Ухвала
від 25.06.2014 по справі 921/357/14-г/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

"25" червня 2014 р.Справа № 921/357/14-г/16

УХВАЛА

про відкладення розгляду справи

Господарський суд Тернопільської області

у складі судді Хоми С.О.

Розглянув матеріали справи

за позовом Управління соціального захисту населення Підгаєцької районної державної адміністрації вул. Бережанська, 36а, с. Старе Місто, Підгаєцький район, Тернопільська область

до відповідача: ТОВ "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" вул. Шашкевича, 3, м. Тернопіль, Тернопільська область

За участю представників сторін:

позивача: ОСОБА_1 - представник, довіреність №4 від 30.04.2014 р.

ОСОБА_2 - представник, довіреність №1 від 21.01.2014 р.

відповідача: ОСОБА_3 - представник, довіреність № без номера, дійсна до 18.03.2015 р.

ОСОБА_4 - директор, наказ №26-к від 17.08.2007 р.

Суть справи. Управління соціального захисту населення Підгаєцького районної державної адміністрації с.Старе Місто Підгаєцького району Тернопільської області звернулось до суду з позовом до ТОВ "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" вул. Шашкевича, 3, м. Тернопіль, Тернопільська область про стягнення 7 590 грн. 85 коп. завданої матеріальної шкоди неналежним виконанням договірних зобов'язань.

В судове засідання представники позивача з'явились. До матеріалів справи від позивача надійшов супровідний лист №996/04 від 24.06.2014 про долучення додаткових документів, зокрема:

- лист №995/04 від 24.06.2014 р., в якому позивач надає роз'яснення по сумі до відшкодування 75 грн. в акті №1 від 04.12.2012 р. в розділі вікна №19 обґрунтовання С123-395-1 дощок підвіконних списано14,13 м на суму 1215 грн., тоді як в акті № від 08.11.2013 р. у вище вказаному розділі вікна обгрунтовання С123-395-1 дощок підвіконних списано 19,1 м на суму 1643 грн., що і становить різницю суми до відшкодування 428 грн., а в розділі опорядження внутрішнє 51 обгрунтовання Е 7-57-15 промазування і розшивання швів в акті №1 від 04.12.2012 р. підрядчик спочатку застосовує розцінку 623,34 грн., а в акті №1 від 08.11.2013 р. оброблення стиків поверхонь із гіпсокартону підрядчик застосовує розцінку в сумі 421,87 грн., що становить різницю суми до відшкодування управлінню 503 грн., а тому із вищевказаного різниця суми для відшкодування управлінню становить 503-428=75 грн.;

- лист Монастириської міжрайонної державної фінансової інспекції №19-20-13-14/11 від 09.01.2014 р. Про усунення порушень фінансової дисципліни за наслідками ревізії управління соціального захисту населення Підгаєцької РДА, в якому зазначено, зокрема, що в порушення п.3.3.9 ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва", затверджених наказом Держбуду України від 27.08.2000 №174 (з доповненнями та змінами) внаслідок неправомірного застосування розцінок по окремих видах робіт з капітального ремонту приміщення Управління у 2011 році підрядною будівельною організацією ТОВ "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" м. Тернопіль завищено вартість виконаних робіт на суму 7590,85 грн. Внаслідок вказаного порушення завдано збитки державному бюджету на суму 7590,85 грн. і на момент завершення ревізії залишається не усунутим, в зв'язку з чим: Стягнути в установленому законом (судовому) порядку з "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" кошти в сумі 7590,85 грн., які перерахувати до державного бюджету на рахунок №31111102700445, відкритий в УДКСУ у Підгаєцькому районі, МФО 838012, ідентифікаційний код 36084944, класифікація доходу 21080600 "Суми стягнення з винних осіб за шкоду, заподіяну державі, підприємству, установі, організацій". Про вжиті заходи та виконання цих обов'язкових вимог необхідно надіслати письмову інформацію, відповідно завірені копії розпорядження про вжиття заходів та всіх підтверджуючих документів до 01.03.2014 р.;

- лист №993/04 від 24.06.2014 р., в якому позивач надає роз'яснення про те, що різниця суми відображена в бухгалтерському обліку в накопичувальній відомості за розрахунками із іншими кредиторами за дебетом 316 та кредитом субрахунку №675 розрахунки із іншими кредиторами в сумі 7590,85 грн. Кошти в сумі 11103,60 грн. не відображувались в звітах форми №4-3м звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду так, як управлінню не було представлено довідки порушень фінансової дисципліни за наслідками ревізії. В січні місяці управлінню надано довідку про стягнення коштів в сумі 7590,85 грн. та перерахувати в державний бюджет на рахунок №31111102700445 "Суми стягнення з винних осіб за шкоду, заподіяну державі, установі, організації" відкритий в УДКСУ у Підгаєцькому районі, так як рахунок №35220007000502 по програмі "Удосконалення системи соціальної допомоги" закритий із-за відсутністю кошторисних призначень;

- лист №994/04 від 24.06.2014 р., в якому позивач надає роз'яснення про те, що відкоригований акт №1 від 08.11.2013 р. на суму 305335,74 грн. складений директором КОРС-БУД-ПРОЕКТ, що становить різницю суми коштів 7590,85 грн. Відкоригований акт №1 від 08.11.2013 р. на суму 305335,74 грн. складений на програмному комплексі АВК-5(2.9.2.) і підписаний директором КОРС-БУД-ПРОЕКТ без заперечень і зауважень та скріплено відповідною печаткою , а також підписаний перевіряючим контрольно - ревізійного управління, так як нормативною базою не передбачено, що начальник управління повинен його підписувати чи затверджувати;

- уточнення до позовної заяви № без номера від 25.06.2014 р., в якому позивач просить суд повним найменуванням відповідача вважати - Товариство з обмеженою відповідальністю "КОРС-БУД-ПРОЕКТ". Розгляд справи продовжується з врахуванням поданого уточнення до позовної заяви, оскільки таке уточнення є правом позивача та не суперечить нормам чинного законодавства.

Представники відповідача в судове засідання з'явились. Від відповідача до матеріалів справи надійшли пояснення №008 від 25.06.2014 р. з додатком, в якому відповідач зазначає наступне:

1. Згідно ч.17 ст.11 Закону №2939-ХІІ зустрічна звірка не є контрольним заходом "Зустрічні звірки, які проводяться органами державного фінансового контролю, не є контрольними заходами і проводяться у разі виникнення потреби у їх проведенні на підставі направлення, виписаного керівником органу державного фінансового контролю" (згідно із Законом №3202-IV від 15.12.2005 р.). За результатами такої звірки складається у 4-ох примірниках Довідка, один з яких складається для підприємства (установи чи організації) в якого проводилась зустрічна звірка. Складання інших документів Законом при зустрічній звірці не передбачено.

2. При проведенні ревізії Управління соціального захисту населення Підгаєцької РДА перевіряючий підписуючи ОСОБА_5 корегування брав на себе обов'язок провести відповідні зміни у проектно-кошторисній документації та погодження цих змін з Замовником. Цього вимагає Закон України "Про архітектурну діяльність" №687-XIV від 20.05.1999 р. ст.7 якого говорить: "Внесення змін до затвердженого проекту проводиться виключно за згодою автора проекту, а в разі відхилення від технічних умов - за погодженням з підприємствами, установами та організаціями, які надали такі технічні умови, та замовником (ч.7 ст.7 із змінами внесеними згідно із Законом №5496-VI від 20.11.2012 р.). ОСОБА_5 корегування підписаного перевіряючим і суб'єктом перевірки без другої договірної сторони не передбачено ні Законом №2939-ХІІ від 26.01.1993 р., ні Порядком №550 від 20.04.2006 року.

3. Таким чином створення акту корегування і підписання його перевіряючим без підписів Замовника - Управління соціального захисту населення Підгаєцької РДА є тільки документом намірів, які не були реалізовані і тому договірних стосунків між ТОВ "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" і Управлінням Підгаєцької РДА не стосуються і вони залишаються не змінними.

Також від відповідача поступила заява № без номера від 25.06.2014 р., в якій відповідач просить суд продовжити строк розгляду справи в порядку ч.3 ст.69 ГПК України в зв'язку з необхідністю заслухати представника фінансової інспекції.

В судовому засіданні суд запропонував представникам сторін провести судову будівельно-технічну експертизу. Представники позивача погодились на проведення експертизи, однак зазначили, що позивач фінансується з державного бюджету, а тому не має можливості здійснити її оплату. Представники відповідача проти проведення експертизи не заперечили, однак відмовились її оплатити. Про вказане зазначено в протоколі судового засідання від 25 червня 2014 року.

Ухвалою суду від 16.06.2014 р. в судове засідання, призначене на 25.06.2014 р. на 14 год. 15 хв., було викликано спеціаліста з відділу будівництва Державної фінансової інспекції в Тернопільській області , м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8 до господарського суду Тернопільської області для дачі пояснень з питань, що виникають під час розгляду справи, зокрема, щодо:

- неправомірного застосування відповідачем вищезазначених в Довідці ревізії від 08.11.2013 року розцінок, а саме безпідставного включення таких розцінок у склад робіт в ОСОБА_5 форми №КБ-2в №1 (зведений з корегуванням) на суму 312926,59 гривень;

- корегування ОСОБА_5 №1(зведений з корегуванням) приймання виконаних будівельних робіт за


2013 року на суму 305335 грн 74 коп, в якому відкореговано розцінки виконаних робіт, найменування фактично виконаних робіт та відповідно вартість фактично виконаних робіт, та підстави складання такого ОСОБА_5;

- письмове документальне підтвердження та з посиланням на ДБН та інші нормативні та законодавчі акти щодо необхідного застосування конкретних розцінок по конкретних найменуваннях фактично виконаних робіт (необхідні розцінки та найменування фактично виконаних робіт зазначені: в Довідці ревізії від 08.11.2013 року Державної фінансової інспекції в Тернопільській області; в корегування ОСОБА_5 №1(зведений з корегуванням) приймання виконаних будівельних робіт за


2013 року; в ОСОБА_5 №20-22/146 від 26.12.2013 року ревізії проведеної Монастириською міжрайонною державною фінансовою інспекцією);

- проведення зустрічних звірок з підрядником - ТзОВ "Корс-Буд-Проект", вул.Шашкевича,3 м.Тернопіль та надати ОСОБА_5(довідки)зустрічних звірок (за наявності).

Спеціаліст з відділу будівництва Державної фінансової інспекції в Тернопільській області в судове засідання не з'явився. Однак, 24.06.2014 р. до матеріалів справи від Державної фінансової інспекції в Тернопільській області поступило клопотання, в якому Державна фінансова інспекція в Тернопільській області просить суд відкласти розгляд справи у зв'язку із неможливістю забезпечити участь спеціаліста відділу інспектування у сфері будівництва, по причині відрядження до іншої місцевості для проведення ревізії. Станом на 08.07.2014 р. буде можливим забезпечити участь вказаного спеціаліста та надано письмові пояснення.

Ухвалою суду від 16.06.2014 р. від позивача було витребувано необхідні матеріали. Позивач вимоги суду виконав.

Ухвалою суду від 16.06.2014 року від відповідача було витребувано необхідні матеріали. Відповідач вимоги суду виконав частково.

А відтак, в суду виникла необхідність витребувати неподані відповідачем матеріали.

Відповідно до ст. 30 Господарського процесуального кодексу України в судовому процесі можуть брати участь посадові особи та інші працівники підприємств, установ, організацій, державних та інших органів, коли їх викликано для дачі пояснень з питань, що виникають під час розгляду справи. Ці особи мають право знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, брати участь в огляді та дослідженні доказів. Зазначені особи зобов'язані з'явитись до господарського суду на його виклик, сповістити про знані їм відомості та обставини у справі, подати на вимогу господарського суду пояснення в письмовій формі.

Згідно п.1.9. Постанови пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011р. № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" господарський суд вправі викликати зазначених осіб як у процесі попередньої підготовки справи до розгляду (пункт 8 статті 65 ГПК), так і під час її розгляду (пункт 1 частини першої та частина третя статті 77 ГПК). Зазначені в статті 30 ГПК особи не мають статусу представників сторін або інших учасників судового процесу (якщо їх не уповноважено на це відповідно до статті 28 названого Кодексу), і тому, зокрема, можуть викликатися судом для дачі пояснень незалежно від участі в даному судовому процесі тих підприємств, установ, організацій і органів, працівниками яких є ці особи. Водночас ці особи самі є учасниками судового процесу, і їх ухилення від участі в цьому процесі та від надання пояснень тягне за собою наслідки, передбачені, зокрема, пунктом 5 статті 83 ГПК.

Господарський суд може скористатися правом, наданим йому статтею 30 ГПК України для виклику відповідного спеціаліста з метою участі його в судовому процесі, якщо обставини справи свідчать про доцільність отримання роз'яснень (консультацій) спеціаліста з тих чи інших питань.

Як вбачається із матеріалів справи, 08.11.2013 року відповідно п.5.3.2.1 Плану контрольно-ревізійної роботи Державної фінансової інспекції в тернопільській області на ІІІ квартал 2013 року та на підставі направлення від 06.11.2013 № 1137, виданого начальником Державної фінансової інспекції в Тернопільській області, начальником відділу інспектування у сфері будівництва Держфінінспекції в Тернопільській області ОСОБА_6 проведено ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Управління соціального захисту населення Підгаєцької райдержадміністації за період з 01.01.2011 по 31.08.2013. Ревізію проведено з 07.11.2013 по 08.11.2013 у відповідності до питань програми ревізії, з відома начальника Управління соціального захисту населення Підгаєцької РДА ОСОБА_7, в присутності начальника відділу обліку та звітності - головного бухгалтера ОСОБА_1. За результатами проведеної ревізії складена Довідка від 08.11.2013 року, яка підписана начальником відділу інспектування у сфері будівництва Державної фінансової інспекції в Тернопільській області ОСОБА_6, начальником Управління соціального захисту населення Підгаєцької РДА ОСОБА_7, головним бухгалтером Управління соціального захисту населення Підгаєцької РДА ОСОБА_1.

Ревізією було встановлено, зокрема, що:

- протягом ревізійного періоду проводився капітальний ремонт приміщень на загальну суму 312927,00 грн., інших ремонтів відповідно до представлених документів протягом ревізійного періоду не проводилося.

- у 2010 році Управлінням одержано фінансування по спеціальному фонду кошторису по КФК 2501630 "Вдосконалення системи соціальної допомоги" за КЕКВ 2133 "Капітальний ремонт інших об'єктів на проведення капітального ремонту приміщення в сумі 312927, 00 гривень ;

- для виконання робіт з капітального ремонту приміщення 24.09.2010 року укладено Договір підряду №4807-R1-19-13 між Управлінням праці та соціального захисту населення Підгаєцької РДА та ТОВ "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" (далі - Підрядник) на виконання робіт з капітального ремонту приміщення Управління праці та соціального захисту населення Підгаєцької РДА за адресою с.Старе Місто Підгаєцького району вул.Бережанська,36-а на суму 272106 грн (в т.ч.ПДВ -45351 грн);

-17.12.2010 року Укладено додаткову угоду №2 до Договору Підряду, якою сума договору збільшена і становить 312927 грн. ; вартість робіт визначено за твердою договірною ціною;

- перевіркою документів (платіжних доручень, договорів підряду, актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, локальних кошторисів, зведених кошторисних розрахунків вартості будівництва, відомостей ресурсів та розрахунків загально-виробничих витрат) встановлено, що за період з 01.12.2010 по 01.07.2011 Підрядником виконано, а Управлінням прийнято робіт по капітальному ремонту приміщень Управління на загальну суму 312927 грн 94 коп (в т.ч. ПДВ) у відповідності до наступних актів приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в:

-№1 за грудень 2010 року на загальну суму 94674,22 грн;

-№2 за квітень 2011 року на загальну суму 48536,06 грн;

-№3 за травень 2011 року на загальну суму 132182,63 грн;

-№4 за червень 2011 року на загальну суму 37535 03 грн.

-за період з 28.12.2010 року по 19.11.2012 року Управлінням проведено оплату за виконані роботи по капітальному ремонту приміщення на суму 312927 грн згідно наступних платіжних доручень:

-№1766 від 28.12.2010 року на суму 89940,51 грн;

-№473 від 20.04.2011 року на суму 46109,26 грн;

-№749 від 09.06.2011 року на суму 120000,00 грн;

-№932 від 19.07.2011 року на суму 5573,50 грн.;

-№404 від 15.03.2012 року на суму 20000, 00 грн;

-№439 від 22.03.2012 року на суму 7000 грн;

-№572 від 10.04.2012 року на суму 5000 грн;

-№1759 від 19.11.2011 року на суму 3500,00 грн;

-№1970 від 26.12.2012 року на суму 15803,73 грн.

Також в довідці ревізії зазначено, що на виконання звернення УМВС України в Тернопільській області від 27.07.2012 №8/10-1219 начальником відділу інспектування у сфері будівництва Держфінінспекції в Тернопільській області ОСОБА_6 прийнято участь в якості спеціаліста у проведенні спільної перевірки разом з правоохоронним органом законності отримання та використання коштів, виділених Світовим банком згідно урядової програми Управлінню праці та соціального захисту населення Підгаєцької райдержадміністрації на проведення капітального ремонту приміщень вказаної установи. Перевірка проведена згідно п.3 "Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України", затвердженого спільним наказом Головного контрольно-ревізійного управління України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Генеральної прокуратури України від 19.10.2006 №346/1025/685/53.Спільну перевірку проведено з 30.07.2012 по 03.08.2012 року. В період вказаної перевірки за результатами аналізу та перевірки ОСОБА_5 форми №КБ-2в, проведеними контрольними обмірами фактично виконаних робіт з капітального ремонту приміщень Управління встановлено завищення вартості виконаних Підрядником робіт на загальну суму 11103,60 грн, в т.ч.ПДВ . При цьому встановлено, що на підставі ОСОБА_5 контрольних обмірів фактично виконаних робіт з капітального ремонту приміщень Управління від 30.07.2012 року у відповідності до пункту 3.3.12 ДБН Д.1.1-1-2000, яким передбачено, що незалежно від виду договірної ціни та способів взаєморозрахунків у разі виявлення у розрахунках за виконані роботи (ОСОБА_5 форми №КБ-2в та №КБ-3) безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості будівництва, загальна вартість виконаних підрядних робіт підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок, Підрядником складено, а Управлінням прийнято 04.12.2012 року ОСОБА_5 форми №КБ-2в №1 (зведений з корегуванням) на суму 312926,59 гривень. Перевіркою вказаного ОСОБА_5 форми №КБ-2в встановлено, що в ньому відкореговано обсяги робіт у відповідності до ОСОБА_5 контрольних обмірів фактично виконаних робіт з капітального ремонту приміщень Управління від 30.07.2012 року, проте мають місце порушення щодо неправомірного застосування розцінок, а саме безпідставного включення у склад робіт наступних розцінок:

-Р12-49-4 (поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель по штукатурці) в кількості 174,04 м2 тоді як слід було застосувати розцінку Р12-49-6 (поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування);

-Р12-49-3 (поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по штукатурці) в кількості 438,82 м2 тоді, як слід застосувати розцінку Р12-49-5 (поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування);

-Р13-22-3 (облицювання поверхонь стін керамічними глазурованими плитками з карнизними, плінтусними і кутовими елементами по цеглі і бетону0 в кількості 39,53 м2 тоді, як слід було застосувати розцінку Р13-21-3 (облицювання поверхонь рядовими керамічними глазурованими плитками без карнизних, плінтусних і кутових елементів по цеглі та бетону);

-Е7-57-15 (промазування і розшивання швів панелей перекриття розчином знизу) в кількості 257 м.пог. тоді, як слід було застосувати розцінку ЕД15-274-1 (оброблення стиків поверхонь із гіпсокартону), чим порушено п.3.3.9 ДБН Д.1.1-1-2000.

Вказане спричинило завищення вартості прямих витрат та, в подальшому, завищення загальновиробничих і адміністративних витрат і прибутку, що призвело до завищення вартості виконаних робіт на суму 7590,85 грн. з ПДВ (312926,59-305335,74).

Вказане порушення призвело до завищення касових та фактичних видатків Управління по КПКВ 2501630 "Вдосконалення системи соціальної допомоги"КЕКВ 2133 "Капітальний ремонт інших об'єктів" за червень 2011 року на суму 7590,85 грн, чим порушено п.1 ст.3 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 №996-ХІV. Згідно п.8 ст.9 Закону України"Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" відповідальність за невідповідність відображених в первинних документах несуть особи, які склали та підписали ці документи. Порушення допущено з вини Підрядника (Генеральний директор ТОВ "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" -ОСОБА_4Є.), який у розрахунку вартості виконаних будівельних робіт завищив об'єми виконаних робіт через безпідставне застосування завищених розцінок.

В зв'язку із тим, що спеціаліст з відділу будівництва Державної фінансової інспекції в Тернопільській області в судове засідання не з'явився, суд вважає за необхідне повторно викликати такого в наступне судове засідання для дачі пояснень з приводу поставлених питань.

Крім того, у суду виникла необхідність витребувати у спеціаліста з відділу інспектування у сфері будівництва Державної фінансової інспекції в Тернопільській області додаткові матеріали, а саме:

- документальне підтвердження наявності спеціальних знань в інспектора, який проводив ревізію, у сфері будівництва;

- письмові пояснення з посиланням на ДБН та інші нормативні та законодавчі акти щодо завищення ТзОВ "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" вартості загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку (по Довідці ревізії від 08.11.2013 року Державної фінансової інспекції в Тернопільській області);

-нормативне та законодавче обгрунтування підстав для складання саме Довідки від 08.11.2013 року за результатами проведеної ревізії (а не ОСОБА_5 ревізії).

Крім того, Монастириською міжрайонною державною фінансовою інспекцією, за участю, зокрема, начальника відділу інспектування у сфері будівництва Держфінінспекції в Тернопільській області ОСОБА_6 проводилась ревізія фінансово-господарської діяльності Управління соціального захисту населення Підгаєцької райдержадміністрації за період з 01.01.2011 по 31.08.2013 року, про що складено АКТ №20-22/146 від 26.12.2013 року. Також у даному ОСОБА_5 ревізії встановлено безпідставне включення підрядником-ТзОВ "Корс-Буд-Проект" вищеперелічених розцінок у склад робіт, що спричинило завищення вартості прямих витрат та в подальшому завищення загальновиробничих і адміністративних витрат і прибутку, що призвело до завищення вартості виконаних робіт на суму 7590,85 гривень з ПДВ (312926,59-305335,74). Тобто, Монастириською міжрайонною державною фінансовою інспекцією при проведенні ревізії взято до уваги корегування ОСОБА_5 №1(зведений з корегуванням) приймання виконаних будівельних робіт за


2013 року на суму 305335 грн 74 коп, в якому відкореговано розцінки виконаних робіт, найменування фактично виконаних робіт та відповідно вартість фактично виконаних робіт.

В матеріалах справи знаходиться лист Монастириської міжрайонної державної фінансової інспекції №19-20-13-14/11 від 09.01.2014 р. Про усунення порушень фінансової дисципліни за наслідками ревізії управління соціального захисту населення Підгаєцької РДА, в якому зазначено, зокрема, що в порушення п.3.3.9 ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва", затверджених наказом Держбуду України від 27.08.2000 №174 (з доповненнями та змінами) внаслідок неправомірного застосування розцінок по окремих видах робіт з капітального ремонту приміщення Управління у 2011 році підрядною будівельною організацією ТОВ "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" м. Тернопіль завищено вартість виконаних робіт на суму 7590,85 грн. Внаслідок вказаного порушення завдано збитки державному бюджету на суму 7590,85 грн. і на момент завершення ревізії залишається не усунутим, в зв'язку з чим: Стягнути в установленому законом (судовому) порядку з "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" кошти в сумі 7590,85 грн., які перерахувати до державного бюджету на рахунок №31111102700445, відкритий в УДКСУ у Підгаєцькому районі, МФО 838012, ідентифікаційний код 36084944, класифікація доходу 21080600 "Суми стягнення з винних осіб за шкоду, заподіяну державі, підприємству, установі, організацій". Про вжиті заходи та виконання цих обов'язкових вимог необхідно надіслати письмову інформацію, відповідно завірені копії розпорядження про вжиття заходів та всіх підтверджуючих документів до 01.03.2014 р.

Відтак, суд вважає за необхідне викликати спеціаліста з відділу інспектування у сфері будівництва Монастириської міжрайонної державної фінансової інспекції, вул. Сагайдачного, 3 , м. Монастириська, Тернопільська область до господарського суду Тернопільської області для дачі пояснень з наступних питань:

- неправомірного застосування відповідачем зазначених в ОСОБА_5 №20-22/146 від 26.12.2013 року ревізії фінансово-господарської діяльності Управління соціального захисту населення Підгаєцької райдержадміністрації за період з 01.01.2011 по 31.08.2013 року розцінок, а саме безпідставного включення таких розцінок у склад робіт в ОСОБА_5 форми №КБ-2в №1 (зведений з корегуванням) на суму 312926,59 гривень;

- корегування ОСОБА_5 №1(зведений з корегуванням) приймання виконаних будівельних робіт за


2013 року на суму 305335 грн 74 коп, в якому відкореговано розцінки виконаних робіт, найменування фактично виконаних робіт та відповідно вартість фактично виконаних робіт, та підстави врахування такого ОСОБА_5 в ОСОБА_5 №20-22/146 від 26.12.2013 року ревізії проведеної Монастириською міжрайонною державною фінансовою інспекцією);

- письмове документальне підтвердження та з посиланням на ДБН та інші нормативні та законодавчі акти щодо необхідного застосування конкретних розцінок по конкретних найменуваннях фактично виконаних робіт (необхідні розцінки та найменування фактично виконаних робіт зазначені: в ОСОБА_5 №20-22/146 від 26.12.2013 року ревізії проведеної Монастириською міжрайонною державною фінансовою інспекцією);

-проведення зустрічних звірок з підрядником - ТзОВ "Корс-Буд-Проект", вул.Шашкевича,3 м.Тернопіль та надати ОСОБА_5(довідки)зустрічних звірок (за наявності).

Крім того, у суду виникла необхідність витребувати у спеціаліста з відділу інспектування у сфері будівництва Монастириської міжрайонної державної фінансової інспекції наступні матеріали, а саме:

- документальне підтвердження наявності спеціальних знань в інспектора, який проводив ревізію, у сфері будівництва;

- письмові пояснення з посиланням на ДБН та інші нормативні та законодавчі акти щодо завищення ТзОВ "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" вартості загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку (по ОСОБА_5 №20-22/146 від 26.12.2013 року ревізії фінансово-господарської діяльності Управління соціального захисту населення Підгаєцької райдержадміністрації за період з 01.01.2011 по 31.08.2013 року).

Також виникла необхідність витребувати від відповідача наступні матеріали:

-письмові пояснення щодо складання ОСОБА_5 приймання виконаних робіт на програмному комплексі АВК-5(2.9.2.), в тому числі корегування ОСОБА_5 №1(зведений з корегуванням) приймання виконаних будівельних робіт за


2013 року на суму 305335 грн 74 коп (нормативні та законодавчі акти, що регулюють застосування зазначеного програмного комплексу у сфері будівництва).

Таким чином, в зв'язку із необхідністю витребувати неподані матеріали, необхідністю витребувати нові матеріали від позивача та відповідача, необхідністю повторного виклику в судове засідання спеціаліста з відділу інспектування у сфері будівництва Державної фінансової інспекції в Тернопільській області для дачі пояснень, необхідністю виклику в судове засідання спеціаліста з відділу інспектування у сфері будівництва Монастириської міжрайонної державної фінансової інспекції, суд вважає за необхідне розгляд справи відкласти.

Керуючись ст.30, п. п.2,3 ч.1 ст.77, ст.86 Господарського процесуального кодексу України, суд:

У х в а л и в:

1.Розгляд справи відкласти на 08 липня 2014 року на 14 год. 15 хв.

2.Повторно викликати спеціаліста (з відділу інспектування у сфері будівництва) Державної фінансової інспекції в Тернопільській області , м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8 у судове засідання, призначене на 08.07.2014 р. на 14 год. 15 хв. для дачі пояснень з питань, що виникають під час розгляду справи, зокрема, щодо:

- неправомірного застосування відповідачем вищезазначених в Довідці ревізії від 08.11.2013 року розцінок, а саме безпідставного включення таких розцінок у склад робіт в ОСОБА_5 форми №КБ-2в №1 (зведений з корегуванням) на суму 312926,59 гривень;

- корегування ОСОБА_5 №1(зведений з корегуванням) приймання виконаних будівельних робіт за


2013 року на суму 305335 грн 74 коп, в якому відкореговано розцінки виконаних робіт, найменування фактично виконаних робіт та відповідно вартість фактично виконаних робіт, та підстави складання такого ОСОБА_5;

- письмове документальне підтвердження та з посиланням на ДБН та інші нормативні та законодавчі акти щодо необхідного застосування конкретних розцінок по конкретних найменуваннях фактично виконаних робіт (необхідні розцінки та найменування фактично виконаних робіт зазначені: в Довідці ревізії від 08.11.2013 року Державної фінансової інспекції в Тернопільській області; в корегування ОСОБА_5 №1(зведений з корегуванням) приймання виконаних будівельних робіт за


2013 року; в ОСОБА_5 №20-22/146 від 26.12.2013 року ревізії проведеної Монастириською міжрайонною державною фінансовою інспекцією);

-проведення зустрічних звірок з підрядником - ТзОВ "Корс-Буд-Проект", вул.Шашкевича,3 м.Тернопіль та надати ОСОБА_5(довідки)зустрічних звірок (за наявності).

та зобов'язати надати до справи:

- письмові пояснення з посиланням на письмові докази та на ДБН та інші нормативні та законодавчі акти з приводу зазначених питань;

- документальне підтвердження наявності спеціальних знань в інспектора, який проводив ревізію, у сфері будівництва;

- письмові пояснення з посиланням на ДБН та інші нормативні та законодавчі акти щодо завищення ТзОВ "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" вартості загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку (по Довідці ревізії від 08.11.2013 року Державної фінансової інспекції в Тернопільській області);

-нормативне та законодавче обгрунтування підстав для складання саме Довідки від 08.11.2013 року за результатами проведеної ревізії (а не ОСОБА_5 ревізії).

3. Викликати спеціаліста (з відділу інспектування у сфері будівництва) Монастириської міжрайонної державної фінансової інспекції , вул. Сагайдачного, 3 , м. Монастириська, Тернопільська область у судове засідання, призначене на 08.07.2014 р. на 14 год. 15 хв. для дачі пояснень з питань, що виникають під час розгляду справи, зокрема, щодо:

- неправомірного застосування відповідачем зазначених в ОСОБА_5 №20-22/146 від 26.12.2013 року ревізії фінансово-господарської діяльності Управління соціального захисту населення Підгаєцької райдержадміністрації за період з 01.01.2011 по 31.08.2013 року розцінок, а саме безпідставного включення таких розцінок у склад робіт в ОСОБА_5 форми №КБ-2в №1 (зведений з корегуванням) на суму 312926,59 гривень;

- корегування ОСОБА_5 №1(зведений з корегуванням) приймання виконаних будівельних робіт за


2013 року на суму 305335 грн 74 коп, в якому відкореговано розцінки виконаних робіт, найменування фактично виконаних робіт та відповідно вартість фактично виконаних робіт, та підстави врахування такого ОСОБА_5 в ОСОБА_5 №20-22/146 від 26.12.2013 року ревізії проведеної Монастириською міжрайонною державною фінансовою інспекцією);

- письмове документальне підтвердження та з посиланням на ДБН та інші нормативні та законодавчі акти щодо необхідного застосування конкретних розцінок по конкретних найменуваннях фактично виконаних робіт (необхідні розцінки та найменування фактично виконаних робіт зазначені: в ОСОБА_5 №20-22/146 від 26.12.2013 року ревізії проведеної Монастириською міжрайонною державною фінансовою інспекцією);

-проведення зустрічних звірок з підрядником - ТзОВ "Корс-Буд-Проект", вул.Шашкевича,3 м.Тернопіль та надати ОСОБА_5(довідки)зустрічних звірок (за наявності).

та зобов'язати надати до справи:

- письмові пояснення з посиланням на письмові докази та на ДБН та інші нормативні та законодавчі акти з приводу зазначених питань;

- документальне підтвердження наявності спеціальних знань в інспектора, який проводив ревізію, у сфері будівництва;

- письмові пояснення з посиланням на ДБН та інші нормативні та законодавчі акти щодо завищення ТзОВ "КОРС-БУД-ПРОЕКТ" вартості загальновиробничих витрат, адміністративних витрат, прибутку (по ОСОБА_5 №20-22/146 від 26.12.2013 року ревізії фінансово-господарської діяльності Управління соціального захисту населення Підгаєцької райдержадміністрації за період з 01.01.2011 по 31.08.2013 року).

4. Засідання відбудеться у приміщенні господарського суду, який знаходиться за адресою м. Тернопіль, вул. Князя Острозького, 14,а, зал судових засідань №2, 5 поверх.

5. Зобов'язати подати в строк до 08.07.2014 року:

Позивача: - письмові докази на підтвердження тих обставин, на які позивач посилається як на підставу своїх вимог

Відповідача: - довідка, яка видана державним реєстратором станом на час розгляду справи про включення відповідача до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

- письмові пояснення з посиланням на письмові докази та нормативні та законодавчі акти щодо: необхідності підписання Управлінням корегування АКТУ №1(зведений з корегуванням) приймання виконаних будівельних робіт за


2013 року на суму 305335 грн. 74 коп.; зазначення відповідачем розцінок в даному ОСОБА_5.

- письмові докази на підтвердження тих обставин, на які відповідач посилається як на підставу своїх заперечень.

-письмові пояснення щодо складання ОСОБА_5 приймання виконаних робіт на програмному комплексі АВК-5(2.9.2.), в тому числі корегування ОСОБА_5 №1(зведений з корегуванням) приймання виконаних будівельних робіт за


2013 року на суму 305335 грн 74 коп (нормативні та законодавчі акти, що регулюють застосування зазначеного програмного комплексу у сфері будівництва).

5. Ухвалу направити сторонам по справі та Державній фінансовій інспекції в Тернопільській області, м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8, Монастириській міжрайонній державній фінансовій інспекції, вул. Сагайдачного, 3 , м. Монастириська, Тернопільська область.

Суддя С.О. Хома

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення25.06.2014
Оприлюднено02.10.2015
Номер документу51417450
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —921/357/14-г/16

Ухвала від 16.06.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Ухвала від 05.05.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Ухвала від 13.05.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Ухвала від 25.06.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Судовий наказ від 15.12.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Судовий наказ від 15.12.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Судовий наказ від 15.12.2014

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Постанова від 24.11.2014

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Давид Л.Л.

Ухвала від 03.11.2014

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Давид Л.Л.

Ухвала від 08.10.2014

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Давид Л.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні