Рішення
від 23.09.2015 по справі 904/5315/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

23.09.15р. Справа № 904/5315/15 За позовом Нікопольського міжрайонного прокурора Дніпропетровської області в інтересах Нікопольської міської ради, м. Нікополь Дніпропетровської області

до відповідача-1: Управління житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради, м. Нікополь Дніпропетровської області

відповідача-2: Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, м. Нікополь Дніпропетровської області

відповідача-3: Комунального підприємства "Архітектурно-планувальне бюро" Нікопольської міської ради, м. Нікополь Дніпропетровської області, м. Нікополь Дніпропетровської області

про визнання недійсним рішення комітету з конкурсних торгів від 12.03.2015р. та визнання недійсним Договору від 03.04.2015р. №68/15 про надання послуг з санітарної обрізки зелених насаджень у м. Нікополь на суму 198 000 грн. 00 коп.

Суддя ЗАГИНАЙКО Т.В.

Представники:

від прокурора : Барчук А.Б. - прокурор відділу, посв. від 17.08.2012р. №000865;

від позивача : не з'явився, про час і місце судового засідання був повідомлений належним чином;

від відповідача -1: ОСОБА_2 - представник, дов. від 25.05.2015р. б/н (був присутній у судових засіданнях 29.07.2015р. та 10.09.2015р.);

від відповідача -2 : ОСОБА_3 - представник, дов. від 09.09.2015р. №887 (був присутній у судовому засіданні 10.09.2015р.);

від відповідача -3: не з'явився, про час і місце судового засідання був повідомлений належним чином.

СУТЬ СПОРУ:

Прокурор в інтересах позивача просить: - визнати недійсним рішення комітету з конкурсних торгів Управління житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради про акцептування пропозиції відповідача-2 та визначення переможцем торгів лоту-2 санітарна обрізка зелених насаджень від 12.03.2015р.; - визнання недійсним Договір від 03.04.2015р. №68/15, укладений між відповідачем-1, третьою особою та відповідачем-2 про надання послуг з санітарної обрізки зелених насаджень у м. Нікополь на суму 198 000 грн. 00 коп.

Відповідач-1 у відзиві (вх.№49433/15 від 29.07.2015р.) на позов просить в задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі, посилаючись на те, що: - відповідач-1 не погоджується з твердженням прокурора про те, що укладений правочин у вигляді укладеного договору завідомо суперечить інтересам держави; - перелік техніки, наведений у відповідній довідці відповідача-2, не обов'язково має використовуватись при виконанні робіт за договором, а мінімальний необхідний перелік техніки встановлюється технічним завданням; - відповідна довідка подана відповідачем-2 за формою, встановленою у документації конкурсних торгів є виключно джерелом інформації, а не предметом доказування у процедурі конкурсних торгів через встановлену законодавчу диспозитивність у варіантах її розгляду та оцінки; - ця довідка не надає переваг при оцінці пропозицій конкурсних торгів; - ФОП ОСОБА_1 до моменту прийняття комітетом з конкурсних торгів рішення про визначення її переможцем конкурсних торгів надала до Управління житлово-комунального господарства копії договорів підряду з особами, прізвища, ім'я по батькові яких співпадають з відповідною довідкою.

Відповідачі - 2, 3 відзивів на позов не надали, представник відповідача-3 у судове засідання не з'явився.

Ухвалою господарського суду Дніпропетровської області від 29.07.2015р. було вжито заходів до забезпечення позову, а саме: заборонено Управлінню житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради та Фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 вчиняти будь-які дії щодо виконання договору від 03.04.2015р. №68-15, укладеного між Управлінням житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради, Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 та Комунальним підприємством "Архітектурно-планувальне бюро" Нікопольської міської ради про надання послуг з санітарної обрізки зелених насаджень у м.Нікополь на суму 198 000 грн. 00 коп.

Оригінали документів, оглянуті у судових засіданнях, відповідають копіям, залученим до матеріалів справи.

Клопотання про технічну фіксацію судового процесу за допомогою технічних засобів представниками прокурора та відповідачів-1, -2 заявлено не було.

У судовому засіданні було оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представників прокурора та відповідачів-1, -2, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

Як вбачається відповідачем-1 - Управлінням житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради, як замовником, на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України було розміщено оголошення від 16.12.2014р. №151 (16.12.2014) про проведення відкритих торгів, предметом закупівлі яких є послуги щодо благоустрою території згідно з кошторисом: лот 1 - Покіс бур'янів та ліквідація карантинних трав; лот 2 - Санітарна обрізка зелених насаджень; розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі - 600 000 грн. 00 коп.; строк надання послуг - протягом 2015 року.

Рішенням комітету з конкурсних торгів, оформленого Протоколом від 14.01.2015р. №6 засідання комісії комітету з конкурсних торгів Управління житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради, було затверджено документацію конкурсних торгів за предметом закупівлі код 81.30.1 - послуги щодо благоустрою території (послуги щодо благоустрою території) - згідно з кошторисом: лот 1 - Покіс бур'янів та ліквідація карантинних трав - згідно з кошторисом; лот 2 - Санітарна обрізка зелених насаджень - згідно з кошторисом - згідно оголошення №211139, ВДЗ №151 (16.12.2014) від 16.12.2014р.

В подальшому рішеннями комітету з конкурсних торгів, оформленими протоколами від 03.02.2015р. №9 та від 11.02.2015р. №10 засідання комісії комітету з конкурсних торгів Управління житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради, було затверджено зміни до документації конкурсних торгів за предметом закупівлі код 81.30.1 - послуги щодо благоустрою території (послуги щодо благоустрою території) - згідно з кошторисом: лот 1 - Покіс бур'янів та ліквідація карантинних трав - згідно з кошторисом; лот 2 - Санітарна обрізка зелених насаджень - згідно з кошторисом - згідно оголошення №211139, ВДЗ №151 (16.12.2014) від 16.12.2014р.

Відповідно рішення комітету з конкурсних торгів, оформленого протоколом від 12.03.2015р. оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій), було визнано переможцем відкритих торгів по лоту 2 - Санітарна обрізка зелених насаджень - згідно з кошторисом - відповідача-2 - Фізичну особу-підприємця ОСОБА_1.

Відповідно до повідомлення від 17.03.2015р. №213 (17.03.2015) про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції, розмішеного відповідачем-1 - Управлінням житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради, як замовником, на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, було зазначено, що учасником-переможцем конкурсних торгів по лоту №2 (санітарна обрізка зелених насаджень) є відповідач-2 - Фізична особа-підприємець ОСОБА_1.

03.04.2015р. між відповідачем-1 - Управлінням житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради, як замовником, відповідачем-3 - Комунальним підприємством "Архітектурно-планувальне бюро" Нікопольської міської ради, як представником замовника, якому надані повноваження з технічного нагляду, та відповідачем-2 - Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1, як виконавцем, було укладено Договір №68/15 про надання послуг щодо благоустрою території (санітарна обрізка зелених насаджень - згідно з кошторисом), (надалі - Договір про надання послуг щодо благоустрою території), відповідно до пункту 1.1 якого виконавець, як переможець конкурсних торгів, зобов'язується у 2015 році відповідно до умов даного договору надати послуги щодо благоустрою території, а саме санітарна обрізка зелених насаджень у м. Нікополь Дніпропетровської області, а замовник прийняти та оплатити такі послуги.

Відповідно до пункту 3.1 Договору ціна цього договору з ПДВ становить 198 000 грн. 00 коп.

Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2015р., але не припиняє дії до повного виконання сторонами своїх зобов'язань (пункт 10.1 Договору).

Прокурор вважає, що при проведенні конкурсних торгів було допущено порушення законодавства, у зв'язку з чим рішення комітету з конкурсних торгів від 12.03.2015р. та Договір від 03.04.2015р. №68/15 про надання послуг з санітарної обрізки зелених насаджень у м. Нікополь на суму 198 000 грн. 00 коп. підлягають визнанню недійсними, відповідач-1 проти цього заперечує, що і є причиною виникнення спору.

Враховуючи викладене суд доходить висновку про обґрунтованість вимог прокурора, виходячи з наступного.

Предметом розгляду в даній справі є дотримання відповідачами вимог чинного законодавства, зокрема норм Закону України В«Про здійснення державних закупівельВ» , при здійсненні закупівлі робіт за державні кошти.

Згідно з частиною 5 статті 4 Господарського процесуального кодексу України господарський суд вирішує господарські спори у сфері державних закупівель з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про здійснення державних закупівель".

Відповідно до частини 1 статті 2 Закону України В«Про здійснення державних закупівельВ» цей закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт і послуг, за умови, що вартість предмета закупівлі (без урахування податку на додану вартість), товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 100 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон гривень.

Відповідно до статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Згідно з частинами 1-3 статті 16 Закону України В«Про здійснення державних закупівельВ» замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям; замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; - наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами). Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників або учасників попередньої кваліфікації про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації конкурсних торгів або кваліфікаційній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).

Згідно частини 1 статті 21 Закону України "Про здійснення державних закупівель" оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.

Статтею 22 Закону України В«Про здійснення державних закупівельВ» визначено, що після оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі кожна фізична/юридична особа має право безоплатно отримати документацію конкурсних торгів; документація конкурсних торгів безоплатно надсилається або надається замовником протягом трьох робочих днів з дня отримання від фізичної/юридичної особи відповідного запиту; документація конкурсних торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу і може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою; документація конкурсних торгів повинна містити: 1) інструкцію з підготовки пропозицій конкурсних торгів; 2) кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору або основні умови, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів, у разі, якщо учасникам дозволяється подати пропозиції конкурсних торгів стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критеріїв; 10) строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів; 11) інформацію про валюту, в якій повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів; 13) зазначення способу, місця та кінцевого строку подання пропозицій конкурсних торгів; 14) порядок надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів; 15) розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 17) місце, дату і час розкриття пропозицій конкурсних торгів; 18) прізвище, ім'я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками; 19) у разі закупівлі робіт або послуг - вимогу про зазначення учасником у пропозиції конкурсних торгів інформації (повне найменування та місцезнаходження) про кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Як зазначалося вище, протоколом засідання комітету з конкурсних торгів від 11.02.2015р. було затверджено Документацію конкурсних торгів для учасників щодо підготовки пропозицій конкурсних торгів для участі в процедурі відкритих торгів на закупівлю: код 81.30.1 - послуги щодо благоустрою території (послуги щодо благоустрою території) - згідно з кошторисом: лот 1 - Покіс бур'янів та ліквідація карантинних трав - згідно з кошторисом; лот 2 - санітарна обрізка зелених насаджень - згідно з кошторисомВ» (надалі - Документація конкурсних торгів).

Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ Документації конкурсних торгів пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися, в тому числі, з документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку №2.

Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ Документації конкурсних торгів для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати кваліфікаційні дані, які відповідають наступним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність фінансової спроможності. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, подається учасниками відповідно до Додатку 2.

В Додатку 2 „Кваліфікаційні вимоги до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким вимогамВ» до Документації конкурсних торгів визначено, що документом, який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасників, є довідка про наявність у підприємства необхідних для виконання замовлення основних фондів (орендованих або власних); до довідки необхідно додати належним чином завірені копії договорів оренди або документи, що підтверджують наявність на балансі підприємства відповідних основних фондів.

Частиною 3 статті 27 Закону України "Про здійснення державних закупівель", а також пунктом 2 розділу IV Документації конкурсних торгів передбачено, що під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошується найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частина предмета закупівлі (лота).

Відповідачем-2 - Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 у якості доказу на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до якої у відповідача-2 наявне власне обладнання, зокрема - Зил 431412 АГП 2204 1992 року випуску у кількості 1 шт. (а.с. 39).

Як вбачається зі свідоцтва №АЕС 216553 про реєстрацію транспортного засобу, виданого Нікопольським ВРЕР ДАІ УМВС України в Дніпропетровській області, власником транспортного засобу ЗИЛ марки 431412 моделі АГП 2204 1992 року випуску є ОСОБА_4 (а.с. 47).

Відповідно до листа Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів, з обслуговування міст Нікополь, Орджонікідзе, Марганець, Нікопольського та Томаківського районів Державтоінспекції Головного управління МВС України у Дніпропетровській області від 14.05.2015р. №14/1208-1150 станом на 14.05.2015р. за гр. ОСОБА_1 в період з 01.01.2014р. по 13.05.2015р. транспортні засоби не реєструвалися.

В Додатку 2 „Кваліфікаційні вимоги до учасників та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність таким вимогамВ» до Документації конкурсних торгів визначено, що наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, подається за формою згідно із додатком 1 до таблиці №1; до форми необхідно додати „Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податкуВ» за 2014 рік.

Відповідачем-2 - Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 у якості доказу на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої такими працівниками є: арборист ОСОБА_3, загальний стаж роботи - 13 років, досвід роботи на даній посаді - 10 років; арборист ОСОБА_5, загальний стаж роботи - 10 років, досвід роботи на даній посаді - 6 років; водій АГП-22 ОСОБА_6, загальний стаж роботи - 20 років, досвід роботи на даній посаді - 20 років (а.с. 40).

Згідно листа Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління міндоходів у Дніпропетровській області від 23.03.2015р. №110/9/04-07-17-01-12 ФОП ОСОБА_1 податкові розрахунки сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків, і сум утриманого з них податку по формі 1-ДФ за 1-4 квартали 2014 року до Нікопольської ОДПІ не надавала.

Відповідно до листа Нікопольського міськрайонного центру зайнятості від 24.03.2015р. №714 ФОП ОСОБА_1 протягом 2014 року не укладала договорів з найманими працівниками.

Наведені обставини свідчать про надання відповідачем-2. недостовірної інформації для участі в торгах та невідповідність цього учасника кваліфікаційним критеріям, передбаченим пунктом 6 розділу ІІІ Документації конкурсних торгів.

Згідно з частиною 7 статті 28 Закону України "Про здійснення державних закупівель" замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до державних органів, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.

Матеріали справи не містять доказів звернення відповідача-1 за підтвердженням інформації, наданої відповідачем-2, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

Згідно з пунктом 3 частини 1 статті 29 Закону замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Оскільки пропозиція відповідача-2 не відповідає умовам Документації конкурсних торгів, а саме - інформація, надана відповідачем-2, є недостовірною, така пропозиція повинна була бути відхиленою відповідачем-1.

Таким чином, акцептування пропозиції відповідача-2 та визнання його переможцем торгів є порушенням вимог Закону України В«Про державні закупівліВ» .

Порушення відповідачем-1 - Управлінням житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради - вимог Закону України "Про здійснення державних закупівель" призвело до затвердження неправомірного рішення комітету з конкурсних торгів, оформленого протоколом від 12.03.2015р. оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій), яким було визнано переможцем відкритих торгів по лоту 2 - Санітарна обрізка зелених насаджень - згідно з кошторисом - відповідача-2 - Фізичну особу-підприємця ОСОБА_1 , на підставі якого у подальшому було укладено Договір про надання послуг щодо благоустрою території.

Відповідно до статті 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу; недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин); у цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається; у випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним; якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).

Стаття 203 Цивільного кодексу України встановлює, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам; особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності; волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі; правочин має вчинятися у формі, встановленій законом; правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним; правочин, що вчиняється батьками (усиновлювачами), не може суперечити правам та інтересам їхніх малолітніх, неповнолітніх чи непрацездатних дітей.

Частиною 1 статті 207 Господарського кодексу України визначено, що господарське зобов'язання, що не відповідає вимогам закону, або вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, або укладено учасниками господарських відносин з порушенням хоча б одним з них господарської компетенції (спеціальної правосуб'єктності), може бути на вимогу однієї із сторін, або відповідного органу державної влади визнано судом недійсним повністю або в частині.

Оскільки Договір про надання послуг щодо благоустрою території було укладено між відповідачем-1, відповідачем-2 та відповідачем-3 на підставі рішення, прийнятого відповідачем-1 з порушенням Закону України „Про здійснення державних закупівельВ» , вказаний договір є недійсним.

З урахуванням викладеного позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати у справі слід розподілити між відповідачем-1 та відповідачем-2 у рівних сумах.

Керуючись статтями 49, 82-85, 116 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити.

Визнати недійсним рішення комітету з конкурсних торгів Управління житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради (ідентифікаційний код 37338501) про акцептування пропозиції Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1) та визначення переможцем торгів лоту-2 санітарна обрізка зелених насаджень від 12.03.2015р., оформлене Протоколом від 12.03.2015р. оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій).

Визнати недійсним Договір від 03.04.2015р. №68/15 про надання послуг щодо благоустрою території (санітарна обрізка зелених насаджень - згідно з кошторисом), укладений між Управлінням житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради (53200, м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Електрометалургів, 3; ідентифікаційний код 37338501), Комунальним підприємством "Архітектурно-планувальне бюро" Нікопольської міської ради (53213, м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Електрометалургів, 17/1; ідентифікаційний код 32083072) та Фізичною особою-підприємцем ОСОБА_1 (53211, м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Островського, 29; ідентифікаційний номер НОМЕР_1), на суму 198 000 грн. 00 коп.

Стягнути з Управління житлово-комунального господарства Нікопольської міської ради (53200, м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Електрометалургів, 3; ідентифікаційний код 37338501) в доход Державного бюджету України в особі управління Державної казначейської служби України у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області (49027, м. Дніпропетровськ, пл. Шевченка, 7; код ЄДРПОУ 379 892 69 Банк одержувача Відділення банку ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805 012; п/р 312 142 067 830 05; КБКД 220 300 01) 1 218 грн. 00 коп. - судового збору.

Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (53211, м. Нікополь Дніпропетровської області, вул. Островського, 29; ідентифікаційний код НОМЕР_1) в доход Державного бюджету України в особі управління Державної казначейської служби України у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області (49027, м. Дніпропетровськ, пл. Шевченка, 7; код ЄДРПОУ 379 892 69 Банк одержувача Відділення банку ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області, МФО 805 012; п/р 312 142 067 830 05; КБКД 220 300 01) 1 218 грн. 00 коп. - судового збору.

Видати накази.

Накази видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення суду може бути оскаржене протягом десяти днів з дня підписання рішення шляхом подання апеляційної скарги до Дніпропетровського апеляційного господарського суду через господарський суд Дніпропетровської області.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

СУДДЯ Т.В. ЗАГИНАЙКО

Дата підписання рішення,

оформленого відповідно до статті 84 ГПК України,

„.28В» вересня 2015р.

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення23.09.2015
Оприлюднено08.10.2015
Номер документу51835653
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/5315/15

Рішення від 23.09.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 10.09.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 29.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 29.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 15.07.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

Ухвала від 22.06.2015

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Загинайко Тетяна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні