Ухвала
від 25.04.2012 по справі 1570/2697/2012
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1570/2697/2012

УХВАЛА

25 квітня 2012 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду –Потоцька Н.В., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом малого підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Колійник»до державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення рішення №000072220 від 10 квітня 2012 року,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов МП у формі ТОВ «Колійник»до державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення рішення №000072220 від 10 квітня 2012 року.

Відповідно до ч. 2 ст. 107 КАС України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі.

Адміністративний процес ініціюється через подання адміністративного позову. Адміністративний позов, згідно з пунктом 6 коментованої статті, є зверненням до адміністративного суду про захист прав, свобод та інтересів у публічно –правових відносинах. Тільки адміністративний позов, поданий відповідно до правил адміністративного судочинства, може бути підставою для відкриття провадження у адміністративній справі.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 106 КАС України – у адміністративному позові зазначаються: найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява; ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; ім'я (найменування) відповідача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; зміст позовних вимог згідно з ч. 3 ст. 105 КАС України і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів; у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків, заява про поновлення строку звернення до адміністративного суду тощо; перелік документів та інших матеріалів, що додаються.

У відповідності до ч. 3 ст.106 КАС України до позовної заяви також додається документ про сплату судового збору.

У відповідності до ст. 4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Крім того, слід зазначити, що зі змісту Рішення Європейського суду з прав людини від 14.10.2010 р. у справі «Щокін проти України»вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.

З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративного –господарських та інших штрафних санкцій тощо.

За подання до адміністративного суду позову майнового характеру ставка судового збору становить 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат (станом на 01 січня 2012 року мінімальна заробітна плата становить 1073 грн.).

Відповідні процесуальні дії за які передбачено сплату судового збору, суди здійснюють тільки після пред'явлення платником платіжного документа про сплату належної суми судового збору з підтвердженнями зарахування суми судового збору на казначейський рахунок згідно виписки з казначейського рахунку.

Отже, докази сплати МП у формі ТОВ «Колійник»судового збору у встановленому Законом України «Про судовий збір»порядку не надані.

З урахуванням викладеного, суддя приходить до висновку, що поданий адміністративний позов не відповідає приписам КАС України.

МП у формі ТОВ «Колійник»необхідно у встановленому КАС України порядку надати до адміністративного позову квитанцію про сплату судового збору з урахуванням приписів Закону України «Про судовий збір» за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру.

Згідно ст.108 КАС України суддя, встановивши, що адміністративний позов подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

При таких обставинах адміністративний позов повинен бути залишений без руху, а МП у формі ТОВ «Колійник»наданий термін для усунення недоліків.

          Керуючись ст. ст. 106, 108 КАС України, суддя –

УХВАЛИВ:          

Адміністративний позов малого підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Колійник»до державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення рішення №000072220 від 10 квітня 2012 року - залишити без руху.

Надати позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви до 18 травня 2012 року.

У разі невиконання вимог цієї ухвали скарга буде вважатись неподаною і буде повернута заявникові.

Ухвала може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 5-денний строк з дня отримання ухвали, апеляційної скарги.

Суддя           Потоцька Н.В.

18 травня 2012 року

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.04.2012
Оприлюднено22.09.2015
Номер документу50314543
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1570/2697/2012

Ухвала від 25.04.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

Ухвала від 03.12.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 17.08.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Ухвала від 07.08.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Домусчі С.Д.

Постанова від 18.06.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

Ухвала від 10.05.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні