ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
02 вересня 2015 р. Справа № 802/1581/15-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Вергелеса Андрія Валерійовича,
за участю:
секретаря судового засідання: Кулика Віталія Віталійовича
представника позивача: ОСОБА_1
відповідача: ОСОБА_2
представника третьої особи: не з`явився
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом: приватного підприємства "Валентина"
до: державного реєстратора Реєстраційної служби Жмеринського міськрайонного управління юстиції Вінницької області ОСОБА_2, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ТОВ "ОСОБА_3 плюс"
про: визнання протиправними рішень
ВСТАНОВИВ:
До Вінницького окружного адміністративного суду звернулось приватне підприємство "Валентина" з адміністративним позовом до державного реєстратора реєстраційної служби Жмеринського міськрайонного управління юстиції Вінницької області ОСОБА_2 про визнання протиправними рішень.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що 28.10.2014 р. державним реєстратором Жмеринського міськрайонного управління юстиції ОСОБА_2 прийняті рішення № 16790524, № 16789422, № 167872200, згідно яких скасовано державну реєстрацію за ПП «Валентина» право суборенди на земельні ділянки з кадастровими №№0520486400:03:001:0037, 0520486400:01:002:0127, 0520486400:01:002:0128, яке виникло згідно договорів суборенди №№ 133/1(С), 134/1(С), 135/1(С) укладених 20.02.2013р. з ТОВ «ОСОБА_3 плюс». Та після цього прийняв інші рішення, якими зареєстрував право суборенди цих же земельних ділянок за іншою юридичною особою.
Позивач вважає, що зазначені рішення державного реєстратора Жмеринського міськрайонного управління юстиції ОСОБА_2 є протиправними, не відповідають Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», а тому підлягають скасуванню в зв'язку з чим позивач звернувся з даним позовом до суду, в якому просить: визнати протиправними та скасувати рішення державного реєстратора ОСОБА_2, №№16790524, 16789422, 167872200 від 28.10.2014р. про державну реєстрацію припинення інших речових прав та зобов'язати державного реєстратора ОСОБА_2 поновити рішення про державну реєстрацію права суборенди земельних ділянок кадастрові номера №№0520486400:03:001:0037, 0520486400:01:002:0127, 0520486400:01:002:0128 за позивачем, внести відповідні записи до Державного реєстру прав.
Ухвалою суду від 21.07.2015р. залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_3 плюс".
В судовому засіданні представник позивача надав пояснення, що повністю відтворюють зміст позовної заяви. Позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити.
Відповідач в судовому засіданні проти позовних вимог заперечував та просив відмовити у задоволенні позовних вимог.
Представник третьої особи в судове засідання не з'явився, про дату час та місце судового розгляду повідомлявся належним чином.
Заслухавши пояснення учасників процесу, які з`явились в судове засідання, дослідивши матеріали адміністративної справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд дійшов до висновку, що адміністративний позов слід задовольнити частково, з огляду на наступне.
Судом встановлено, що 28 жовтня 2014 року державним реєстратором прав на нерухоме майно реєстраційної служби Жмеринського міськрайонного управління юстиції Вінницької області ОСОБА_2 відповідно до рішень №№ 16790524, 16789422, 167872200 проведено державну реєстрацію припинення іншого речового права оренди земельних ділянок з реєстраційними номерами 1178610105204, 105649805204, 117640805204, що розташовані за адресою: Вінницька обл., Бершадський район, с/рада Чернятська, кадастрові номери земельних ділянок 0520486400:03:001:0037, 0520486400:01:002:0128, 0520486400:01:002:0127, за суб'єктом: приватне підприємство «Валентина», податковий номер 30072467.
20.03.2013 р. було укладено договір суборенди земельної ділянки №133/1 (С), відповідно до умов якого ТОВ «ОСОБА_3 плюс» (орендар) на підставі договору оренди №133/1 від 26.09.2012 р. (державна реєстрація №052048644010178 від 07.11.2012р.). надає, а ПП «Валентина (суборендар) приймає в строкове платне користування земельну ділянку із земель резервного фонду сільськогосподарського призначення, яка знаходиться на території Чернятської сільради. Договір укладено на сімнадцять років з моменту його підписання і до закінчення дії договору оренди земельної ділянки №133/1 від 26.09.2012р.
20.02.2013р. укладено договір суборенди земельної ділянки №134/1 (С), відповідно до якого ТОВ «ОСОБА_3 плюс» (орендар) на підставі договору оренди №134/1 від 26.09.2012р. (державна реєстрація №052048644010177 від 07.11.2012р.). надає, а ПП «Валентина (суборендар) приймає в строкове платне користування земельну ділянку із земель резервного фонду сільськогосподарського призначення, яка знаходиться на території Чернятської сільради. Договір укладено на сімнадцять років з моменту його підписання і до закінчення дії договору оренди земельної ділянки №134/1 від 26.09.2012р.
20.02.2013р. укладено договір суборенди земельної ділянки №135/1 (С) , відповідно до якого ТОВ «ОСОБА_3 плюс» (орендар) на підставі договору оренди №135/1 від 26.09.2012р. (державна реєстрація №052048644010177 від 07.11.2012р.) надає, а ПП «Валентина (суборендар) приймає в строкове платне користування земельну ділянку із земель резервного фонду сільськогосподарського призначення, яка знаходиться на території Чернятської сільради. Договір укладено на сімнадцять років з моменту його підписання і до закінчення дії договору оренди земельної ділянки №135/1 від 26.09.2012р.
Акти від 20.02.2013р. підтверджують передачу об'єктів суборенди ТОВ «ОСОБА_3 плюс» та приймання об'єктів суборенди ПП «Валентина» відповідно до договорів суборенди №№ 133/1(С), 134/1(С), 135/1(С).
Державна реєстрація договорів суборенди №№ 133/1(С), 134/1(С), 135/1(С) була проведена відповідно до рішень про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, індексні номери 15116754, 15124708, 15119158 від 13.08.2014р.
Тобто ПП «Валентина» було укладено договори суборенди землі, які зареєстровані у встановленому законом порядку 13.08.2014р. та термін яких закінчується у 2029 році.
Також на підтвердження здійснення оплати за користування земельними ділянками представником позивача надано платіжні доручення №1452 від 25.08.2015р. на суму 16912 грн. 00 коп., №1005 від 28.05.2015р. на суму 16912 грн. 00 коп., №1340 від 29.07.2015р. на суму 16912 грн. 00 коп., №68 від 29.01.2015р. на суму 13540 грн. 00 коп., №87 від 07.04.2015р. на суму 16912 грн. 00 коп., №140 від 15.05.2015р. на суму 9057 грн. 95 коп., №99 від 27.04.2015р. на суму 16912 грн. 00 коп., №177 від 24.06.2015р. на суму 16912 грн. 00 коп., №81 від 27.02.2015р., що підтверджують сплату послуг суборенди.
Частиною 4 ст. 124 Земельного кодексу України передбачено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, здійснюється за договором оренди між власником земельної ділянки і орендарем. Підставою для укладення договору оренди може бути цивільно-правовий договір про відчуження права оренди.
Право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав (ст. 125 ЗК України).
Згідно ст. 8 Закону України «Про оренду землі» від 06.10.1998 № 161-XIV, орендована земельна ділянка або її частина може передаватися орендарем у суборенду без зміни цільового призначення, якщо це передбачено договором оренди або за письмовою згодою орендодавця.
Якщо протягом одного місяця орендодавець не надішле письмового повідомлення щодо своєї згоди чи заперечення, орендована земельна ділянка або її частина може бути передана в суборенду.
Умови договору суборенди земельної ділянки повинні обмежуватися умовами договору оренди земельної ділянки і не суперечити йому.
Строк суборенди не може перевищувати строку, визначеного договором оренди землі.
У разі припинення договору оренди чинність договору суборенди земельної ділянки припиняється.
Договір суборенди земельної ділянки підлягає державній реєстрації.
Розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або цим договором (ч.4 ст. 31 Закону «Про оренду землі»).
Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (ст. 126 ЗК України).
Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації за цим Законом, та їх обтяжень визначає Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".
Статтею 2 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно - це офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Пунктами 1-2 частини 1 статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" встановлено, що обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, а саме, право володіння; право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право забудови земельної ділянки (суперфіцій); право господарського відання; право оперативного управління; право постійного користування та право оренди земельної ділянки; право користування (найму, оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами, їх окремими частинами; іпотека; довірче управління майном.
Частиною 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" визначено, що державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:
відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у випадках, встановлених законом);
відповідність повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень;
відповідність відомостей про нерухоме майно, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах;
наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону;
наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.
Статтею 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" встановлено, що державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в такому порядку:
1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;
2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;
3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;
4) внесення записів до Державного реєстру прав;
5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;
6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.
В той же час, нормами частини 1 статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" передбачено, що державна реєстрація прав проводиться на підставі:
1) договорів, укладених у порядку, встановленому законом;
2) свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону;
3) свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді;
4) державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом;
5) рішень судів, що набрали законної сили;
6) інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.
В свою чергу, на виконання норм статті 15 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", Постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2013р. № 868, затверджено Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, який визначає процедуру проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав), перелік документів, необхідних для її проведення, права та обов'язки суб'єктів у сфері державної реєстрації прав, а також процедуру взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (далі - Порядок).
Відповідно до п. 15 даного Порядку, під час розгляду заяви і документів, що додаються до неї, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно, їх обтяженнями, зокрема щодо:
1) обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення (у встановлених законом випадках);
2) повноважень заявника;
3) відомостей про нерухоме майно, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, наявних у Державному реєстрі прав та поданих документах;
4) наявності обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до закону;
5) наявності факту виконання умов правочину, з якими закон та/або договір (угода) пов'язує можливість проведення державної реєстрації виникнення, переходу, припинення прав на нерухоме майно або обтяження таких прав.
Відповідно до пункту 36 Порядку для проведення державної реєстрації речових прав необхідним є документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення таких прав на нерухоме майно, та інші документи, визначені цим Порядком.
Пунктом 37 Порядку визначено, що документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення речових прав на нерухоме майно, є, зокрема, інші документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно відповідно до закону ( підпункт 16 ).
Підставою для прийняття відповідачем оскаржуваних рішень стало надання представником ТОВ В«ОСОБА_3 плюсВ» документу, що підтверджує припинення інших речових прав на нерухоме майно, а саме повідомлення від 01.09.2014р. про розірвання договорів суборенди земельних ділянок № 133/1 (С) від 20.02.2013 р., № 134/1 (С) від 20.02.2013 р., № 135/1 (С) від 20.02.2013 р.
Як зазначено в повідомленні від 01.09.2014 р., підставою для його направлення стало невиконання ПП "Валентина" своїх зобов'язань за даним договором, а саме, несплата орендної плати. При цьому, як вбачається з повідомлення, орендодавець керувався нормами ч. 1 ст. 611 ЦК України та ст. 782 ЦК України.
Позивачу, письмове повідомлення про розірвання договорів суборенди земельних ділянок від 01.09.2014р. надсилалось, однак докази отримання такого повідомлення позивачем в матеріалах справи відсутні.
Частиною 1 статті 782 Цивільного кодексу України передбачено, що наймодавець має право відмовитися від договору найму і вимагати повернення речі, якщо наймач не вносить плату за користування річчю протягом трьох місяців підряд.
Частиною 2 статті 782 Цивільного кодексу України визначено, що у разі відмови наймодавця від договору найму договір є розірваним з моменту одержання наймачем повідомлення наймодавця про відмову від договору.
В той же час статтею 31 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що розірвання договору оренди землі в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або цим договором.
Згідно ч. 1 ст. 32 на вимогу однієї із сторін договір оренди землі може бути достроково розірваний за рішенням суду в разі невиконання сторонами обов'язків, передбачених статтями 24 і 25 цього Закону та умовами договору, в разі випадкового знищення чи пошкодження об'єкта оренди, яке істотно перешкоджає передбаченому договором використанню земельної ділянки, а також на підставах, визначених Земельним кодексом України ( 2768-14 ) та іншими законами України.
Судом досліджено договори суборенди землі № 133/1 (С) від 20.02.2013 р., № 134/1 (С) від 20.02.2013 р., № 135/1 (С) від 20.02.2013 р. Так, згідно з п.п. 35, 36 договорів передбачені умови за яких можливе припинення дії договору, а саме дія договору припиняється у разі:
- закінчення строку, на який було його укладено;
-викупу земельної ділянки для суспільних потреб або примусового відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності в порядку, встановленому законом;
-ліквідації юридичної особи-суборендаря.
Дія договору припиняється шляхом його розірвання за:
- взаємною згодою сторін;
- рішенням суду на вимогу однієї із сторін внаслідок систематичного невиконання другою стороною обов'язків, передбачених договором, та внаслідок випадкового знищення, пошкодження орендованої земельної ділянки, яке істотно перешкоджає її використанню, а також з інших підстав, визначених законом.
Відповідно до п. п.37 договорів суборенди земельних ділянок розірвання договору суборенди в односторонньому порядку не допускається.
Таким чином, рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексні номери №№16790524, 16789422, 167872200 прийняті 28.10.2014р. державним реєстратором реєстраційної служби Жмеринського міськрайонного управління юстиції Вінницької області ОСОБА_2 про припинення за приватним підприємством «Валентина» інших речових прав, а саме права оренди на об'єкти нерухомого майна - земельні ділянки на території Чернятської с/р Бершадського району, Вінницької області, кадастрові №№0520486400:03:001:0037, 0520486400:01:002:0127, 0520486400:01:002:0128 винесені неправомірно та підлягають скасуванню.
Щодо позовної вимоги про зобов'язання державного реєстратора ОСОБА_2 поновити рішення про державну реєстрацію права суборенди земельних ділянок кадастрові номера №№0520486400:03:001:0037, 0520486400:01:002:0127, 0520486400:01:002:0128 за позивачем та внесення відповідних записів до Державного реєстру прав суд зазначає таке.
Відповідно до ст. 26 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" записи до Державного реєстру прав вносяться на підставі прийнятого рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень.
У разі скасування на підставі рішення суду рішення про державну реєстрацію прав до Державного реєстру прав вноситься запис про скасування державної реєстрації прав.
В ході розгляду справи було встановлено, що державним реєстратором ОСОБА_2 28.10.2014 р. також були прийняті рішення №№ 16794659, 16799281, 1680098 про державну реєстрацію прав суборенди на вищевказані земельні ділянки за ТОВ агрофірма "Ліга", які станом на дату розгляду справи скасовані не були та позивачем не оскаржувались.
Приймаючи рішення по суті позовних вимог суд також керувався наступним.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до вимог частини 3 статті 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до частини 1 статті 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Згідно з частиною 2 статті 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Суд зауважує, що в ході судового розгляду справи позивачем доведено ті обставини, на яких ґрунтуються його вимоги щодо визнання протиправними рішень державного реєстратора ОСОБА_2 №№16790524, 16789422, 167872200 від 28.10.2014р. в той час, як відповідач не довів правомірність прийнятих ним рішень.
Таким чином, суд приходить до висновку про часткове задоволення адміністративного позову в межах заявлених позовних вимог щодо визнання протиправними та скасування рішень про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексні номери №№16790524, 16789422, 167872200 прийняті 28.10.2014р. державним реєстратором реєстраційної служби Жмеринського міськрайонного управління юстиції Вінницької області ОСОБА_2 про припинення за приватним підприємством «Валентина» інших речових прав, а саме права оренди на об'єкти нерухомого майна - земельні ділянки на території Чернятської с/р Бершадського району, Вінницької області, кадастрові №№0520486400:03:001:0037, 0520486400:01:002:0127, 0520486400:01:002:0128.
Визначаючись щодо розподілу судових витрат, суд зазначає, що згідно положень статті 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України, при цьому, у разі часткового задоволення позовних вимог, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог.
Оскільки позовні вимоги носять немайновий характер, а позов підлягає частковому задоволенню, на користь позивача необхідно стягнути відповідну частину понесених ним і документально підтверджених судових витрат по сплаті судового збору в сумі 36,54 грн.
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Визнати протиправними та скасувати рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень індексні №№ 16790524, № 16787200, 16789422 прийняті 28 жовтня 2014 року державним реєстратором реєстраційної служби Жмеринського міськрайонного управління юстиції Вінницької області ОСОБА_2 про припинення за приватним підприємством "Валентина" інших речових прав, а саме права оренди на об'єкти нерухомого майна - земельні ділянки на території Чернятської с/р Бершадського району Вінницької області, кадастрові №№ 0520486400:03:001:0037, 0520486400:01:002:0127, 0520486400:01:002:0128.
В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Стягнути з Державного бюджету України на користь приватного підприємства "Валентина" судові витрати по сплаті судового збору в сумі 36,54 грн.
Постанова набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Вергелес Андрій Валерійович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.09.2015 |
Оприлюднено | 15.09.2015 |
Номер документу | 49975716 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вергелес Андрій Валерійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вергелес Андрій Валерійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вергелес Андрій Валерійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вергелес Андрій Валерійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні