Справа № 2а-5097/10/2570
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
"05" вересня 2011 р. м. Чернігів
Чернігівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Баргаміної Н.М.
при секретарі Хоботні Є.А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду заяву Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини про відстрочення виконання постанови суду від 27.01.2011 року по справі № 2а-5097/10/2570 за адміністративним позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Чернігівській області до Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини про стягнення необґрунтованої суми виручки та штрафу, -
В С Т А Н О В И В:
Корюківська районна державна лікарня ветеринарної медицини звернулась до суду із заявою від 30.08.2011 року, в якій просить відстрочити виконання постанови Чернігівського окружного адміністративного суду від 27.01.2011 року у адміністративній справі № 2а-5097/10/2570 за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Чернігівській області до Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини про стягнення необґрунтованої суми виручки та штрафу в розмірі 342197,10 грн. на шість місяців.
Свою заяву мотивує тим, що Державна лікарня ветеринарної медицини є бюджетною установою, зареєстрованою в податковій інспекції як неприбуткова, доходи та видатки якої формуються згідно кошторису відповідно до Закону України «Про державний бюджет України» на відповідний рік. Внаслідок арешту на все майно і поточні рахунки в рамках виконавчого провадження на даний час, Корюківська районна державна лікарня ветеринарної медицини фактично позбавлена можливості виконувати функції та завдання, передані чинним законодавством щодо належного забезпечення протиепізоотичних, лікувальних, лабораторно - діагностичних, радіологічних та інших ветеринарно-санітарних заходів, що проводяться органами державної ветеринарної медицини згідно з Законом України «Про ветеринарну медицину в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України «Про перелік протиепізоотичних, лікувальних, лабораторно-діагностичних, радіологічних та інших ветеринарно-санітарних заходів, що проводяться органами державної ветеринарної медицини за рахунок відповідних бюджетних на інших коштів» та іншими нормативними документами.
Заявник в судове засідання не з'явився, про день, час і місце розгляду справи повідомлявся завчасно та належним чином, надав через канцелярію суду заяву від 05.09.2011 року в якій просив розглянути справу без участі представника та зазначив, що заяву про відстрочку виконання рішення суду підтримує в повному обсязі.
Стягувач в судове засідання не з'явився, про день, час і місце розгляду справи повідомлявся завчасно та належним чином, надав через канцелярію суду заяву № 01-15/1513 від 02.09.2011 року, в якій просив розглянути справу без участі представника інспекції.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить висновку, що заява підлягає задоволенню, виходячи зі слідуючих підстав.
Постановою Чернігівського окружного адміністративного суду від 27.01.2011 року позовні вимоги Державної інспекції з контролю за цінами в Чернігівській області до Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини були задоволені в повному обсязі та стягнуто з Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини в доход Державного бюджету Корюківського району необґрунтовано одержану суму виручки в розмірі 114065,70 грн. та штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки в розмірі 228131,40 грн.
Не погоджуючись із прийнятим судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати оскаржувану постанову та прийняти нове рішення про відмову в задоволенні позову.
За наслідками розгляду апеляційної скарги Київським апеляційним адміністративним судом було винесено ухвалу від 02.06.2011 року, якою апеляційну скаргу Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини залишено без задоволення, а постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 27.01.2011 року без змін.
Частиною першою статті 255 КАС України встановлено, що постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.
У зв'язку з тим, що вищевказана постанова суду набрала законної сили, судом був виданий виконавчий лист, на підставі якого відкрито виконавче провадження.
Державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Корюківського управління юстиції ОСОБА_1 на підставі заяви про примусове виконання та виконавчого листа № 2а-5097/10/2570 від 27.01.2011 року про стягнення 342197,10 грн. боргу та керуючись ст. ст. 17, 19, 20, 25 Закону України «Про виконавче провадження» винесено постанову від 28.07.2011 року про відкриття виконавчого провадження, в якій запропоновано боржнику добровільно виконати рішення до 04.08.2011 року а також було накладено арешт на все майно, що належить боржнику.
Головне управління державного казначейства України у Чернігівській області надіслало заявнику лист від 19.08.2011 року, в якому повідомило останню про припинення виконання платіжних доручень по всіх кодах економічної класифікації видатків для з'ясування КЕКС, який відповідає економічній сутності заборгованості і попередило про те, що не буде приймати на реєстрацію бюджетних зобов'язань.
Відповідно до ст. 263 КАС України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду. Суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або сторони виконавчого провадження, що звернулися із поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі, та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення. У разі прийняття рішення про відстрочення чи розстрочення виконання постанови в адміністративній справі суд змінює строк подання суб'єктом владних повноважень звіту про виконання такої постанови.
В матеріалах справи міститься довідка № 192 від 05.09.2011 року, з якої вбачається, що Корюківська районна державна лікарня ветеринарної медицини має заборгованість: по заробітній платі станом на 05.09.2011 року в сумі 30102,00 грн., по єдиному соціальному внеску в розмірі 36,3% в сумі 12083 грн., заборгованість по компенсаційним виплатам потерпілим від аварії на ЧАЕС в сумі 3177,12 грн., заборгованість по сплаті ПДВ в сумі 3732 грн.
З аналізу матеріалів справи суд дійшов висновку, що накладення на рахунки боржника арешту позбавить останнього можливості виконати судове рішення у спосіб, встановлений у цьому рішенні.
Враховуючи викладене, суд вважає, що заявником надано достатніх та беззаперечних доказів, які свідчать про наявність обставин, що ускладнюють виконання рішення суду.
Виходячи з вищевикладеного, суд вважає за необхідне задовольнити заяву Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини про відстрочку рішення суду у зв'язку з її обґрунтованістю та наявністю доказів на підтвердження обставин, які ускладнюють виконання судового рішення.
Керуючись ст.ст. 122, 158 - 160, 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В :
Заяву Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини про відстрочку виконання рішення суду задовольнити.
Відстрочити виконання постанови Чернігівського окружного адміністративного суду від 27.01.2011 року по адміністративній справі № 2а-5097/10/2570 за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Чернігівській області до Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини по стягнення необґрунтованої суми виручки та штрафу у розмірі 342297,10 грн. на шість місяців.
Ухвала набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтями 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Н.М. Баргаміна
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.09.2011 |
Оприлюднено | 05.10.2015 |
Номер документу | 51530469 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Баргаміна Н.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні