").
Враховуючи наведене, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) підлягають затвердженню господарським судом, а підприємство - ліквідації.
В засіданні суду 27.08.2015 арбітражний керуючий Крутоус О.В. подала заяву №02-08/14/1465-Б від 26.08.2015 про затвердження звіту про оплату послуг ліквідатора за період з 04.04.2013 по 03.04.2014 в сумі 28115,31грн. та просила суд задовольнити його.
Представники кредиторів в засіданні суду 27.08.2015 проти затвердження оплати арбітражному керуючому Крутоус О.В. за виконання повноважень ліквідатора ТОВ "Гефест" не заперечили.
Здійснивши перерахунок заявлених вимог, суд встановив, що оплата послуг нарахована не вірно, зокрема, за квітень 2013 та квітень 2014.
Ліквідатор в засіданні суду 27.08.2015 не заперечив та визнав допущену помилку.
Дослідивши матеріали справи суд встановив наступне.
Постановою господарського суду від 04.04.2013, зокрема, призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) арбітражного керуючого Крутоус О.В.
Відповідно до частин 13, 14, 16 статті 3-1 Закону в редакції від 04.11.2012, кредитори можуть створювати фонд для оплати послуг, відшкодування витрат та виплати додаткової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору). Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.
Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 03.04.2014, зокрема, затверджено арбітражному керуючому Крутоус Оксані Володимирівні оплату послуг в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення нею повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів).
Дана ухвала учасниками провадження у справі про банкрутство не оскаржувалась та набрала законної сили.
Суд вважає за необхідне зазначити, що ухвала господарського суду про затвердження розміру оплати послуг арбітражного керуючого носить правовстановлюючий характер для подальшого використання її приписів арбітражним керуючим при поданні заяви для затвердження звіту про оплату послуг.
Відповідно до звіту про оплату послуг ліквідатора за період з 04.04.2013 по 03.04.2014, арбітражним керуючим надано розрахунок оплати послуг арбітражного керуючого у розмірі двох мінімальних заробітних плат у місяць. При цьому, ліквідатором враховані законодавчо встановлені розміри мінімальних заробітних плат за вказаний період та ту обставину, що строк розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута не входить в період ліквідаційної процедури банкрута за який ліквідатору нараховується оплата послуг.
Статтею 8 Закону України "Про державний бюджет України на 2013 рік" установлено на 2013 рік мінімальну заробітну плату у місячному розмірі - 1147,00грн., з 1 грудня - 1218,00 гривень.
Статтею 8 Закону України "Про державний бюджет України на 2014 рік" установлено на 2014 рік мінімальну заробітну плату у місячному розмірі - 1218,00 гривень.
В розрахунку оплати послуг арбітражним керуючим Крутоус О.В. допущено арифметичні помилки, в зв'язку з чим невірно визначено суми коштів за квітень 2013 та за квітень 2014, які підлягають визнанню.
Здійснивши перерахунок заявлених вимог за вказаний період, суд встановив, що оплата послуг ліквідатора банкрута підлягає визнанню у розмірі 28110,20грн. (квітень 2013 (з 04.04.2013 по 30.04.2013 (27 днів) - 2064,60грн.; травень-листопад 2013 - 16058,00грн.; грудень 2013- 2436,00грн.; січень-березень 2014 - 7308,00грн.; квітень 2014 (три дні з 01.04.2014 по 03.04.2014) - 243,60 грн.
25.08.2015 ліквідатором проведено збори кредиторів на яких створено комітет кредиторів (протокол №1).
Рішенням комітету кредиторів від 25.08.2015, було відмовлено у затвердженні звіту про оплату послуг ліквідатора Крутоус О.В. за період виконання нею обов'язків ліквідатора по даній справі.
Згідно п. 57 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 18.12.2009р. №15 "Про судову практику в справах про банкрутство" рішення зборів кредиторів чи комітету кредиторів не може визнаватися господарським судом недійсним, оскільки за своєю правовою природою не є актом юридичної особи, державного чи іншого органу.
Суд повинен давати оцінку цим рішенням та враховувати їх резолюції у прийнятті судових актів у справі, якщо такі рішення відповідають приписам чинного законодавства.
На думку суду, вищенаведені дії комітету кредиторів, свідчать про ухилення комітетом від вчинення дій, покладених на нього відповідно до Закону.
Як вже зазначалось, у судовому засіданні 27.08.2015 представники кредиторів не заперечували проти затвердження оплати послуг арбітражного Керуючого Крутоус О.В. за виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) у сумі 28110,20 грн.
Аналіз норм ст. ст. 3-1, 25 Закону в редакції від 04.11.2012 вказує, що зазначені норми Закону не передбачають випадків позбавлення арбітражного керуючого (ліквідатора) права на оплату його послуг, тим більше в мінімальному розмірі.
Господарський суд Житомирської області, дослідивши матеріали справи, здійснивши перерахунок заявленої суми, вважає за необхідне затвердити арбітражному керуючому Крутоус О.В. звіт про оплату послуг за виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) 04.04.2013 по 03.04.2015 в сумі 28110,20грн.
В засіданні суду 27.08.2015 розглядалась заява арбітражного керуючого Крутоус О.В. №02-02/20/61-Б від 26.04.2014 про стягнення оплати послуг ліквідатора за рахунок коштів кредиторів у справі про банкрутство ТОВ "Гефест".
Арбітражний керуючий Крутоус О.В. в засіданні суду 27.08.2015 заяву підтримала та просила суд задовольнити її.
Представники кредиторів в засіданні суду проти заяви заперечили та зазначили, що кошти на оплату послуг ліквідатора кошторисом не передбачені.
Дослідивши матеріали справи суд встановив наступне.
26.05.2014 на адресу господарського суду Житомирської області надійшла заява від арбітражного керуючого Крутоус О.В. про стягнення оплати послуг за виконання повноважень ліквідатора за рахунок коштів кредиторів банкрута. До заяви додано розрахунки.
У своїй заяві арбітражний керуючий Крутоус О.В. посилається на частини 10, 12 ст.3-1 Закону в редакції від 04.11.2012 (оплата послуг ліквідатора здійснюється, зокрема, за рахунок кредиторів). Зазначає, що у банкрута будь-які майнові активи відсутні, тому просить суд стягнути оплату послуг з усіх кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) пропорційно до розміру кредиторських вимог.
Кредитори проти стягнення оплати послуг арбітражному керуючому Крутоус О.В. за виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) заперечили, про що зазначили у своїх відзивах.
04.09.2014 на адресу суду від Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м.Бердичеві надійшло заперечення № 04-1095 від 03.09.2014, згідно якого, останній просить суд відмовити у задоволенні заяви арбітражного керуючого про стягнення оплати послуг.
У своїх запереченнях посилається на те, що кошти на здійснення страхування від нещасного випадку не включаються до складу Державного бюджету України і використовуються виключно за їх прямим призначенням, а саме профілактика нещасних випадків, відновлення втраченого здоров'я потерпілих від трудового каліцтва, відшкодування шкоди втраченого здоров'я. Оплата послуг арбітражного керуючого є нецільовим використанням коштів. Також зазначено, що оплата послуг арбітражного керуючого здійснюється кредитором або боржником, за заявою якого порушено справу про банкрутство.
04.09.2014 на адресу суду надійшло письмове заперечення від УПФУ в м.Бердичеві та Бердичівському районі Житомирської області №15129/07 від 03.09.2014, згідно якого, останній заперечує проти стягнення оплати послуг арбітражного керуючого.
У своїх запереченнях посилається на те, що кошти Пенсійного фонду використовуються на виплату пенсій, надання соціальних послуг; фінансування адміністративних послуг; оплату послуг з виплати та доставки пенсій; формування резерву коштів. Використання коштів Пенсійного фонду на цілі, не передбачені Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" - забороняється. Витрати на оплату послуг арбітражного керуючого зазначеним Законом не передбачені.
04.09.2014 на адресу суду від Бердичівської ОДПІ ГУ Міндоходів у Житомирській області надійшло письмове заперечення №14941/10 від 03.09.2014, згідно якого , останній заперечує проти стягнення оплати послуг арбітражного керуючого, оскільки кошторисом на 2014 не передбачено видатки на оплату послуг ліквідатора.
04.11.2014 на адресу суду від Бердичівського міського центру зайнятості надійшов відзив № 3478 від 03.11.2014, згідно якого, останній заперечує проти стягнення оплати послуг арбітражного керуючого у зв'язку з тим, що використання коштів бюджету Фонду не передбачає здійснення видатків, пов'язаних з оплатою послуг арбітражного керуючого. Також зазначає, що в Законі України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції до 18.01.2013) щодо оплати послуг арбітражного керуючого не міститься норма щодо обов'язку тільки кредитора здійснювати відшкодування цих витрат, а також законодавчо не врегульовано питання щодо порядку такого відшкодування, у тому числі: розмір оплати послуг ліквідатора кожного із кредиторів; наявність погодження кредиторів на оплату послуг ліквідатора у випадку банкрутства відсутнього боржника з огляду на те, що майно для продажу відсутнє та виробничою діяльністю він не займається.
04.11.2014 представник виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області надав суду відзив № 88/03-07 від 03.09.2014 згідно якого заперечує проти стягнення оплати послуг арбітражного керуючого, так як ці витрати не були передбачені при складанні кошторису на 2014 рік.
03.12.2014 представник виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності надав суду заперечення, згідно якого заперечує проти стягнення оплати послуг арбітражного керуючого.
У своїх запереченнях посилається на те, що оплата послуг арбітражного керуючого це право кредитора, а не обов'язок. Без створення фонду для оплати послуг арбітражного керуючого, підстави для стягнення з кредиторів відсутні. Законодавством, яким у своїй діяльності керується Фонд не передбачені виплати арбітражним керуючим за ліквідацію підприємств, також це не передбачено кошторисом Фонду.
Дослідивши матеріали справи, заслухавши учасників провадження у справі про банкрутство, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Відповідно до статті 4-1 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до приписів п. 1 ч.1 ст. 24 Закону в редакції від 04.11.2012, у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд відкриває ліквідаційну процедуру та призначає ліквідатора.
Частиною 2 ст. 52 Закону в редакції від 04.11.2012 передбачено можливість призначення ліквідатором боржника ініціюючого кредитора за згодою останнього.
З матеріалів справи вбачається, що в судовому засіданні 31.01.2013 ініціюючим кредитором подано клопотання № 2484/07 від 30.01.2013 про призначення ліквідатором боржника арбітражного керуючого Крутоус О.В.
Абз. 17 ст. 1 Закону в редакції від 04.11.2012 визначено, що арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) - фізична особа, яка має ліцензію, видану в установленому законодавством порядку, та діє на підставі ухвали господарського суду.
Відповідно до статті 3-1 Закону та частини 1 статті 24 Закону підставою для виконання арбітражним керуючим своїх обов'язків є постанова суду про його призначення в процедурі ліквідації банкрута.
Постановою господарського суду від 04.04.2013, зокрема, призначено ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) арбітражного керуючого Крутоус О.В.
Отже, обов'язки ліквідатора у даній справі виконував не ініціюючий кредитор, як це передбачено ч. 2 ст. 52 Закону про банкрутство, а ліцензований арбітражний керуючий.
Порядок покладення та розподілу витрат на оплату послуг арбітражного керуючого у справі про банкрутство відсутнього боржника спеціальними нормами ст. 52 Закону в редакції від 04.11.2012 не встановлений.
Нормами статті 3-1 Закону в редакції від 04.11.2012 передбачено, що надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого (ліквідатора) відбувається на платній основі.
Відповідно до ч.4 cт. 3-1 Закону в редакції від 04.11.2012, арбітражний керуючий має право, зокрема, на отримання винагороди в розмірі та порядку, передбаченому цим Законом.
Відповідно до ч. 12 ст. 3-1 Закону в редакції від 04.11.2012, оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, а б о з а р а х у н о к к о ш т і в к р е д и т о р і в чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Нормами даної статті визначені три джерела оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку із виконанням ним своїх обов'язків.
Отже, у випадку, коли оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого здійснюється не за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, то така оплата повинна здійснюватись за рахунок коштів кредиторів.
Згідно ч. 14 ст. 3-1 Закону в редакції від 04.11.2012, оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
На засіданні комітету кредиторів боржника 25.08.2015, зокрема, схвалено складений та поданий ліквідатором звіт та ліквідаційний баланс банкрута; визнано роботу ліквідатора Крутоус О.В. щодо проведення ліквідаційної процедури у справі №20/906/61-Б/13-г задовільною.
Ліквідатором надано докази, які свідчать про те, що на час завершення ліквідаційної процедури, майно і грошові кошти у банкрута відсутні, а отже, погашення кредиторських вимог є неможливим.
З матеріалів справи вбачається, що ліквідатором Крутоус О.В. проведено усі необхідні дії у встановленому Законом в редакції від 04.11.2012 порядку.
Крім того, судом встановлено, що протягом всієї ліквідаційної процедури клопотання про усунення арбітражного керуючого Крутоус О.В. від виконання нею обов'язків ліквідатором жодним із кредиторів не подавалось.
Провадження у даній справі здійснювалось за особливою процедурою банкрутства відсутнього боржника (ст. 52 Закону в редакції від 04.11.2012), яка не передбачає створення комітету кредиторів.
Ухвалою господарського Житомирської області, зокрема, затверджено реєстр вимог кредиторів та зобов'язано ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) Крутоус О.В. провести засідання зборів кредиторів банкрута на якому розглянути питання щодо створення комітету кредиторів, погодити на засіданні комітету кредиторів, зокрема, питання щодо затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута та питання щодо затвердження періоду та суми оплати послуг ліквідатора, в т.ч. за рахунок кредиторів; прийняті рішення надати суду.
25.08.2015 ліквідатором проведено збори кредиторів на яких створено комітет кредиторів (протокол №1).
Рішенням комітету кредиторів від 25.08.2015 року, було відмовлено у задоволенні заяви арбітражного керуючого про стягнення оплати послуг за рахунок коштів усіх кредиторів, чиї вимоги включені до реєстру вимог, пропорційно до розміру кредиторських вимог.
Враховуючи неможливість оплати послуг арбітражного керуючого за рахунок майна банкрута через відсутність у нього будь-яких активів та нездійснення останнім виробничої діяльності, суд дійшов до висновку, що оплату послуг арбітражного керуючого Крутоус О.В. слід покласти на усіх кредиторів, вимоги яких включені до реєстру - пропорційно визнаних вимог кожного у справі.
З огляду на те, що оплата послуг арбітражного керуючого передбачена законодавством, звіт арбітражного керуючого Крутоус О.В. про оплату послуг за період з 04.04.2013 по 03.04.2014 затверджено судом у сумі 28110,20грн.
В розрахунку розміру стягнення оплати послуг ліквідатора Крутоус О.В. пропорційно до розміру кредиторських вимог допущено арифметичну помилку, в зв'язку з чим невірно визначено суми коштів, які підлягають стягненню з кожного кредитора.
За таких обставин, керуючись принципом пропорційності голосів кредиторів кількості їх грошових вимог відповідно до ст. 16 Закону в редакції від 04.11.2012, судом самостійно здійснено розрахунок та визначено суми коштів, які підлягають стягненню з кожного кредитора.
При визначенні розміру витрат на оплату послуг арбітражного керуючого Крутоус О.В., що підлягає стягненню з кредиторів, судом застосовано відсоток кредиторської заборгованості кожного з кредиторів від загальної кредиторської заборгованості банкрута (109334,11грн.), що становить для:
1) Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Бердичеві - 3,21%;
2) Бердичівського міського центру зайнятості - 2,37%;
3) Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області - 15,38%;
4) Виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області - 30,25%;
5) Виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності - 3,37%;
6) Управління Пенсійного Фонду України в м. Бердичеві та Бердичівському районі - 45,42%.
Так, стягненню з кредиторів банкрута на користь арбітражного керуючого Крутоус О.В. в рахунок оплати послуг за виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) підлягають такі суми:
1) Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Бердичеві - 902,34 грн.;
2) Бердичівського міського центру зайнятості - 666,21грн.;
3) Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області - 4323,35грн.;
4) Виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області -8503,34грн.;
5) Виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності - 947,31 грн.;
6) Управління Пенсійного Фонду України в м. Бердичеві та Бердичівському районі 12767,65грн.
Щодо доводів кредиторів, зазначених у запереченнях суд зазначає наступне.
Як вже зазначено вище, порядок покладення та розподілу витрат на оплату послуг арбітражного керуючого у справі про банкрутство відсутнього боржника спеціальними нормами ст. 52 Закону в редакції від 04.11.2012 не встановлений.
Нормами статті 3-1 Закону в редакції від 04.11.2012 передбачено, що надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого (ліквідатора) відбувається на платній основі.
Нормами даної статті визначені три джерела оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку із виконанням ним своїх обов'язків:
- за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника;
- за рахунок коштів кредиторів;
- коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Визначення джерела оплати послуг ліквідатора не ставиться в залежність від майнового стану ініціюючого кредитора у справі про банкрутство, правового статусу кредитора (особа, заснована на приватній чи державній формі власності, державний орган, громадська організація тощо) та від джерел фінансування того чи іншого кредитора.
Такий висновок узгоджується з правовою позицією, викладеною у постановах Вищого господарського суду України від 28.07.2015 у справі №14/5007/1465-Б/12, від 20.08.2015 у справі № 918/1551/14.
Статтею 43 Конституції України встановлено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.
Виходячи з встановлених у справі обставин та норм чинного законодавства, які застосовуються у спірних правовідносинах, господарський суд прийшов до висновку, що доводи, викладені у запереченнях кредиторів не відповідають чинному законодавству України.
Враховуючи вищевикладене, господарський суд Житомирської області дійшов до висновку про задоволення заяви ліквідатора та стягнення на користь арбітражного керуючого Крутоус О.В. в рахунок оплати послуг за виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Бердичеві - 902,34 грн., Бердичівського міського центру зайнятості - 666,21грн., Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області - 4323,35грн., Виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області -8503,34грн., Виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності - 947,31 грн., Управління Пенсійного Фонду України в м. Бердичеві та Бердичівському районі 12767,65грн.
Керуючись статтями 3-1, 25-32, п. 6 ч. 1 ст. 40, ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 04.11.2012, ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", статтями 4-1, 86 ГПК України, господарський суд Житомирської області, -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити арбітражному керуючому Крутоус О.В. звіт про оплату послуг за виконання повноважень ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (м. Бердичів) 04.04.2013 по 03.04.2015 в сумі 28110,20грн.
2. Задовольнити заяву арбітражного керуючого Крутоус О.В. №02-02/20/61-Б від 26.04.2014 про стягнення оплати послуг за виконання повноважень ліквідатора у справі №20/906/61-Б/13-г з кредиторів Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест".
3. Стягнути з Управління Пенсійного Фонду України в м. Бердичеві та Бердичівському районі (13312, м. Бердичів, вул. Л. Карастоянової, 29; ідентифікаційний код 37752900) на користь арбітражного керуючого Крутоус Оксани Володимирівни (10007, м. Житомир, пров. 5-й Транзитний, 24, ідентифікаційний номер 2400611529) - 12767,65 грн. (дванадцять тисяч сімсот шістдесят сім грн. 65 коп.) витрат на оплату послуг ліквідатора.
Видати наказ.
4. Стягнути з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Бердичеві (13300, м.Бердичів, вул. Володимирська, 1-а; ідентифікаційний код 25924001) на користь арбітражного керуючого Крутоус Оксани Володимирівни (10007, м. Житомир, пров. 5-й Транзитний, 24, ідентифікаційний номер 2400611529) - 902,34грн. (дев'ятсот дві грн. 34 коп.) витрат на оплату послуг ліквідатора.
Видати наказ.
5. Стягнути з Бердичівського міського центру зайнятості (13300, м. Бердичів, вул. К.Маркса, 26; ідентифікаційний код 13550624) на користь арбітражного керуючого Крутоус Оксани Володимирівни (10007, м. Житомир, пров. 5-й Транзитний, 24, ідентифікаційний номер 2400611529) - 666,21 грн. (шістсот шістдесят шість грн. 21 коп.) витрат на оплату послуг ліквідатора.
Видати наказ.
6. Стягнути з Бердичівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області (13113, м. Бердичів, вул. Б. Хмельницького, 24-а; ідентифікаційний код 13563638) на користь арбітражного керуючого Крутоус Оксани Володимирівни (10007, м. Житомир, пров. 5-й Транзитний, 24, ідентифікаційний номер 2400611529) - 4323,35 грн. (чотири тисячі триста двадцять три грн. 35 коп.) витрат на оплату послуг ліквідатора.
Видати наказ.
7. Стягнути з Виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області (13300, м. Бердичів, Центральна площа,1; ідентифікаційний код 04053602) на користь арбітражного керуючого Крутоус Оксани Володимирівни (10007, м. Житомир, пров. 5-й Транзитний, 24, ідентифікаційний номер 2400611529) - 8503,34грн. (вісім тисяч п'ятсот три грн. 34 коп.) витрат на оплату послуг ліквідатора.
Видати наказ.
8. Стягнути з Виконавчої дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (10014, м. Житомир, вул. Перемоги, 7; ідентифікаційний код 13548797) на користь арбітражного керуючого Крутоус Оксани Володимирівни (10007, м. Житомир, пров. 5-й Транзитний, 24, ідентифікаційний номер 2400611529) - 947,31грн. (дев'ятсот сорок сім грн. 31 коп.) витрат на оплату послуг ліквідатора.
Видати наказ.
9. Затвердити звіт ліквідатора Крутоус О.В. та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Гефест" (юридична адреса: 13300, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Богунська, 25; ідентифікаційний код: 32569853).
10. Ліквідувати юридичну особу банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Гефест", яке зареєстровано рішенням виконавчого комітету Бердичівської міської ради Житомирської області №13041200000000111 від 27.10.2003 (ідентифікаційний код: 32569853).
11. Вважати погашеними вимоги кредиторів.
12. Ліквідатору Крутоус О.В.:
- вжити заходів щодо виключення ліквідованої особи з ЄДРПОУ та надіслати на адресу суду підтверджуючі документи;
- повідомити Головне управління юстиції у Житомирській області (територіальний орган з питань банкрутства) про завершення ліквідаційної процедури.
13. Провадження у справі припинити.
14. Реєстраційній службі Бердичівського міськрайонного управління юстиції надіслати на адресу господарського суду витяг з ЄДР про внесення запису про судове рішення щодо ліквідації юридичної особи та припинення провадження у справі, що пов'язане з банкрутством, згідно запиту.
15. Копію ухвали суду надіслати кредиторам, ліквідатору Крутоус О.В., Реєстраційній службі Бердичівського міськрайонного управління юстиції, Відділу державної виконавчої служби Бердичівського міськрайонного управління юстиції, відділу з питань банкрутства Головного управлінню юстиції у Житомирській області, Головному управління статистики у Житомирській області.
Ухвала господарського суду набирає законної сили в установленому Законом порядку.
Суддя Гнисюк С.Д.
Віддрукувати:
1 - у справу,
2 -УПФУ у м. Бердичеві та Бердичівському р-у Житомирської області - 13312, м. Бердичів, вул. Л. Карастоянової, 29. (рек. з пов.)
3 - боржнику - 13312, Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Богунська, буд. 25 (рек. з повід.)
4 - Відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м.Бердичеві ( 13300, м.Бердичів, вул. Володимирська, 1-а. (рек. з повід)
5 - Бердичівському міському центру зайнятості ( 13300, м.Бердичів, вул. К.Маркса, 26 -(рек. з повід.)
6 - Бердичівській ОДПІ - 13312, м. Бердичів, вул. Б.Хмельницького, 24-а, - (рек.з повід.)
7 - виконавчому комітету Бердичівської міської ради Житомирської області - 13300, м. Бердичів, пл. Центральна,1 ( рек. з повід.)
8 - виконавчій дирекції Житомирського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності - 10014, м. Житомир, вул. Перемоги, 7- (рек.з повід.)
9 -а/к Крутоус О.В. (10007, м. Житомир, пров. 5-й Транзитний, 24) (рек. з повід.)
10 - Відділ державної виконавчої служби Бердичівського МУЮ (13300, м. Бердичів, вул. К. Лібкнехта, 128) рек. з повід.
11- відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Житомирській області ( 10014, м. Житомир, майдан Соборний, 1)(до відома)
12 - Головному управлінню статистики у Житомирській області -( 10003,м.Житомир, вул. Яна Гамарника ,6а) рек. з повід.
13 - Реєстраційній службі Бердичівського МУЮ (13300, м. Бердичів, вул. Володимирська, 1-а) разом із запитом рек. з повід
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 27.08.2015 |
Оприлюднено | 04.09.2015 |
Номер документу | 49420349 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні