5020-7/094
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
справа № 5020-7/094
ПОСТАНОВА
і м е н е м У к р а ї н и
"23" вересня 2009 р. 15:30 м. Севастополь
За адміністративним позовом Заступника прокурора міста Севастополя, м. Севастополь, в інтересах держави в особі Севастопольського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Севастополь,
до відповідача –Комунального підприємства «Ремонтно-експлуатаційне підприємство № 16»Севастопольської міської Ради, м. Севастополь,
про стягнення 41 152,95 грн.,
Суддя С. М. Альошина
при секретарі Д.В. Перебенді
П Р Е Д С Т А В Н И К И:
Від позивача – Кухаренко В.М. –головний спеціаліст відділу забезпечення находжень, організаційної роботи по соціальному забезпеченню інвалідів та кадрового забезпечення, довіреність № 04-03 від 08.01.2009 р. (к/копія довіреності у справі)
Від відповідача –Михайлова Н.В. –представник по довіреності № 1166 від 31.12.2008 р. (к/копія довіреності у справі)
Від прокурора –не з'явився
Суть спору:
Заступник прокурора міста Севастополя, м. Севастополь, звернувся до господарського суду міста Севастополя в інтересах держави в особі Севастопольського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Севастополь, з адміністративним позовом до Державного комунального ремонтно-експлуатаційного підприємства № 16, м. Севастополь, про стягнення 41 152,95 грн., у тому числі 36 948,15 грн. адміністративно-господарських санкцій та 4 204, 80 грн. пені.
Представник прокурора у судовому засіданні, яке відбулось 05.05.2009 р. надав суду клопотання № 05 від 05.05.2009 р., в якому вказав на те, що у ході розгляду справи було встановлено, що найменування відповідача було змінено, що підтверджено копією Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії АОО № 718550, у зв'язку з чим просив вважати вірним найменуванням відповідача: Комунальне підприємство «Ремонтно-експлуатаційне підприємство № 16»Севастопольської міської Ради.
Прокурор явку свого представника у засідання суду не забезпечив.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі та просив їх задовольнити.
Представник відповідача у засіданні суду з позовними вимогами не погодився, зокрема, з мотивів, викладених у відзиві № 201 від 13.03.2009 р. на позовну заяву, залученому до матеріалів справи, і просив у позові відмовити у повному обсязі.
Також, представник відповідача надав суду заяву № 1019 від 23.09.2009 р., в якій просив залучити до матеріалів справи копії документів, в обґрунтування своїх заперечень проти позову.
Представник відповідача у судовому засіданні також надав суду клопотання № 1018 від 23.09.2009 р., в якому просив, зокрема, зобов'язати позивача надати дані щодо кількості інвалідів, які перебувають на обліку у Севастопольському міському відділенні Фонду соціального захисту інвалідів у 2007 році з медичними приписами, які дозволяють виконувати роботу двірника, а також інформацію щодо того, чи направлялись такі інваліди відповідачу у 2007 році для працевлаштування.
Також, представник відповідача надав суду клопотання № 1020 від 23.09.2009 р., в якому відповідач просив суд зупинити провадження у справі, у зв'язку з направленням відповідачем запитів до Управління охорони здоров'я Севастопольської міської державної адміністрації та Севастопольського міського центру зайнятості щодо необхідності проходження працівником відповідача Петух М.О. переосвідчення для встановлення факту його інвалідності та щодо наявності необхідної кількості інвалідів на обліку у 2007 р., відповідно.
За результатами розгляду вказаних клопотань № 1018 від 23.09.2009 р. та № 1020 від 23.09.2009 р. судом були винесені усні ухвали, якими у задоволенні цих клопотань було відмовлено.
Відповідно до ст. 5 КАС України адміністративне судочинство здійснюється відповідно до Конституції України, дійсним Кодексом і міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких дана Верховною Радою України.
Провадження по адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, що діє на час здійснення окремої процесуальної дії, розгляду та вирішення справи.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, суд
В С Т А Н О В И В:
Згідно зі звітом про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2007 рік форми № 10-ПІ, затвердженої Наказом Мінпраці України від 10.02.2007 р. № 42, представленим відповідачем позивачу, середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу підприємства відповідача у 2007 році складала - 81 особу, фонд оплати праці штатних працівників –997,6 тис. грн., а середньорічна заробітна плата штатного працівника – 10 263 грн.
Статтею 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" № 875-XІІ від 21.03.1991 р. (із змінами та доповненнями) передбачено, що для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.
Відповідно до ст. 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" № 875-XІІ від 21.03.1991 р. (із змінами та доповненнями) підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських
організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом.
Вказана санкція розраховується та сплачується підприємствами, установами, організаціями самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу.
Таким чином, у 2007 році працевлаштуванню на підприємстві відповідача підлягало 3 інваліди.
У відповідності з даними вищевказаного звіту про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2007 рік форми № 10-ПІ, затвердженої Наказом Мінпраці України від 10.02.2007 р. № 42, на підприємстві відповідача був працевлаштований 1 інвалід.
29.10.2008 р. представником Севастопольського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Севастополь, було проведено відповідача.
У ході цієї перевірки було встановлено, що середньорічна заробітна плата штатного працівника на підприємстві відповідача у 2007 році складала 12 316,05 грн. та жодних інвалідів на підприємстві відповідача не працювало, оскільки громадянин Петух М.О., врахований відповідачем у вказаному звіті в якості інваліда, інвалідом не був, оскільки його інвалідність документально не підтверджена.
Таким чином, у 2007 році працевлаштуванню на підприємстві відповідача підлягало 3 інваліди, а сума адміністративно - господарських санкцій за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів склала 36 948,15 грн., яка мала бути сплачена відповідачем до 15.04.2008 р.
Частиною 2 ст. 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні»№ 875-XІІ від 21.03.1991 р. передбачено, що порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.
Проте, відповідачем у добровільному порядку заборгованість погашена не була, у зв'язку з чим прокурор звернувся до господарського суду з даним позовом.
Згідно з постановою Національного банку України № 107 від 21.04.2008 р. з 30.04.2008 р. розмір облікової ставки був встановлений на рівні 12% річних.
За таких обставин відповідачу було нараховано пеню в сумі 4 204,80 грн.
Факт наявності заборгованості відповідача перед позивачем в сумі 41 152,95 грн., у тому числі 36 948,15 грн. адміністративно-господарських санкцій та 4 204, 80 грн. пені, документально встановлений та підтверджений матеріалами справи.
Безпідставними є посилання відповідача на те, що його працівник Петух Микола Олексійович є інвалідом, з урахуванням наступного.
Ухвалою господарського суду міста Севастополя від 15.07.2009 р. провадження у справі було зупинене до одержання відповідей на запити, направлені до Севастопольської міської психіатричної лікарні та Головного управління Пенсійного фонду України у місті Севастополі господарським судом міста Севастополя.
Згідно з відповіддю Головного управління Пенсійного фонду України в м. Севастополі № 4715/02 від 14.08.2009 р. Петух Микола Олексійович, 1940 року народження, перебуває на обліку в управлінні пенсійного забезпечення військовослужбовців Головного управління Пенсійного фонду України в м. Севастополі та одержує пенсію за вислугу років у відповідності з вимогами Закону
України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».
Як вбачається з листа Диспансерного психоневрологічного відділення № 7 для дорослих комунального закладу «Севастопольська міська психіатрична лікарня»№ 480 від 20.08.2009 р. у 1980 році Петух М.О. був визнаний інвалідом 2 групи по психічному захворюванню, у 1982 р. йому було визначено 3 групу інвалідності, від якої у 1983 році Петух М.О. відмовився.
Таким чином Петух М.О., врахований відповідачем у звіті про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2007 рік форми № 10-ПІ, затвердженої Наказом Мінпраці України від 10.02.2007 р. № 42, в якості інваліда фактично інвалідом не був з 1983 року, у зв'язку з чим врахований відповідачем безпідставно.
За таких обставин позов підлягає задоволенню повністю.
Відповідно до ч. 4 ст. 167 КАС України у судовому засіданні проголошені тільки вступна та резолютивна частини постанови з повідомленням представників сторін про виготовлення постанови суду в повному обсязі 28.09.2009 р. о 17 годині 30 хвилин.
Постанова складена у повному обсязі та підписана 28.09.2009 р.
У зв'язку з викладеним, керуючись ч. 4 ст. 94, ст. ст. 122, 158-163, ч. 4 ст. 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В:
1). Позов задовольнити повністю.
2). Стягнути з Комунального підприємства «Ремонтно-експлуатаційне підприємство № 16»Севастопольської міської Ради (99055, м. Севастополь, пр. Ген. Острякова, б. 149, ідентифікаційний код 20670607, відомості про банківські реквізити у матеріалах справи відсутні) на користь Севастопольського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів (99011, м. Севастополь, вул. Гоголя, 20-А, ідентифікаційний код 24694007, перерахувавши на р/р 31213230700007 у ГУ ДК м. Севастополя, МФО 824509, ЗКПО 24035598) 41 152,95 грн., у тому числі 36 948,15 грн. адміністративно-господарських санкцій та 4 204, 80 грн. пені.
Відповідно до ст. 258 Кодексу адміністративного судочинства України виконавчий лист буде виданий після набрання постановою господарського суду міста Севастополя законної сили, за заявою особи, на користь якої ухвалена постанова.
У разі неподання заяви про апеляційне оскарження, Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її складання в повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України.
Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження, апеляційна скарга не подана, Постанова вступає в законну силу через 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Постанова може бути оскаржена в порядку і строки, передбачені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя С. М. Альошина
РОЗСИЛКА:
1. Заступнику прокурора міста Севастополя –99011, м. Севастополь, вул. Павліченко, 1 –рекомендованим;
2. Севастопольському міському відділенню Фонду соціального захисту інвалідів - 99011, м. Севастополь, вул. Гоголя, 20-А –рекомендованим;
3. Комунальному підприємству «Ремонтно-експлуатаційне підприємство № 16»Севастопольської міської Ради –99000, м. Севастополь, вул. Ген. Острякова, 149 –рекомендованим.
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2009 |
Оприлюднено | 23.10.2009 |
Номер документу | 5085843 |
Судочинство | Господарське |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дугаренко Ольга Володимирівна
Господарське
Севастопольський апеляційний господарський суд
Маслова Зінаїда Дмитрівна
Господарське
Господарський суд м. Севастополя
Альошина С.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні