Справа № 760/11553/15-п
Провадження № 3-3617/15
П О С Т А Н О В А
19 червня 2015 року суддя Солом'янський районний суд м. Києва Козленко Г.О., при секретарі Слободянюк А. за участю представника Київської міської митниці ДФС України Борматовій О.М., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_3,ІНФОРМАЦІЯ_1 , працюючого агентом з митного оформлення вантажів та товарів ТОВ «НОР ТЕКС», (08122, Київська область, Києво-Святошинський район, с.Шпитьки, 1 км, д.Личанка-Горбовичі, 1, код ЄДРПОУ 37606035), прописаного за адресою: АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, про порушення митних правил, передбачених статтею ч.1 483 МК України, -
в с т а н о в и в:
29.01.2013 на митну територію України через пункт пропуску «Рава-Руська - Хребенне» Львівської митниці автомобільним транспортом за реєстраційним номером BH5227EB/BH2748XO на адресу ТОВ «НОР ТЕКС» (код ЄДРПОУ 37606035), адреса місцезнаходження: 08122, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Шпитьки, 1км, д. Личанка Горбовичі, 1, були ввезені товари:
· меблі для сидіння, меблі металеві (в розібраному стані), меблі дерев'яні (ДСП, ламіновані, МДФ) торгівельні марки Fimes Zandarin, Carpanelli, Porada Arredi, Silvano та інші, країна виробництва Китай та Італія;
· електричні освітлювальні прилади з чорних металів, освітлювальне обладнання з умонтованим джерелом світла, торговельна марка : Zhongshan, Країна виробництва Китай;
· гральні карти паперові, ігри настільні (шахи в наборі з фігурками) країна виробництва Італія, торговельна марка Italfarma та інше.
Підставою для переміщення даних товарів через митний кордон України були попередня митна декларація одержувача ТОВ «НОР ТЕКС» від 28.01.2013
№ 100250000/2013/732750, а також товаросупровідні документи: інвойс від 24.01.2013 № 234, CMR від 28.01.2013 без номера, книжка МДП (Carnet TIR) від 28.01.2013 за № PX.71171185, про що свідчать відтиски штампів Львівської митниці № 532 «Під митним контролем».
30.01.2013, після доставки у Київську регіональну митницю, зазначені товари з метою митного оформлення були заявлені агентом з митного оформлення вантажів та товарів ТОВ «НОР ТЕКС» (код ЄДРПОУ 37606035), ОСОБА_3 (графа 54 ВМД) та в подальшому оформленні у вільний обіг на митному посту «Західний» за (далі - МД)
№ 100250000/2013/045595» (дивись декларацію).
Відповідна зовнішньоекономічна операція здійснювалась на виконання умов контракту № 010712 від 01.07.2012, укладеного між фірмою RUNDEX OVERSEAS LLP (адреса: Minshull House,67 Wellington r.n. Stockport, Сполучене королівство) та ТОВ "НОР ТЕКС" (код ЄДРПОУ 37606035), за адресою: 08122, Київська обл., Києво - Святошинський р-н с.Шпитьки,1км,д.ЛичанкаГорбовичі, 1.
Відправник товару - компанія RUNDEX OVERSEAS LLP (адреса: Minshull House,67 Wellington r.n. Stockport, Сполучене королівство)
Одержувач та покупець товарів - ТОВ "НОР ТЕКС" (код ЄДРПОУ 37606035), адреса: 08122, Київська обл., Києво - Святошинський р-н с.Шпитьки,1км,д.ЛичанкаГорбовичі, 1.
У період з 30.01.13 по 08.02.13 співробітниками Служби боротьби з контрабандою та порушенням митних правил, спільно із співробітниками ДБК та МП ДМСУ було здійснено переогляд вантажу (оформленого за ВМД №100250000/2013/732750, який надійшов на адресу ТОВ "НОР ТЕКС" код ЄДРПОУ 37606035.
За результатами переогляду встановлено, що вантаж задекларовано за ВМД №100250000/2013/732750, але не в повному обсязі, тобто, країна виробництва по товарам №№ 5, 6, 8, 13, 16 - 24 в митній декларації зазначено - Китай, однак, фактично виявлено Італія.
По товарам № 31 - 33, які являють собою освітлювальні прилади та їх частини (дивись акт переогляду), в митній декларації заявлено - електричні освітлювальні прилади та освітлювальне обладнання з умонтованим джерелом світла (люстри, світильники, лампи, інше). Торгівельна марка : Zhongshan. Країна виробництва : Китай (CN). Фактично виявлені інші торгові марки, але з урахуванням того, що при перерахунку вартості товарів та нарахуванні платежів, це не призводить до недоборів платежів, освітлювальні прилади не є предметами правопорушення.
Крім того під час переогляду виявлено відомості, які відсутні у МД, а саме:
1) Вироби зі скла у формі гачків без артикула - 210 шт. Країна виробництва Китай. Торгівельна марка NIAGARO.
2) Килим арт. NUVOLA T670 - 1 шт., розміром 200х300 см, торгівельна марка PORADA, вага 11,4 кг., Країна виробництва Італія.
3) Килим арт. NUVOLA T920 - 1 шт., розміром 200х300 см, торгівельна марка PORADA, вага 12,2 кг. Країна виробництва Італія.
4) Друкована продукція:
- каталоги торгівельної марки PORADO. Загальна вага брутто 199,2 кг. Знаходяться в 14 картонних упаковках.
- каталоги торгівельної марки MORELATO. Загальна вага брутто 3,6 кг. Знаходяться в 1-й картонній упаковці.
- каталоги торгівельної марки GALLO. Загальна вага брутто 3,4 кг. Знаходяться в 1-й картонній упаковці.
- каталоги торгівельних марок ZANDARINA, SIWA. Загальна вага брутто 7,4 кг. Знаходяться у 1-й картонній упаковці.
5) Каталоги, прайс - листи, зразки тканини, зразки товару можливо шкіра, зразки дерева торгівельної марки AVENANTI Загальна вага брутто 27 кг. Знаходяться у 1-й картонній упаковці.
6) Дошка для гри в нарди без артикула у кількості 1 штука (зари - 5 штук та 1 короб для зар), на коробці торгівельна марка Italfarma. Країна виробництва Італія.
7) При зважуванні картонних упаковок в яких знаходяться Каталоги паперові торгівельної марки FIMES, було встановлено, що загальна вага брутто перевищує задекларовану на 52 кг. (у МД згідно товару № 2 вага брутто 148 кг.).
8) В декларації не задекларовано - 5 (п'ять) упаковок шахматних фігур, де в одному наборі шахів фігур -32 шт. Торгівельної марки «Italfarma». (Всього: 160 фігур). Виробництва : Італія. Вага брутто перевищує на 211,700 кг. ніж задекларовано у ВМД -178,300 кг.
Також виявлено 6 (шість) каталогів та 6 (шість) прайс-листів Italfarma.
Перевіркою з'ясовано (відповідь відділу митних платежів № 11-35/510 від 08.02.13), що у зв'язку з відсутністю документів про походження товару, країну походження встановити не можливо.
Відповідно до службової записки відділу митних платежів № 11-35/566 від 15.02.13 орієнтовна митна вартість заявленого у МД товару станом на 30.01.13 може становити 527 424, 87 грн. (65 985,85 доларів США) Загальна сума платежів 112 757,03 грн.. Орієнтовний рівень митної вартості не задекларованих товарів може становити 14514,01 грн.(1815,84 доларів США) Загальна сума платежів 15635,9 грн.
Таким чином, ОСОБА_3 агентом з митного оформлення вантажів та товарів ТОВ «НОР ТЕКС» (код ЄДРПОУ 37606035) по товарам №№ 5, 6, 8, 13, 16 - 24 «меблі» було неточно заявлено інформацію у вантажній митній декларації № 100250000/2013/732750, а саме: заявлено країну виробництва Китай, однак фактично на упаковках виявлено Італія.
Також, у митній декларації відсутня інформація по не задекларованим товарам, де: Орієнтовна митна вартість виробів з скла (код товару 7020008000) становить 345, 30 грн. (43,2 дол. США /кг) та килимів (12 м2) (код товару 5703308900) становить 6859,91 грн. (858,24 дол. США /м2). Загальна вартість у гривнях складає 7205,21 (901, 44 дол. США). Загальна сума платежів 3952,05 грн.
Стосовно каталогів (в тому числі прайс - листи, зразки тканини, зразки товару можливо шкіра, зразки дерева) торгівельних марок PORADO, MORELATO, GALLO, ZANDARINA, SIWA, AVENANTI, FIMES (код товару 4911101000) Загальна орієнтовна митна вартість 7 052, 86 грн. (882,38 дол.США/кг.) Загальна сума платежів 11 274,69 грн.
Дошка для гри в нарди без артикула у кількості 1 штука (зари - 5 штук та 1 короб для зар), на коробці торгівельна марка Italfarma. Країна виробництва Італія. Загальна орієнтовна митна вартість 255,94 грн. (32,03 дол.США/кг.) Загальна сума платежів 409,16 грн. (згідно з службовою запискою відділу митних платежів № 11-35/566 від 15.02.13.)
Процедура декларування встановлена статтею 257 Митного кодексу України, зокрема:
- пункт 1, декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, ... необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення;
- пункт 6, умови та порядок декларування, перелік відомостей, необхідних для здійснення митного контролю та митного оформлення, визначаються цим Кодексом. Положення про митні декларації та форми цих декларацій затверджуються Кабінетом Міністрів України (постанова від 21.05.12 № 450);
- пункт 8, митне оформлення товарів здійснюється митними органами на підставі митної декларації, до якої декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться такі відомості, у тому числі у вигляді кодів:
5) відомості про товари:
а) найменування;
б) звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар;
в) торговельна марка та виробник товарів (за наявності у товаросупровідних та комерційних документах);
ґ) найменування країни походження товарів (за наявності);
ж) митна вартість товарів та метод її визначення.
Тобто, під час митного контролю встановлено не заявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей про товар, його митну вартість.
Відповідно до пункту 8 статті 264 Митного кодексу України «Прийняття митної декларації», з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.
Статтею 266 Митного кодексу України визначені обов'язки, права та відповідальність декларанта та уповноваженої ним особи, відповідно до яких, декларант зобов'язаний здійснити декларування товарів відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом, у випадках, визначених Митним кодексом України та Податковим кодексом України, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату.
Крім того, перед подачею митної декларації декларант має право з дозволу митного органу здійснювати фізичний огляд товарів з метою перевірки їх відповідності опису (відомостям), зазначеному у товаросупровідних документах (пункт 2 статті 266).
У разі самостійного декларування товарів декларантом передбачену Митним кодексом України відповідальність за вчинення порушення митних правил у повному обсязі несе декларант (пункт 4 статті 266).
Особа, уповноважена на декларування товарів від імені декларанта, має такі самі обов'язки, права і несе таку саму відповідальність, що й декларант (пункт 5 статті 266).
Відповідно до пункту 2 статті 459 Митного кодексу України суб'єктами адміністративної відповідальності можуть бути громадяни, які на момент вчинення порушення митних правил досягли 16-річного віку, а при вчиненні таких порушень підприємствами - посадові особи цих підприємств.
Посадові особи підприємств - керівники та інші працівники підприємств (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за додержання вимог, встановлених Митним кодексом України, законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України, укладеними у встановленому законом порядку (підпункт 43 пункту 1 статті 4 Митного кодексу України).
Таким чином, в дія гр. України ОСОБА_3 агента з митного оформлення вантажів та товарів ТОВ «НОР ТЕКС» (код ЄДРПОУ 37606035) вбачаються ознаки порушення митних правил, передбачених частиною 1 ст. 483 Митного кодексу України (переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю).
18.03.2013 між гр. ОСОБА_3 та Митницею в особі заступника начальника митниці - начальника служби боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил ОСОБА_4 укладено мирову угоду.
02.04.2013 на виконання мирової угоди ОСОБА_3 сплачені кошти у розмірі 14 514,09грн.
Кошти сплачені гр. ОСОБА_3 на виконання мирової угоди зараховано на той же розрахунковий рахунок, на який сплачуються штрафи за порушення митних правил.
16.04.2013 на виконання мирової угоди до митниці подано заяву на застосування режиму знищення або руйнування щодо товарів, вилучених протоколом про ПМП № 0094/10000/13 , однак остаточно товари в даний режим заявлені не були.
Таким чином, ОСОБА_3 фактично вчинив всі можливі дії, направлені на виконання мирової угоди, а саме сплатив кошти та подав до митниці заяву на оформлення товарів в режим знищення або руйнування, однак не завершено їх митне оформлення, у зв'язку з чим 11.06.2015 року складено акт про невиконання мирової угоди.
Статтею 521 МК України встановлено, що провадження у справі про порушення митних правил може бути припинено шляхом компромісу.
Компроміс полягає в укладенні мирової угоди між зазначеною особою та органом доходів і зборів, посадова особа якого здійснює провадження у справі.
За умовами мирової угоди особа, яка вчинила порушення митних правил зобов'язана внести до державного бюджету кошти в сумі, що дорівнює сумі штрафу, передбаченого санкцією відповідної статті та задекларувати в митний режим відмови на користь держави (знищення або руйнування) товари - безпосередні предмети порушення митних правил.
За умовами мирової угоди орган доходів і зборів зобов'язаний припинити провадження у справі про порушення митних правил щодо цієї особи та здійснити митне оформлення задекларованих нею товарів відповідно до заявленого митного режиму.
Якщо за висновком органу доходів і зборів реалізація зазначених товарів, транспортних засобів є неможливою, а також якщо ці товари, транспортні засоби не можуть бути випущені у вільний обіг, вони підлягають декларуванню в митний режим знищення або руйнування.
Даною статтею також передбачено, що у разі відсутності законних підстав для припинення справи про порушення митних правил шляхом компромісу орган доходів і зборів протягом одного робочого дня, наступного за днем подання заяви, надає заявнику вмотивовану відповідь про причини незастосування процедури компромісу.
У разі невиконання особою, яка вчинила порушення митних правил, у визначений мировою угодою строк, який не може перевищувати 30 днів, дій, зазначених у частині другій цієї статті, угода вважається недійсною і провадження у справі про порушення митних правил поновлюється.
По даному факту 15 лютого 2013 року Київською регіональною митницею у відношенні ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_2, було складено протокол № 0094/10000/13 про порушення митних правил, передбачених ч.1 ст. 483 МК України.
В судове засідання особа, яка притягується до адміністративної відповідальності не з'явилася, будучи належним чином повідомленим про день, час та місце судового засідання.
З урахуванням вимог ст. 526 МК України, суддя вважає можливим розглянути справу у відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.
Представник Київської міської митниці ДФС України в судовому засіданні підтримав позицію Київської міської митниці ДФС та проси притягнути ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України, посилаючись на те, що проведеним досудовим провадженням у справі про порушення митних правил зібрано достатньо доказів на підтвердження факту вчинення адміністративного правопорушення та винуватості особи, що притягується до адміністративної відповідальності у його вчиненні.
Оцінюючи в сукупності надані докази, суддя знаходить їх належними та допустимими, у зв'язку з чим приходить до висновку, що факт вчинення порушення митних правил передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України повністю підтверджений в ході розгляду справи.
З урахуванням викладеного суддя вважає, що за фактичних обставин справи наведених вище,а саме ОСОБА_3 є суб'єктом правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у зв'язку з чим останній підлягає притягненню до адміністративної відповідальності.
Частиною 1 ст. 487 МК України передбачено, що провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, - відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Стаття 33 КУпАП визначає, що стягнення за адміністративне правопорушення накладається у межах, установлених цим Кодексом та іншими законами України. При накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.
Згідно санкції ч. 1 ст. 483 МК України, вчинення правопорушення передбаченого диспозицією даної норми, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100 відсотків вартості товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил з конфіскацією цих товарів, а також товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України.
Таким чином, з урахуванням обставин справи суддя приходить до висновку про накладення на ОСОБА_3 адміністративного стягнення у виді штрафу в розмірі 14514,09 грн. з конфіскацією безпосередніх предметів порушення митних правил.
Керуючись ст. 467, 483, 486, 489, 495, 522, 527, 531 МК України, ст.ст. 251, 252, 280, 283, 287, 294 КУпАП України, суддя, -
П О С Т А Н О В И В :
Притягнути до адміністративної відповідальності ОСОБА_3 за ч. 1 ст. 483 Митного Кодексу України та піддати адміністративному стягненню у виді штрафу в розмірі 14514,09 грн. (чотирнадцять тисяч п'ятсот чотирнадцять грн.) 09 коп.. який необхідно сплатити на розрахунковий рахунок №31113106705010, отримувач - УДКСУ у Солом'янському районі; код ЄДРПОУ - 38050812; МФО 820019; банк отримувача - ГУ ДКСУ у м.Києві; р/р 31113106705010; призначення платежу - *; 121; 38716451; 21081100; 01; с.106; код 095.
Конфіскувати в дохід держави безпосередні предмети порушення митних правил , а саме: - «вироби зі скла у формі гачків без артикула» - 210 шт; - «килим арт. NUVOLA» - 2 шт; - «каталоги торгівельних марок PORADO, MORELATO, GALLO, ZANDARINA, SIWA, AVENANTI, FIMES» - 292,6 кг; - «дошка для гри в нарди» - 1 комплект ., що вилучені відповідно до протоколу про порушення митних правил № 0094/10000/13 від 15 лютого 2013 року.
Стягнути із ОСОБА_3 судовий збір в сумі 36 (тридцять шість) гривень 54 копійки на користь держави, який необхідно сплатити на розрахунковий рахунок р/р 312 122 067 000 10, отримувач коштів УДК СУ Солом'янського району м. Києва, код банку отримувача /МФО/: 820 019, код отримувача /код ЄДРПОУ/: 380 508 12, код класифікації доходів бюджету: 220 300 01, банк отримувача: ГУ ДКУ у м. Києві.
Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її винесення.
Строк пред'явлення до виконання 3 (три) місяці.
Суддя Солом'янського
районного суду м. Києва Г.О.Козленко
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 19.06.2015 |
Оприлюднено | 07.09.2015 |
Номер документу | 49488449 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Козленко Г. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні