ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
16 травня 2014 р. Справа № 2-а-3130/09/0270
Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Вільчинський Олександр Ванадійович, розглянувши в порядку письмового провадження матеріали справи за позовом: Державної податкової інспекції у м. Вінниці до: приватного підприємства "Віто" про: стягнення штрафних (фінансових) санкцій,-
ВСТАНОВИВ:
У провадженні Вінницького окружного адміністративного суду перебуває адміністративна справа за позовом Державної податкової інспекції у м. Вінниці до приватного підприємства "Віто" про стягнення штрафних (фінансових) санкцій.
Позовні вимоги мотивовано тим, що за відповідачем рахується заборгованість зі сплати штрафних (фінансових) санкцій в загальній сумі 52 545 грн., яка станом на момент винесення рішення не сплачена, що стало підставою для звернення до суду з позовом.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, однак надав заяву, в якій просив розгляд даної справи провести в порядку письмового провадження.
Представник відповідача в судове засідання також не з'явився, однак надав заяву, в якій просив розгляд даної справи провести в порядку письмового провадження.
Частиною 4 статті 122 КАС України передбачено, що особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Судовий розгляд адміністративної справи здійснюється в судовому засіданні з викликом осіб, які беруть участь у справі, після закінчення підготовчого провадження, що передбачено ч. 2 вказаної статті.
Згідно з ч. 6 ст. 128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Враховуючи наведенні норми, суд вважає за можливе, провести розгляд даної адміністративної справи в порядку письмового провадження, у зв'язку з чим, фіксування судового засідання, згідно з ст. 41 КАС України, за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Розглянувши подані документи і матеріали, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв’язок доказів у їх сукупності, суд приходить до наступного.
Приватне підприємство "Віто" зареєстроване за ідентифікаційним кодом 32257690.
Як свідчать матеріали справи, за відповідачем рахується заборгованість в сумі 52 545 грн., що виникла на підставі наступного.
Працівниками Славутської об’єднаної державної податкової інспекції Хмельницької області 19.06.2008р. проведено перевірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу в залі гральних автоматів Хмельницької філії ПП "Віто" за адресою: м. Славута, вул. Радянська, 270а.
За наслідками перевірки, результат якої відображено в акті від 11.08.2008р., працівниками Славутської об’єднаної державної податкової інспекції Хмельницької області прийнято рішення № НОМЕР_1 про застосування до ПП "Віто" 2 040 грн. штрафних (фінансових) санкцій, що підтверджується розрахунком податкового зобов'язання № 569 від 11.08.2008р. (а.с. 39-42).
На підставі акту перевірки від 20.06.2008р. Хмільницькою об’єднаною державною податковою інспекцію Вінницької області прийнято рішення про застосування до ПП "Віто" штрафних (фінансових) санкцій № НОМЕР_2 на загальну суму 365 грн., з яких 340 грн. Вказана заборгованість також підтверджується розрахунком № 560 від 12.08.2008р. (а.с. 47-50).
Працівниками ДПА у Вінницькій області 02.07.2008р. за результатами перевірки щодо контролю за порядком проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) в залі гральних автоматів ПП "Віто" складено акт від 11.08.2008р., на підставі якого прийнято рішення № НОМЕР_3 про застосування до ПП "Віто" 4 420 грн. штрафних (фінансових) санкцій, що підтверджується розрахунком податкового зобов'язання № 574 від 11.08.2008р. (а.с. 17-20).
В подальшому, 10.07.2008р. працівниками ДПА у Черкаській області проведено перевірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу в залі гральних автоматів Черкаської філії ПП "Віто", результат якої відображено в акті від 11.08.2008р. На підставі чого прийнято рішення № НОМЕР_4 про застосування 1 020 грн. штрафних (фінансових) санкцій, що підтверджується розрахунком податкового зобов'язання № 573 від 11.08.2008р. (а.с. 21-24).
В той же час, 10.07.2008р. працівниками ДПА в Тернопільській області проведено перевірку щодо контролю за порядком проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) в залі гральних автоматів ПП "Віто", за результатами якої складено акт від 11.08.2008р. та прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій № НОМЕР_5 на загальну суму 3 120 грн. Вказана заборгованість також підтверджується розрахунком №572 від 11.08.2008р. (а.с. 25-28).
14.07.2008р. працівниками ДПА у Волинській області за результатами перевірки щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу в залі гральних автоматів ПП "Віто" складено акт та 11.08.2008р. прийнято рішення № НОМЕР_6 про застосування 5 440 грн. штрафних (фінансових) санкцій. Вказана заборгованість також підтверджується розрахунком № 570 від 11.08.2008р. (а.с. 34-38).
16.07.2008р. працівниками ДПА у Вінницькій області проведено перевірку щодо контролю за порядком проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) в залі гральних автоматів ПП "Віто", результат якої відображено у акті № 023205422303. У зв'язку з чим, податковим органом 11.08.2008р. прийнято рішення № НОМЕР_7 про застосування 2 040 грн. штрафних (фінансових) санкцій, що підтверджується розрахунком податкового зобов'язання № 571 від 11.08.2008р. (а.с. 31-33).
25.07.2008р. працівниками ДПА у Вінницькій області проведено перевірку щодо контролю за порядком проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) в залі гральних автоматів ПП "Віто", результат якої відображено в акті за № 023206242303. На підставі чого, податковим органом 14.08.2008р. прийнято рішення про застосування до ПП "Віто" штрафних (фінансових) санкцій № НОМЕР_8 на загальну суму 3 400 грн. Вказана заборгованість також підтверджується розрахунком № 600 від 14.08.2008р. (а.с. 13-16).
09.09.2008р. працівниками ДПА у Чернівецькій області проведено перевірку за дотриманням суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій в залі гральних автоматів ПП "Віто", заа результатами якої складено акт № 023204902303 та 27.10.2008р. прийнято рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій № НОМЕР_9 на загальну суму 2 040 грн. Вказана заборгованість також підтверджується розрахунком № 574 (а.с. 17-20).
09.09.2008р. працівниками Бершадської МДПІ проведено перевірку за дотриманням суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій в залі гральних автоматів ПП "Віто" результат якої відображено в акті перевірки. У зв'язку з чим, 05.11.2008р. прийнято рішення № НОМЕР_10 про застосування до ПП "Віто" 3 740 грн. штрафних (фінансових) санкцій. Вказана заборгованість підтверджується розрахунком податкового зобов'язання № 888 від 05.11.2008р. (а.с. 51-53).
14.09.2008р. працівниками ДПА у Вінницькій області проведено перевірку щодо контролю за порядком проведення готівкових розрахунків за товари ( послуги) в залі гральних автоматів ПП "Віто", за результатами якої складено акт за № 023208642303. На підставі чого, 27.10.2008р. прийнято рішення № НОМЕР_11 про застосування до ПП "Віто" штрафних (фінансових) санкцій в сумі 3 740 грн. Вказана заборгованість також підтверджується розрахунком № 858 від 27.10.2008р. (а.с. 9-12).
Працівниками ДПІ у м. Хмельницькому 18.09.2008р. проведено перевірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу суб’єктами господарювання в залі гральних автоматів ПП "Віто", за результатами якої складено акт № 0545/22/25/32257690/8925. На підставі чого, 14.11.2008р. прийнято рішення № НОМЕР_12 про застосування до ПП "Віто" 5 780 грн. штрафних (фінансових) санкцій, що підтверджується розрахунком податкового зобов'язання № 928 від 14.11.2008р. (а.с. 63-66).
В подальшому, 22.09.2008р. працівниками ДПА в Івано-Франківській області за результатами перевірки за дотриманням суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій в залі гральних автоматів ПП "Віто" складено акт за № 915794/09150355/23-3. На підставі чого, 14.11.2008р. прийнято рішення № НОМЕР_13 про застосування до ПП "Віто" 6 420 грн. штрафних (фінансових) санкцій, що підтверджується розрахунком податкового зобов'язання № 930 від 14.11.2008р. (ас.с 59-62).
Працівниками ДПА в Івано-Франківській області 22.09.2008р. проведено перевірку за дотриманням суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій в залі гральних автоматів ПП "Віто". За результатами перевірки складено акт № 915792/09150356/23-3 та 14.11.2008р. прийнято рішення № НОМЕР_14 про застосування до ПП "Віто" 1 360 грн. штрафних (фінансових) санкцій, що підтверджується розрахунком податкового зобов'язання №927 від 22.09.2008р. (а.с. 67-70).
За результатами проведеної працівниками ДПА в Івано-Франківській області 24.09.2008р. перевірки за дотриманням суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог з регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій в залі гральних автоматів ПП "Віто" складено акт № 906442/114/23/32257690 та 17.11.2008р. прийнято рішення № НОМЕР_15 про застосування до ПП "Віто" штрафних (фінансових) санкцій на загальну суму 7 580 грн. Вказана заборгованість підтверджується розрахунком № 944 від 17.11.2008р. (а.с. 55-58).
Не погодившись з такими рішеннями, ПП "Віто" звернулось до Вінницького окружного адміністративного суду з позовом щодо їх скасування. На підставі чого, ухвалою суду зупинено провадження у справі до набрання законної сили судовими рішеннями по справах № 2-а-10590/08 та № 2-а-496/09/0270.
Як свідчать матеріали справи, постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 11.11.2008 р. у адміністративній справі № 2-а-10590/08 за позовом ПП «Віто» до державної податкової служби у м. Вінниці про визнання протиправними та скасування рішень про застосування штрафних (фінансових санкцій), якою позовні вимоги задоволено у повному обсязі, ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 08.12.2009р. залишено в силі.
Зокрема, постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 11.11.2008р. скасовано рішення податкового органу № НОМЕР_7 від 11.08.2008р., № НОМЕР_3 від 11.08.2008р., № НОМЕР_6 від 11.08.2008р., № НОМЕР_5 від 11.08.2008р. в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 2720 грн., № НОМЕР_4 від 11.08.2008р., № НОМЕР_1 від 11.08.2008р., № НОМЕР_8 від 14.08.2008р. в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 3060 грн., № НОМЕР_2 від 12.08.2008р. в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 340 грн.
Постановою Вінницького окружного адміністративного суду від 14.04.2009р. у адміністративній справі №2-а-496/09/0270 позов ПП «Віто» до державної податкової служби у м. Вінниці про визнання протиправними та скасування рішень про застосування штрафних (фінансових санкцій) задоволено у повному обсязі.
Не погодившись з цим, Державна податкова інспекція у м. Вінниці подала апеляційну скаргу, яка постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 25.01.2011р. задоволена, постанову Вінницького окружного адміністративного суду від 14.11.2008р. скасовано, та прийнято нове, яким у задоволенні позовних вимог відмовлено.
В подальшому, ухвалою Вищого адміністративного суду від 17.03.2014р. постанова Київського апеляційного адміністративного суду від 25.01.2011р. набрала законної сили.
Отже, зазначеним вище рішенням суду скасовано рішення № НОМЕР_10 від 05.11.2008р., № НОМЕР_9 від 27.10.2008р. в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 1700 грн., № НОМЕР_11 від 27.10.2008р., № 10012340 від 14.11.2008р., № 10002340 від 14.11.2008р., № 10042340 від 14.11.2008р., № НОМЕР_15 від 17.11.2008р. в частині застосування штрафних (фінансових) санкцій на суму 7 480 грн.
Тобто, сума штрафних (фінансових) санкцій, які позивач просить стягнути з ПП "Віто", з урахуванням зазначених вище рішень суду в адміністративних справах № 2-а 10509/08 та № 2-а-496/09/0270, складає 31 465 грн.
Відповідно до ч. 2 ст. 14 Кодексу адміністративного судочинства України, постанови та ухвали суду в адміністративних справах, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання на всій території України.
Згідно до ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України, обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Тобто, обставини, встановлені в судовому рішенні, що набрало законної сили, не підлягають доказуванню в даному адміністративному процесі.
Вирішуючи спір по суті заявлених позовних вимог, суд виходить з того, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості, що передбачено ч.1 ст.11 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльність суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Згідно статті 86 Кодексу адміністративного судочинства України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Частина 1 статті 161 Кодексу адміністративного судочинства України закріплює, що під час прийняття постанови суд вирішує: 1) чи мали місце обставини, якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються; 2) чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження; 3) яку правову норму належить застосувати до цих правовідносин; 4) чи належить задовольнити позовні вимоги або відмовити в їх задоволенні; 5) як розподілити між сторонами судові витрати; 6) чи є підстави допустити негайне виконання постанови; 7) чи є підстави для скасування заходів забезпечення адміністративного позову.
Питання про розподіл судових витрат у справі вирішується судом відповідно до вимог ч. 1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України та ч. 3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір".
Таким чином, здійснивши системний аналіз правових норм, дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку про часткове задоволення позовних вимог.
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити частково.
Стягнути з приватного підприємства "Віто" штрафні (фінансові) санкції в загальній сумі 31 465 грн. (тридцять одна тисяча чотириста шістдесят п'ять гривень) до місцевого бюджету р/р 31113104700002, код МФО НОМЕР_16, ГУ ДКУ у Вінницькій області, МФО 802015.
В задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України. Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення.
Суддя /підпис/ ОСОБА_1
З оригіналом згідно
Суддя
Секретар
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.05.2014 |
Оприлюднено | 07.10.2015 |
Номер документу | 51841781 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні