Ухвала
від 30.06.2010 по справі 2а-9733/10/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01025, м. Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43

У Х В А Л А

про забезпечення адміністративного позову

30 червня 2010 року                                                             № 2а-9733/10/2670

          Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Келеберда В. І., розглянувши заяву про забезпечення адміністративного позову у справі

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Менс" ЛТД

до Міністерства економіки України

про визнання протиправним та скасування наказу № 613 від 03.06.2010року.

ВСТАНОВИВ:

Позивачем подано позов про визнання протиправним та скасування наказ Міністерства економіки України № 613 від 03.06.2010р. "Про рішення щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Трейд маркетинг сервіс".

30.06.2010р. до суду надійшло клопотання позивача про забезпечення позову в порядку ст. 117 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом зупинення дії наказу Міністерства економіки України № 613 від 03.06.2010р. "Про рішення щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Трейд маркетинг сервіс" до вирішення спору по суті та набрання рішенням по справі законної сили.

В обгрунтування клопотання про забезпечення адміністративного позову позивач вказує про реальну небезпеку вчинення зі сторони Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта" дій, спрямованих на реалізацію вимог оспорюваного ТОВ "Менс" ЛТД наказу Міністерства економіки України № 613 від 03.06.2010р., оскільки на виконання вимог п. 4 вказаного наказу Українським державним підприємством поштового зв'язку "Укрпошта" буде проведена нова процедуриа закупівлі, що утруднить поновлення порушених прав позивача.

          Згідно вимог ст. 117 КАС України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободи та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти зусиль, витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Суд вважає клопотання про забезпечення позову обгрунтованим та таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, у зв'язку з визнанням тендерної пропозиції позивача під час проведення тендеру закупівлі носіїв даних ТОВ "Менс" ЛТД 19.05.2010р. укладено договір поставки № 54-122 на закупівлю носіїв даних, а саме: карток поповнення рахунків. Відповівдно до умов договору поставки позивачем отримано значну частину продукції, а Українським державним підприємством поштового зв'язку "Укрпошта" перераховано значну частину бюджетних коштів.

Оскільки дія оскаржуваного наказу призведе до відміни процедури закупівлі носіїв даних та проведенням Українським державним підприємством поштового зв'язку "Укрпошта" нової процедури закупівлі носіїв даних та відповідно укладення з новим переможцем договору закупівлі та перерахування бюджетних коштів новому переможцю процедури закупівлі носіїв даних, що унеможливить виконання судового рішення по даній справі, суд вважає за можливе зупинити дію наказу Міністерства економіки України № 613 від 03.06.2010р. "Про рішення щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Трейд маркетинг сервіс".

У зв'язку із цим та керуючись ст.ст.117, 118 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

                                                            

У Х В А Л И В:

1. Задовольнити заяву про забезпечення позову у даній справі.

2. Зупинити дію наказу Міністерства економіки України № 613 від 03.06.2010р. "Про рішення щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Трейд маркетинг сервіс" до вирішення адміністративного позову.

Ухвала за вимогами ст.118 КАС України підлягає негайному виконанню

Ухвала набирає законної сили, згідно вимог ст.254 КАС України, після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк ухвала набирає законної сили після закінчення цього строку.

Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом десяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

          

Суддя                                                                                           Келеберда В.І.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення30.06.2010
Оприлюднено08.10.2015
Номер документу51867995
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9733/10/2670

Ухвала від 29.06.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 30.06.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Постанова від 10.02.2011

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Коротких А. Ю.

Постанова від 13.07.2010

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні