Ухвала
від 16.09.2015 по справі 805/2945/15-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

У Х В А Л А

про відмову у закритті провадження по справі

16 вересня 2015 р. Справа №805/2945/15-а

приміщення суду за адресою: 84112, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 2

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Волгіної Н.П.,

при секретарі судового засідання Маковецькій О.О.,

за участю:

позивача - ОСОБА_1,

представника першого відповідача - Коломійцевої А.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Донецького окружного адміністративного суду клопотання представника першого відповідача про закриття провадження у справі

за позовом ОСОБА_1

до Головного управління ветеринарної медицини в Донецькій області (перший відповідач),

Головного управління Державної Казначейської служби України в Донецькій області (другий відповідач),

третя особа - начальник Головного управління ветеринарної медицини в Донецькій області Пригодін Анатолій Васильович,

про стягнення середнього заробітку за час затримки в виплаті заробітної плати за період вимушеного прогулу, заборгованості, моральної шкоди, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач, ОСОБА_1, звернувся до Донецького окружного адміністративного суду із позовною заявою до Головного управління ветеринарної медицини в Донецькій області, Головного управління Державної Казначейської служби України в Донецькій області, третя особа - начальник Головного управління ветеринарної медицини в Донецькій області Пригодін А.В., в якій просив суд стягнути з першого відповідача:

- середній заробіток за час затримки в виплаті заробітної плати за період вимушеного прогулу з 22 жовтня 2009 року до 22 жовтня 2010 року у розмірі 73 097,28 грн;

- заборгованість з урахуванням індексу інфляції у розмірі 34 595,73 грн;

- заборгованість з урахуванням 3% річних у розмірі 2 213,96 грн;

- моральну шкоду у розмірі 100 000,00 грн (а.с. 3-9).

Представник першого відповідача у судовому засіданні 2 вересня 2015 року заявила клопотання про закриття провадження у справі (а.с. 55-58).

Протокольною ухвалою суду від 2 вересня 2015 року вирішено розглянути клопотання представника першого відповідача після з'ясування обставин у справі.

В судовому засіданні 16 вересня 2015 року судом поставлено на розгляд клопотання представника першого відповідача про закриття провадження у справі.

Представник другого відповідача в судове засідання не з'явився, про місце, дату та час проведення судового засідання Головне управління Державної Казначейської служби України в Донецькій області повідомлялось судом належним чином. Причини неявки представника другого відповідача суду не повідомлені.

Третя особа, начальник Головного управління ветеринарної медицини в Донецькій області Пригодін А.В., в судове засідання не з'явився, про місце, дату та час розгляду справи повідомлявся судом належним чином. Причини неявки третьої особи суду не повідомлені.

Представник першого відповідача підтримала заявлене клопотання, зазначила, що в порядку, передбаченому Кодексом адміністративного судочинства України, розглядаються справи, пов'язані із публічно-правовим спором, які можуть виникати під час здійснення суб'єктом владних повноважень управлінських (регуляторних) функцій. Перший відповідач в процесі своєї діяльності не має жодного регулятивного впливу як на суспільство так і на окремих осіб, не є органом законодавчої та виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування. Тобто, у розумінні Кодексу адміністративного судочинства України не є суб'єктом владних повноважень.

При цьому. відповідно до ст. 15 Цивільного процесуального кодексу України суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи про захист порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод та інтересів, що виникають, крім іншого, із трудових правовідносин.

Таким чином, зазначений спір повинен розглядатись в порядку цивільного процесуального судочинства (а.с. 55-58).

Позивач заперечував проти задоволення клопотання, зазначивши, що даний спір підлягає розгляду саме в порядку адміністративного процесуального судочинства, так як відповідно до ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження та звільнення з публічної служби.

Відповідно до Положення «Про державну ветеринарну службу та фітосанітарну службу України», затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 464/2011, Державна ветеринарна та фітосанітарна служба України є центральним органом виконавчої влади.

Згідно до п. 1 Положення «Про головні управління ветеринарної медицини в АРК, в областях, містах Києві та Севастополі», затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 4 травня 2012 року № 257, Головне управління ветеринарної медицини в Донецькій області підпорядковується Державній ветеринарній та фітосанітарній службу України та є її територіальним органом.

Таким чином, перший відповідач є належним відповідачем у даній справі, а сама справа підлягає розгляду в порядку адміністративного процесуального судочинства (а.с. 72-73).

Дослідивши клопотання представника другого відповідача, заслухавши міркування позивача з цього приводу, дослідивши матеріали справи, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 157 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до п. 9 ч. 1 зазначеної статті відповідач - суб'єкт владних повноважень, а у випадках, передбачених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.

Згідно п. 7 ч. 1 статті 3 КАС України суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Як вбачається з Положення «Про державну ветеринарну службу та фітосанітарну службу України», затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 464/2011, Державна ветеринарна та фітосанітарна служба України є центральним органом виконавчої влади.

Згідно до п. 1 Положення «Про головні управління ветеринарної медицини в АРК, в областях, містах Києві та Севастополі», затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 4 травня 2012 року № 257 (зареєстровано в Мін'юсті 25 травня 2012 року за 3 827/21139) Головні управління ветеринарної медицини в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі підпорядковуються Державній ветеринарній та фітосанітарній службі України та є її територіальними органами вищого рівня. Голови місцевих державних адміністрацій координують діяльність головних управлінь ветеринарної медицини та сприяють їм у виконанні покладених на ці органи завдань.

Враховуючи наведене, відповідач у справі є суб'єктом владних повноважень у розумінні КАС України.

Відповідно до частин 1 та 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку зі здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму. Юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема, спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби.

Згідно п. 15 ч. 1 ст. 3 КАС України публічна служба - діяльність на державних політичних посадах, професійна діяльність суддів, прокурорів, військова служба, альтернативна (невійськова) служба, дипломатична служба, інша державна служба, служба в органах влади Автономної Республіки Крим, органах місцевого самоврядування.

Як вбачається з матеріалів справи, позивач оскаржує дії відповідача, які пов'язані зі звільненням позивача з посади начальника Управління ветеринарної медицини в Слов'янському районі Донецькій області, тобто, дії відповідача з приводу звільнення позивача з публічної служби.

Таким чином, позовні вимоги позивача про стягнення з першого відповідача середнього заробітку за час затримки заробітної плати, заявлені в рамках даної справи, підлягають розгляду в порядку адміністративного процесуального судочинства.

Позовні вимоги позивача про стягнення зазначеної вище заборгованості з врахуванням індексу інфляції, 3% річних та стягнення моральної шкоди є похідними від позовних вимог позивача щодо стягнення середнього заробітку, а тому також підлягають розгляду в порядку, адміністративного судочинства.

Враховуючи наведене вище, суд приходить до висновку про необхідність відмовити представнику першого відповідача у задоволенні його клопотання про закриття провадження у справі у зв'язку із непідсудністю цієї справи адміністративному суду.

Керуючись ст.ст. 51, 157, 160, 165, 185, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

У Х В А Л И В:

В задоволені клопотання представника першого відповідача про закриття провадження у справі за позовом ОСОБА_1 до Головного управління ветеринарної медицини в Донецькій області, Головного управління Державної Казначейської служби України в Донецькій області, третя особа - начальник Головного управління ветеринарної медицини в Донецькій області Пригодін Анатолій Васильович, про стягнення середнього заробітку за час затримки в виплаті заробітної плати за період вимушеного прогулу, заборгованості, моральної шкоди - відмовити.

Вступна та резолютивна частини ухвали проголошені 16 вересня 2015 року у відкритому судовому засіданні в присутності позивача та представника першого відповідача.

Ухвала може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд в порядку, визначеному ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали, складеної в повному обсязі.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо воно не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст ухвали виготовлений 21 вересня 2015 року.

Суддя Волгіна Н.П.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.09.2015
Оприлюднено28.09.2015
Номер документу50947912
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/2945/15-а

Ухвала від 14.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Швець В.В.

Ухвала від 24.11.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 24.11.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 05.11.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 05.11.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 13.10.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Василенко Любов Андріївна

Ухвала від 16.09.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

Постанова від 18.09.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

Постанова від 18.09.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

Ухвала від 18.09.2015

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Волгіна Н.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні