ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
======================================================================
УХВАЛА
про затвердження звіту ліквідатора
та припинення провадження у справі
08 вересня 2015 року Справа № 915/106/13
м. Миколаїв
Господарський суд Миколаївської області у складі судді Адаховської В.С. ,
при секретарі Мавродій Г.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
кредитори:
1) Управління Пенсійного фонду України в місті Очакові та Очаківському районі Миколаївської області (57500, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Леніна, 21),
2) Дочірнє підприємство В«Очаківське об'єднання санаторно-курортних закладівВ» Закритого акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України В«УкрпрофоздоровницяВ» (57503, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Курортна, 29),
3) Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (54001, м. Миколаїв, вул. Нікольська, 46),
4) Очаківська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Миколаївській області (57500, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Шкрептієнка, 27),
5) Очаківська міська рада Миколаївської області (57500, Миколаївська область, м. Очаків, вул. 50-річчя Жовтня, 7-а),
6) Приватне Миколаївське обласне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях В«МиколаївтуристВ» (54038, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 46),
банкрут: Товариство з обмеженою відповідальністю Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» (57500, Миколаївська область, м. Очаків, вул. 60 років СРСР, 7, ідентифікаційний код 22440107, поштова адреса: 54017, м. Миколаїв, вул. Московська, 54а),
ліквідатор: арбітражний керуючий ОСОБА_1 (свідоцтво № 844 від 15.04.2013, 54017, м. Миколаїв, вул. Московська, 54-а, а/с 150),
про банкрутство,
за участю представників учасників процесу:
від кредиторів:
1) УПФУ в м. Очакові та Очаківському районі Миколаївської області: ОСОБА_2 - довіреність № 3 від 11.06.2014,
2) ДП В«Очаківське об'єднання санаторно-курортних закладівВ» ЗАТ ЛОЗ профспілок України В«УкрпрофоздоровницяВ» : не з'явився,
3) Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів: не з'явився,
4) Очаківської ОДПІ: ОСОБА_3 - довіреність № 559/14-07-25-046 від 05.08.2015,
5) Очаківської міської ради: не з'явився,
6) ПрАТ В«МиколаївтуристВ» : ОСОБА_4 - довіреність № 100 від 12.05.2015,
ліквідатор банкрута: арбітражний керуючий ОСОБА_1,
Відповідно до абз. 4 п. 10 Постанови Пленуму Вищого господарського суду від 17.05.2011 № 7 В«Про деякі питання практики застосування розділу XII Господарського процесуального кодексу УкраїниВ» у разі коли в апеляційному порядку оскаржуються ухвали зі справ про банкрутство , в яких вирішується питання по суті і які фактично є рішеннями суду (про визнання або відмову у визнанні вимог кредитора, про затвердження плану санації, про затвердження звіту ліквідатора боржника та припинення провадження у справі тощо), до суду апеляційної інстанції надсилаються матеріали справи (в оригіналі), а не їх копії.
Отже, дана ухвала про затвердження звіту ліквідатора та припинення провадження у справі фактично є рішенням суду.
У судовому засіданні 08.09.2015 згідно зі ст. 85 Господарського процесуального кодексу України судом оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.
В С Т А Н О В И В:
Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 17.01.2013 за заявою Управління Пенсійного фонду України в місті Очакові та Очаківському районі Миколаївської області (далі - УПФУ в м. Очакові та Очаківському районі) порушено провадження у справі № 915/106/13 про банкрутство відсутнього боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» за ознаками ст. 52 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» (у попередній редакції чинній до 18.01.2013 включно) (далі - Закон про банкрутство), введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, та інше.
Постановою господарського суду від 31.01.2013 боржника визнано банкрутом, відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1Г.).
Строк ліквідаційної процедури неодноразово продовжувався судом (ухвали Господарського суду Миколаївської області від 30.01.2014, від 26.08.2014, від 17.03.2015).
Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 21.04.2015, крім іншого, розгляд справи відкладено на 09 червня 2015 року, зобов'язано ліквідатора банкрута надати суду докази здійснення своїх повноважень, передбачених ст. 25 Закону про банкрутство, а саме звіт про хід ліквідаційної процедури з підтверджуючими документами станом на дату проведення судового засідання.
08.06.2015, за результатами проведення ліквідаційної процедури і на виконання вимог, передбачених розділом III В«Ліквідаційна процедураВ» Закону про банкрутство та вимог суду, до суду від ліквідатора банкрута за супровідним листом за вих. № 02-01/446 від 08.06.2015 надійшов звіт з доданими до нього документами та ліквідаційний баланс банкрута станом на 08.06.2015 (Т. 3, а. с. 151-225), які ухвалою суду від 09.06.2015 було призначено до розгляду в судовому засіданні на 01 липня 2015 року. Також, судом було зобов'язано кредиторів надати відзиви на звіт ліквідатора.
30.06.2015, на виконання вимог суду, від Очаківської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області (далі - Очаківська ОДПІ) за допомогою засобу факсимільного зв'язку, крім іншого, надійшов лист № 453/14-07-25-046 від 30.06.2015, у якому повідомляється, що даний кредитор не заперечує проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 01.07.2015 розгляд справи (в т. ч. звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута) відкладено на 08.09.2015; повторно зобов'язано кредиторів (УПФУ в м. Очакові та Очаківському районі, Дочірнє підприємство В«Очаківське об'єднання санаторно-курортних закладівВ» Закритого акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України В«УкрпрофоздоровницяВ» (далі - ДП В«Очаківське об'єднання санаторно-курортних закладівВ» ЗАТ ЛОЗ профспілок України В«УкрпрофоздоровницяВ» ), Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів, Очаківську міську раду Миколаївської області (далі - Очаківська міська рада), Приватне Миколаївське обласне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях В«МиколаївтуристВ» (далі - ПрАТ В«МиколаївтуристВ» )) надати суду відзиви на звіт ліквідатор; зобов'язано ліквідатора банкрута надати суду додаткові докази, та інше. Явку кредиторів та ліквідатора банкрута визнано обов'язковою.
02.07.2015 до суду від Очаківської ОДПІ надійшов вищевказаний лист № 453/14-07-25-046 від 30.06.2015, в якому висловлена позиція кредитора відносно звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
06.07.2015 до суду від ліквідатора банкрута надійшло клопотання за вих. № 02-01/476 від 03.07.2015 про зобов'язання Публічного акціонерного товариства В«Комерційний банк В«Фінансова ініціативаВ» (далі - ПАТ КБ В«Фінансова ініціативаВ» ) закрити р/р банкрута № 260040108313.
30.07.2015, на виконання вимог суду, від УПФУ в м. Очакові та Очаківському районі надійшов відзив на звіт ліквідатора № 4361/09 від 28.07.2015, у якому кредитор надає певні уточнення щодо передачі документації ТОВ Санаторію В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» на зберігання до архіву, зазначаючи, що інших зауважень та заперечень проти затвердження звіту ліквідатора та закінчення ліквідаційної процедури Управління не має.
21.08.2015, на виконання вимог ухвали суду від 01.07.2015, ліквідатором подано до суду супровідним листом за вих. № 02-01/556 від 21.08.2015 витребувані документи.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону про банкрутство господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Усі учасники провадження у справі належним чином повідомлені про час та місце проведення судового засідання, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами (Т. 4, а. с. 20-27).
08.09.2015 у судовому засіданні ліквідатор банкрута - арбітражний керуючий ОСОБА_1 звітувала про проведену роботу, повідомила про вжиття усіх ліквідаційних заходів, передбачених Законом про банкрутство, просила суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати юридичну особу - ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» , зобов'язати ПАТ КБ В«Фінансова ініціативаВ» закрити рахунок клієнта-банкрута та припинити провадження у справі № 915/106/13.
Присутні в засіданні представники кредиторів проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута не заперечували.
Також, представник ПрАТ В«МиколаївтуристВ» ОСОБА_4 надала суду письмову заяву, у якій зазначається, що кредитор проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута не заперечує, а також пропозицій щодо вжиття додаткових ліквідаційних заходів не має.
Решта кредиторів вимог суду не виконали, відзиви на звіт ліквідатора не подали, правом участі в судовому засіданні не скористались, про причини неявки суд не повідомили, і таким чином не скористалися наданими їм ст. 22 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) процесуальними правами.
Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, ГПК України, іншими законодавчими актами України.
Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .
Так, ст. 22 ГПК України встановлено, що сторони мають право знайомитися з матеріалами справи, робити з них витяги, знімати копії, брати участь в господарських засіданнях, подавати докази, брати участь у дослідженні доказів, заявляти клопотання, давати усні та письмові пояснення господарському суду, наводити свої доводи і міркування з усіх питань, що виникають у ході судового процесу, заперечувати проти клопотань і доводів інших учасників судового процесу, оскаржувати судові рішення господарського суду в установленому цим Кодексом порядку, а також користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом.
Деякі кредитори не виявили бажання ознайомитись з матеріалами справи, дослідити наявні в матеріалах справи докази, надати свої доводи або заперечення. Так само, як деякі кредитори не виявили бажання взяти участь у даному судовому засіданні.
За змістом ст. 75 ГПК України якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, заслухавши пояснення ліквідатора банкрута та думку присутніх представників кредиторів, суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» , виходячи з наступного.
Згідно ч. 6 ст. 3-1 Закону про банкрутство при реалізації своїх прав та обов'язків арбітражний керуючий зобов'язаний діяти сумлінно та розумно з урахуванням інтересів боржника та його кредиторів.
Відповідно до ст. 24 Закону про банкрутство у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора. Ліквідатор (ліквідаційна комісія) виконують свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами. У ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії учасників ліквідаційної процедури та здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Згідно ст. 25 Закону про банкрутство ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, вживає заходів по забезпеченню його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; здійснює інвентаризацію та оцінку майна банкрута згідно з законодавством; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення дебіторської заборгованості банкруту; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; реалізує майно банкрута для задоволення вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом та інші.
Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону про банкрутство після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.
Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Отже, законодавцем передбачено подання за наслідком проведеної ліквідаційної процедури повного звіту ліквідатора про всі дії, вчинені ліквідатором в ході процедури ліквідації, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом, та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками всієї ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів.
На виконання вимог ч. 5 ст. 52 Закону про банкрутство ліквідатором письмово повідомлено про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом наступних відомих їй кредиторів, а саме: Очаківський міськрайцентр зайнятості (повідомлення за вих. № 204 від 25.02.2013, Т. 4, а. с. 43), Регіональне відділення ФДМ України в Миколаївській області (повідомлення за вих. № 310 від 19.03.2013, Т. 4, а. с. 44), ВД МОВ ФСС з тимчасової втрати працездатності (повідомлення за вих. № 205 від 25.02.2013, Т. 4, а. с. 45), Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (повідомлення за вих. № 302 від 18.03.2013, Т. 4, а. с. 46), Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Очаківському районі (повідомлення за вих. № 316 від 19.03.2013, Т. 4, а. с. 47), Професійну спілку працівників АПК України (повідомлення за вих. № 318 від 20.03.2013, Т. 4, а. с. 48), Очаківську міську раду (повідомлення за вих. № 407 від 08.04.2013, Т. 4, а. с. 49), ТОВ В«ЮгагроконтрактВ» (повідомлення за вих. № 317 від 20.03.2013, Т. 4, а. с. 50), ТОВ В«САРТЛАНВ» (повідомлення за вих. № 458 від 26.04.2013, Т. 4, а. с. 51), Очаківську ОДПІ Миколаївської обл. ДПС (повідомлення-запит за вих. № 208 від 23.02.2013, Т. 4, а. с. 52), Відкрите акціонерне товариство В«КредитпромбанкВ» в особі Миколаївської філії ВАТ В«КредитпромбанкВ» у м. Миколаєві (запит про надання інформації за вих. № 300 від 15.03.2013, Т. 4, а. с. 53).
Протягом встановленого Законом про банкрутство строку до ліквідатора, а також до суду з заявами звернулися наступні кредитори:
- ПрАТ В«МиколаївтуристВ» - про визнання грошових вимог у сумі 980 178,35 грн.;
- Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів - про визнання грошових вимог у сумі 18 300,58 грн.;
- Очаківська об'єднана державна податкова інспекція Миколаївської області Державної податкової служби (останній правонаступник відповідно до ухвали суду від 08.09.2015 - Очаківська об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Миколаївській області) - про визнання грошових вимог у сумі 56 709,05 грн.;
- ДП В«Очаківське об'єднання санаторно-курортних закладівВ» ЗАТ ЛОЗ профспілок України В«УкрпрофоздоровницяВ» - про визнання грошових вимог у сумі 1 003 330,08 грн.;
- Очаківська міська рада - про визнання грошових вимог у сумі 42 493,21 грн.
Вищевказані кредиторські вимоги були розглянуті ліквідатором, про що свідчать наявні в матеріалах справи відзиви.
Так, загальна сума визнаних вимог кредиторів у даній справі становить 2 085 358,16 грн., а саме:
- 29 363,61 грн. - вимоги УПФУ в м. Очакові та Очаківському районі Миколаївської області (ініціюючого кредитора), визнані постановою Господарського суду Миколаївської області від 31.01.2013;
- 997 330,08 грн. - вимоги ДП В«Очаківське об'єднання санаторно-курортних закладівВ» ЗАТ ЛОЗ профспілок України В«УкрпрофоздоровницяВ» , визнані ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 26.08.2014;
- 18 300,58 грн. - вимоги Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, визнані ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 26.08.2014;
- 17 692,33 грн. - вимоги Очаківської ОДПІ, визнані ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 08.12.2014;
- 42 493,21 грн. - вимоги Очаківської міської ради, визнані ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 08.12.2014;
- 980 178,35 грн. - вимоги ПрАТ В«МиколаївтуристВ» , визнані ліквідатором банкрута відповідно до положень ч. 5 ст. 52 Закону про банкрутство.
Інші можливі кредитори (Виконавча дирекція Миколаївського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (лист № 07-10-600 від 20.03.2013, Т. 1, а. с. 145, Т. 3, а. с. 220), Професійна спілка працівників Агропромислового комплексу України (лист № 08/204 від 17.04.2013, Т. 3, а. с. 221), Очаківський міськрайцентр зайнятості (лист № 06-281 від 28.02.2013, Т. 1, а. с. 146)) повідомили ліквідатора про відсутність заборгованості.
Вимоги кредиторів, які забезпечені заставою майна боржника, відсутні.
Вимоги щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, а також вимоги щодо відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, не заявлялись.
За результатами розгляду заяв кредиторів ліквідатором був складений реєстр вимог кредиторів ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» на загальну суму 2 085 358,16 грн.
Звіт ліквідатора банкрута та надані у справу докази свідчать про таке.
Згідно листа Головного управління статистики у Миколаївській області № 178/04.2-46 від 05.06.2013 ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» фінансову звітність за 2010-2012 рр. не надавало.
Ліквідатором направлялися листи-повідомлення за вих. № 46 від 28.02.2013, за вих. № 02-01/889 від 16.09.2014 на адресу керівника банкрута з вимогою передати печатку, штампи підприємства та оригінали відповідних документів (Т. 3, а. с. 159-160).
Капітан Миколаївського морського торговельного порту листом № КП-26/095-13 від 26.06.2013 повідомив, що в Судновій книзі України, яка ведеться по Миколаївському морському порту, станом на 26.06.2013 за №-534 зареєстрований у травні 2001 року плавзасіб з назвою В«МИК-534-к В«ПеллаВ» побудови 1992 року, власником якого є санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» , м. Очаків (Т. 2, а. с. 187, Т. 3, а. с. 164).
Листом № 9/1107 від 28.02.2013 Управління державної автомобільної інспекції Управління Міністерства внутрішніх справ України в Миколаївській області повідомило, що згідно бази АІС В«АвтомобільВ» УДАІ УМВС України в Миколаївській області та НАІС ДДАІ МВС України за ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» зареєстровано автомобілі:
- ГАЗ 5312, номерний знак НОМЕР_1;
- ГАЗ-САЗ 3507, номерний знак НОМЕР_2;
- ПАЗ 3742, номерний знак 9542НИЛ;
- ЗИЛ 130, номерний знак НОМЕР_3 (Т. 2, а. с. 188, Т. 3, а. с. 165).
Зазначене майно ліквідатору не передавалось, у зв'язку з чим були вжиті заходи щодо його розшуку, що підтверджується наявними в матеріалах справи доказами.
Так, в листі № 9191/10-38/8 від 27.06.2014 на запит ліквідатора за вих. № 02-01/646 від 17.06.2014, Відділ державної виконавчої служби Очаківського міськрайонного управління юстиції Миколаївської області повідомив, що в 2011 році на виконанні у відділі знаходилися виконавчі провадження з примусового виконання виконавчих документів про стягнення боргів з ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» на користь фізичних та юридичних осіб.
В ході примусового виконання виконавчих проваджень, державним виконавцем не проводилося жодних виконавчих дій, пов'язаних з описом і арештом, вилученням, оцінкою та реалізацією майна, яке належить ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» , а саме: автомобілів марки В«ГАЗ-53В» (самоскид) та В«ГАЗ-52В» (будка), які знаходилися на території ТОВ В«Санаторій БорисфенВ» за адресою: Миколаївська область, м. Очаків, вул. 60 років СРСР, 7 (яка також є юридичною адресою ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» ), в зв'язку з тим, що керівництво ТОВ В«Санаторій БорисфенВ» не надало доступу державному виконавцю на свою територію.
В 2012 році всі виконавчі провадження були закінчені у зв'язку з визнанням ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» банкрутом.
Таким чином, місцезнаходження вищезазначених автомобілів державному виконавцю відділу ДВС Очаківського МРУЮ не відоме (Т. 3, а. с. 172).
В подальшому відділ ДВС Очаківського МРУЮ (лист № 4801 від 12.05.2015 на запит ліквідатора за вих. № 02-01/224 від 26.03.2015, Т. 3, а. с. 173) повідомив, що в ході примусового виконання виконавчих проваджень з примусового виконання виконавчих документів про стягнення боргів з ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» , державним виконавцем було описано та арештовано наступне майно боржника:
- нежитлова будівля, розташована за адресою: Миколаївська область, м. Очаків, вул. 60 років СРСР, 7/8, площею 21,5 кв. м., разом з огорожею та замощенням;
- нежитлове приміщення, розташоване за адресою: Миколаївська область, м. Очаків, вул. 60 років СРСР, 7/8;
- меблева кромка у кількості 5300 кв. м.
Нежитлова будівля та нежитлове приміщення були реалізовані з прилюдних торгів, кошти перераховані стягувачам. Меблева кромка не реалізована.
Згідно акту опису та арешту майна від 18.08.2011 меблева кромка у кількості 5300 кв. м. знаходилася на відповідальному зберіганні у ОСОБА_5 (АДРЕСА_1) (Т. 3, а. с. 178-179).
16.08.2013 ліквідатором банкрута було направлено ОСОБА_5 вимогу № 02-01/854 від 15.08.2013 щодо передачі меблевої кромки ліквідатору ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» (Т. 3, а. с. 180). Станом на день подання звіту, жодної відповіді від ОСОБА_5 не надійшло, майно не виявлено.
Після проведеної роботи з пошуку транспортних засобів, які належать банкруту, ліквідатором було отримано наступні документи від органів внутрішніх справ:
- постанову Очаківського міського відділу УМВС України в Миколаївській області від 29.04.2014 про закриття кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12014150100000346 від 17.04.2014, у зв'язку з відсутністю складу кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356 КК України (Т. 2, а. с. 193, Т. 3, а. с. 169) [ухвалою Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області від 24.06.2014 у справі № 483/1400/14-к провадження № 1-кс/483/123/2014 дана постанова була скасована (Т. 2, а. с. 196)];
- листи-відповіді слідчого СВ Очаківського МВ УМВС України в Миколаївській області старшого лейтенанту міліції ОСОБА_6 № 52/11361 від 03.10.2014, № 52/10508 від 04.08.2015 (Т. 3, а. с. 171, Т. 4, а. с. 63);
- лист б/н від 07.08.2015, в якому перший заступник начальника - начальник СВ Очаківського МВ УМВС України в Миколаївській області майор міліції ОСОБА_7 повідомив, що на даний час ЄРДР № 12014150100000346 від 29.04.2014, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 356 КК України, закрито на підставі п. 2 ч. 1 ст. 284 КК України (Т. 4, а. с. 64).
Згідно відмітки відділу технічного нагляду Управління технічного нагляду, ОП та ПБ Державної інспекції сільського господарства у Миколаївській області від 28.02.2013 на запиті ліквідатора банкрута за вих. № 201 від 25.02.2013, за банкрутом сільськогосподарська техніка та транспортні засоби не зареєстровані (Т. 2, а. с. 185, Т. 3, а. с. 191).
Згідно відмітки Територіального управління Держгірпромнагляду у Миколаївській області від 12.03.2013 на запиті ліквідатора за вих. № 236 від 06.03.2013 за ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» технологічні транспортні засоби та інше обладнання не зареєстровані (Т. 2, а. с. 186).
Листом № 711/1800-13 від 28.02.2013 Головне управління Держземагентства у Миколаївській області повідомило, що за інформацією управлінь та відділів Держземагентства у районах та місті Южноукраїнськ Миколаївської області земельні ділянки за ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» станом на 01.01.2013 не обліковуються (Т. 3, а. с. 194).
Листом № 302/01-11 від 21.03.2013 Управління Держземагентства в Очаківському районі Миколаївської області Головного управління Держземагентства у Миколаївській області повідомило, що відповідно архівних даних за ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» земельні ділянки в межах території міста Очаків станом на 21.03.2013 не зареєстровані (Т. 2, а. с. 184, Т. 3, а. с. 193).
Листом № 14-11-00528 від 28.03.2013 Регіональне відділення Фонду державного майна України по Миколаївській області повідомило, що в статутному капіталі ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» є державна частка, розмір якої становить 6,9% (Т. 3, а. с. 195).
Листом № 10-27-5629 від 30.04.2013 Фонд державного майна України повідомив, що Фонд виступає правонаступником (статут ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» у новій редакції, зареєстрований виконкомом Очаківської міської ради від 11.03.2011 № 15231050014000245) у зв'язку з тим, що у статутному капіталі Товариства є державна частка у розмірі 6,9%. Крім цього, у Фонді відсутня інформація щодо майна, яке при створенні Товариства не увійшло до його статутного капіталу (Т. 3, а. с. 196).
Листом № 20.01.19-8347 від 19.07.2013 Департамент льотної придатності Державної авіаційної служби України повідомив, що в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» повітряних суден не зареєстровано (Т. 2, а. с. 183, Т. 3, а. с. 197).
Міністерство доходів і зборів України листом № 3941/У/99-99-18-06-0514 від 28.08.2013 повідомило, що згідно з інформацією електронних баз даних, станом на 15.08.2013, ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» не акредитоване в митницях Міністерства доходів і зборів України як суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності (Т. 1, а. с. 147, Т. 3, а. с. 190).
На виконання вимог ухвали Господарського суду Миколаївської області від 31.10.2014 у даній справі, листом № 1-8/8506 від 20.11.2014 Державна служба інтелектуальної власності України повідомила, що за даними державних реєстрів охоронних документів на об'єкти права промислової власності, Державного реєстру свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір та Державного реєстру договорів, які стосуються права автора на твір, станом на 17.11.2014, ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» не є власником жодного із зареєстрованих об'єктів права інтелектуальної власності (Т. 3, а. с. 1).
Листом № 09/04/4048/НК від 26.02.2015 Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку повідомила ліквідатора, що за наявними щоквартальними адміністративними даними, наданими депозитарними установами, станом на 31.12.2014 ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє; згідно даних Державного реєстру випусків цінних паперів Комісії станом на 12.02.2015 відсутні дані щодо реєстрації випусків цінних паперів ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» ; станом на 20.02.2015 ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» ліцензій на провадження будь-якої професійної діяльності на фондовому ринку в Комісії не отримувало (Т. 3, а. с. 119).
Згідно інформаційної довідки за вих. № 230-05/2/3-15 від 11.03.2015 Управління надання адміністративних послуг Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (далі - Укрморрічінспекція) на даний час Укрморрічінспекцією ведеться електронна версія Державного суднового реєстру України та Суднової книги України, відповідно до якої записи щодо суден, власником або судновласником яких є юридична особа - ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» , відсутні (Т. 3, а. с. 120, 211).
Згідно відповіді Очаківської районної філії Комунального підприємства В«Миколаївське МБТІВ» (лист № 39 від 08.04.2015) на момент останньої поточної інвентаризації на території комплексу не було виявлене незавершене будівництво (Т. 3, а. с. 215).
Листом № 64/20-3415 від 09.04.2015 Управління Служби безпеки України в Миколаївській області повідомило ліквідатора, що ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» спеціальний дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею, не надавався (Т. 3, а. с. 121).
Листом № 950 від 09.04.2015 (Т. 3, а. с. 214) філія ПАТ В«МиколаївобленергоВ» Очаківського району Південного округу на запит ліквідатора № 02-01/223 від 26.03.2015 (Т. 3, а. с. 105) надала наступну інформацію.
Трансформаторна підстанція № 400 на території Очаківського району не знаходиться.
За вказаною у запиті адресою розташована трансформаторна підстанція 10/0,4 кВ № 98 (потужністю 800 кВа), яка знаходиться на балансі ТОВ В«Санаторій БорисфенВ» , яке згідно договору про постачання електричної енергії № 42/57 від 01.06.2011 сплачує втрати електричної енергії по даному обладнанню.
За наявною інформацією у філії ПАТ В«МиколаївобленергоВ» Очаківського району за останні три роки балансова належність трансформаторної підстанції 10/0,4 кВ № 98, не змінювалась.
Також від трансформаторної підстанції 10/0,4 кВ № 98 виконується електропостачання наступних споживачів:
- База відпочинку В«Зелений ГайВ» (договір № 42/624);
- Кафе В«ПринцВ» (договір № 42/641).
Листом за вих. № 880/09 від 14.04.2015 Публічне акціонерне товариство В«Національний депозитарій УкраїниВ» повідомило ліквідатора, що запитуваною інформацією щодо наявності чи відсутності рахунків банкрута, на яких обліковуються цінні папери, може володіти безпосередньо ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» або депозитарні установи, з якими банкрут укладав договір про обслуговування рахунка в цінних паперах (Т. 3, а. с. 209).
Листом № НЗ1-01/470 від 17.04.2015 Державне підприємство В«Одеська залізницяВ» Державної адміністрації залізничного транспорту України Міністерства інфраструктури України повідомило, що на поточний час діючих договорів з ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» немає; з 2005 року договорів на подачу та забирання вагонів та договорів на експлуатацію під'їзних колій з ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» не укладалося (Т. 3, а. с. 208).
Листом № 4485/13/12-15 від 24.04.2015 Державна служба геології та надр України повідомила ліквідатора, що ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» спеціальний дозвіл на користування надрами не надавався (Т. 3, а. с. 213).
Згідно листа Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області № 1014-2436-15 від 18.05.2015 в період з 01.01.2008 по теперішній час ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» , як замовнику будівництва, документи дозвільного характеру на виконання будівельних робіт за адресою: м. Очаків, вул. 60 років СРСР, 7/3 Управлінням не видавалися, відповідні документи декларативного характеру не реєструвалися; інформація щодо виданих дозволів на виконання будівельних робіт до 01.01.2008 в Управлінні відсутня; ліцензії на здійснення господарської діяльності, пов'язаної зі створенням об'єктів архітектури, ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» Управлінням не видавалися (Т. 3, а. с. 218).
Листом № 40-302-16/4678 від 27.05.2015 Державна архітектурно-будівельна інспекція України (Держархбудінспекція України) повідомила, що відповідно до даних Єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів, який формується на підставі інформації, поданої Держархбудінспекції України її територіальними органами та ведення якого розпочато з 20.05.2011, станом на 19.05.2015, інформація щодо видачі документів дозвільного та декларативного характеру ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» відсутня. Також, згідно з реєстраційними записами Управління ліцензування, обстеження та паспортизації, інформація стосовно наявності ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури у ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» відсутня (Т. 3, а. с. 219).
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 20078745 від 11.02.2015, дані про відокремлені підрозділи юридичної особи ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» відсутні (Т. 3, а. с. 201).
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 20078987 від 11.02.2015, в Реєстрі не знайдено записів про засновника-юридичну особу ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» , отже корпоративні права у банкрута відсутні (Т. 3, а. с. 202).
Згідно витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 46321464 від 11.02.2015 в Реєстрі інформація про обтяження рухомого майна ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» відсутня (Т. 3, а. с. 207).
Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстрів до 2013 року щодо об'єкта нерухомого майна № 34290141 від 27.02.2015 за параметрами запиту: права власності, інші речові права, іпотеки, обтяження; адреса / місцезнаходження: Миколаївська обл., м. Очаків, вулиця 60 років СРСР, будинок 7, відомості про власника об'єкта ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» відсутні (Т. 3, а. с. 203-206).
Також ліквідатором банкрута вживалися заходи щодо повернення в порядку регресу суми боргу в загальному розмірі 19 330 201,38 грн. від ТОВ В«ЮгагроконтрактВ» , за результатами чого ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 03.03.2015 у справі № 915/114/15, залишеною без змін постановою Одеського апеляційного господарського суду від 09.04.2015, позов залишено без розгляду.
За інформацією Очаківської ОДПІ Миколаївської області ДПС, ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» має наступні відкриті рахунки у банківських установах:
- у ПАТ КБ В«Фінансова ініціативаВ» (МФО 380054): № 260040108313 в українській гривні;
- у Миколаївському РУ В«ПриватбанкВ» (МФО 326610): № 2615105420011 в українській гривні, № 26055054200474 в українській гривні, № 26007054201733 в українській гривні, № 26026054200890 в українській гривні, № 26063054201733 в українській гривні;
- у філії АТ В«УкрексімбанкВ» у м. Миколаїв (МФО 326739): № 26006001010256 в російських рублях, № 26005002010256 в українській гривні, № 26006001010256 в українській гривні;
- у філії ПАТ В«КредитпромбанкВ» у м. Миколаїв (МФО 326007): № 26006126430689 в російських рублях, № 26008129800689 в українській гривні, № 26003120020689 в українській гривні;
- у Миколаївській філії ВАТ В«КредобанкВ» (МФО 326762): № 2600901026764 в російських рублях, № 2600901026764 в українській гривні;
- у філії ПАТ ПІБ в м. Миколаїв (МФО 326438): № 26033301432164 в російських рублях, № 26033301432164 в доларах США.
Листом за вих. № 02-01/508 від 23.05.2013 ліквідатор банкрута звернулася до Публічного акціонерного товариства В«Комерційний банк В«Фінансова ініціативаВ» (далі - ПАТ КБ В«Фінансова ініціативаВ» ) та просила надати довідку про наявний залишок коштів на рахунку № 260040108313 в українській гривні, а у разі відсутності коштів - довідку про закриття рахунку.
Листом за вих. № 02-01/509 від 23.05.2013 ліквідатор банкрута звернулася до Миколаївського РУ В«ПриватбанкВ» та просила надати довідку про наявний залишок коштів на рахунках № 2615105420011 в українській гривні, № 26055054200474 в українській гривні, № 26007054201733 в українській гривні, № 26026054200890 в українській гривні, № 26063054201733 в українській гривні, а у разі відсутності коштів - довідку про закриття рахунків. Запитом № 02-01/922 від 25.09.2014 ліквідатор банкрута звернулася до Миколаївського РУ ПАТ КБ В«ПриватбанкВ» та просила надати довідку про наявний залишок коштів на рахунках № 2615105420011, № 26055054200474, № 26007054201733, № 26026054200890, № 26063054201733, а у разі відсутності коштів - довідку про закриття рахунків.
Листом за вих. № 02-01/510 від 23.05.2013 ліквідатор банкрута звернулася до Обласного відділення ПАТ В«ПромінвестбанкВ» в м. Миколаїв та просила надати довідку про наявний залишок коштів на рахунках № 26033301432164 в російських рублях, № 26033301432164 в доларах США, а у разі відсутності коштів - довідку про закриття рахунків.
Листом за вих. № 02-01/511 від 23.05.2013 ліквідатор банкрута звернулася до Миколаївського відділення центральної філії ПАТ В«КредобанкВ» та просила надати довідку про наявний залишок коштів на рахунках № 2600901026764 в російських рублях, № 2600901026764 в українській гривні, а у разі відсутності коштів - довідку про закриття рахунків.
Із запитом за вих. № 02-01/306 від 09.04.2015 ліквідатор банкрута звернулася до Філії АТ В«УкрексімбанкВ» у м. Миколаєві та просила надати довідку про наявний залишок коштів на рахунках № 26006001010256, № 26005002010256, № 26006001010256, а у разі відсутності коштів - довідку про закриття рахунків.
Листом № 20.1.0.0/7-20140929/4122 від 06.10.2014 Публічне акціонерне товариство Комерційний банк (ПАТ КБ) В«ПриватбанкВ» повідомив, що станом на 25.09.2014 залишок коштів на рахунках банкрута № 26055054200474 та № 26007054201733 складає 0,00 грн.; рахунок № 26026054200890 закрито 28.08.2006; рахунки № 26063054201733 та № 2615105420011 у ПАТ КБ В«ПриватбанкВ» не обслуговуються. Також банк повідомив ліквідатора, що не має змоги закрити рахунки ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» .
Відповідно до повідомлення ПАТ КБ В«Фінансова ініціативаВ» за вих. № 564-55 від 29.05.2013, станом на 28.05.2013 залишок коштів на рахунку № 260040108313 складає 38,11 грн.
Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 21.04.2015 за клопотанням ліквідатора ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» було зобов'язано відповідні банківські установи закрити рахунки банкрута.
Ухвалою суду від 01.07.2015 зобов'язано ліквідатора надати суду, зокрема, докази на підтвердження вжиття заходів, направлених на закриття рахунку в ПАТ КБ В«Фінансова ініціативаВ» .
Враховуючи неможливість самостійного закриття банківського рахунку банкрута, ліквідатор звернулася до суду з клопотанням за вих. № 02-01/476 від 03.07.2015 про зобов'язання ПАТ КБ В«Фінансова ініціативаВ» закрити р/р банкрута № 260040108313.
За таких обставин, суд вважає за необхідне клопотання ліквідатора за вих. № 02-01/476 від 03.07.2015 задовольнити та зобов'язати банківську установу закрити рахунок банкрута.
06.07.2015 в газеті В«ПозвонитеВ» № 51 (1783) було опубліковано оголошення наступного змісту: В«Вважати недійсними печатки (штампи), оригінали установчих, реєстраційних, бухгалтерських, фінансово-господарських документів ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» (Миколаївська область, м. Очаків, вул. 60 років СРСР 7, ЕДРПОУ 22440107)В» (Т. 4, а. с. 54).
Ліквідатором банкрута проведено роботу по передачі на державне зберігання архівних документів ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» , в результаті чого отримано повідомлення Архівного сектору Очаківської районної державної адміністрації Миколаївської області № Ч-36/01-21 від 15.07.2015, з якого вбачається, що до архіву безкоштовно передано на державне зберігання документи з особового складу ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» за 1983-2010 роки у кількості 100 справ (Т. 4, а. с. 55).
Із ліквідаційного балансу банкрута станом на 08.06.2015 вбачається відсутність у ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» дебіторської заборгованості.
У зв'язку з відсутністю майнових активів, які б належали банкруту на праві власності або повного господарського відання, ліквідаційна маса ТОВ Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» не формувалась, не оцінювалась і не реалізовувалась, а грошові вимоги кредиторів не погашались.
З урахуванням викладеного, загальна сума непогашеної кредиторської заборгованості банкрута згідно реєстру вимог кредиторів (Т. 3, а. с. 156) та ліквідаційного балансу банкрута станом на 08.06.2015 (Т. 3, а. с. 225) становить 2 085 358,16 грн.
Приймаючи до уваги викладене, усі визнані грошові вимоги кредиторів не можуть бути задоволені з причин відсутності майна банкрута. Згідно з ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство ці вимоги слід вважати погашеними.
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону про банкрутство якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора, в порядку передбаченому цим Законом.
Скарг на дії ліквідатора банкрута - арбітражного керуючого ОСОБА_1 за час її роботи до господарського суду не надходило.
Статтею 33 Закону про банкрутство передбачено, що юридична особа припиняється, зокрема, в результаті ліквідації за судовим рішенням. Юридична особа є такою, що припинилася, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.
Відповідно до ч. 5 ст. 39 Закону України В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» рішення суду про ліквідацію юридичної особи-банкрута направляється державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи-банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Згідно ч. 7 ст. 12 Закону про банкрутство дія мораторію припиняється з дня припинення провадження у справі про банкрутство.
За таких обставин, суд приходить до висновку, що ліквідатором виконано вимоги, передбачені розділом III В«Ліквідаційна процедураВ» Закону про банкрутство, тому суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, припинити юридичну особу відповідно до ст. ст. 33, 39 Закону України В«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівВ» , припинити повноваження ліквідатора банкрута, припинити провадження у справі та припинити дію мораторію.
Керуючись ч. 7 ст. 12, ч. 6 ст. 31, ст. 32, п. 6 ч. 1 ст. 40, 52 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» (у попередній редакції чинній до 18.01.2013 включно), ст. ст. 82-86 Господарського процесуального кодексу України, суд -
У Х В А Л И В:
1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю Санаторію В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» (ідентифікаційний код 22440107).
2. Клопотання ліквідатора банкрута за вих. № 02-01/476 від 03.07.2015 задовольнити.
3. Зобов'язати Публічне акціонерне товариство В«Комерційний банк В«Фінансова ініціативаВ» (МФО 380054) закрити рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» (ідентифікаційний код 22440107) № 260040108313 в українській гривні, залишок грошових коштів спрямувати (списати) в дохід банку для закриття рахунку.
4. Вимоги кредиторів, не задоволені за відсутності майна банкрута, вважати погашеними.
5. Ліквідувати юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю Санаторій В«ЗОЛОТИЙ КОЛОСВ» (ідентифікаційний код 22440107).
6. Повноваження ліквідатора - арбітражного керуючого ОСОБА_1 (свідоцтво № 844 від 15.04.2013) припинити.
7. Припинити провадження у справі № 915/106/13.
8. Припинити дію мораторію.
9. Ухвалу надіслати ліквідатору банкрута.
10. Ухвалу надіслати на адресу Публічного акціонерного товариства В«Комерційний банк В«Фінансова ініціативаВ» (03150, м. Київ, вул. Щорса, буд. 7/9) - для виконання .
11. Копію ухвали надіслати Регіональному відділенню Фонду державного майна України по Миколаївській області (54017, м. Миколаїв, вул. Чкалова, 20, а/с 34), Фонду державного майна України (01601, м. Київ 133, вул. Кутузова, 18/9), державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Реєстраційної служби Очаківського міськрайонного управління юстиції Миколаївської області (57500, Миколаївська обл., м. Очаків, вул. Луначарського, 23 А), Головному управлінню статистики в Миколаївській області (54001, м. Миколаїв, вул. Спаська, 75), Головному територіальному управлінню юстиції у Миколаївській області (54029, м. Миколаїв, вул. 8-березня, 107).
У відповідності до ч. 2 ст. 40 Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» (у попередній редакції чинній до 18.01.2013 включно) ухвала про припинення провадження у справі про банкрутство може бути оскаржена у порядку, встановленому ст. ст. 91, 93, 106 Господарського процесуального кодексу України.
Суддя В.С. Адаховська
Суд | Господарський суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 08.09.2015 |
Оприлюднено | 25.09.2015 |
Номер документу | 50692276 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Миколаївської області
Адаховська В.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні