Справа № 2а-5097/10/2570
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
27 січня 2011 р. м. Чернігів
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі :
Головуючої судді Баргаміної Н.М.
при секретарі Хоботні Є. А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Чернігівській області до Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини про стягнення необґрунтованої суми виручки та штрафу,-
В С Т А Н О В И В :
30.09.2010 року позивач звернувся до суду з адміністративним позовом до Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини, в якому просить суд стягнути з відповідача необґрунтовано одержану суму виручки в розмірі 114065,70 грн. та штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки в розмірі 228131,40 грн.
Свої позовні вимоги мотивує тим, що за наслідками проведеної Державною інспекцією з контролю за цінами в Чернігівській області перевірки відповідача встановлено застосування тарифів та платних послуг в завищених розмірах, внаслідок чого відповідачем було необґрунтовано одержано виручку на суму 114065,70 грн., у зв'язку з чим до відповідача було застосовано штраф у сумі 228131,40 грн., про що було прийнято рішення про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін №172 від 19.08.2010 року. Оскільки відповідачем в добровільному порядку не виконано вимоги вказаного рішення, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом.
В судовому засіданні представник позивача позов та його мотиви підтримав повністю, посилаючись на обставини, які викладені в позовній заяві, просив позов задовольнити в повному обсязі.
В судове засідання відповідач не з'явився, про дату, час та місце судового засідання був повідомлений завчасно та належним чином, просив судове засідання провести без представника відповідача. Натомість надав суду через канцелярію клопотання про зупинення провадження у справі до прийняття рішення Вищим адміністративним судом України по справі № К/9991/140/11. Ухвалою суду від 12.10.2010 року провадження у даній справі зупинялося до набрання законної сили судовим рішенням по справі №2а-5080/10/2570 за позовом відповідача до позивача про визнання протиправним та скасування рішення №172 від 19.08.2010 року. Враховуючи викладене, суд вважає, що правові підстави для повторного зупинення розгляду справи з врахуванням положення ч. 5 ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України відсутні.
Крім того, відповідно до ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку.
В запереченнях, надісланих на адресу суду від 11.10.2010 року, відповідач вважав позов безпідставним та необґрунтованим , виходячи з наступного.
Акт перевірки не містить посилань на конкретні норми матеріального права з обґрунтуванням правопорушення, вчиненого відповідачем. Крім того, при вчиненні перерахунку калькуляцій вартості ветеринарних послуг, позивач вийшов за межі періоду перевірки, а саме :перерахунок вчинено за період з 01.11.2009 року по 01.08.2010 року при періоді перевірки з 16.11.2009 року по 01.08.2010 року.Звертав увагу суду, що відповідачем в даному випадку проводилася планова диспансеризація та отримувалася плата за клінічний огляд та реєстрацію (перереєстрацію) ВРХ при проведенні профілактичних заходів. У перевіряємий період в Корюківському районі масових захворювань, загибелі тварин та наявності відповідних рішень стосовно проведення досліджень за рахунок коштів державного чи місцевого бюджетів не було. З огляду на викладене, працівниками відповідача здійснювалися загальні профілактичні заходи, зокрема реєстрація і клінічний огляд тварин на різні захворювання зі стягненням плати за рахунок власників тварин, що не суперечить чинному законодавству.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
На підставі посвідчення № 362 від 04.08.2010 року, відповідно до ст. 13 Закону України «Про ціни і ціноутворення», постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2000 року N 1819 «Питання Державної інспекції з контролю за цінами» головним державним інспектором по Корюківському та Щорському районам проведено позапланову перевірку Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини з питань дотримання порядку встановлення тарифів на платні послуги за період з 16.11.2009 року по 01.08.2010 року, якою виявлено порушення Порядку формування тарифів на ветеринарні послуги, що надаються державними установами ветеринарної медицини, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.2009 року № 1167, постанови Кабінету Міністрів України від 15.08.1992 року № 478 «Про перелік протиепізоотичних, лікувальних, лабораторно-діагностичних радіологічних та інших ветеринарно-санітарних заходів, що проводяться органами державної ветеринарної медицини за рахунок відповідних бюджетних та інших коштів» та постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2008 року № 413 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення протиепізоотичних заходів, та переліку послуг спеціалістів ветеринарної медицини, які провадять ветеринарну практику, за здійснення обов'язкових або необхідних протиепізоотичних заходів та розмірів їх оплати», а саме: позивачем застосовувались тарифи на платні послуги в завищених розмірах за рахунок включення до собівартості послуг накладних витрат в розмірі 90,0%, замість 34,6%, внаслідок чого, за період з 16.11.2009 р. по 01.08.2010 р. Корюківською районною державною лікарнею ветеринарної медицини необґрунтовано одержано виручку на суму 7601,70 грн.; при проведенні ветеринарно-санітарних заходів щодо запобігання хвороб тварин на туберкульоз та сибірку з власників тварин стягувалась плата в розмірі 30,0 грн. за 1 корову та 24,0 грн. за 1 коня, внаслідок чого, за період з 01.03.2010 р. по 29.07.2010 р. лікарнею необґрунтовано одержано виручку на суму 106464 грн. Всього за період з 16.11.2009 р. по 01.08.2010 р. Корюківською районною державною лікарнею ветеринарної медицини необґрунтовано одержано виручку на суму 114065,70 грн.
За результатами перевірки, Державною інспекцією з контролю за цінами в Чернігівській області, на підставі статті 14 Закону України «Про ціни і ціноутворення», прийнято рішення від 19 серпня 2010 року № 172 про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, відповідно до якого вилучено до державного бюджету необґрунтовано одержану суму виручки в розмірі 114065,70 грн. та стягнуто до державного бюджету штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки в розмірі 228131,40 грн.
Відповідно до ст.14 Закону України «Про ціни і ціноутворення» вся необгрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості будівництва, що здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів державних підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в доход відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі необгрунтовано одержаної суми виручки. Вказані суми списуються з рахунків підприємств і організацій в банківських установах за рішенням суду.
Судом встановлено, постановою Чернігівського окружного адміністративного суду від 28.10.2010 року позовні вимоги Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини до Державної інспекції з контролю за цінами в Чернігівській області було задоволено в повному обсязі, а саме рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Чернігівській області про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін № 172 від 19.08.2010 року скасовано та визнано протиправним .
Не погоджуючись з таким судовим рішенням, Державною інспекцією з контролю за цінами в Чернігівській області було подано апеляційну скаргу, за наслідками розгляду якої 08.12.2010 року Київським апеляційним адміністративним судом було прийнято постанову, якою постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 28.10.2010 року було скасовано , у позові відмовлено.
Частиною 5 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що постанова або ухвала суду апеляційної інстанції набирають законної сили з моменту проголошення.
Відповідно до ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України, обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Отже, враховуючи, що станом на день розгляду даної адміністративної справи, постанова Київського апеляційного адміністративного суду від 08.12.2010 року набрала законної сили, рішення №172 від 19.08.2010 року, на підставі якого позивач просить стягнути з відповідача 342197,1 грн. визнано судом апеляційної інстанції правомірним, суд дійшов висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог.
Таким чином, виходячи з фактичних обставин справи та вищенаведених положень чинного законодавства, наявні правові підстави для задоволення позовних вимог Державної інспекції з контролю за цінами в Чернігівській області до Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини про стягнення необґрунтовано одержаної суми виручки та штрафу.
Керуючись ст.ст. 17,18,104, 122, 160-163 КАС України, суд –
П О С Т А Н О В И В :
Позовні вимоги задовольнити в повному обсязі.
Стягнути з Корюківської районної державної лікарні ветеринарної медицини (м. Корюківка, вул. Шевченка, 247, р/р 31251272210190, МФО 853592, код 00721053) в доход Державного бюджету Корюківського району, р/р 31112106700235, код 22824026 банк отримувача – УДК у Чернігівській області, МФО 853592 необґрунтовано одержану суму виручки в розмірі 114065,70 грн. та штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки в розмірі 228131,40 грн.
Постанова набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтями 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Баргаміна Н.М.
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2011 |
Оприлюднено | 02.02.2017 |
Номер документу | 64371372 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Баргаміна Н.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні