УХВАЛА
про поновлення провадження у справі та заміну сторін правонаступниками
16 червня 2014 року Справа № 2а-1933/10/0370
Волинський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Каленюк Ж.В.,
розглянувши в місті Луцьку в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної інспекції з контролю за цінами у Волинській області до ОСОБА_1 Держкомзему у Турійському районі Волинської області про стягнення економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін,
ВСТАНОВИВ:
02 липня 2010 року ОСОБА_2 інспекція з контролю за цінами у Волинській області звернулася з адміністративним позовом до ОСОБА_1 Держкомзему у Турійському районі Волинської області про стягнення економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін - необґрунтовано одержаної виручки та штрафу в сумі 31845,00 грн., застосованих згідно з рішенням позивача від 01 червня 2010 року №35-К.
Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 22 липня 2010 року провадження у цій справі було зупинено до набрання законної сили судовим рішенням у справі №2а-1950/10/0370 за позовом ОСОБА_1 Держкомзему у Турійському районі Волинської області до Державної інспекції з контролю за цінами у Волинській області про визнання протиправним та скасування рішення №35-К від 01 червня 2010 року про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін (а.с.40).
Постанова Волинського окружного адміністративного суду від 06 вересня 2010 року у справі №2а-1950/10/0370 набрала законної сили на підставі ухвали Львівського апеляційного адміністративного суду від 28 квітня 2014 року (а.с.46-54).
В зв'язку з наведеним, за ініціативою суду в судове засідання внесено питання про поновлення провадження у справі та продовження її розгляду.
До судового засідання, призначеного на 14:00 16 червня 2014 року, представники сторін подали до суду письмові клопотання про розгляд справи за їх відсутності (а.с.64, 74).
Відповідно до частини четвертої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами. Як передбачено частиною першою статті 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Таким чином, оскільки від представників сторін надійшли клопотання про розгляд справи за їх відсутності, а дану справу можливо розглянути і вирішити на основі наявних матеріалів, тому суд приходить до висновку, що судовий розгляд справи необхідно здійснювати в порядку письмового провадження, без фіксування адміністративного процесу технічними засобами.
Провадження у справі підлягає поновленню з огляду на таке.
Згідно із частиною п'ятою статті 156 КАС України провадження у справі поновлюється за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або за ініціативою суду, якщо відпадуть обставини, які були підставою для зупинення провадження. Про поновлення провадження у справі суд постановляє ухвалу. З дня поновлення провадження у справі перебіг процесуальних строків продовжується. Провадження у справі продовжується зі стадії, на якій воно було зупинено.
Отже, оскільки провадження у цій справі було зупинено до набрання законної сили судовим рішенням у справі № 2а-1950/10/0370 за позовом ОСОБА_1 Держкомзему у Турійському районі Волинської області до Державної інспекції з контролю за цінами у Волинській області про визнання протиправним та скасування рішення №35-К від 01 червня 2010 року про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, а постанова Волинського окружного адміністративного суду у вказаній справі набрала законної сили 27 травня 2014 року, тому суд приходить до висновку, що відпала обставина, яка була підставою для зупинення провадження, в зв'язку з чим провадження у цій справі підлягає поновленню.
Крім того, відповідно до частини першої статті 55 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 березня 2011 року № 346 В«Про ліквідацію урядових органівВ» та наказу Міністерства економіки України від 08 червня 2011 року № 484 В«Деякі питання ліквідації Державної інспекції з контролю за цінами та її територіальних органівВ» ОСОБА_2 інспекція з контролю за цінами та її територіальні органи припинені шляхом ліквідації. Згідно із відомостями, наявними у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, 06 лютого 2012 року проведена державна реєстрація припинення Державної інспекції з контролю за цінами у Волинській області в результаті ліквідації (а.с.55).
Указом Президента України від 19 січня 2012 року № 19/2012 В«Про ОСОБА_2 інспекцію України з контролю за цінамиВ» утворено ОСОБА_2 інспекцію України з контролю за цінами з покладенням на неї функцій з реалізації державної політики з контролю за цінами.
Згідно із підпунктами 9-1, 9-3 пункту 4 Положення про ОСОБА_2 інспекцію України з контролю за цінами, затвердженого Указом Президента України 30 березня 2012 року № 236/2012 (з наступними змінами та доповненнями), Держцінінспекція України відповідно до покладених на неї завдань здійснює державний контроль (нагляд) за дотриманням центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суб'єктами господарювання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, приймає рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, а підпунктом 8 пункту 6 цього ж Положення передбачено, що Держцінінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право в установленому порядку звертатися до суду з позовами про стягнення до бюджету коштів у разі прийняття рішення про порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.
З урахуванням наведеного та клопотання Державної інспекції України з контролю за цінами про заміну позивача (а.с.76-77), суд приходить до висновку, що повноваження щодо застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін та звернення до суду з позовами про стягнення коштів у разі прийняття рішення про порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін передані від Державної інспекції з контролю за цінами у Волинській області, яка ліквідована, до Державної інспекції України з контролю за цінами, тому слід допустити заміну позивача ОСОБА_2 інспекцію з контролю за цінами у Волинській області її функціональним правонаступником ОСОБА_2 інспекцією України з контролю за цінами.
Крім того, із спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців слідує, що 22 лютого 2013 року проведена державна реєстрація припинення ОСОБА_1 Держкомзему у Турійському районі Волинської області, що як встановлено з Положення про нього, було територіальним органом Державного комітету із земельних ресурсів (а.с.28, 57).
Разом з тим, судом встановлено, що пунктом 1 Указу Президента України від 09 грудня 2010 року № 1085/2010 В«Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої владиВ» утворено ОСОБА_2 агентство земельних ресурсів України, реорганізувавши ОСОБА_2 комітет України із земельних ресурсів. А згідно з пунктом 5 цього Указу міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, що утворюються шляхом реорганізації інших центральних органів виконавчої влади, є правонаступниками органів, які реорганізуються.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 серпня 2011 року № 974 В«Про утворення територіальних органів Державного агентства земельних ресурсівВ» утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державного агентства земельних ресурсів за переліком згідно з додатком 1, реорганізовано територіальні органи Державного комітету із земельних ресурсів шляхом приєднання до новоутворених територіальних органів Державного агентства земельних ресурсів за переліком згідно з додатком 2. Серед територіальних органів Держземагентства, які утворюються, - Відділ Держземагентства у Турійському районі. Він утворений шляхом реорганізації ОСОБА_1 Держкомзему у Турійському районі.
Як вбачається із спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відділ Держземагенства у Турійському районі Волинської області зареєстрований як юридична особа 02 листопада 2012 року (а.с.58).
На підставі наведеного суд дійшов висновку, що правонаступником відповідача у справі - ОСОБА_1 Держкомзему у Турійському районі Волинської області є Відділ Держземагенства у Турійському районі Волинської області, а тому наявні підстави і для заміни відповідача його правонаступником.
Керуючись статтями 41, 55, 122, 156, 165 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
Провадження у справі за позовом Державної інспекції з контролю за цінами у Волинській області до ОСОБА_1 Держкомзему у Турійському районі Волинської області про стягнення економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін поновити.
Замінити позивача ОСОБА_2 інспекцію з контролю за цінами у Волинській області її правонаступником ОСОБА_2 інспекцією України з контролю за цінами (вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011, ідентифікаційний код 38005487).
Замінити відповідача ОСОБА_1 Держкомзему у Турійському районі Волинської області його правонаступником Відділом Держземагенства у Турійському районі Волинської області (майдан Центральний, 5, смт Турійськ, Волинська область, 44800, ідентифікаційний код 38187027).
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення і не може бути оскаржена.
Суддя Ж.В.Каленюк
Суд | Волинський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.06.2014 |
Оприлюднено | 14.09.2015 |
Номер документу | 49882215 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Каленюк Жанна Василівна
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Каленюк Жанна Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні